Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 4 Yht. 5
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö  ~  Andro-penis
Badman
LähetäLähetetty: 22.1.2007, 1:11  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

Anonymous kirjoitti:
Badmanille:

Oon kiinnostunut tosta jelqingistä. Ja yritän saada selkoa noista englanninkielisistä ohjeista...
Pystytkö tähän laittamaan yksityiskohtasia alottelijalle ohjeita tekniikkaan liittyen?
Ja miten sitä lihasta kehitetään jolla saa erektion paremmaksi?


@Badman

Voisitko sanoa, että paljonko sulla meni aikaa, ennen kuin huomasit ensimmäiset jelqing tulokset? Ja jos pitää pidemmän paussin harjoitteluista (vaikkapa kaks kuukautta) niin väheneekö sentimetrejä. En ole löytänyt oikein hyvää suoraa vastausta kysmykselle onko tulokset lopullisia tai väliaikaisia.



Sorry, en ole eksynyt tähän keskusteluun enkä oikein kerennytkään.
tässä olis taas yksi ihan asiallinen foorumi:
http://www.mattersofsize.com/forum/index.php?
Muistaakseni joissain näissä jo mainituissa foorumeissa löyty videotakin jelqaamisesta. Ei mulla taito riitä sitä selittämään. Tuon kegelin voin yrittää.
Parhaiten huomaat kun virtsaat; virtsa suihku siinä lorisee kunnes katkaiset suihkun jännittämällä pidätys lihasta. Se on se kegel. Jos lihas on kunnossa niin suihku katkeaa terävästi, jos taas vielä monen sekunnin päästä tulee tip tip tip, niin lihas on huonossa kondiksessa. Kun sitten taas virtsaat ja tikistät niin virtsasuihku kovenee, eikö vain, jos kaikki kunnossa. Tämä on nimeltään reverse kegal joka joissain ohjeissa mainitaan.

No tätä kegalia sitten tekemään. Tarkoitus ei ole kuseksia tai paskoa housuun vaan ponnistelet lihasta esim kun istut autossa, istust sohvalla tv:n ääressä jne. ensin lyhyitä supistuksia sekunnin välein, voit myös tehdä pitkiä 10 sekuntia kestäviä supistuksia.
Tee näitä 300 - 1000 kpl päivässä, aloita kuitenkin pienesti.
Nämä harjoitukset sopii tietysti myös naisille.

Kyllä minä huomasin tulokset liki välittömästi kun aloitin, ehkä parin kk:n jälkeen selvemmin. Jos lopetat tai pidät kuukausien tauon, kuten minä olen tässä pitänyt (paitsi en kegaleista) niin mutama milli kutistuu, ei ihmeemmin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 8.2.2007, 17:31  Vastaa lainaamalla viestiä






- Andropeniksen käyttäjät, pystyykö laitetta käyttämään löysissä huosuissa esim. verkkareissa niin etteivät muut sitä huomaa?

- Entä onnistuuko fyysisen työn tekeminen laite päällä?

- Kummin päin olette käyttäneet laitetta ylös vai alaspäin suunnattuna, onko tällä mitään väliä?
Takaisin alkuun
Olli
LähetäLähetetty: 8.2.2007, 20:41  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Jou pojat!Oon käyttänyt laitetta ikuisuuden ja kyl tahtoisitte nähä meikäläisen peniksen!! Surprised
Takaisin alkuun
cowboi45
LähetäLähetetty: 8.2.2007, 20:55  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

..ei taida pystyä...liian hapokasta.. Sad

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tiedoton
LähetäLähetetty: 11.2.2007, 15:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Ei kellään olisi myynnissä vähän käytettyä andro-penistä, ei ole vara ostaa tuota 300e laitetta vaikka kokeilla kovasti haluaisin. Laittakaa vaikka s-posti mistä voisin kysellä.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 27.2.2007, 21:23  Vastaa lainaamalla viestiä






Toimii ihan hyvin verkkareissa, ei haittaa työskentelyä
Takaisin alkuun
andro myynnissä
LähetäLähetetty: 6.3.2007, 10:09  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Mulla olis käytetty andro-penis myynnissä. En tarvitse enää. Kaikki tarvittava tulee mukaan (laite, lisäosat + muutamat pehmusteet). ohjekirjasta ei ole, mutta sen saa osoitteesta: http://www.fastiron.fi/siittimen_suurentaminen.php?id=13,
Hinta on 200euroa
Yhteydenotot sähköpostiin: highlive@netti.fi
Takaisin alkuun
myyty!
LähetäLähetetty: 8.3.2007, 12:40  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





yläpuolen viestin kyseinen laite meni jo kaupaksi...
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 12.3.2007, 19:06  Vastaa lainaamalla viestiä






Aloitin venytyksen eilen, pdin n.8 tuntia. Ainoa negatiivinen tunne tuli siitä kun penis on ympärileikattu ja lisäksi kaartuu alaspäin jolloin nahka kiristyi todella tiukalle juuri alapuolelta kun laitetta käytti, mutta eiköhän sekin veny mukana myös. Nyt vain mielenkiinnolla tuloksia odottamaan!
Takaisin alkuun
qwerty110
LähetäLähetetty: 27.3.2007, 16:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 14 Maa 2007
Viestejä: 2

jkoj


Viimeinen muokkaaja, qwerty110 pvm 7.5.2007, 11:15, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tension
LähetäLähetetty: 19.4.2007, 23:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Kuinka vähällä päivittäisellä pidolla olette saaneet andro peniksellä tuloksia aikaiseksi ja kuinka kauan meni näiden tulosten saavuttamiseen? Joku tuolla aiemmin postasi pitäneensä laitetta 2-7h päivässä. Ja kuinka kovaa venytystä olette pitäneet? Itselläni venytys on tällä hetkellä noin sentin yli erektiomitan ja en kyllä pysty laitetta pitämään yli tuntia putkeen ja päivittäinkin tulee pidettyä vain noin 3-4h. Riittäneeköhän tuo, jos tulosten saavuttamisella ei ole mitään kiirettä? Ja kuinka kova venytyksen tulee olla jotta siitä olisi hyötyä? Jenkkifoorumeilla jannut pitää Androa 12h päivässä joten uskoisin etteivät he noin pitkiä aikoja pysty kovin tiukkaa venytystä pitämään yllä. Muutenkin ihmettelen että missä välissä he kerkeävät kusella käydä, kun itsellä tulee urinoitua ainakin kahden tunnin välein.

Kaikki järkevät vastaukset olisivat nyt erittäin tervetulleita! Exclamation
Takaisin alkuun
HeadMasterr
LähetäLähetetty: 20.4.2007, 2:23  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Olen käyttänyt AndroPenistä noin 3 kk, siihen tottui hyvin nopeasti, ja tuntui venyttävän asiallisesti. Sitten alkoi tulla ongelmia, terskani reuna taittui (eli lenksu veti yli) ja terska pääsi työpäivän aikana menemään yhä useammin ikävästi "lyttyyn" ... ja sen reuna myös alkoi arastamaan. Nyt pidän taukoa jo ehkä 3 vkoa. Katsoo aloitanko uudestaan.

Käyttö tuntui aluksi ryhdistävän kalua ja kaluun tuli hauska erikoinen "tuntevampi olo" ... mutta kuten sanottu tatti ei kestä, varsi kylläkin venyy tosi helposti eikä kipeydy yhtään. Sehän on kuin sientä sisältä, siis paisuvainen.

Mittaa on ennestään n 18cm ja emäntä ei haluais kuulemma pituutta yhtään lisää, sattuu kuulemma sisuksiin. En ole kertonut käyttäväni tätä laitetta, saapa nähdä huomaako muori eroa... heh
Takaisin alkuun
Tension
LähetäLähetetty: 20.4.2007, 10:55  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





HeadMasterr kirjoitti:
Olen käyttänyt AndroPenistä noin 3 kk, siihen tottui hyvin nopeasti, ja tuntui venyttävän asiallisesti. Sitten alkoi tulla ongelmia, terskani reuna taittui (eli lenksu veti yli) ja terska pääsi työpäivän aikana menemään yhä useammin ikävästi "lyttyyn" ... ja sen reuna myös alkoi arastamaan. Nyt pidän taukoa jo ehkä 3 vkoa. Katsoo aloitanko uudestaan.


Mulla taittuu kans tuo terskan reuna lyttyyn ja se onkin oikeastaan ainoa asia joka aiheuttaa ongelmia ja kipua. Onkohan tuo vaarallista? Pystyisiköhän tuota ongelmaa ratkaisemaan mitenkään? Kuinka monta tuntia päivässä pidit Androa tuon 3kk:n aikana ja tuliko kasvua ollenkaan?
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 21.4.2007, 0:24  Vastaa lainaamalla viestiä






Tension kirjoitti:
HeadMasterr kirjoitti:
Olen käyttänyt AndroPenistä noin 3 kk, siihen tottui hyvin nopeasti, ja tuntui venyttävän asiallisesti. Sitten alkoi tulla ongelmia, terskani reuna taittui (eli lenksu veti yli) ja terska pääsi työpäivän aikana menemään yhä useammin ikävästi "lyttyyn" ... ja sen reuna myös alkoi arastamaan. Nyt pidän taukoa jo ehkä 3 vkoa. Katsoo aloitanko uudestaan.


Mulla taittuu kans tuo terskan reuna lyttyyn ja se onkin oikeastaan ainoa asia joka aiheuttaa ongelmia ja kipua. Onkohan tuo vaarallista? Pystyisiköhän tuota ongelmaa ratkaisemaan mitenkään? Kuinka monta tuntia päivässä pidit Androa tuon 3kk:n aikana ja tuliko kasvua ollenkaan?


Jorma tuntuu kyllä venyneen ainakin hieman.. mulla vaihtelu on jostain syystä peräti 16-19 cm riippuu kuinka kiihottunut olen, eikä tässä elämänvaiheessa ehdi erityisesti mittailla.. tarkoitus on venyttää vaihteluväii 19-20 mittoihin..

Vaikka onko tuolla todella mitään muuta väliä kuin visuaalinen ero? Keskimäärin naiset ei tajua hevon vittua mulkuista (noin 200 naisen otoksella tiedän mistä puhun) eli aivan v**** saman onko 16 vai 18 vai 20 cm. Eukot haluaa vaan että miehet on ihan hulluina niihin itseensä, ja unohtaa ympäröivän maailman.

Ei ne naiset miesten ominaisuuksista (paitsi rahasta) juuri piittaa. Valitettavaa mutta totta. Sori naiset, jos kuitenkin ajattelette omasta mielestänne toisin, niin jatkakaa vaan sitä ajattelua - ette osaa ainakaan ajatuksianne pahemmin sanoiksi pukea, heh hee... ;D
Takaisin alkuun
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 21.4.2007, 1:03  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

HeadMasterr kirjoitti:

Mittaa on ennestään n 18cm ja emäntä ei haluais kuulemma pituutta yhtään lisää, sattuu kuulemma sisuksiin.


Totta Exclamation

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 4 Yht. 5
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker