Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 3
Siirry sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö  ~  isot dildot
sexadd
LähetäLähetetty: 15.1.2006, 11:06  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 09 Lok 2005
Viestejä: 7

Kuinka moni pariskunta leikkii näillä jättidildoilla (super big boss, matador, jne.)? Meillä vaimo pitää yleensä perussauvoista, mut välillä on saatava jotain ISOA... ja mulle se sopii!!! Onko mielipiteitä tai kokemuksia? Embarassed
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 15.1.2006, 15:22  Vastaa lainaamalla viestiä






Aika sama meininki täällä. Avokki vaatii tosin aluksi hyvän lämmittelyn, että saa kivuttomasti sisään mitään vähänkään isompaa, eikä se siltikään aina onnistu. Tiukka tyttö. Mutta tykkää kovasti jos lämmitys on kohdallaan.
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 15.1.2006, 23:08  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Meillä lämmitellään pikkudildoilla ja laitetaan sitten munaa sisään jos isompaa haluaa... Laughing Laughing


(vitsi, vitsi)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
mereniina@netti.fi
LähetäLähetetty: 1.2.2006, 22:59  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Uhh...Isot ei ole hyviä! Itse vaatisin ainakin todella hyvän alkulämmittelyn että antaisin panna suurella. Tykkään pienemmästä, paikat ei kestä kovin suurta, sattuu Confused
Takaisin alkuun
Välillä Nymfo
LähetäLähetetty: 21.3.2006, 15:14  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Kyllä välillä pitää saada tosi isoa. Omalla ukolla taitoa, mutta ei kokoa joten se osti isohkon dildon millä panee tarvittaessa... Nälkä tosin kasvaa syödessä ja välillä tarjoaa omaansa yhtäaikaa dildon kanssa. Täytyy pyytää että ostaisi vielä isomman lelun sen verran hyvältä tuntuu venyä äärimmilleen paksu pitää olla ja mä haluaisin lisäksi nänneihin jotain "kipua"aiheuttavaa. Millähän sen sais innostuun ryhmäjutuista tai ainakin vähän rankemmasta nainnista...Mä ainakin sekoan kunnon lämmittelyllä niin ettei mikään riitä. Nännejä saa purra kunnolla, neljä sormea työntää sisään, panna peppuun ja pilluun yhtäaikaa... pieni pakkokin tuntuu ihanalta...Käsiä ja suita jokapuolella...
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 21.3.2006, 19:55  Vastaa lainaamalla viestiä






meillä vaimo tahtoo välillä rietastella ja silloin pitää ottaa suurin sauvoitamme käyttöön, harmi vaan, että ne suuret on niin kovia ja täytyy olla tarkkana ettei työnnä niin että sattuu, myös sauvojen äänekäs surina ei tuo lisätunnelmaa aktiin. kyllä naiset silti tykkäävät sauvoista vaikka ei monikaan tunnusta sellaista edes omistavansa. meillä myös kiinnotusta tuplapanoihin ja sauvoista on haettu tuntumaa myöskin siihen asiaan.
Takaisin alkuun
LookingForLove
LähetäLähetetty: 22.3.2006, 11:59  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 18 Maa 2006
Viestejä: 8

Ei kuullemma ole mitään järkeä käyttää dildoa, joka on oman ukon munaa isompi. Menee se tunto siis...

Itse en dildoista pidä... taidan olla hamärä!! Razz
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Peky2
LähetäLähetetty: 22.3.2006, 14:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Välillä Nymfo kirjoitti:
Kyllä välillä pitää saada tosi isoa. Omalla ukolla taitoa, mutta ei
kokoa joten se osti isohkon dildon millä panee tarvittaessa... Nälkä tosin kasvaa syödessä ja välillä tarjoaa omaansa yhtäaikaa dildon kanssa. Täytyy pyytää että ostaisi vielä isomman lelun sen verran hyvältä tuntuu venyä äärimmilleen paksu pitää olla ja mä haluaisin lisäksi nänneihin jotain "kipua"aiheuttavaa. Millähän sen sais innostuun ryhmäjutuista tai ainakin vähän rankemmasta nainnista...Mä ainakin sekoan kunnon lämmittelyllä niin ettei mikään riitä. Nännejä saa purra kunnolla, neljä sormea työntää sisään, panna peppuun ja pilluun yhtäaikaa... pieni pakkokin tuntuu ihanalta...Käsiä ja suita jokapuolella...
.

Moikka. Sinulla on seksi asiat kunnossa sillä olisi tosi mahtavaa tyydyttää vaimoa kunnon jätti kalulla mutta hän ei ole asiasta kovin kiinnostunut se taitaapi jäädä haaveeksi. T.Peky
Takaisin alkuun
peluri
LähetäLähetetty: 4.9.2006, 17:54  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 04 Syy 2006
Viestejä: 1
Paikkakunta: Pori

Pari isoa löytyy ja silloin tällöin vaimoke niitä pyytää käyttämään. Ja saahan
siitä itsekin "savut" kun paikat venyy äärimmilleen Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 3.10.2006, 14:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

Tuosta minun kuvastani voi varmaan päätellä jotain...

Kunnon kiimassa on pakko saada isoa, joka tuntuu melkein halkaisevan... olla olla jossain nautinnon ja melkein kivun rajapisteessä... saada niin että menee jalat alta! Tosin jos on kohdalla aito iso, niin ei tule sauvat mieleen... Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Boston
LähetäLähetetty: 3.10.2006, 22:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 09 Elo 2006
Viestejä: 462
Paikkakunta: hämeessä

Joo kyllä meitilläkin on aikamoiset dildovarastot, isoo ja pientä, kakshaarasta , käyrää ja suoraa. Piti tehdä oikein oma lukittava arkku kaikenmaaliman dildoille ja vempaimille. Lukittava sen takia ettei jälkikasvu pääse siunaileen että mistä noi vanhukset on löytäny kaikki noi vermeet. Isoakin löytyy, aina joskus pitää kokeilla paikkojen venyvyyttä ilmeisesti, tekee kuulemma hyvää. Ja kyllä se mullekin kelpaa, ehkä vähän pienempi tosin. Wink

_________________
tuhmasta päästä nauttii koko ruumis
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
HesalainenJ
LähetäLähetetty: 11.10.2006, 12:49  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Kyllä vaimo tykkää joskus leikkiä dildolla... meillä on joku dolphin malli... Joskus vaimo yllätti, ja kun sidottuna olin, en mitään mahtanut ja se olikin minun sisälläni. Ehkei ihan minun juttuni, mutta kyllä se ihan hyvältä tuntui... Wink
Takaisin alkuun
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 11.10.2006, 13:03  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

^^^ Hyvä idea... sitoa mies ja raiskata... vyödildolla näyttäisi mallia... ehkä sitten saisi itsekin rangaistukseksi raiskauksen... Twisted Evil (*levottomassa olotilassa...*)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
HesalainenJ
LähetäLähetetty: 11.10.2006, 17:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Smile


Viimeinen muokkaaja, HesalainenJ pvm 10.4.2007, 8:39, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
sexman67
LähetäLähetetty: 3.1.2007, 11:53  Vastaa lainaamalla viestiä
Romantiikan ruumiillistuma


Liittynyt: 10 Mar 2005
Viestejä: 43

bi-vaimo kirjoitti:
Tuosta minun kuvastani voi varmaan päätellä jotain...

Kunnon kiimassa on pakko saada isoa, joka tuntuu melkein halkaisevan... olla olla jossain nautinnon ja melkein kivun rajapisteessä... saada niin että menee jalat alta! Tosin jos on kohdalla aito iso, niin ei tule sauvat mieleen... Wink


Olisi joskus kiva nähdä kuinka oiken iso dildo uppoaisi pilluun,voisinko joskus tulla katsomaan Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 3
Siirry sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker