Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Fetish

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Fetish  ~  sperma fetissi
sakkera
LähetäLähetetty: 7.1.2008, 18:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Minulla ja vaimollani on varmaan hieman erikoinen ja tuhma fetissi, nimittäin tykkäämme molemmat tosi paljon siitä kun laukean hänen kasvoilleen. Molemmat meistä haaveilemme paljon siitä että minä ja toinen mies tulisi hänen kasvoille. Olemme etsineetkin hommaan sopivaa mutta tuloksettomasti, varmaan pitää kääntyä ammattilaisen puoleen tai sitten ulkomailla jonkun ihan tuntemattoman kanssa joka ei varmasti aiheuttaisi tulevaisuudessa ongelmia. Vai olisiko jollakin jotain neuvoja asiaan? Onko täällä ketään muita kaltaisiamme? Kokemuksia?
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 7.1.2008, 18:40  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Aika kaukana erikoisesta... Rolling Eyes

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Jortsu
LähetäLähetetty: 7.1.2008, 21:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Estoton erogeenikko


Liittynyt: 30 Lok 2007
Viestejä: 93
Paikkakunta: St. Michel

*** No joo,ehkä sen erikoisuuden voi uhohtaa. Muutenhan se on ihan asiallista toimintaa. Proteiinipitoiset mällit toimii mainiona ihonhoito tuotteena naisilla,joko sisäisesti tai täsmäiskuina eri puolilla kehoa. Suotta naiset mainosten uhreina maksaa maltaita kosmetiikkateollisuudelle. Ihan rohkeesti vaan voitte pyytää satseja. Kevät-ahava on jo ovella.

_________________
Jortsu-asialinjalla.Aina.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 7.1.2008, 23:55  Vastaa lainaamalla viestiä






En myöskään osaa erikoisuudesta enempää sanoa, mutta itsekin haluaisin osallistua kyseiseen touhuun asiallisen, siistin ja mukavan pariskunnan kanssa, mutta ei löydy. Olen etsinyt netistä ja muualtakin, mutta törmännyt vain feikkeihin tai epäasiallisiin, epäsiisteihin tai muuten ongelmaisiin tyyppeihin. Jos kyseinen pariskunta on tosissaan, niin ilmoittakaa ihmeessä sähköpostiosoitteenne.
Takaisin alkuun
Tony ScorPPa
LähetäLähetetty: 8.1.2008, 13:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Asiantuntijajäsen


Liittynyt: 27 Lok 2005
Viestejä: 286

sakkera kirjoitti:
Minulla ja vaimollani on varmaan hieman erikoinen ja tuhma fetissi, nimittäin tykkäämme molemmat tosi paljon siitä kun laukean hänen kasvoilleen. Molemmat meistä haaveilemme paljon siitä että minä ja toinen mies tulisi hänen kasvoille. Olemme etsineetkin hommaan sopivaa mutta tuloksettomasti, varmaan pitää kääntyä ammattilaisen puoleen tai sitten ulkomailla jonkun ihan tuntemattoman kanssa joka ei varmasti aiheuttaisi tulevaisuudessa ongelmia. Vai olisiko jollakin jotain neuvoja asiaan? Onko täällä ketään muita kaltaisiamme? Kokemuksia?



hehe mistä etäisyydestä ampua sun vaimosi kasvoille? Rolling Eyes Razz
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
sakkera
LähetäLähetetty: 8.1.2008, 23:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





[quote="Tony ScorPPa"]
sakkera kirjoitti:

hehe mistä etäisyydestä ampua sun vaimosi kasvoille? Rolling Eyes Razz


Varmaan itsekin tiedät vastauksen kysymykseen.
Sä taidat valitettavasti kuulua juuri siihen ryhmään jotka unohdamme. Vaadimme etsimältämme tietynlaista asiallisuutta mutta silti rentoa asennetta.

Emme voi tänne laittaa sähköposti osoitetta koska olisi varmaankin hetkessä ihan täynnä mutta jos joku henkilö tuntee olevansa varmasti hyvin soveltuva hommaan niin hän voisi laittaa oman sähköposti osoitteensa tänne.
Takaisin alkuun
Tony ScorPPa
LähetäLähetetty: 9.1.2008, 3:45  Vastaa lainaamalla viestiä
Asiantuntijajäsen


Liittynyt: 27 Lok 2005
Viestejä: 286

[quote="sakkera"]
Tony ScorPPa kirjoitti:
sakkera kirjoitti:

hehe mistä etäisyydestä ampua sun vaimosi kasvoille? Rolling Eyes Razz


Varmaan itsekin tiedät vastauksen kysymykseen.
Sä taidat valitettavasti kuulua juuri siihen ryhmään jotka unohdamme. Vaadimme etsimältämme tietynlaista asiallisuutta mutta silti rentoa asennetta.

Emme voi tänne laittaa sähköposti osoitetta koska olisi varmaankin hetkessä ihan täynnä mutta jos joku henkilö tuntee olevansa varmasti hyvin soveltuva hommaan niin hän voisi laittaa oman sähköposti osoitteensa tänne.



heh kuules en edes hakenut ehdokkaaksi enkä menetä paljon mitään varmaan.en rupee heittelee toisten vaimojen päällä.etsi itsellesi joku toinen sairasta.v**** mikä pervo vieläkin oikein uskaltaa sanomaan jostakin ryhmästä.Mä en kuuluu mihinkään ryhmään. sellaista ryhmä ei ole olemassa.Smile

Mut onnea etsintään .Mä meinasin antaa halukkaille haaste mut sulle nokka jo nyt pystyssä.Mielummin nokka alemmas ja muna pystyyn että ei sit tarvii etsiä vaimollesi naamaansa lastin heittäjiä netissä.Säälittävä oot kyllä..Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
sakkera
LähetäLähetetty: 9.1.2008, 11:10  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Hehe, kylläpä sitä helposti vaistoaa nykyään tuollaiset tapaukset.
Jos verrataan sulta tulleeseen materiaaliin niin menetät Smile
Minulla on oikeus ja valta lajitella sinut ja kenet tahansa ihan mihin ryhmään minusta itsestäni tuntuu. Sääli on sairautta joten otahan niitä sinisiä pillereitä enempi.
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 9.1.2008, 11:15  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Ja sitten loppuu vittuilu puolin & toisin, tai tämän aiheen osalta keskustelu päättyy.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
ilpote
LähetäLähetetty: 9.1.2008, 14:03  Vastaa lainaamalla viestiä
Romantiikan ruumiillistuma


Liittynyt: 25 Lok 2007
Viestejä: 43
Paikkakunta: Thaimaa

Hyvä aihe.


Viimeinen muokkaaja, ilpote pvm 10.1.2011, 10:11, muokattu 1 kertaa

_________________
- - -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Ruuben
LähetäLähetetty: 20.12.2008, 19:19  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 06 Tou 2007
Viestejä: 27
Paikkakunta: Oulu

Meneeköhän tähän samaan ketjuun se, että olen haaveillut(?) melko pitkään, että saisi laueta naisen sisään ja sen jälkeen voisi jatkaa pillun nuolemisella, mutta kun se vaatisi ehkä naisen dominointia ja esim. että nainen vain tulisi istumaan naamalle tms. koska heti laukeamisen jälkeenhän halut ne menee menojaan hetkeksi... mites muilla?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 21.12.2008, 16:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

^ Harva mies suostuu, mutta se on kivaa... ainakin naiselle nimittäin... Kun mies kerran "sotkee", niin saisi "siivota" myös... Twisted Evil
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Ruuben
LähetäLähetetty: 21.12.2008, 18:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 06 Tou 2007
Viestejä: 27
Paikkakunta: Oulu

No tuo selitys kelpaa ainakin minulle, jos näin vaan nainen sen myös esittäisi. Ehkäpä itse voisi olla vastahakoinen siinä vaiheessa, mutta nainen pitäisi ohjia käsissään... juuri näin... Very Happy Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jortsu
LähetäLähetetty: 22.12.2008, 18:50  Vastaa lainaamalla viestiä
Estoton erogeenikko


Liittynyt: 30 Lok 2007
Viestejä: 93
Paikkakunta: St. Michel

bi-vaimo kirjoitti:
^ Harva mies suostuu, mutta se on kivaa... ainakin naiselle nimittäin... Kun mies kerran "sotkee", niin saisi "siivota" myös... Twisted Evil


*** Kyllä mä nuolen ainakin mielelläni piirakan puhtaaksi,voimaahan siitä vaan saa... Wink ja tosiaan useita naisia se tuntuu todella kiihoittavan saada suuseksiä panon jälkeen.

_________________
Jortsu-asialinjalla.Aina.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 22.12.2008, 19:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

^ Juu, se on kivaa... jotenkin tuhmaa myös! Levitä tuota ilosanomaa kaikille kilteille miehille, että nuolevat puhtaaksi...! Twisted Evil

Toisaalta tuhmat miehet... ottakaa uudelleen samaan tai toiseen reikään, eikä mitään kyselyjä! Wink Razz
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Fetish

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker