Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleinen keskustelu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleinen keskustelu  ~  Poliisin juttusilla
Vieras
LähetäLähetetty: 25.9.2008, 19:18  Vastaa lainaamalla viestiä






Minulle tämä palsta on ollut henkireikä sillä minä en ns normaalisti seuraa saa enkä seksiä joten olen parin vuoden ajan harrastanut tälle palstalle ilmoituksiaan jättäviä maksullisia naisia.

Nyt sitten kävi se mitä olen osannut odottaakin, ihmettelinkin jo ettei aikaisemmin, sillä poliisilta tuli kirje ja kutsu saapua kuulusteluun epäiltynä seksuaalisesta hyväksikäytöstä. No, kyse oli siitä, että minun puhelinnumero oli löytynyt erään naisen puhelimesta, joka on osoittautunut ihmiskaupan uhriksi. Hän on ilmoitellut tälläkin palstalla. Modet varmasti tietävät jo kenestä on kyse.

Se tosiaankin on mahdollista, että minun puhelinnumero löytyy lähes kaikien tällä palstalla ilmoitelleiden alle 30v naisten puhelimista. Muistan hyvin tuon tapauksen, onneksi ei oikeasti tavattu.

Poliisi oli ihan mukava mies vaikka olikin poliisi. Minäkerroin rehellisesti, että onhan näitä tyttöjä tullut tapailtua ja kun se ei ainakaan vielä laitonta ole ellei sit tosiaan ole kyse parituksesta niin aion niin jatkaakin. Eipä tuosta minulle mitään seuraamuksia koidu koska en ko naista tavannutkaan. Sitäpaitsi, jos tapaamisessa on mukana joku kolmaskin henkilö niin silloin pitää soida hälytyskellot mutta kun näin ei ole koskaan ollut niin mistäs sitä voi tietää kuka on ihmiskaupan uhri ja kuka ei.

En kanna palstalle mitään kaunaa, ettehän te voineet tietää ja varmasti pidätte niin hyvää syyniä kuin vain pystytte. Minulle tämä on ollut henkireikä. Vaikka minä en koskaan missään ns normaalissa suhteessa olekaan ja ymmärrän kyllä että mekaaninen maksettu seksi ei ole sen veroista kuin aito suhde, mutta minulle ei sellaista ole tarkoitettu, niin jos ihan rehelisiä ollaan niin jos minulla sellainen ihme olisi kuin oma nainen niin lopettaisinko maksullisissa naisissa käynnin? En usko, en varmasti lopettaisi. Kuitenkin, silloinhan minun pitäisi tehdä sitä salaa joten se olisi aika epäreilua.

Toivotaan kuitenkin, että poliisista ei kauhean hyvää tuttua tule. Kaiki poliisisedät eivät varmasti ole niin mukavia kuin tuo eilinen.
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 25.9.2008, 23:55  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

^ Laitatkos mulle sähköpostilla webmaster@seksitreffit.fi kuka tuo mainitsemasi uhri oli (esim puhelinnumero) niin tiedän poistaa. Ei minulla ainakaan ole hajuakaan. On aika vaikea arvailla kuka on mitäkin noista ilmoittajista kun ne harvemmin kirjoittaa ilmoitukseen että ovat ihmiskaupan uhreja...

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 26.9.2008, 17:30  Vastaa lainaamalla viestiä






No kuka se sitten oli?
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 26.9.2008, 19:38  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Anonymous kirjoitti:
No kuka se sitten oli?


Ei täällä tarvitse nimiä julkaista. Jotain yksityisyydensuojaa ylläpidetään sentään.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 28.9.2008, 18:20  Vastaa lainaamalla viestiä






No pitäkää sitten huolta, ettei vastaisuudessa tällaista pääse tapahtumaan.
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 28.9.2008, 18:41  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

^ Heh, joo, eli mistäkähän meidän pitäisi pitää huolta ja millä tavalla?

Siitäkö ettei yksi meille tuntematon yksilö suomen 5 miljoonaisesta kansasta enää laita koskaan miltään tietokoneelta millään anonyymillä sähköpostiosoitteella rekisteröityen mitään ilmoitusta meidän sivustolle?

Vaiko siitä ettei sellaisesta asiasta enää koskaan kirjoiteta täällä?

Olen monenlaisia mielestäni hyviä neuvoja kuullut elämäni aikana, mutta tämä oli jotenkin kaiken ylittävä paras neuvo kaikista Very Happy

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 3.10.2008, 20:46  Vastaa lainaamalla viestiä






Minä olen tuo aloituspostaaja;

Tosiaankin, tuo poliisin juttusilla oleminen hieman hätkähdytti koska muuten olen hyvinkin lainkuuliainen kansalainen. Aina silloin tällöin kuulee joidenkin poliitikkojen ehdotuksia että seksin ostaminen tulisi kieltää kokonaan. Poliisit itse ovat jyrkästi eri mieltä ja onneksi vielä poliitikkojenkin enemmistö.

Kuitenkin, jos tuollainen laki joskus läpi menisi niin poliisi tulisi huomattavasti tutummaksi kuin mitä se on tähän asti ollut. Maksullinen seksihän ei minnekään katoaisi mutta kanavat muuttuisivat. Hieman sama kuin, että jos haluaa ostaa kaljaa niin menee kauppaan ja ostaa mutta jos huumeita tekee mieli niin pitää olla tekemisissä varsin ikävien ihmisten kanssa.

Sama tapahtuisi jos seksin osto kriminalisoitaisiin. Itse olisin varmasti syytettyjen penkillä hyvin nopeasti. Minkälaisia tuomioita esim Ruotsissa, jossa seksin osto on kielletty lailla, jaetaan? En minä usko, että ketään ainakaan ihan heti linnaan heitetään mutta ehdollista paukahtaisi.

Tietysti, koko ajatus ehdollisessa tuomiossahan on se, että jos ei korjaa tapojaan niin sitten linnan ovi lämähtää.

Toivottavasti mitään moista järjenvastaista lakia ei koskaan tässä maassa säädetä. Sitäpaitsi, maksullisten asiakkaiden enemmistö ei suinkaan ole kaltaisiani miehiä, jotka eivät muuten naista saa vaan kuulemma ihan naimisissa olevia miehiä.
Takaisin alkuun
Safe_and_care
LähetäLähetetty: 11.10.2008, 20:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 11 Lok 2008
Viestejä: 6

Anonymous kirjoitti:
..
Sama tapahtuisi jos seksin osto kriminalisoitaisiin..


Ostamista yritettiin kriminalisoida ja osin myös kriminalisoitiin. Ostajan velvollisuus on tietää, ettei myyjällä ole parittajaa, mikä varmaan on aika mahdotonta.

Tässä linkki hesarissa olleeseen aiheesta kuuluvaan juttuun:
http://www.hs.fi/omaelama/artikkeli/Seksinostokielto+sai++muotonsa+eduskunnassa/HS20060614SI2YO051xn

Omituista, mutta osin ymmärrettävää. Sekavaa siltikin..

_________________
Vain seksin vuoksi, antaumuksella tukka hulmuten. Naimisiin en, vain hameen alle Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 12.10.2008, 11:53  Vastaa lainaamalla viestiä






Safe_and_care kirjoitti:
.
Lainaus:
Ostajan velvollisuus on tietää, ettei myyjällä ole parittajaa, mikä varmaan on aika mahdotonta.


Tässä linkki hesarissa olleeseen aiheesta kuuluvaan juttuun:
http://www.hs.fi/omaelama/artikkeli/Seksinostokielto+sai++muotonsa+eduskunnassa/HS20060614SI2YO051xn

Omituista, mutta osin ymmärrettävää. Sekavaa siltikin..


..jos joskus käyttäisitte järkeä- kun puhelimessa tyttö puhuu sujuva Suomea ja paikan päällä ei sanakaan(tai ehkä muutama sana ja sitäkin huonosti), mitä se sit teidän mielestä on kun ei paritusta!?
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleinen keskustelu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker