Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 4
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seksiongelmat  ~  Lyhyt akti
assa
LähetäLähetetty: 10.1.2006, 23:17  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Anonymous kirjoitti:
En ajatellutkaan, että joku olisi kritisoinut tai ollut uskomatta. Smile Edellinen kommenttini oli vain sitä varten, kun assa niin varmana sanoi, että lääkäriä "pitäisi kusettaa lahjakkaasti", jotta lääkkeitä saisi Wink


En jaksa uskoa että yksikään lääkäri määrää kenellekään masennuslääkkeitä pelkästään ennenaikaisen siemensyöksyn takia. Ja kuten tuolla osoittamallasi sivulla mainitaan "Lääkkeet eivät poista kuitenkaan ongelmaa vaan ainoastaan oireen, silloin kun lääkettä käytetään."
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
hasalmi
LähetäLähetetty: 11.1.2006, 9:50  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 11 Tam 2006
Viestejä: 1

Vai liian lyhyt...Ja mulla kun ei meinaa tulla vaikka tunninkin jyystää..Mitenkähän saisi tulemaan nopeammin spermalastin.Tietysti voihan toi ikäkin sen jo tehdä kun olen muutamaa vuotta vaille 50
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Badman
LähetäLähetetty: 11.1.2006, 21:35  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

Lääkkeet, kortsut, renkaat, voiteet, esinahan poisto... VÄÄRIN VÄÄRIN!

Tähänkin löytyy taas taas aivan ilmainen ja mukava konsti joka on nimeltään EDGING!

Edgin treeniin tarvitaan vain kalu ja käsi.
Treeni menee suurin piirtein näin.
1. kiihoitutaan ja p-leesti.
2. masturboidaan orgasmin rajalle
3. kun päästään tähän rajalle, lopetetaan masturbointi, mahdollisesti
puristetaan voimakkaasti virtsaputkesta ja jännitetään sulkijalihasta
4. annetaan tilanteen (tunteen) mennä ohi, tähän menee yleensä 5-10 sekuntia
5.palataan kohtaan 2 jne.

Tätä treeniä kun vetää tarpeen mukaan, niin ensinnäkin tämä oma raja, minkä jälkeen ei ole enää paluuta tulee tutuksi. Ja yleisellä tasolla kestävyys paranee. Tätä voi siis jokainen mies treenata aina kun sattuu seisomaan Smile
Mielestäni ei kyllä ole "mies" eikä mikään jos ei tunne omaa rajaansa Smile
Kun muutaman kerran käy "rajaamassa" peräjälkeen niin kohta ei meinaa tulla ollenkaan ts. tulee todella pitkä kesto. Tämä tietenkin tasottuu lyhyessä ajassa.

No rajaamista voi harrastaa myös itse yhdynnässä. Kun on rajalla, ottaa otteen kalun juuresta ja puristaa voimakkaasti virtsaputkea. Voi sanoa "kulta, vaihdetaan asentoa" Asennon vaihtamisen aikana tarve ejakuloida menee ohi, kumppani ei edes huomaa mitään tapahtuneen.

Tämä temppu toimii varmasti. voin sen teille vaikka todistaa Smile

Tämä edgingtreeni ei tietenkään sovi niille umpimielisille joiden mielestä runkkaaminen on syntiä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 12.1.2006, 3:24  Vastaa lainaamalla viestiä






Anonymous kirjoitti:
Ongelmana on siis lyhyt akti, joka johtuu avomieheni nopeasta laukeamisesta. Ja nyt puhutaan sitten ERITTÄIN nopeasta laukeamisesta.Olen kuullut, että tähän on olemassa jokin reseptilääke.Osaisiko joku hieman valaista minua asiasta?Olisin kiitollinen.


Jos oikein tahdot tietää ja senkin kokemukseni pohjalta, niin mailaa
antti.haka@jippii.fi kerron sen teille silloin.. Voit vaikka testata sen ensin
ja takaan jotta niin on.... ja toimii.
Takaisin alkuun
slaine
LähetäLähetetty: 12.1.2006, 13:16  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Toi lihasjännitys, mistä joku aiemmin kirjoitti, pitää varmaan paikkansa. Tulipa mietittyä myös sitä, että harrastaako kyseinen mies koskaan masturbointia? Nimittäin itselläni oli ekoja kertoja päinvastainen ongelma, eli en tullut en sitten millään, ja muna oli niin kovana puolen tunnin jyystämisen jälkeen, että sattui.. ja tätä kesti ensimmäiset n. 10 kertaa, kunnes vapautus koitti Wink
Pistin tämän hankaluuden nimittäin sen piikkiin, että pillu tuntuu niin erilaiselta kuin käsi, että oli hankala tulla. Tottumiskysymys? Oletkohan itse myös niin kiihottavan sykkivä, että mies laukeaa nopeasti? Tai siis sopivan tiukka?

Toi rentoutuminen tai sen puute on mielenkiintoinen asia. Itse olen tietty tyytyväinen kun pystyy nussimaan pitkään ja hartaasti, kun pelkäsin silloin etten pystyisi, ja nainen olisi tyytymätön.. hah.

Tuli tuosta aikaisesta kokemuksesta mieleen että alaselkä tuli perkeleen kipeäksi turhauttavasta jyystämisestä, n. 10-15cm perseen yläpuolelta. Ja se ei ollu kivaa yhtään. Vähän niinkuin paine palleista olis siirtyny selkään - johtui varmaan jännittämisestä.
Takaisin alkuun
Carlos_Munoz
LähetäLähetetty: 13.1.2006, 0:12  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 12 Jou 2005
Viestejä: 34

Mitä te teette sängyssä?? Etkö ole vielä viiden minuutin höyläämisen jälkeen saanut orgasmia? Vai puuttuuko nautinnosta jotain, jos ei ole rassattu kuivaksi asti? No, vähän rankka aloitus, mutta kaikki vaatii harjoitusta. Se, että nainen saadaan (tämän niin halutessa) vaikka niin moneen orgasmiin jo ennen varsinaista aktia, ettei sisään päästämiseen enää ole varsinaista tarvetta. Se, että nopeaa tulemista ehkäistään asentoja muuttamalla, keskeyttämällä, puristamalla, tai vaikka tupakilla käymällä. MIKSEI ASIOISTA PUHUTA ilman, että niistä tehdään ongelma? Kokemusta omaavana voin sanoa, että avoin ja ennekkoluuloton ratkaisukeskeinen keskustelu ja pohdinta tuo molemminpuolisen tyydytyksen.
Mies kärsii ennenaikaisesta siemensyöksystä, vai kärsiikö siitä nainen? Nauttikaa siitä kaikesta muusta!
Sori, mutta keitti hieman yli. Embarassed
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 13.1.2006, 0:16  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Carlos_Munoz kirjoitti:
Sori, mutta keitti hieman yli. Embarassed


Hiukan heräsi ihmetys, että miksi? Shocked
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Carlos_Munoz
LähetäLähetetty: 13.1.2006, 13:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 12 Jou 2005
Viestejä: 34

No, selityksiä...
Hieman olen idealisti, mutta on jo pidempään ottanut pattiin tuo jatkuva "kenessä on syy"-mentaliteetti. Aina on syy jossain tai vaikka äidissä...
Sen sijaan pitää keskittyä siihen, mitä haluaa ja miten siihen päästään! On tietysti oikein, että jos joku homma ei pelaa, niin haetaan neuvoa jostain, sehän on myös osa ratkaisun hakua; ei se aina löydy omasta takaa. Silti pari muttaa. Mutta, jos ei pystytä keskustelemaan asioista kotona kahden kesken, miten voi olettaa, että neuvojen jälkeen? "Kulta, seksitreffeillä sanottiin, että...". No, kultahan singahtaa nettiin heti, mistä pääsenkin toiseen muttaan. Mutta mitä neuvoja tulee? "Treenaa siten, käytä puudutetta, lapa naamaan tabuja..."
Siitä lämmöt
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 13.1.2006, 18:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Aika tiukalla silmällä olet viestejä lukenut, mielestäni mitään syyllistä ei ole tässä koitettu löytää, vaan ratkaisuja ongelmaan.

Ongelmista on tietysti hyvä puhua, mutta eivät ne pelkällä puhumisella yleensä ratkea. Sen sijaan siirtämällä koko ajatuksen taka-alalle ja koittamalla keskittyä johonkin ihan muuhun kuin väen väkisin siihen mitä koitetaan saada aikaiseksi, saatetaan kas ihan huomaamatta päästäkin haluttuun tulokseen.

Tuskin kukaan tältä foorumilta hakee taustatukea omille puheilleen, mutta varmasti neuvoja siihen miten voisi edes yrittää asiaa ratkoa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Kiathal
LähetäLähetetty: 14.1.2006, 23:11  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 12 Elo 2005
Viestejä: 265

Mua alko kyrpiin tämä ketju ihan vitusti!!! Pankaa miten panette ja olkaa syyllisiä tai syyttömiä, ei se minulle orgasmia kuitenkaan tuo!

Nimimerkki: Miehet on _niin_ älyttömiä!

Twisted Evil
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Carlos_Munoz
LähetäLähetetty: 15.1.2006, 22:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 12 Jou 2005
Viestejä: 34

Okei, myönnetään...
Seulaa harvemmaks.

Carlos_Niuhox
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 15.1.2006, 23:11  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Carlos_Munoz kirjoitti:
Okei, myönnetään...
Seulaa harvemmaks.


Nonni, ja kaikilla on taas kivempaa Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
vieras
LähetäLähetetty: 16.1.2006, 2:27  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Onko viidenminuutin mittainen kovatahtinen paneminen jotenkin lyhyt? Minä uskon, että useimat miehet laukeaa 5 minuutissa aivan helposti, jos tahti on kova ja panee / runkkaa harvemmin. Tossa nyt ei oo MITÄÄN ihmeelistä, eikä hoitoa vaativaa. Pitää tehdä jotain muuta ennen ja jälkeen sen varsinaisen edestakasliikkeen lisäksi, jos se kestää VAIN 5 min.

Naisilla on ihme luuloja nykyisin, että miesten siemensyöksy kestää, kestää ja kestää vaan, koska NAISET ei saa helposti tulemaan itseään yhdyntävaiheessa. Käske miehes runkata seuraavan kerran ennen panemista, niin kestänee sitten jo 7 minuuttia.

On teilläkin huolet helevettiläinen - et ole sitten itrse ajatellut mitöään keksi muuta, kuin lääkitystä, kun sinulla on tällainen ongelma ?
Takaisin alkuun
vieras
LähetäLähetetty: 16.1.2006, 4:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





no jo ootte miehet taivaanlahjoja naisille! ite kiittäsin luojaa jos kestäsin ees sen 5min...itse tuun varmaan jo alta minuutin, max. kahden..repikää nyt siitä huumoria!eikä oo sitten runkkauksen puutteesta johtuvaa! Twisted Evil puudutukset tms. saattaa ehkä toimia, en ole ite vielä kokeillut.kaupassa näin kerran, oisiko ollut durexin valmistamia kondomeja, jotka sisälsivät jonkinlaista puuduttavaa ainetta. kokeilun arvoisia arvelen Wink jotkut myös ehdottavat useampia kortsuja päällekkäin..mutta tätä "edgeemistä" pitää kyl koittaa, ehkäpä jo tän postauksen jälkeen Laughing
mutta tosiaan, itse ainakin korvaan tytölleni huonon kestävyyteni jollain muulla, esim. sormipelillä alkuun. voi seksi kestää kymmeniä minuutteja, vaikkei itse akti kestäisikään kuin 2min Laughing Cool
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 16.1.2006, 8:27  Vastaa lainaamalla viestiä






jossain iltapäivälehdessä oli joskus jotain juttua, ettei ole tervettä jos kestää alle 3 min, ja että siihen voi jo hakea lääkettä.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 4
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker