Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 4 Yht. 4
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seksiongelmat  ~  Lyhyt akti
Vieras
LähetäLähetetty: 30.3.2006, 0:50  Vastaa lainaamalla viestiä






No, eikös ihan teinipojat laukea ihan muutamassa sekunnissa? Ei ehdi edes mulkkua saada sisälle kun jo lentää ruisku. Homma menee ns reisille. Ainakin uuden partnerin kanssa.
Takaisin alkuun
HesalainenJ
LähetäLähetetty: 1.4.2006, 17:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





auttaa ihan se että vetää kuivat edellisenä päivänä kun pitäisi kunnolla touhuta. Jos on ollut kauan ilman, niin paineita kullissa on liikaa ja melkein eka työnnöllä laukeaa. Vähemmän painetta, kestää kauemmin.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 3.4.2006, 23:59  Vastaa lainaamalla viestiä






Otin vaimoni ohella mukaan makuuhuoneen hämärään vasaran, piikkilankaa, bensiiniä ja juustoraastimen. Lisäksi olin illan aktin kunniaksi opetellut kolme erlaista psyykenlääkeopusta ulkoa ja laskeskellut mielessäni elopainoja ja muita moolimassoja saadakseni selville, millä tavoin kyrvän saa kuriin.

Vietettyäni tällä tavalla koko alkuillan, ja vastaillen vaimolleni aika ajoin epämääräishin hymäyksin, olin tullut siihen tulokseen, että oikeaan kyrvänkuuriin tarvitaan ainakin puoli kaapillista erilaisia ppsyykenlääkkeitä, koska ne johtavat mielentilan täydellisesti harhaan aivan mistä tahansa toimituksesta ja lisäksi juustoraastimen, joilla voi hinkata kyrvänvartta ennen aktia. Lisäksi tarvitsen bensiinihuikan ja kaksi metriä aitoa piikkilnakkaa (mieluiten nato-lankaa) jolla voin hutkia itseäni vessassa samalla kun vielä hakkaan sillä vasaralla terskaa vessanpönttöä vasten.

Oikeasti, hyvät ihmiset!

Ihan oikeasti!

Monta kertaa. Siinä se on. Tahti harvenee. Homma rauhoittuu.
Ja se on kivaa ilman koko autotallillista työkaluja ja lääkekaapillista
kaiken maailman troppeja.
Takaisin alkuun
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 4.4.2006, 18:54  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Anonymous kirjoitti:


Vietettyäni tällä tavalla koko alkuillan, ja vastaillen vaimolleni aika ajoin epämääräishin hymäyksin, olin tullut siihen tulokseen, että oikeaan kyrvänkuuriin tarvitaan ainakin puoli kaapillista erilaisia ppsyykenlääkkeitä, koska ne johtavat mielentilan täydellisesti harhaan aivan mistä tahansa toimituksesta ja lisäksi juustoraastimen, joilla voi hinkata kyrvänvartta ennen aktia.


Huomatkaa, kaikki tämä yhdessä lauseessa! Shocked
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
rock_vm81_16cm
LähetäLähetetty: 30.5.2006, 0:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 30 Tou 2006
Viestejä: 4

Eli itsellänikin on samaa ongelmaa havaittavissa, että lasti tulee liian nopeasti (5-10min). Toiset meinaavat, että kokemus auttaa vaan en siihen oikein luota, kun kerran olen naista saanut jo moneen kertaan.

Homma lähtee paremmin itselläni käyntiin kun sormeilee ja nuolee kimmakaverin vähän pitemmälle mitä itse on, ja sen jälkeen rauhassa alkaa "tositoimiin".
Ja olen kyllä huomannut, että se "supistajalihas" juttu toimii ihan hyvin. Eli harjoittelee vaikka itsekseen sitä ettei jännitä kyseistä lihasta samalla kun työntelee sisään ja ulos.

Sanoisin, että on se kuitenkin kokemuspohjalla, että löytää naisensa kanssa sen "yhteisen sävelen" josta kumpikin nauttii. Smile

En tiedä, mutta toivottavasti omasta kokemuksestani on jollekin apua. Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 30.5.2006, 11:52  Vastaa lainaamalla viestiä






Taitaa olla toi kestävyys hyvin pitkälti korvien välissä Smile

Ainakin mulla tulee oman naisen kanssa lasti melkein aina alle kymmenessä minuutissa, mutta mutta sit kun oon mun hmm hyvän kamun:D kanssa hommissa ni ei meinaa irrota ollenkaan:(
Noh onneksi kyseinen nainen on kestää hyvin kosteena ni ei oo kyrpä ruvella parin tunnin aktin jälkeen!

Noh ainakin tuo nainen on kertonut olevansa erittäin tyytyväinen / tyydytetty aina noitten puuhastelujen jälkeen!

Mut miks toisen kanssa irtoo paljon nopeemmin kun toisen?
Molemmat on kuitenkin melkosia petoja sängyssä et kaikki melkein käy!!
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 4 Yht. 4
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker