Kirjoittaja |
Viesti |
< Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö ~ Kauniit naisten vaatteet... |
|
Lähetetty:
5.10.2007, 14:12
|
|
|
Seksialan argumentikko
|
|
Kirjoitin aiheesta fetis-ryhmään samalla otsikolla,olisi mukava kuulla mielipiteitä... ja vaikka ehdotuksia. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
31.10.2007, 19:13
|
|
|
Supermalli
|
|
Ellu!
En viitsi aloittaa uutta aihetta, kai tämä tähän sopii. Tuli vain mieleen, että joskus jossain keskustelussa keskusteltiin kumppareista, jotka olisivat naisellisia - piikkikorko ja muuta. Sinä olit nähnyt sellaiset jossain lentokentällä tai jossain ja minä vain haaveilin... nyt sain sellaiset! Mieheni toi sellaiset jostain, ihan Suomesta löytänyt... piikkikorko suunnilleen 8 senttiä!
Täytyy varmaan palkita miestä jotenkin...? Onko Sinulla tai muilla ideoita...? |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
31.10.2007, 21:25
|
|
|
Foorumin Jumalatar
|
|
Bi-vaimo: Hmm, seuraavaksi täytyykin sulle suositella sallaisia rautaisia alusvaatteita, jotka saa lukkoon (ts. avaimen voi piilottaa viikoksi). Jossain leffassahan sellaiset oli.. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
31.10.2007, 21:44
|
|
|
Supermalli
|
|
^ Minulle?! Minä hyppisin seinille päivässä...
Vai miehellenikö laittaisin? Se voisi olla hauskaa... eikun ei sekään varmaan kestäisi kuin hetken... |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
9.4.2008, 10:33
|
|
|
|
kerro minulle mitä vaatteita itseäni kiihottaa lyhyt
hame sekä sukkanauhaliivit ja hameen alla mustat
tangat . Hyvää kesää iälläsi ei ole väliä . |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
23.5.2008, 14:58
|
|
|
Halukas
|
|
Itse olen mieltynyt pvc ja latex vaatteisiin ne on todella kiihottavia naisen päällä, ja mielellänin keskustelisin asiasta henkilöiden kanssa jotka ovat mieltyneet samoihin asioihin. tai alan harrastajien kommentteja. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
19.6.2008, 17:14
|
|
|
Supermalli
|
|
Minä tykkään sellaisista klassisen kauniista naisten vaatteista, olipa kyse sitten mekoista, hameista tai alusvaatteista. Silkkiä, pitsiä, korsetteja, korkokenkiä ja kaikkea naisellisuutta korostavaa.
(No onhan minulla sitten pvc-mekkoa, tarjoilija-asua ja vaikka mitä, mutta niissä ei yleensä lähdetä julkisille paikoille... ) |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
16.7.2008, 14:32
|
|
|
|
Niin minäkin...Missähän olisi parhaat mekko/hamepäällä kunnon panosaitit??? Mä näin bi-vaimon blogissa sellaisia kuvia,joissa oli punainen hame sulla päällä.Onx tästä olemassa videota kanssa.Et ole ajatellut enepää esim. suihku/wetlook juttuja.Tarttee taas pian katsoo sun laivapanos uudelleen... |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
16.7.2008, 21:51
|
|
|
Supermalli