Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 4
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seksiongelmat  ~  Lyhyt akti
Vieras
LähetäLähetetty: 10.1.2006, 0:49  Vastaa lainaamalla viestiä






Ongelmana on siis lyhyt akti, joka johtuu avomieheni nopeasta laukeamisesta. Ja nyt puhutaan sitten ERITTÄIN nopeasta laukeamisesta.Olen kuullut, että tähän on olemassa jokin reseptilääke.Osaisiko joku hieman valaista minua asiasta?Olisin kiitollinen.
Takaisin alkuun
emily
LähetäLähetetty: 10.1.2006, 0:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 03 Tam 2006
Viestejä: 7

mitä tarkoitat ERITTÄIN nopella??
Lääkkeestä en ole kuullut...
Onko sama ongelma ollut aina?

_________________
23v varattu bi-blondi etsii seuraa NAISISTA
23-45v!!!
Olethan rohkea ja harrastat päihteiden käyttöä, kuten minäkin Wink
HUOM; EI MIEHILLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 10.1.2006, 1:01  Vastaa lainaamalla viestiä






~5min, harvemmin sitäkään. Muistaakseni luin jostain, että ongelmaan löytyy lääke, enkä tarkoita nyt v*****, jota jotkut miehet käyttävät tarkoitukseen.
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 10.1.2006, 8:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Eipä tuohon taida olla mitään pomminvarmaa lääkitystä. Vähän itsehillintää peliin, kenties runkkaillaan ensin löysät pois ja sitten paremmalla kestävyydellä itse asiaan.

Kyllä ennenaikainen laukeaminen on pitkälti ongelma joka miehen on itse saatava ratkaistua ja psyykattua, aika vähän nainen siinä voi auttaa - paitsi ymmärtämällä, että mies sitten tarvii välillä vähän taukoa ja ottaa ulos, ettei lähde lastit liikkeelle.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Kiathal
LähetäLähetetty: 10.1.2006, 11:57  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 12 Elo 2005
Viestejä: 265

Ja taas minä mainitsen samasta asiasta.. Ei muutakuin kiristysrengasta ja puuduttavia voiteita peliin, kyllä se siitä Smile


http://www.forwo-men.fi/kauppa/cat/product_details.php?p=48

suosittelen esim noita Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 10.1.2006, 14:07  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Yhdyn Kiathalin mielipiteeseen. Ihan tavallista Emla-puudutevoidetta on saatavana apteekissakin.... Siihen hommaan suosittelen kyllä ainakin aluksi kortsua, jottei sinun paikat pääse puutumaan. Cool

Lisäksi penisrengasta tai jonkin asteista rusettia kyrvän tyveen voisitte kokeilla. Kassien tyhjennys ennen varsinaista aktia voisi myös auttaa asiaa...

Mut hei, idea! Mun mies puhuu aina, että liian kauniiden naisten kanssa saisi todennäköisesti liian nopeasti. Joten pirusti sinäkin vaan pakkelia naamaan ja tukka tupeeraten pystyyn. Ostat isoimmat Maxi Logit mitä kaupasta löytyy ja hurmaat miehesi niillä. Luulisi että siemensyöksyn kanssa alkaisi olemaan teilläkin ongelmia! Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 10.1.2006, 14:09  Vastaa lainaamalla viestiä






Nopeaan siemensyöksyyn löytyy lääkkeitä, esimerkiksi paroksetiini. Lääkkeet ovat masennuslääkkeitä ja ne lamaannuttavat siemensyöksyrefleksiä. Lääke otetaan tunteja ennen yhdyntää.
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 10.1.2006, 14:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Anonymous kirjoitti:
Nopeaan siemensyöksyyn löytyy lääkkeitä, esimerkiksi paroksetiini. Lääkkeet ovat masennuslääkkeitä ja ne lamaannuttavat siemensyöksyrefleksiä. Lääke otetaan tunteja ennen yhdyntää.

Vai että masennuslääkkeitä yhdynnän pidentämiseen, ei hi**o. Mahtaa viedä fiilikset ja elämänilon samalla. Kyllä oikeasti ehdotan että kokeilette noita muita keinoja. Tarkoitushan ei kuitenkaan ole viedä nautintoa tosta hommasta. Kohta on koko kansa kemiallisella dietillä, kun jo yhdynnän pidentämiseenkin syödään mielialalääkkeitä. Olenko minä ainoa joka on tästä kehityksestä huolissaan?

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 10.1.2006, 14:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Härski kirjoitti:
Anonymous kirjoitti:
Nopeaan siemensyöksyyn löytyy lääkkeitä, esimerkiksi paroksetiini. Lääkkeet ovat masennuslääkkeitä ja ne lamaannuttavat siemensyöksyrefleksiä. Lääke otetaan tunteja ennen yhdyntää.

Vai että masennuslääkkeitä yhdynnän pidentämiseen, ei hi**o. Mahtaa viedä fiilikset ja elämänilon samalla. Kyllä oikeasti ehdotan että kokeilette noita muita keinoja. Tarkoitushan ei kuitenkaan ole viedä nautintoa tosta hommasta. Kohta on koko kansa kemiallisella dietillä, kun jo yhdynnän pidentämiseenkin syödään mielialalääkkeitä. Olenko minä ainoa joka on tästä kehityksestä huolissaan?


No nykyyään lapsettomuudesta kärsivälle finni-naamallekin tarjotaan hoidoksi e-pillereitä. Itse olen terveydenhoito-alalla töissä ja paljon tekemisissä lääkkeiden kanssa... Olen alkanut suosimaan jonkin verran luontaistuotteita jos mahdollista; niissä kun on huomattavasti vähemmän noita haittavaikutuksia ja toimii kutakuinkin samalla tavoin.

Ja muistaakseni luontaistuotteenakin on jokin rohdos tarjolla kyseiseen vaivaan... Siitä auttaako se, ei ole harmainta havaintoa. Voithan syöttää niitä miehellesi aluksi vaikka vitamiineina! Twisted Evil
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
PK-Finland
LähetäLähetetty: 10.1.2006, 14:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 07 Tam 2006
Viestejä: 7

Sopivasta onkin aiheeseen liittyvä otsikko valmiina...

Olen itse huomannut että kun masturboin niin tulee vahingossa aina jännitettyä supistajalihasta samalla (Vai mikä se nyt onkaan, se millä voi heppiäkin heiluttaa ja esim. virtsaamisen keskeyttää). Noh, jokatapauksessa silloin kun tuota jännittää niin orgasmi tulee paljon nopeampaa, huomasin sen kun joskus olen kokeillut masturboida ilman että jännitän niin kestää paljon paljon ja vielä kerran paljon kauemmin.

Siitäpä viisastuneena sitten samaa ajattelemaan ja kokeilemaan eukon kans. Huomasin että samaa lihasta tulee jännitettyä myös aktissa. Itsellä tuo jännittäminen tulee niin automaattisesti ettei sitä edes huomaa ennenkuin alkaa tarkemmin asiaa miettimään. Itse ainakin joudun keskittymään siihen että en jännitä tuota, mutta kun se onnistuu niin eipä todellakaan ole ihan heti tulossa vaikka normaalisti onkin melkeinpä "3 työntöä ja tulos"-muna Smile

Siitä en tiedä kuin normaalia tuo jännittäminen on. Olen miettinyt että varmaankin se on jäänyt jostain ihan masturboimisen alkuajoilta kun on huomannut että näinhän tuleekin paljo nopeampaa.

Jospa tästä jollekin olisi apua eikä tarvitsisi mitään masennusnappeja vedellä...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 10.1.2006, 16:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Anonymous kirjoitti:
Nopeaan siemensyöksyyn löytyy lääkkeitä, esimerkiksi paroksetiini. Lääkkeet ovat masennuslääkkeitä ja ne lamaannuttavat siemensyöksyrefleksiä. Lääke otetaan tunteja ennen yhdyntää.


Aika huimalta kuulostaa, että masennuslääkkeitä aletaan kiskomaan ennenaikaisen siemensyöksyn ehkäisemiseksi. Tuo jos ei ole lääkkeiden väärinkäyttöä, niin mikä sitten.

Ja kun takuulla reseptilääkkeestä on kyse, pitäisi noita saadakseen kusettaa lahjakkaasti lääkärissä tai turvautua mustan pörssin tabuihin... Sitten vasta hurjaksi touhu meneekin.

Jotain rajaa sentään, nyky-yhteiskunnassa kuvitellaan jokaisesta pienestä itsetunto-ongelmasta selviävän pillereitä popsimalla. Aika lyhytnäköistä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
emily
LähetäLähetetty: 10.1.2006, 16:54  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 03 Tam 2006
Viestejä: 7

No se riippuu että onko teillä aina tuo ongelma,vai onko joskus akti pidempi.
Meillä kyllä on toisinaan ihan sama ongelma eli lyhyt (max 5 min) akti mutta onneksi näin ei ole aina niin ei se ole muodostunut ongelmaksi!!
Kyllähän nainenkin välillä tykkää "pikapanosta", ainakin minä Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 10.1.2006, 20:11  Vastaa lainaamalla viestiä






assa kirjoitti:
Anonymous kirjoitti:
Nopeaan siemensyöksyyn löytyy lääkkeitä, esimerkiksi paroksetiini. Lääkkeet ovat masennuslääkkeitä ja ne lamaannuttavat siemensyöksyrefleksiä. Lääke otetaan tunteja ennen yhdyntää.


Aika huimalta kuulostaa, että masennuslääkkeitä aletaan kiskomaan ennenaikaisen siemensyöksyn ehkäisemiseksi. Tuo jos ei ole lääkkeiden väärinkäyttöä, niin mikä sitten.

Ja kun takuulla reseptilääkkeestä on kyse, pitäisi noita saadakseen kusettaa lahjakkaasti lääkärissä tai turvautua mustan pörssin tabuihin... Sitten vasta hurjaksi touhu meneekin.

Jotain rajaa sentään, nyky-yhteiskunnassa kuvitellaan jokaisesta pienestä itsetunto-ongelmasta selviävän pillereitä popsimalla. Aika lyhytnäköistä.


Tieto on peräisin täältä http://www.vaestoliitto.fi/seksuaaliterveys/seksuaaliterveysklinikan_nettipa/miehet/?SINGLE_EMBED=27445&EVIEW=list&num=&Q=nopea+siemensy%F6ksy&KEYWORD=0&N=10&E=27445 ja lukekaapa sieltä kysymys nro 30120.

Niin, että eipä tässä mitään lääkäreitä tarvitse kusettaa..
Takaisin alkuun
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 10.1.2006, 20:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Anonymous kirjoitti:
Niin, että eipä tässä mitään lääkäreitä tarvitse kusettaa..


Kukaan ei kritisoinut sinua tai ollut uskomatta sanaasi; ajatus vain herätti kummastusta ja mielipiteitä. Hyvä juttu, jos siitä joku löytää apua... Voihan tuohon vaivaan takimmaisena syynä ollakin tarve mielialalääkkeisiin.

Ja tuo Dr. oli kirjoittanut hienosti, bointsit siitä. Exclamation Kun tässä nyt melkein kollegooja ollaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 10.1.2006, 21:07  Vastaa lainaamalla viestiä






En ajatellutkaan, että joku olisi kritisoinut tai ollut uskomatta. Smile Edellinen kommenttini oli vain sitä varten, kun assa niin varmana sanoi, että lääkäriä "pitäisi kusettaa lahjakkaasti", jotta lääkkeitä saisi Wink
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 4
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker