Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Pelit ja vehkeet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Pelit ja vehkeet  ~  Kulinkasvatus!!
Visitor80
LähetäLähetetty: 4.1.2006, 16:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Tässä aika mainio linkki mahtaako hommeli toimia sitä en tiä...

http://keskustelu.suomi24.fi/show.cgi?category=119&conference=1500000000000018&posting=21500000000102143
Takaisin alkuun
vieraileva tähti
LähetäLähetetty: 26.4.2006, 15:17  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Ajattelin vähän kehaista tätä hommaa kun tähän on aika kovat ennakkoluulot.

Tiedän että ylipäätään tämäntyyppisten harjoitusten tehoa on vaikea uskoa, mutta minulle nämä ovat toimineet. Olen nuori (18v) joten en tiedä toimisivatko nämä vanhemmille ihmisille. Minulla oli vähän yli puoli vuotta sitten 13.5 senttiä pitkä penis. Ei tuollasella saa muijat kuin kiukkuiseksi. Sitten aloin harjoittaa penistäni ja nykyään se on jo vähän yli 16 cm pitkä. Eli kasvua sellaset 0.5 cm kuukausi. Harjoitteluni on ollut jaksoittaista ja minulla mahtui puoleen vuoteen parin kuukauden taukokin. Saas nähdä kuinka käy seuraavan puolen vuoden aikana.

Suosittelen sivustoa www.kikkeli.com sillä niitä harjoituksia tein/teen. Parempia ovat kuin tuossa toisessa linkissä. Eipähän tartte leikkiä pumppujen ja muitten itsekidutusvälineitten kanssa.
Takaisin alkuun
Will
LähetäLähetetty: 26.4.2006, 22:15  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Saakos vierailevalta tähdeltä kysyä et mitä noista kikkeli.comin harjotuksista teet eniten tai mistä ollu parhaat tulokset?? Smile Ajattelin et jos itekki kokeilisin saisko noilla lisä metrejä.. Laughing
Takaisin alkuun
Badman
LähetäLähetetty: 27.4.2006, 21:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

Näin kullinkasvatuksen asiantuntijana Smile täytyy sanoa että nuo on monesti aika rajuja nuo harjoitteet mitä tarjotaan vasta-alkajalle.
800 jelgiä/päivä muutaman viikon jälkeen. huh huh.

Kuvainnollisesti tuo tarkoittaa että juokse tällä viikolla 1 km:n lenkkejä, ensiviikolla 5 kilometrin ja kuukauden päästä juoksetkin maratoonin joka päivä... ei se ihan noin mene.
Moni ei pysty tekemään edes 400 jelgiä vaikka olisi vatvannut kaluaan vuosikausia. Ellei nyt sitten halua sitä todella remonttiin.
Moni ei pysty juoksemaan puolimaratoniakaan vaikka olsi lenkkeillyt 10 vuotta.

Monella käykin niin, että lupaavan alun jälkeen "mopo karkaa käsistä" tehdään liikaa - kalu kipeytyy - tulee ongelmia ja tulee se "v**** mitä kusetusta" ajatukset.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
vieraileva tähti
LähetäLähetetty: 30.4.2006, 14:19  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Ykkösharjotusta tein ensin kuukausi (muut voi tehdä enemmänkin jos toimii) elastisuuden takia ja sitten viitosta eli jelgin muunnosta (minun kokemusten mukaan toimii paremmin ku ilman ykköstä..) Viitonen tuppaa vain kuluttamaan esinahkaa minulla kitkan takia koska en käytä voiteita.
Paljon olen eri juttuja kokeillut mutta omalla kohdallani nämä ovat toimineet parhaiten.

Alussa kasvun nopeus oli huimaa mutta nykyään se on hidastunut.

Ja tuo 800 jelgiä/päivä on aivan liikaa. Turhan monesta toistosta ei ole kuin haittaa. Parempi tehdä sen verran että penis kestää.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 19.7.2006, 20:30  Vastaa lainaamalla viestiä






Juu juu..
Täst ollaa kyllä montaa mieltä..Itse en tähänjuttuun uskonut kun luin..
Tosin suomalaisten miesten keskiarvonen mulkun mitta on 14-15cm vaikka täällä foorumeilla noin 98% omistaa n20cm munan mitä nyt tullut juttuja luettua jo pitkään.. Laughing
Mut tätä hommaa päätin kokeilla koska asiasta on tapeltu muillakin foorumeilla oikein tosissaan. en sen takia ettei oma mitta riittäisi.
Eli n2kk on tullut treenattua ohjeiden mukaisesti ja ikäväkseni on myönnettävä että olin väärässä. ennen oli housuissa 16cm pitkä ja halkasijaltaan n4.5cm.
Nyt 2kk kulunut ja mitta näyttää 17.5cm ja vähän reilu 5cm halkasijaa..
Että omalla kohdalla on toiminut.
En kyllä osaa sanoa onko vaikutus pysyvä.
Mut tarvii lopettaa tää homma ja kattoa 1kk päästä onko vaikutus kestävä vai kestääkö sen aikaa kun tätä harrastaa. luulen kyllä että vaikutus katoaa..
mittaillaan. Wink
Takaisin alkuun
seeprai
LähetäLähetetty: 20.7.2006, 0:15  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Taidolla, lapsukaiset, taidolla
naiset nussitaan tyytyväisiksi.

Ei suurella kullilla.

Sillä voi pahimmillaan teurastaa vaginan "vituiksi".
Takaisin alkuun
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 29.7.2006, 21:51  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Lainaus:
Taidolla, lapsukaiset, taidolla
naiset nussitaan tyytyväisiksi.

Ei suurella kullilla.

Sillä voi pahimmillaan teurastaa vaginan "vituiksi".


En voisi olla enempää samaa mieltä.

"Toiset kerskuu niitä mittojaan, ei ne pärjää mulle kuitenkaan. Tulkoon vaikka neekereitä, satulasta ei ne heitä, meikäläistä metriletkuillaan..."
-Junnu Vainio-

Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Luomu
LähetäLähetetty: 29.7.2006, 22:11  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Visitor80 kirjoitti:
Tässä aika mainio linkki mahtaako hommeli toimia sitä en tiä...

http://keskustelu.suomi24.fi/show.cgi?category=119&conference=1500000000000018&posting=21500000000102143


Pitäiskö sanoa Aaamen lopuksi ? Jos ei Isäpappa ja Äitimamma geeneissään ole sitä unelmakullia antaneet, kannattaa vaan "alistua kohtaloonsa".Tai,niin, onhan noita bisenes-plastiikkakirurgejäkin olemassa.Lienee jollakin miehellä aivan vastaava egon korotusongelma kuin noilla "silikonitäytteisillä "naisilla".
Takaisin alkuun
Vieraileva tähti
LähetäLähetetty: 27.10.2006, 19:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Tiedoksi nyt kaikille jotka ovat näistä linkeistä ja harjotteista kiinnostuneita: vaikka olen suositellut näitä juttuja ja tyytyväinen siihen että egoni on vuodessa kasvanut yli 3 senttiä, niin vuoden kestäneet harjoitukset kuluttivat vehjettäni niin, että eräs kaunis kerta sain muutaman verenpurkauman kaluni verisuoneen ja joka kerta, kun vaikka vain masturboin, haava on vaarassa aueta. Vaikka aika parantaa haavat, on se pakkoselibaatti aika kettumaista, joten herrat, itsenne lypsäjät, älkää teloko itseänne, vaan pitäkää silloin tällöin paussia!
Takaisin alkuun
Tulisydän
LähetäLähetetty: 27.10.2006, 20:27  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Badman kirjoitti:

Kuvainnollisesti tuo tarkoittaa että juokse tällä viikolla 1 km:n lenkkejä, ensiviikolla 5 kilometrin ja kuukauden päästä juoksetkin maratoonin joka päivä... ei se ihan noin mene.
Moni ei pysty tekemään edes 400 jelgiä vaikka olisi vatvannut kaluaan vuosikausia. Ellei nyt sitten halua sitä todella remonttiin.
Moni ei pysty juoksemaan puolimaratoniakaan vaikka olsi lenkkeillyt 10 vuotta.
Näinpä - tämän tietää meidän ikioma Pahis Laughing
Lainaus:
Monella käykin niin, että lupaavan alun jälkeen "mopo karkaa käsistä" tehdään liikaa - kalu kipeytyy - tulee ongelmia

Olit varmaankin ihan tosissasi neuvoessasi poitsuja, Pahis, enkä voi sille mitään, mutta mielikuvani ovat huikean hauskat Repeää Repeää Repeää Kalu kipeänä - joo.
No, vakavasti keskustellen, se on siihen tyydyttävä, mikä perintötekijät antavat kalulle mittaa, eikö?

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 27.10.2006, 20:35  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Anonymous kirjoitti:

En kyllä osaa sanoa onko vaikutus pysyvä.
Mut tarvii lopettaa tää homma ja kattoa 1kk päästä onko vaikutus kestävä vai kestääkö sen aikaa kun tätä harrastaa. luulen kyllä että vaikutus katoaa..
mittaillaan. Wink
Voi olla, että menin nyt förbii, mutta luulen, että paisuvaiskudoksesi on turvoksissa kasvatusohjelman vuoksi.
Kun pidät taukoa harjoituksissa, saattaa käydä niin, että kalusi palaa entisiin mittoihin.

Katsos, vähän asian vierestä, mutta naisillekin tyrkytetään jos jonkinnäköistä rintojen kasvatusvoiteita , olet varmana huomannut, itse en usko tuollaisiin hömppäjuttuihin.
Tisutkin ovat juuri sellaiset kuin perintötekijät suovat. En ota lukuun silikoneja - koska ne on keinotekoiset

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Badman
LähetäLähetetty: 27.10.2006, 22:02  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

Nymfotar kirjoitti:
Badman kirjoitti:


Näinpä - tämän tietää meidän ikioma Pahis Laughing
Lainaus:

Olit varmaankin ihan tosissasi neuvoessasi poitsuja, Pahis, enkä voi sille mitään, mutta mielikuvani ovat huikean hauskat Repeää Repeää Repeää Kalu kipeänä - joo.
No, vakavasti keskustellen, se on siihen tyydyttävä, mikä perintötekijät antavat kalulle mittaa, eikö?


No kyllä, Pahis sattuu tämän tietämään omakohtaisesti

Tietysti olin tosissani kun neuvoja annan.

Onhan oman peniksen kanssa läträämine ja treenailu ulkopuolisista kummalista. Niin oli Paavo Nurmenkin kohdalla kun hän illat lenkkeili, niin ihmiset ihmetteli miksi Paavo juokee, kun minekkään ei ole kiire ja kukaan ei aja takaa Very Happy

Vakavasti keskustellen ei välttämättä tarvitse tyytyä perintötekijöihin.
Minun suvun esi-isä oli jonon keulassa kun jumala alkoi jakamaan kyrpiä, siitä huolimatta olen itse treenaillut pikkuisen lisää eikä ne ole minulta mihinkään hävinneet Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Mr Lothar
LähetäLähetetty: 29.10.2006, 21:04  Vastaa lainaamalla viestiä
Asiantuntijajäsen


Liittynyt: 10 Elo 2005
Viestejä: 1644
Paikkakunta: Keikkailen milloin missäkin

[quote="Nymfotar"]
Anonymous kirjoitti:

Tisutkin ovat juuri sellaiset kuin perintötekijät suovat.


No tuo nyt ei pidä alkuunkaan paikkaansa. Rintojen kokoon ja muotoon kun vaikuttaa todella paljon naisen rasvaprosentti ja rintalihasten koko eli sellaiset seikat joihin on aika helppo vaikuttaa itse.

_________________
Tutustu myös kotisivuihini http://www.MrLothar.fi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Tulisydän
LähetäLähetetty: 29.10.2006, 21:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

^Tottakai rintojen ryhtiin ja kokoon voi vaikuttaa.
Nuo seikat, jotka otit esille on ihan faktoja.

Rintojen koko tulee perintötekijöistä, mutta ryhti ei välttämättä, siihen pystyy itse vaikuttamaan - olen huomannut tämän käytännössä treenamalla rintalihaksiani. Ryhti on parempi todellakin

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Pelit ja vehkeet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker