Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 4
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seksiongelmat  ~  Epätoivoinen
Vieras
LähetäLähetetty: 1.1.2006, 20:25  Vastaa lainaamalla viestiä






Olen 22 vuotias peruspurskuttaja ja elänyt nykyisen tyttöystäväni kanssa vakaassa suhteessa jo kohta 3 vuotta, mutta lähiaikoina seksielämä on alkanut latistua / kadonnut lähes kokonaan. Silloin harvoinkin kun hän seksiin suostuu on kyseessä tavallinen lähetyssaarnaaja jossa kultani makaa aloillaan kuin kuollut lahna, eikä liion osallistu koko aktiin. Suihinotoistakaan ei ole tietoakaan, vaikka suhteen alussa hänellä ei senkään kanssa ollut mitään ongelmia. Yhtäkkiä niiden määrä vain väheni ja nykyään ei enää suihkussa / saunassakaan, joka oli hetken aikaa ainut tapa saada hänet suostumaan siihen.
Hän ei siis halua harrastaa mitään kanssani tai muuten tyydyttää minua, ja tämä saa itsetuntoni sekä pääni hajoamaan. Ainut selitys jonka hän tälle ennen hyvinkin aktiivisen seksielämän katoamiselle antaa on "en vain halua sitä itse aktia", muutoin yhteiselomme sujuu mallikkaasti ja viihdymme toistemme seurassa, mutta häntä ei seksin puute tunnu syövän ja minut se hajoittaa.

Kaikki mahdolliset kommentit tai ehdotukset ovat tervetulleita... Pettäminenkään kun ei oikeen tunnu hyvältä ajatukselta.
Takaisin alkuun
Lady_Not
LähetäLähetetty: 1.1.2006, 20:45  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 08 Lok 2005
Viestejä: 169

Heissan!

Näin lyhyellä kirjoituksella on vaikea sanoa, että mistä voisi kiikastaa, mahdollisuuksia kun on melkeinpä miljoona Rolling Eyes

vieras kirjoitti:
Hän ei siis halua harrastaa mitään kanssani tai muuten tyydyttää minua, ja tämä saa itsetuntoni sekä pääni hajoamaan. Ainut selitys jonka hän tälle ennen hyvinkin aktiivisen seksielämän katoamiselle antaa on "en vain halua sitä itse aktia"


Otat esiin asian, että naisesi ei halua tyydyttää sinua eikä halua itse "aktia" enään. Miten on naisesi laita, antaako hän sinun tyydyttää hänet? Voisiko ongelma löytyä tästä? Se että nainen saa yhdynnässä orgasmin on..ei nyt ehkä harvinaista, mutta kaikki eivät saa. Jos näin on, niin silloin on parasta hoitaa naiselle ensin orgasmi (yhdessä tietenkin) ja vasta sitten ryhtyä itse aktiin. Jos tämä puoli on taas kunnossa ja naisesikin orgasmista huolehditaan, niin sitten on monia muita syitä mistä ko. ongelma voi johtua, mutta koska tapauksesta ei tuon enempää tiedä niin on hiukan vaikeaa lähteä arvelemaan, mutta syitä voi olla:

- Naisellasi on toinen, eikä hän halua enään harrastaa seksiä kanssasi.
- Naisellesi on käynyt jotain ikävää, minkä vuoksi hän ei enään pysty harrastamaan seksiä kanssasi (raiskattu tms.)
- Naisesi on loukkaantunut jostain sinulle, joka vaikuttaa seksielämäänne.
- Naisesi ei ole tyytyväinen parisuhteeseenne vaikka sinä olet.
- Naisesi lapsuudessa saattaa olla joitain asioita, jotka vaikuttavat tilanteeseenne.
- Naisesi on masentunut tms. ja tästä syystä ei halua.
- Naisellasi on jokin lääkitys (e-pillerit, masennuslääkitys tms.) joka vaikuttaa haluihin.

Ja sitten näitä syitä voi olla monta muutakin...Parastapa olisi yrittää saada naisesi avautumaan sinulle ja puhumaan ongelmasta. Tsemppiä!


Viimeinen muokkaaja, Lady_Not pvm 2.1.2006, 0:45, muokattu 1 kertaa

_________________
Pervoilua http://naughtynot.blogspot.com/
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
Badman
LähetäLähetetty: 2.1.2006, 0:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

Tuo tarina kuullostaisi varsin tavanomaiselta jos olisit 42 ja olisitte olleet suhteessa 23 vuotta...

Vaikuttaa siltä että taustalla on jotain vakavampaa joka saattaa olla vaikea teidän kahden jopa selvittää.
Puhuit tuosta omasta tyydyttämisestäsi. Kuinkas hän? Et maininnut hänen nauttimisestaan mitään. Kuinka sinä olet huomioinut hänen nautinnon näinä 3 vuotena?
"Hän ei siis halua harrastaa mitään kanssani tai muuten tyydyttää minua, ja tämä saa itsetuntoni sekä pääni hajoamaan."
Tuo on suora lainaus viestistäsi ja varsin minä keskeinen.

Tuo kuolleena lahnana makaaminen viestittää sitä, että hän on jo menettänyt toivonsakkin nauttia seksistä, toivoo vain, että sinulta tulisi nopeasti ja homma olisi ohi. Jos on turhautunut niin ei siinä enää tee mieli mulkkua imeskellä. Seksin puute on hänelle itseasiassa miellytävämpää jos seksin harrastaminen tuo negatiivisiä fiiliksiä.

Minä antaisin sellaisen neuvon, että läksisit tätä purkaamaan ensin itsestäsi. Menisit ns. peilin eteen. Yritä asettua hänen asemaansa. Esitä itsellesi kysymyksiä kuten; "miten minä olen huomioinut hänet niin henkisesti kuin sitten fyysisesti" Olenko puheillani ja teoillani saanut hänet tuntemaan naiseksi ja halutuksi. Naiset tarvitsevat muutakin henkisempää puolta ennen kuin ovat valmiita kiihoittumaan. Vulgaari käytös tyyliin "anna pillua" tai itsekeskeisyys saavat monen naisen todella kylmäksi. (vaikka joskus se voi olle kivaakin)

Miehillä on helppoa, miehet voivat naida naksautta kun panetta ja sitten jatkaa taas riitelyä siitä mihin jäätiin. Naiset eivät toimi näin.

Keskustele asiasta tyttöystäväsi kanssa. Kerro että olet huolestunut, ja tunnet syyllisyyttä. Älä syytä tai etsi syitä vaan pyri keskusteluun mitä sinä voisit tehdä asialle. Kerro että rakastat häntä ja haluat että hän nauttisi seksistä. Kyllä sieltä jotain varmaan alkaa putkahdella.
Terapeutilla käyntikään, tai siitä ehdottaminen ei olisi pahitteeksi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 2.1.2006, 2:42  Vastaa lainaamalla viestiä






Olen ilmeisesti saanut aikaan viesteilläni hieman vääristyneen kuvan itsestäni. En todellakaan ole sitä tyyppiä joka haluaa suhteesta pelkkää seksiä ja omaa hyvää. Kaikki päivittäisetkin päätökset teen ajatellen meitä molempia, ja aina tarpeen vaatiessa asetan hänet itseni edelle. Hän onkin sanonut, että olen ensimäinen mies, joka saa hänet tuntemaan itsensä tärkeäksi ja kaivatuksi. Siksi ihmetykseni onkin suuri kun hänen mukaansa mitään ongelmaa ei ole. Myöskään tarjous hänen tyydyttämisekseen ei tuota tulosta, vaikkei ennen siitäkään ole valituksia tullut. Silti päivittäinen elämämme sujuu molempien osalta onnellisesti ja hyvin, onnen jääden puuttumaan ainoastaan seksielämän kohdalta.

Olemme aiheesta jo puhuneet ja nojaten näihin keskusteluihin ja muuhun tietoon kullastani, en tunnistanut ainuttakaan kohtaa Lady_Notin ehdotuksista tilanteeseen sopivaksi:
Lapsuudessa ja menneisyydessä ei ole pahoja muistoja.
Hän ei ole sitä tyyppiä että pettäisi, eikä hän ainakaan voisi pitää sitä salassa.
Masentuneisuudesta, tyytymättömyydestä tai loukkaantuneisuudesta ei ole mitään merkkejä, eikä hän mitään moista keskustelemalla ainakaan myönnä.
Olen kuullut jo ennen, että e-pillereillä voi olla vastaavanlaisia oireita, mutta miksi ne olisivat alkaneet vasta vuosia käytön aloittamisen jälkeen?

En enää tiedä mitä sanoisin, kysyisin tai tekisin... ellei muuta ilmaannu niin terapeutti saattaa tosiaan tulla oleelliseksi. Kaikkeni yritän, sillä tässä on nainen, joka ainakin minulle on taistelemisen arvoinen.
Kaikki kommentit ja ehdotukset, ovat edelleen arvokkaita.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 2.1.2006, 11:43  Vastaa lainaamalla viestiä






Itse koin aivan samaa aikanaan , en saanut silloista tyttöystävääni syttymään seksiin millään , tosin ei ollut kyllä muutakaan läheisyyttä ja sitä kesti ainakin vuoden verran ennenkuin päädyimme eroon....

Sama farssi alkoi nykyisen vaimoni kanssa tossa syksyllä , en saanut häntä syttymään seksiin millään , ( kun sitä on kokenut joskus aiemminkin niin vaikutus itsetuntoon on aika ikävä ) , mutta missään tapauksessa painostaa ei saa , ja jo sekin että otti asiaa puheeksi koettiin painostukseksi..."taasko siitä samasta asiasta pitää..."

No meidän "solmu" aukesi ajan kanssa , aloin kosketella ja hieroa vaimoani ilman tarkoitusta saada seksiä....ja toisinaan vaimoni luvalla sain runkata ja katsella vaimoani joka "levitteli" ja pyllisteli...toisinaan tyydytin hänet sormin yms. ja jäin itse ilman . (ainahan voi myöhemmin käydä helpotuksella) tärkeintä oli se että eteni naisen ehdoilla , ei yritä väkisin hinkata orgasmia vaan kun huomaa että ei nyt oikein onnistu niin jotenkin hienosti yrittää "luistaa" tilanteesta ja vähän pusia ja halia...sama pätee myös itse yhdyntään , kaikki naiset eivät pidä kovin pitkä kestoisista yhdynnöistä , (ei tarkoita sitä etteikö esileikki voisi olla pitkä vaan itse aktia) , muutenkin voi olla jotain asioita joita nainen ei koe miellyttäväksi , mutta ei välitä ja ne muuttuvat sitten ajan kanssa suorastaan inhottaviksi..eikä sitten kehtaa puhua ja sanoa mitään...ja solmu senkuin kiristyy...

Aina kannattaa olla kärsivällinen sen itsekin opin....jos suhde on muuten kunnossa niin ei seksi mihinkään katoa , se on vaan toisinaan piilossa...eli ei muutakuin etsimään....se kannattaa sillä...:

...nimittäin yhtenä iltana vaimo halusikin hieroa minua , ja se meni todella pitkän kaavan mukaan ja viimeiltään en heti muista saaneeni niin loistavaa seksiä....
Takaisin alkuun
Lady_Not
LähetäLähetetty: 2.1.2006, 11:53  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 08 Lok 2005
Viestejä: 169

Heissan!

Joku muu syy siellä kuitenkin on, kuin vain se, että ei halua enään itse aktia. Jostain syystä hän ei kerro sitä. Joko hän ei itse tiedä tai sitten ei kehtaa sinulle kertoa? Koska siihen ei ilmeisesti ole vastausta saatavilla ihan heti, niin kannattaisi selvittää nämä seikat, jos vaikka niistä saisi hiukan vihiä tai apua.

- Tekeekö naisesi milloinkaan mieli seksiä ja jos tekee niin milloin (voiko olla kyseessä se, että teillä nämä halut menevät ristiin?)
- Tästä hän ei välttämäti halua edes keskustella, mutta masturboiko hän?

Sitten kysymyksiä...
Milloin naisesi haluttomusu alkoi? Tapahtuiko jotain ennen sitä? Onko haluttomuutta kestänyt kuinka kauan? Kuinka paljon olette asiasta puhuneet ja yrittäneet selvittää sitä? Oletko täysin varma siitä, että naisesi luottaa sinuun ja pystyy avautumaan asioissaan? Ahdistaako häntä, kun olet yrittänyt selvittää ongelmaanne tai tehnyt aloitetta seksiin?

Yksi tapa, joka saattaa myös auttaa, voi olla yhteinen sopimus siitä, että em. kuukauteen ette harrasta seksiä ja kokeilette kuukauden jälkeen? Sovitte siis ihan yhdessä, että olette em. koko tammikuun ilman seksiä ja helmikuun eka päivä lopetatte "selibaatin". Tämä siksi, että yrittämisesi saattaa toimia päinvastoin ja aiheuttaa lisää paineita naisellesi ja saada hänet suhtautumaan negatiivisemmin seksiin. Tuon selibaatti kuukauden aikana on myös tärkeää hellittely, pusuttelu ja halailu/hyväily, mutta ei seksuaalisesti.

Josko näistä löytyisi yhtään apua?

_________________
Pervoilua http://naughtynot.blogspot.com/
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
john
LähetäLähetetty: 2.1.2006, 13:09  Vastaa lainaamalla viestiä
Mielihyvän maanikko


Liittynyt: 08 Mar 2005
Viestejä: 80

Kokeilkaapa sitä että jätätte e-pillerit joksikin aikaa pois. Nehän voivat aiheuttaa haluttomuutta tai sitten koittaa jotain toista merkkiä...
Me ollaan jätetty e-pillerit kokonaan pois kun emäntä ei halunnut seksiä kuin kerran viikossa mutta nyt on taas halut palanneet ja ollaan palattu normaaliin päiväjärjestykseen 3-4 kertaa viikossa.

Joo myönnän et on aika turhamaista sanoa että sain yhdyntää vain kerran viikossa pienen ajan jakson kun täällä joillain ihmisillä on ihan oikeasti ongelma tuon seksin suhteen jo monia vuosia tyyliin kerran kuukaudessa jos niinkään usein. Monet olisivat varmaan tyytyväisiä jo tuohon kerran viikossa tahtiin mutta minulle nuorelle orille se oli liian vähän ja asialle piti tehdä jotain joten päätimme jättää ne e-pillerit pois. Mikä myös auttoi ja makkari on taas kovassa käytössä Smile


Viimeinen muokkaaja, john pvm 2.1.2006, 22:58, muokattu 1 kertaa

_________________
Uteliaat voivat käydä katsomassa alastonkuvani TÄÄLTÄ <---- klik klik Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
Vieras
LähetäLähetetty: 2.1.2006, 22:46  Vastaa lainaamalla viestiä






Olen suurella tyytyväisyydellä lukenut tämän palstan eri aiheita ja täytyy hämmästellä sitä asiallisuutta ja fiksuutta mitä tänne kirjoittelevilla on. Valvoja ilmeisesti tekee aktiivisesti työtä ja raakaa turhat tekstit ennen ilmestymistään. Erittäin hieno ja tosi hyödyllinen asiallisten ja "aikuisten" (ja tällä en tarkoita ikää) ihmisten palsta.

No itse asiaan. Kirjoitat että tässä on nainen jonka vuoksi kannattaa taistella, tuossa lauseessa piilee koko villakoiran ydin. Sillä asenteella voitetaan kaikki vaikeudet. On nimittäin omakohtaisia kokemuksia vaimoni kanssa jonka kanssa olen ollut yhdessä 32 vuotta. Siihen aikaan mahtuu jos jonkinlaista ongelmaa, on molemminpuolista uskottomuutta, haluttomuutta, väsymystä, masennusta, taloushuolia, e-pillereistä ja iästä jouhtuvia hormonihäiriöitä, synnytysten ja lasten takia, vaimolla on ollut lapsuuden ajan traumoja ja jos en muistanut kaikkia mainita niin eiköhän tuossa jo ollut riittämiin. Tällä hetkellä minua riepoo kun vaimo tyytyy aina samaan eikä yritäkään keksiä mitään uutta ja erilaista vaikka olen antanut kymmenittäin vinkkejä koska hän on sanonut ettei keksi mitään uutta, muttei silti ole toteuttanut yhtäkään minun antamaani yksinkertaista ja helppoa toivetta piristää seksielämäämme. Kyllä hän innokas ja kaikesta sydämestä on mukana silloin kun minä teen aloitteen ja johdan toimintaa mutta kun en millään enää jaksa olla vain antavana ja keksivänä osapuolena. Mutta kuten sanottu, kaikesta selviää kun vaan jaksaa yrittää. Olisipa meilläkin ollut aiemmin vaikeuksien keskellä tällainen palsta apuna.

Niin siitä uskottomuudesta vielä sananen. Olemme kääntäneet sen asian toisinpäin ja nykyään voimme nauttia molemminpuolin vapaasti vieraasta seksistä tuntematta syyllisyyttä. Olemme nauttineet pari kertaa myös kimpasta naisen ollessa meillä kolmantena (toivoisimme vielä lisää samaa)

Jos joku haluaa keskustella privana jostakin kysymyksestä autamme mieluusti, tai jos jotakin naista kiinnostaa... aficio@netti.fi T: Jii
Takaisin alkuun
Badman
LähetäLähetetty: 3.1.2006, 0:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

Anonymous kirjoitti:
Olen suurella tyytyväisyydellä lukenut tämän palstan eri aiheita ja täytyy hämmästellä sitä asiallisuutta ja fiksuutta mitä tänne kirjoittelevilla on. Valvoja ilmeisesti tekee aktiivisesti työtä ja raakaa turhat tekstit ennen ilmestymistään. Erittäin hieno ja tosi hyödyllinen asiallisten ja "aikuisten" (ja tällä en tarkoita ikää) ihmisten palsta.



Tämän olen itsekkin laittanut merkille. On ehkä vielä ihmisiä jäljellä joiden ei tarvitse anonyymisti vittuilla ja häiritä muita ihmisiä vaan päinvastoin saavat mielihyvää siitä jos voivat auttaa tai jakaa kokemuksia tuntemattoman virtuaalipersoonan kanssa niinkin arasta aiheesta kuin seksi.

Itse tähän aiheeseen minulla ei ole oleellista lisättävää mitä eivät kanssakirjoittelijat jo olisi esille tuoneet.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tietäjä
LähetäLähetetty: 3.1.2006, 13:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Sanon vaan alottajalle, että jos homma ei puhumalla ratkea, niin helpompi on lähteä suhteesta, tai hommata uusi nainen ensiksi tai/ja hakea seksiä muualta. Nämä haluttomuusjutut ovat kohtuullisen yleisiä ja normaalisisti ne menevät ohi viikoissa, jos kestävät pidempään on ongelma henkilössä sisällään. Syy voi olla mikä tahansa. On TÄYSIN TURHAA alkaa miettimään mitä sinä teet väärin tai miten voit toisen taas saada haluamaan seksiä. Yleensä näin ongelmat ratkevat vain tilapäisesti ja samat ongelmat taas tulevat uudestaan. En tarkoita että heti ongelmien tullessa pitäisi lyödä hanskat tiskiin, mutta jos olla 1) keskusteltu avoimesti asiasta ja 2) aikaa on kulunut kuukausia, niin teet itsellesi palveluksen kun haet seksiä muualta. Tietenkin tämä voi ja todennäköisesti pilaa tulevaisuuden kyseisen naisen kanssa, mutta sinä olet nuori ja elämääsi mahtuu vielä useita hienoja, kauniita naisia, jotka haluavat ja antavat seksiä!
Takaisin alkuun
Red Sonja
LähetäLähetetty: 3.1.2006, 15:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 20 Jou 2005
Viestejä: 51
Paikkakunta: Helsinki

Jep jep.

Minua panettaa koko ajan, mutta yksi mies ei riitä pidemmän päälle. Seurustelusuhteissani alku on kiimaista panemista, mutta seksuaalinen kiinnostus tähän kumppaniin lopahtaa jossain vaiheessa, vaikka yhdessäolo olisikin muuten ihanaa. Miehestä tulee minulle enemmänkin hyvä ystävä pidemmässä suhteessa, enkä voisi kuvitella paneskelevani hyvän ystäväni kanssa.
(Onneksi on työ, jossa saan seksiä, ja "kotiseksikin" maistuu sen jälkeen paremmin / pidempään.)

Voisiko tyttöystävälläsi olla samankaltainen ongelma?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 3.1.2006, 16:43  Vastaa lainaamalla viestiä






Joo. Ilmetyttää vaan, että mistä löytyy näitä luuseri miehiä edellisen kaltaisten naisten miehiksi. Harvalla on kuitenkaan sellaista fetissiä että haluaa muijaa naitavan muiden miesten toimesta. Sitten Red Sonja tekee filmien ja kuvausten lisäksi jokaiselle maksavalle miehelle käsihoitoja ym. privakopeissa joten ei hyvin mene... sillä miehellä.
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 3.1.2006, 21:10  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Anonymous kirjoitti:
Joo. Ilmetyttää vaan, että mistä löytyy näitä luuseri miehiä edellisen kaltaisten naisten miehiksi. Harvalla on kuitenkaan sellaista fetissiä että haluaa muijaa naitavan muiden miesten toimesta. Sitten Red Sonja tekee filmien ja kuvausten lisäksi jokaiselle maksavalle miehelle käsihoitoja ym. privakopeissa joten ei hyvin mene... sillä miehellä.

Joku toinen voisi ajatella että ne miehet jotka kituvat vuodesta toiseen kotona pirttihirmun kanssa jopa pihtaa ja nalkuttaa ovat niitä luusereita!!!

Sitten nuo miehet valittavat seksin puutetta ja tekevät muuta epätoivoista. Jokainen voi tehdä valintansa vapaasti.

Isoimpia luusereita on kuitenkin ne ihmiset, jotka nimettömänä toisia mollaavat ja kertovat heistä tosia tai epätosia negatiivisia asioita.

En ole Red Sonjan kanssa maannut että en osaa siitä sanoa, mutta pahuksen mukava tyttö on noin sosiaalisessa mielessä. Eli hyvin kelpaa mulle ystäväksi.

Mutta threadin varsinaiseen aiheeseen palatakseni niin minulla on noista oikukkaista pihtareista parisuhteessa sellaisia kokemusia että ei olisi kannattanut yrittää korjata toista ihmistä kovin montaa kuukautta. Jos ei parissa kuukaudessa puhumalla selviä niin aina löytyy vaihtoehtoja elämänkumppaniksi joiden kanssa ei tule samanlaisia ongelmia.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Lalle
LähetäLähetetty: 3.1.2006, 21:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Red Sonja kirjoitti:
Jep jep.

Minua panettaa koko ajan, mutta yksi mies ei riitä pidemmän päälle. Seurustelusuhteissani alku on kiimaista panemista, mutta seksuaalinen kiinnostus tähän kumppaniin lopahtaa jossain vaiheessa, vaikka yhdessäolo olisikin muuten ihanaa. Miehestä tulee minulle enemmänkin hyvä ystävä pidemmässä suhteessa, enkä voisi kuvitella paneskelevani hyvän ystäväni kanssa.
(Onneksi on työ, jossa saan seksiä, ja "kotiseksikin" maistuu sen jälkeen paremmin / pidempään.)

Voisiko tyttöystävälläsi olla samankaltainen ongelma?


Sun kaltaiset naiset pistää vihaamaan...
Tee palvelus miehellesi ja jätä hänet!
JA MIEHET ON SIKOJA... HAH!
Takaisin alkuun
Lady_Not
LähetäLähetetty: 4.1.2006, 0:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 08 Lok 2005
Viestejä: 169

Lalle kirjoitti:
Sun kaltaiset naiset pistää vihaamaan...
Tee palvelus miehellesi ja jätä hänet!
JA MIEHET ON SIKOJA... HAH!


Ihan mielenkiinnosta, siis minkä takia pistää vihaamaan? Ja miksi Sonjan pitäisi jättää miehensä? Koska he ovat keskustelleet asioista ja tehneet yhdessä päätöksiä, kuten käsitykseni mukaan ovat. Reilupeli, jossa molemmat ovat omilla ehdoillaan suhteeseen suostuneet. Käsittääksnei siinä ei silloin ole mitään väärää?

_________________
Pervoilua http://naughtynot.blogspot.com/
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 4
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker