Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seuran hakeminen ja iskuyritykset  ~  pimppiä nuolemaan..
Vieras
LähetäLähetetty: 19.8.2008, 10:57  Vastaa lainaamalla viestiä






Onko sulla tarkoitus myös saada oraalia? Kaikki naiset ei tykkää imeä kullia. Tiedän sen kokemuksesta. Ja edes kaikki naiset ei anna nuolla pillua. Ovat vanhanaikaisen häveliäitä. Minulla on 6v. lapsi tuollaisen naisen kanssa. Hänelle seksi=lapsenteko. Antoi `sitä`kunnes tuli raskaaksi. Sitten ei. Nykyisen vaimon tyydytän yleensä aloittamalla rakastelun nuolemalla hänen reitensä ja pillunsa. Senjälkeen helppo mennä sisään märkään mutta tiukkaan reikään. Älä ole härski kun aiot antaa suuseksiä. Vain huorahtavat naiset nai `mitenvain`. Etkö muuten saa itse orkkua ilman pillunnuolemista?
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 19.8.2008, 19:21  Vastaa lainaamalla viestiä






Vaihda naista, suuseksiä ei voita mikään Wink
ja 69:ssä molemmat saa maistella eikä näkymissäkään ole moittimista.
Itsekään en ihan ketä tahansa nuolisi, ajatuksena olisi ihana nuolla vastaan kävellyt tyttöporukka puiston penkillä.
Takaisin alkuun
Vieras nuolija
LähetäLähetetty: 19.8.2008, 23:16  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





[b][i] Olen itse laittanut ilmoituksia nettitreffeille, kaikki vastaukset jotka sain tuli feikeiltä ja pilailijoilta.[/b][/i]
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 5.9.2008, 1:19  Vastaa lainaamalla viestiä






Itsekkin nautin suuseksistä, saamisesta ja antamisesta. olin avoliitossa 3 vuotta, ero tuli muutama kuukausi sitten.

Ihmettelin exäni kohdalla usein sitä että hän ei halunnut että olisin nuollut römpsää, päinvastoin. Ei tykännyt siitä ollenkaan jos lähdin rintoja alemmas suukottelemaan.

No, toiset tykkää toiset ei. Suihinoton saaminen on mulle henk koht sitä parasta mitä voi saada ja luulin ennen tätä tapausta että lähes kaikki naiset, vaikka eivät välttämättä parhaana seksinä pitäisi niin kuitenkin siitäkin tykkäisivät... Mutta tämä tapaus suurinpiirtein kielsi sitä tekemästä. Sentakia ei sitten tullut koskaan harrastettua 69:kään Sad

Toivottavasti seuraava kumppani osaa arvostaa sitä että mies nauttii myös siitä antamisesta eikä pelkästään halua olla ottavana osapuolena.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 18.10.2008, 22:10  Vastaa lainaamalla viestiä






Kyllä se on ihanaa kun antaa suihkun raikkaalle neidille hierontaa öljyn kera ja sit suukottelee koko vartalon läpi ja sit alkaa nuoleskelee pimpsaa... saattaa siinä mennä 2.nekin.. tekee kutaa...
Takaisin alkuun
kotitalo1@gmail.com
LähetäLähetetty: 29.3.2010, 12:07  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





olisin valmis nuolemaan pillua. olen 25 vuotias mies pohjois-savosta. kokematon pillun nuolija mutta haluisin kerryttää kokemusta mielellään.
Takaisin alkuun
triplex@wippies.com
LähetäLähetetty: 29.3.2010, 15:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Kyllä sitten on pakko sanoa keskustelun aloittaneelle miehelle että onneksi olet nykyään sinkku ja paaset taas nautiskelemaan ja erityisesti antamaan nautintoa naisille! Itselläni vain yksi kokemus naisesta joka ei todellakaan tykännyt nuolemisesta ja se homma tökkäskin suht nopeesti koska itse nautin todella paljon kielitornaadojen antamisesta ja parastahan siinä on kun näkee ja kuulee kuinka nainen kiemurtelee orgasmin partaalla!! voi johan alkaa itseääkin himottamaan kun kirjoittelee tälläisestä asiasta joten jos täällä on naisia jotka kenties haluasivat aiheeseen liittyvää hoitoa olen käytettävissä 24v huippu kunnossa oleva kunnollinen mies. jos alkoi mielikuvitus lentämään niin pyydä vaikka kuvaa ja katsotaan kohtaako ajatuksemme.
Takaisin alkuun
kävijä
LähetäLähetetty: 3.4.2010, 10:02  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Kyllä naiset yleensä oppii tykkäämään nuolemisesta, jos se tehdään kunnolla. Tai ei ny yleistetä, onhan varmaan niitäkin jotka ei oikeesti jostain syystä - esim. ujoudesta - halua suostua siihen. Mutta itse olen aina antanut nuolla, mutta - joskus on vaan niin huono mies siinä puuhassa, ettei sitä halua vaikka mies kuinka haluaa. Mun ex ei sitä taitoa osannu vaikka intoa oli. Nykyinen mieheni taas osaa nuolemisen taidon, enkä saa sitä koskaan tarpeeksi Wink. Että kyllä miehen pitää katsastaa peiliinkin eikä vain naista syyttää jos ei pääse nuolemaan!
Takaisin alkuun
Jore67
LähetäLähetetty: 4.4.2010, 16:16  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 21 Lok 2009
Viestejä: 2

Mulla vähän sama ongelma kuin aloittajalla Sad Vaimo ei suostu ikinä suuseksiin, oon varmaan jo unohtanut senkin taidon...

Jos pirkanmaan seudulta (tai miksei kauempaakin) löytyy halukasta opettajaa 40 kymppiselle niin ottakaa yhteyttä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker