Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 3 Yht. 4
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seksiongelmat  ~  Lyhyt akti
assa
LähetäLähetetty: 16.1.2006, 19:19  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Ja Iltapäivälehdethän ovat yksi parhaista faktatiedon lähteistä! Laughing Edelleenkin väitän että "vika" ennenaikaisessa siemensyöksyssä on korvien välissä, ei fyysistä.

En oikein osaa itse asennoitua ongelmaan, mutta en tajua miten se siemensyöksyn pidätteleminen niin mahdotonta on. Siis tottakai minäkin saan kudin irtoamaan alta viiden minuutin jos pusken kuin mielipuoli menemään ja annan heti tulla - vaan jutun juoni on itsehillinnässä ja tahdin vaihtelussa. Jos tuntuu homma menevän sietämättömän hyväksi, niin ulos sieltä ja hetken aikaa antaa tilanteen rauhoittua. Vaikkapa naista hyväilemällä suulla ja käsin sillä aikaa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Härski
LähetäLähetetty: 16.1.2006, 23:11  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Anonymous kirjoitti:
jossain iltapäivälehdessä oli joskus jotain juttua, ettei ole tervettä jos kestää alle 3 min, ja että siihen voi jo hakea lääkettä.

Iltapäivälehdistä löytyy lähes kaikki oikea ja väärä tieto mitä maailmassa on kun ne kaikki lukee. Mutta ongelma on että siellä ei ole merkitty sitä mikä on virheellinen, väärä tai haitallinen tieto ja mikä oikea tieto.

Muistakaa myös että iltapäivälehdet kirjoitetaan sillä silmällä että ihminen ostaa ne seuraavanakin päivänä, ja parhaiten siinä toimii yllättävät, järkyttävät, ärsyttävät ja pelottavat uutiset jotka kertovat seksistä, julkkiksista, vallasta, väkivallasta, vääryydestä ja rahasta.

Minulla on nyt takana 10 tuntia päätteen edessä istumista ja väsyttää, joten voisin hakea jotain piristävää kun valittaisin että olen uupunut enkä jaksa ja vain nukuttaa.

Mutta TERVEELLISEMPI idea olisi pistää ulkovaatteet päälle, mennä puolen tunnin reippaalle kävelylenkille ja sitten nukkumaan.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Badman
LähetäLähetetty: 17.1.2006, 0:41  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

assa kirjoitti:

En oikein osaa itse asennoitua ongelmaan, mutta en tajua miten se siemensyöksyn pidätteleminen niin mahdotonta on. Siis tottakai minäkin saan kudin irtoamaan alta viiden minuutin jos pusken kuin mielipuoli menemään ja annan heti tulla - vaan jutun juoni on itsehillinnässä ja tahdin vaihtelussa. Jos tuntuu homma menevän sietämättömän hyväksi, niin ulos sieltä ja hetken aikaa antaa tilanteen rauhoittua. Vaikkapa naista hyväilemällä suulla ja käsin sillä aikaa.


Tätä samaa minäkin olen ihmetellyt. Voihan sen kalun vetää välillä ulos. Jos nyt tämmöisiä minuuttimittauksia on, niin eihän sitä kelloa tartte pysäyttää - laskee sen samaan panoon kuuluvaksi vaikka kävisi välillä kusella Smile
No leikki leikkinä. Johtusko tää siitä että jos kaverilla on pelkkä runkkaustausta jossa mällit lennätellää heti kun tulee koska nyrkkikyllikki ei marise, miten siinä sitä sitten pidätellään naisen kanssa kun ei ole koskaan pidätelty oman hanskankaan kanssa.
Edgingiä vaan treenaamaan!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
joopa
LähetäLähetetty: 8.3.2006, 23:42  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Meikäläinen on napsinut tuota paroksetiinia vuoden päivät ja hyvällä menestyksellä, aktin kesto on pidentynyt 3-5 kertaiseksi. sivuoireita ei ole ollut ja seksihalut on pysyneet ihan yhtä kovina kuin ennenkin.
Ja ei noita lääkkeitä tarvi mistään mustasta pörssistä hakea vaan ihan vaan lääkäriltä, itse kävin Turun mehiläisessä Juhana Pihan vastaanotolla, hän on erikoistunut kyseisen vaivan hoitoon. Vastaa myös sähköpostiin jos ujostuttaa soitella, ja tilanne vastaanotolla hoituu todella luontevasti. Hän osallistuu myös tutkimukseen jossa testataan uutta täsmälääkettä vaivaan, se tullee markkinoille parin vuoden sisällä.
Ei muuta kuin rohkeasti vastaanotolle ja loppuu moinen rajusti henkiseen puoleenkin vaikuttava vaiva, turha kärsiä kun hoitokeino löytyy.

PS. Ennenaikaiseksi siemensyöksyksi muuten katsotaan alle kahden minuutin kesto !
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 9.3.2006, 21:04  Vastaa lainaamalla viestiä






Anonymous kirjoitti:
Ongelmana on siis lyhyt akti, joka johtuu avomieheni nopeasta laukeamisesta. Ja nyt puhutaan sitten ERITTÄIN nopeasta laukeamisesta.Olen kuullut, että tähän on olemassa jokin reseptilääke.Osaisiko joku hieman valaista minua asiasta?Olisin kiitollinen.


Voisit miehellisi ehottaa runkkua ennen aktia. Se auttaa nopeuteen tehoikkaammin. En tiedä tilannettanne, mutta mitä enemmän näkee naisen kaunista vartaloa - niin "turtuu" ja helpottaa keskittymistä...
Jos muu ei auta niin sitten voi harkita ympäri leikkausta. Ole onnellininen, että reseptorit (nystyrät) toimivat miehesi kullissa - toisinpäin on vaikee korjata. Razz
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 10.3.2006, 11:31  Vastaa lainaamalla viestiä






Heippa!

Itse haluaisin koettaa tuota Emla-puudutusvoidetta. Nyt toivoisin sitä käyttäneiltä vähän tietoa, et minkälaista se on, kuinka pitkä on vaikutus ja onko erektio normaali vaikka käyttää sitä?

Ajatus puudutusvoiteesta peniksessä herättää hieman pelkoa. Pakko on kuitenkin koettaa, kun tuntuu ettei kestä riittävän kauaa ja haluaa kuitenkin, että nainenkin nauttisi muustakin kuin esileikistä. (Edgingiä käytetty, se toimii, mutta kiva koettaa muitakin juttuja).
Takaisin alkuun
Mihail
LähetäLähetetty: 10.3.2006, 15:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Kyllä kai nyt paras "lääke" edelleen ennen aikaiseen siemensyöksyyn on käteenveto 30min ennen aktia - "tyhjät" pois ja penisrengas tai mikä tahansa muu KIREÄ kumirengas peniksen tyveen laitettuna.

Lääkkeillä kun tuppaa aina olemaan sivuvaikutuksensa eli leikki voi loppua suurempaan suruun kuin 1 minuutin munat..
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 10.3.2006, 17:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Mihail kirjoitti:
Lääkkeillä kun tuppaa aina olemaan sivuvaikutuksensa eli leikki voi loppua suurempaan suruun kuin 1 minuutin munat..

En löydä sanoja kuvailemaan kuinka samaa mieltä olen tämän kanssa, alleviivaisin tuon neuvon oikein tuhdisti. Kehittäkää jotain muita ratkaisuja ongelmiin kuin noi kemialliset. (Ja niitä luomu ratkaisuja on täällä myös esitetty). Jos auton oven lukot on jäässä niin sinne voi kemikaaleja työntää mutta ihminen on eri asia.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 10.3.2006, 21:55  Vastaa lainaamalla viestiä






Ja voihan sitä aina kokeilla että laittaa hammastikut isovarpaiden kynsien alle ja juuri kun on mälli lähdössä niin iskee toisen jalkansa sänkyyn tai mihin vaan missä sitä seksiä sitten harrastaa ja vielä on toinen hammastikku valmiina odottamassa, joten jos ei aktin pituus kasva tuolla tempulla 10 kertaiseksi niin ei sitten millään Wink

Itse 15 sek nopein laukeaminen ja kyllä muuten hävetti ette arvaakaan!!!
Pisin on sitten ollut jotain 2,5 tuntia, mutta kyllä oli munakin jo ruvella ja liukkaria meni Twisted Evil

Kyllä se on niin monesta asiasta kiinni miten kauan koskakin kestää.
Päivällä kun töissä alkaa panettaa ja neljän tunnin odotuksen jälkeen pääsee emännän kimppuun niin ei siinä tosiaan kauaa nokka tuhise kun päästää liiat paineet pois. Pari minuuttia nopeeta ja tulos.

Emäntä tietenkin tykkää välillä tuollaisesta mutta ei läheskään aina.
Iltaisin sitten kun lapset nukkuu niin silloin saa emäntä nautintonsa siihen asti kun hän itse haluaa.

Edgingiä käytetty niin runkkaamisen kanssa kuin aktissakin.
Asennon vaihto juuri ajoissa niin taas pystyy pidempään.
On noita kortsuja koitettu kans, vaan vaikka siinä jotain puudutus rasvaa olikin niin ei se mulla toiminut...

Ei sen vian tarvii iso olla, riittää kun se on päässä Razz

Toivottavasti jokainen löytää sen parhaan keinon jotta seksielämä jaksaa hymyillä Smile
Takaisin alkuun
joopa
LähetäLähetetty: 11.3.2006, 0:08  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Turha niitä nappejakaan on karsastaa, kuten jo sanoin ei sivuvaikutuksia !
Eikä ne ole mitään rauhoittavia vaan tarkoitettu paniikkihäiriöihin ja sosiaalisten tilanteiden pelkoihin eli ei kuljeta pää pilvissä. Kyllä edelleenkin suosittelen mehiläiseen menoa, ja varsinkin sitten kun täsmälääke tulee myyntiin.
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 11.3.2006, 1:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

joopa kirjoitti:
Turha niitä nappejakaan on karsastaa, kuten jo sanoin ei sivuvaikutuksia !

HUOM: ei sivuvaiktuksia SINUN kohdallasi TÄLLÄ HETKELLÄ. Lääkkeillä on yleisesti sivuvaikutuksia, muuten niitä myytäisiin K-kaupassa ja R-kioskissa.

Toki on mahdollista että ei sinun kohdallasi ja ei vielä, mutta edesvastuutonta on heittää tollasia "syö näitä lääkkeitä niin kaikki ongelmasi häviää" juttuja.

Minäkin voisin todistaa että moottoripyörällä ajo on täysin vaaratonta, olen harrastusmielessä urheillut ja vähän kilpaillutkin ja takana on valehtelematta 90-110 lippaa (trial + motocross) enkä ole elämäni aikana yhtään luuta katkaissut.

Ei kuitenkaan tule mieleen sanoa nuorille ettei mitään vaaraa ole. Minulla oli kaveri jolle eka lippa oli viimeinen ja sitten on myös vähän onnekkaampia kavereita.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 11.3.2006, 22:04  Vastaa lainaamalla viestiä






miten joku valittaa liian nopeasta mulla on muutaman vuoden ajan ollut että pitää ajatella jotain todella kiihottavaa että orgasmi edes tulee voin sanoa että se on todella vaikeeta
Takaisin alkuun
jusa56@mbnet.fi
LähetäLähetetty: 13.3.2006, 21:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





no sinähän sen tiedät paremmin kuin lääkäri !
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 14.3.2006, 1:33  Vastaa lainaamalla viestiä






Terppa!

Eli kukaan ei ole näillä keskustelupalstoilla tuota emlaa käyttänyt? Haluaisin käyttökokemuksia, en haluaisi koettaa ennen. Smile
Takaisin alkuun
Mos
LähetäLähetetty: 17.3.2006, 20:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Badman kirjoitti:
Lääkkeet, kortsut, renkaat, voiteet, esinahan poisto... VÄÄRIN VÄÄRIN!

Tähänkin löytyy taas taas aivan ilmainen ja mukava konsti joka on nimeltään EDGING!

Edgin treeniin tarvitaan vain kalu ja käsi.
Treeni menee suurin piirtein näin.
1. kiihoitutaan ja p-leesti.
2. masturboidaan orgasmin rajalle
3. kun päästään tähän rajalle, lopetetaan masturbointi, mahdollisesti
puristetaan voimakkaasti virtsaputkesta ja jännitetään sulkijalihasta
4. annetaan tilanteen (tunteen) mennä ohi, tähän menee yleensä 5-10 sekuntia
5.palataan kohtaan 2 jne.

Tätä treeniä kun vetää tarpeen mukaan, niin ensinnäkin tämä oma raja, minkä jälkeen ei ole enää paluuta tulee tutuksi. Ja yleisellä tasolla kestävyys paranee. Tätä voi siis jokainen mies treenata aina kun sattuu seisomaan Smile
Mielestäni ei kyllä ole "mies" eikä mikään jos ei tunne omaa rajaansa Smile
Kun muutaman kerran käy "rajaamassa" peräjälkeen niin kohta ei meinaa tulla ollenkaan ts. tulee todella pitkä kesto. Tämä tietenkin tasottuu lyhyessä ajassa.

No rajaamista voi harrastaa myös itse yhdynnässä. Kun on rajalla, ottaa otteen kalun juuresta ja puristaa voimakkaasti virtsaputkea. Voi sanoa "kulta, vaihdetaan asentoa" Asennon vaihtamisen aikana tarve ejakuloida menee ohi, kumppani ei edes huomaa mitään tapahtuneen.

Tämä temppu toimii varmasti. voin sen teille vaikka todistaa Smile

Tämä edgingtreeni ei tietenkään sovi niille umpimielisille joiden mielestä runkkaaminen on syntiä.


Asiallista tekstiä ja todella paikkansapitävää. Taitaa mies tietää mistä puhuu.

Tätä suosittelen itsekin niin monelle kuin mahdollista. Etenkin tuota mainitsemaasi "aktin aikana tapahtuvaa rajalla-käymistä".

Tsemppiä miehet!
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 3 Yht. 4
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker