Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 3 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Striptease ja privaatti

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Striptease ja privaatti  ~  Suomen huonoin privaatti
Vieras
LähetäLähetetty: 21.11.2006, 20:31  Vastaa lainaamalla viestiä






Aatu kirjoittaa:
Olen vuosien ajan käynyt erotic clubeissa. Sellaista valheisiin perustuvaa toimintaa se on sekä yrittäjän että tanssijoiden puolelta. Niistä paikoista en löydä enää mitään uutta. Turussakin eräässä strippibaarissa pienen pieni shamppanjapullo makssa 30 euroa. Eräs tyttö kertoi että siinä on huono kate. Kommentoin että ei voi olla vaikka baari ottaa siitä puolet sillä ko. pottu maksaa Alkon tukussa 3-4 euroa. Pullosta tulee hädin tuskin kaks ja puoli pientä pikarillista. Ja kaikenlisäksi se shampanjaksi kerrottu juoma onkin vain kuohuviiniä. TÖRKEYS ON HUIPUSSAAN. Mutta eikös se vaan niin ole että kusettaa saa jos joku vaan sen sallii. Minä en moisia pulloja enää osta. Kaks vuotta sitten se maksoi 15 euroa ja sit se ykskaks tuplaantui hinnaltaan muttei määrältään. Selvinpäin olen heidän kuten muidenkin turun ja rauman seudunn erotiikkabaareien touhuja katsellut.

Silleen kirjoitti Aatu!
Takaisin alkuun
13811381
LähetäLähetetty: 26.5.2008, 22:49  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 26 Tou 2008
Viestejä: 3
Paikkakunta: helsinki

Very Happy hei kaikki miehet olen töissä qveen showssa helsingissä ja myös teen polttari keikkoja ja opetan tanssin salaisuudet naisellesi jos kiinosttaa niin ottakaa yhteyttä lenitamirella@hotmail.com ja jos haluatte nähdä valokuvan niin sitten kun olet ottanut yhteyttä niin voin antaa valokuvia.olen 23vuotias ja iloinen ja suoraan puhuva nainen

_________________
tino
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
assa
LähetäLähetetty: 27.5.2008, 7:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

13811381 kirjoitti:
Very Happy hei kaikki miehet olen töissä qveen showssa helsingissä ja myös teen polttari keikkoja ja opetan tanssin salaisuudet naisellesi jos kiinosttaa niin ottakaa yhteyttä lenitamirella@hotmail.com ja jos haluatte nähdä valokuvan niin sitten kun olet ottanut yhteyttä niin voin antaa valokuvia.olen 23vuotias ja iloinen ja suoraan puhuva nainen


Siis kumpiko nyt olet, mies vai nainen? Vai kirjoitteleeko samalla tunnuksella pariskunta?

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 3 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Striptease ja privaatti

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker