Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 3 Yht. 4
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seksiongelmat  ~  Epätoivoinen
Lady_Not
LähetäLähetetty: 7.1.2006, 13:51  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 08 Lok 2005
Viestejä: 169

Koittakaa jättää ne pillerit. Tai kysykää pillereitä joissa on vähemmän hormoonia. Pillerit, kun tosiaan saattavat saadaa aikaan haluttomuuden. Koska tyttösi on synnyttämätön, niin kierukkaa hänelle ei luultavammin laiteta. Sen laittaminen kun saattaa tehdä yllättävän kipeää. Se, että hormoonit tasoittuu, niin siihen saattaa mennä muutama kuukausi. Mutta käsittääkseni markkinoilla on olemassa pillereitä, jotka eivät vie kaikilta haluttomuutta. Muistaakseni Yasmineita on kehuttu tästä. Tosin kaikille ko. merkki ei sovi. Ja ovat ilmeisesti kalliimmat kuin normaalisti. Sitten löytyy ehkäisyrengasta: nuvia ring ja laastaria. Jos, ette viellä lapsia aio tehdä, niin ei kannata jäädä ilman ehkäisyä ja hormooniton ehkäisy melkeinpä on kuparikierrukka. Tosin apoteekista löytyy kapseleita/vaahtoja, joita käytetään kondoomin kanssa.

Voisiko olla, ett tyttösi sauvoittelussa ei ole kyse kiusaamisesta vaan ehkä enemmän kutsusta? Tai sitten osoituksesta, että hän pystyy kyllä nauttimaan seksistä, että ei ole ihan toivoton tapaus. Se miksi ei sisäänsä laita vaan päältä hieroo, kertoo taas siitä, että niinkuin yleinsä, niin se nautinnonnappula on klitoris. G-piste, joka naisilla on, on oikeammin hermorypäs virtsaputken ympärillä. Ja toiset eivät koe "löytävänsä"/saavansa nautintoa siitä, kun toiset taas saavat nautintoa sen stimuloimisesta.

Koska naisesi yhdessä sinun kanssasi yrittää ratkoa ongelmaa, niin teillä todellakin on toivoa! Seksuaalisuus ja seksi ovat asioita, joiden kanssa tarvitaan vaan pitkäjänteisyyttä, kun ongelmia ilmaantuu.

Naisesi on onnekas, saadessaan sinut mieheksesi! Tsemppiä!

_________________
Pervoilua http://naughtynot.blogspot.com/
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
Vieras
LähetäLähetetty: 9.1.2006, 15:36  Vastaa lainaamalla viestiä






Red Sonja kirjoitti:
yksi mies ei riitä pidemmän päälle. Miehestä tulee minulle enemmänkin hyvä ystävä pidemmässä suhteessa, enkä voisi kuvitella paneskelevani hyvän ystäväni kanssa.
(Onneksi on työ, jossa saan seksiä, ja "kotiseksikin" maistuu sen jälkeen paremmin / pidempään.)


Huoh!
Voiko tuollaisia naisia edes olla olemassa.
Kannattaisiko sinun ehkä harkita omistautumista kokonaan "töihisi", sillä ethän sinä hyvä ihminen noin voi toiselle ihmiselle tehdä!
Järkeä saa ja PITÄÄ käyttää tyttö hyvä.
Kunnon siipeilijä... Eli toisin sanoen käytät seurustelukumppaniasi "hyväksi" niin kauan, kuin se tuntuu hauskalta ja sitten sanot, että ollaan liian hyviä ystäviä ja etsit seuraavan uhrin.
Pysähdy hetkeksi ja mieti mitä kannattaa tehdä ja mitä kannattaa jättää tekemättä!
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 9.1.2006, 21:57  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Anonymous kirjoitti:
Voiko tuollaisia naisia edes olla olemassa.
Kannattaisiko sinun ehkä harkita omistautumista kokonaan "töihisi", sillä ethän sinä hyvä ihminen noin voi toiselle ihmiselle tehdä!
Järkeä saa ja PITÄÄ käyttää tyttö hyvä.
Kunnon siipeilijä... Eli toisin sanoen käytät seurustelukumppaniasi "hyväksi" niin kauan, kuin se tuntuu hauskalta ja sitten sanot, että ollaan liian hyviä ystäviä ja etsit seuraavan uhrin.
Pysähdy hetkeksi ja mieti mitä kannattaa tehdä ja mitä kannattaa jättää tekemättä!


Kun kerran noin voimakkaasti puhiset, voimakkaasti vastaankin - Paskapuhetta.

Ei ketään suhteeseen pakoteta tai siinä väkipakolla pidetä. Sonjan seurustelukumppani varmasti tietää missä mennään eikä oleta sen enempää tai vähempää kuin saakaan. Ellei tilanne miellytä, aina on ovi josta kävellä ulos?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
jossu
LähetäLähetetty: 18.1.2006, 0:39  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 13 Lok 2005
Viestejä: 31

Badman kirjoitti:


No en ollut kohdistanut kirjoitustani sinulle. Puhuin asioista yleisellä tasolla.
Esimerkiksi sinä puhut, että et hyväksy pettämistä keneltäkään.
Mikäs sinä, tai kukaan muukaan, olet hyväksymään toisten tuikituntemattomien ihmisten tekemisiä. Tämä "pettäminen" kun ei ole edes rikos Suomessa.
Mikä on tämä moraalinvartijan vietti? Onko se samaa viettiä kuin tämä vapaaehtoisliikennepoliisin virka, kun joku ohittaa niin kiihdytetään rinnalla ja vilkutetaan valoja perässä.

Oikeushan on jokaisella valita seuransa, ystävänsä ja vaimonsa tämänkin asian suhteen ja asettaa sellaiset moraalistandardit kuin haluaa. ja siihen se sitten jääkin, pitää antaa muillekkin oikeus tehdä omat ratkaisunsa. Luulisi olevan ulkopuoliselle aivan yhdentekevää käykö joku nainen vieraissa miehensä luvalla vai ilman.
Jos joku nyt sitten tuntee suurta ylemmyyttä ajatuksesta "minä en petä" ja me pettäjät taas tunnemme alemmuutta niin siitä vaan sitten, pitäkää se kuitenkin omana tietonanne.


Pitäskö tästä ymmärtää, että sun mielestä ei pettämisestä saa täällä keskustella, kun käsket pitää omana tietona? Ja jos ilmottaa, ettei pidä pettämistä moraalisesti oikeana tekona, niin se ei tarkota, että pitäsi itteensä parempana ihmisenä.

Milestäni, mulla on täys oikeus ilmottaa, että pettäminen on mun mielestä väärin. (Niinku tuossa aikasemmin teinki.) Silti en pidä itteeni millään tavalla parempana ihmisenä niihin verrattuna, jotka pettämistä harrastaa. Minulle saa ihan vapaasti ilmottaa, jos ei tykkää jostain mitä teen. Eri asia on sitten, että vaikuttaako se minun tekemisiin mitenkään.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Red Sonja
LähetäLähetetty: 19.1.2006, 3:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 20 Jou 2005
Viestejä: 51
Paikkakunta: Helsinki

Eli asia on näin; mieheni tietää kaikesta mitä teen. Hän tiesi millainen olen jo ennen kuin aloimme seurustelemaan. Varsinaista pettämistä en nykyisen mieheni kanssa harrasta, mutta hänellä on sen verran järkeä päässä, että tajuaa olla kieltämättä minulta työtä, jota tein jo ennen kuin tapasin hänet.
Jos hän haluaisi minun lopettavan työni, lopettaisin.

Että näin. Smile

_________________
Mulla on sulle pikkuinen salaisuus
Alaston mies on mulle asia uus
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Goldstone
LähetäLähetetty: 25.1.2006, 19:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Red Sonja kirjoitti:
hänellä on sen verran järkeä päässä, että tajuaa olla kieltämättä minulta työtä, jota tein jo ennen kuin tapasin hänet.
Jos hän haluaisi minun lopettavan työni, lopettaisin.


Hieno piirre miehessäsi, todella. Tosin ymmärtäisin senkin, jos miehesi olisi hieman ns. "nyrpistänyt nokkaansa", kun kuuli mitä työtä teet ja taistellut, mutta hyvä noin. Smile
Ja hienoa myös se, että myönnät suoraan seurustelevasi, etkä peittele sitä!
*thumbs up*

Mutta tuo viimeinen lause silti, en usko että tekisit noin...
Anteeksi nyt, mutta en usko, että heittäisit itsesi "tyhjän päälle" lopettamalla alalla, josta selvästi nautit, josta saat reilusti rahaa jne. jne. vain sen takia, että joku ihminen haluaisi sinun lopettavan.

Tuskimpa.
Takaisin alkuun
Badman
LähetäLähetetty: 25.1.2006, 23:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

jossu kirjoitti:
Badman kirjoitti:


.


Pitäskö tästä ymmärtää, että sun mielestä ei pettämisestä saa täällä keskustella, kun käsket pitää omana tietona? Ja jos ilmottaa, ettei pidä pettämistä moraalisesti oikeana tekona, niin se ei tarkota, että pitäsi itteensä parempana ihmisenä. .


Ei! juuri niin ei pidä ymmärtää.
Keskustella voi. Solvaaminen, syyllistäminen ja alentaminen eivät ole keskustelua jos nyt semmoista on tapahtunutkaan.
Kyseinen kaveri asiallisesti pyysi anteeksi ja veti sanansa takaisin joten eiköhän asia ole jo käsitelty.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Sebastan
LähetäLähetetty: 4.12.2006, 10:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





assa kirjoitti:
jossu kirjoitti:
Oon lueskellu näitä juttuja, ja tullu siihen käsitykseen, että suurin osa täällä liikkuvista kannattaa moviavioisuutta... Oonkohan ihan väärässä?

Itse en harrasta seksiä kuin avomiehen kanssa, enkä häneltäkään hyväksyisi pettämistä.

Pettäminen on minun mielestä väärin, jos toisella osapuolella ei ole asiasta mitään tietoa. Siinä kusettaa toista täysin, ja hukkaa toisen elämää, jos ei kerro missä mennään....

Sillon kaikki on ok, jos asiasta on puhuttu, ja molemmat on samaa mieltä
pelisäännöistä.


Pettäminen on äärimmäisen **** sana. Minä viittaan pikemminkin "pelaamiseen". Itse seksi ei ole päämäärä eikä koko homman tarkoitus, mutta saattaahan se siihenkin johtaa. "Pelaaminen on parasta", on muodostunut ohjenuoraksi, eli voin nauttia pelkästä heruttelusta, vaikka seksi jäisikin pois kuvioista.

Sitten jos mennään ihan yhdynnän asteelle, on kyse vain omasta päästä. Jos itse pystyy olemaan sinut asian kanssa, on se ok. Mitä se "oma rakas" ei voi tietää, ei myöskään voi häntä vahingoittaa. Jos oma pää ei kestä ja jää kiinni, ei voi kuin syyttää itseään.

Sitäpaitsi ainakin minulla kotona seksielämä on paljon virkeämpää, jos on virkkeitä muuallakin. Pysyy tietty vire päällä kun tietää olevansa edelleen peleissä mukana Winku


Pettämistä ei ole niillä ihmisillä jotka eivät välitä mistään/kenestäkään ja kirjoitusten perusteella, assa, sinä olet juuri sellainen. Elämäsi ja kaverisuhteesi lienevät varsin pinnallisia.

jos joku läheiseni pettää luottamukseni en todellakaan ota asiaa huumorilla.

Mottoni on että jos olet sika, niin ole sika avoimesti äläkä esitä muuta kuin olet.

Joo, tosiaan, pelaa sinä vaan assa ystäviesi ja rakkaimpiesi luottamuksen kustannuksella ja katso mitä jää käteen, tai onko siellä kädessä ikinä mitään ollutkaan...
Takaisin alkuun
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 4.12.2006, 11:08  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

^^^ Minulle on kyllä tullut Assasta ja Eliksiiristä vallan toisenlainen kuva. Suhteen pitää olla aika hyvällä luottamuksella, että saa "pelata". Minusta pettäminen on sitä, että tehdään toiselta salaa, ilman lupaa ja luottamusta jotain - "rajahan" voi olla vaikka pusussa, kunhan se on molempien tiedossa missä se raja on.

Meilläkin kerrotaan kaikki piristävät pelit mitä on sattunut eikä kummallekaan ole epäselvää, ketä toinen rakastaa. Salaa ei tehdä - se olisi minulle pettämistä ja satuttaisi. Pelit ja leikit eroon pettämisestä noin käsitteenä? Vai olenko taas ymmärtänyt kaiken väärin enkä ymmärrä pysyä hiljaa... Shocked

Toisaalta varsinaiseen pettämiseen on todennäköisesti jokin syy. Minkä syyn kukin hyväksyy tai ymmärtää ja mitkä ovat seuraukset, siihen en ota kantaa. Question
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mari_nalle
LähetäLähetetty: 4.12.2006, 11:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Red Sonjan kanssa tunnetaan ja tiedän että lopettaisi jos miehensä nii haluisi , mutta miksi pitäisi jos se on ok kummallekin.
Takaisin alkuun
Tulisydän
LähetäLähetetty: 4.12.2006, 17:11  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Badman kirjoitti:
Tuo kuolleena lahnana makaaminen viestittää sitä, että hän on jo menettänyt toivonsakkin nauttia seksistä, toivoo vain, että sinulta tulisi nopeasti ja homma olisi ohi. Jos on turhautunut niin ei siinä enää tee mieli mulkkua imeskellä. Seksin puute on hänelle itseasiassa miellytävämpää jos seksin harrastaminen tuo negatiivisiä fiiliksiä.

Mulla on tuosta lahnana olemisesta kokemuksia. Täällä jo sivuttiin e-pillereistä. Ne todella tekevät haluttomaksi. (mua huvitti jotenkin tuo sanamuotosi Pahis^tuossa ylhäällä Wink)
Pahis
voi kuinka monet kerrat nuorena tyttönä ajattelin, että olis tääkin nyt jo ohi
Mä olin 16-vuotias, kun oli pakko ottaa ehkäsy käyttöön, ei ollut vaihtoehtoja. Koska mä vihasin sitä kundia, kun hän alisti mua ja hakkas kaiken päätteeksi ja minä hiljaa vain vaikenin, ei mua kukaan aikuinen olisi koskaan auttanut saati ymmärtänyt. Mulkkunsa se aina työnsi mun suuhun, että mua etoo se ominaishaju, vieläkin, kun sen muistan.
Badman kirjoitti:
Miehillä on helppoa, miehet voivat naida naksautta kun panetta ja sitten jatkaa taas riitelyä siitä mihin jäätiin. Naiset eivät toimi näin.

Mielenkiintoinen ilmiö tämä että 80% miehistä ovat kuitenkin tilaisuuden tullen valmiita lähtemään panolle tai perustamaan salarakassuhdetta oli naisen tai itsensä parisuhdetausta mikä hyvänsä.

No jos joku muu tuntematon mies käy panemassa ketä tahansa perheenäitiä niin tämä nainehan on heti h**** ja mitä liekkään ja valmis viskattavaksi roviolle.

Joo, miehet tekevät suorituksen jossa ei tarvii ajatella mitään, pussit vaan tyhjäksi.

Jos mies saa tilaisuuden jonkun naisen kanssa, josta se on seksuaalisesti kiinnostunut, tottakai hän käyttää tilaisuutensa hyväksi. Ei siinä tilanteessa moralisoida. Annetaan palaa vaan.
Ja mä en lähde moralisoimaan tai tuomitsemaan yhtään ketään, en ole ammatiltani Tuomari, enkä muutenkaan.
Badman kirjoitti:
Lopuksi voisin ottaa pari esimerkkiä suuresta kirjasta, jonka päähenkilö mm sanoi "älkää tuomitko ettei teitä tuomittaisi" Hän mm. vieraili "langenneiden" naisten luona palauttamassa näiden ihmisyyden jonka ympäristö oli polkenut alas. Hän mm. kerran kysyi kuka on se puhtain joka voi heittää sen ensimmäisen kiven - yhtään kiveä ei lentänyt.
Tuohon aikaanhan aivan kirjaimellisesti kivitettiin naiset kuoliaaksi jos oli epäilyskään.

Aivan - näin. Kuka ei ole langennut, se heittäköön ensimmäisen kiven.

Peräänkuulutan avarakatseisuutta ja suvaitsevaisutta
Tsemppiä sulle Pahis - oot nasta kundi Very Happy Exclamation

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 4.12.2006, 18:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Sebastan kirjoitti:
assa kirjoitti:
Pettäminen on äärimmäisen **** sana. Minä viittaan pikemminkin "pelaamiseen". Itse seksi ei ole päämäärä eikä koko homman tarkoitus, mutta saattaahan se siihenkin johtaa. "Pelaaminen on parasta", on muodostunut ohjenuoraksi, eli voin nauttia pelkästä heruttelusta, vaikka seksi jäisikin pois kuvioista.

Sitten jos mennään ihan yhdynnän asteelle, on kyse vain omasta päästä. Jos itse pystyy olemaan sinut asian kanssa, on se ok. Mitä se "oma rakas" ei voi tietää, ei myöskään voi häntä vahingoittaa. Jos oma pää ei kestä ja jää kiinni, ei voi kuin syyttää itseään.

Sitäpaitsi ainakin minulla kotona seksielämä on paljon virkeämpää, jos on virkkeitä muuallakin. Pysyy tietty vire päällä kun tietää olevansa edelleen peleissä mukana Winku


Pettämistä ei ole niillä ihmisillä jotka eivät välitä mistään/kenestäkään ja kirjoitusten perusteella, assa, sinä olet juuri sellainen. Elämäsi ja kaverisuhteesi lienevät varsin pinnallisia.

Mottoni on että jos olet sika, niin ole sika avoimesti äläkä esitä muuta kuin olet.

Joo, tosiaan, pelaa sinä vaan assa ystäviesi ja rakkaimpiesi luottamuksen kustannuksella ja katso mitä jää käteen, tai onko siellä kädessä ikinä mitään ollutkaan...


Varsin kummallinen ja hyökkäävä kommentti - vielä suoranaisesti minua kohtaan?

Kannattaisi lukaista viestini ajatuksella uudestaan. Missään vaiheessa en puhunut seksin tai muunkaan fyysisen häsläämisen puolesta. Minulle riittää pelaaminen henkisellä tasolla.

Olen avoimesti juuri sitä mitä olen, enkä muuta yritäkään esittää. Voin myöntää jopa olevani sika, jos joku naispuolinen ystäväni niin väittäisi. Tähän mennessä Wagneriksi ei ole haukkunut kuin tuo oma emäntä toisinaan Wink.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Härski
LähetäLähetetty: 4.12.2006, 18:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Laughing Vahingonilo on paras ilo. Exclamation Assalla on lipsahtanut quote tuoll ylhäällä vähän väärään paikkaan Laughing

Ai että tuntuu hauskalta kun pääsee kuittaamaan meidän foorumin quote-kouluttajaa Very Happy

//Edit: Ähh, nyt se huomasi sen ja korjasi Sad

Mutta aiheeseen palatakseni joku ei taida pitää siitä että Assa harrastaa silmäpeliä - mutta pitää muistaa että silmäpeli ja teerenpeli on aina eri juttu kuin paneminen.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 4.12.2006, 18:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Härski kirjoitti:
Mutta aiheeseen palatakseni joku ei taida pitää siitä että Assa harrastaa silmäpeliä - mutta pitää muistaa että silmäpeli ja teerenpeli on aina eri juttu kuin paneminen.


Ai hitto tulikin mieleen, ettei olisi "Sebastian" sittenkin joku katkera naispuoleinen immeinen, joka on kiukustunut kun ei olekaan saanut minulta kuin kauniita puheita Shocked Wink Twisted Evil

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Sebastian
LähetäLähetetty: 4.12.2006, 19:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





"Minä viittaan pikemminkin "pelaamiseen". Itse seksi ei ole päämäärä eikä koko homman tarkoitus, mutta saattaahan se siihenkin johtaa.

Sitten jos mennään ihan yhdynnän asteelle, on kyse vain omasta päästä. Jos itse pystyy olemaan sinut asian kanssa, on se ok. Mitä se "oma rakas" ei voi tietää, ei myöskään voi häntä vahingoittaa."



Jaa, olen sitten lukutaidoton näemmä vai?

Eihän flirttailussa mitään pahaa olekaan, etkä tuossa kohdin mistään viattomasta flirtistä puhunutkaan..
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 3 Yht. 4
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker