Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seksiongelmat  ~  seksin tasaarvo
IhmeJätkä
LähetäLähetetty: 21.1.2006, 21:23  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 21 Tam 2006
Viestejä: 2

Ensin hieman taustoja ja tietoja itsestäni: Olen reilu parikymppinen pojan nulikka, kahden lapsen isä sekä mies kihlatulleni ( välillä jopa hyvä). Seksistä pitävä (yllätys...), ja nimen omaan esileikistä ja suuseksistä (antavana ja ottavana osana), kyllä myös yhdynnästäkin mutta enemmän noista ensiksi mainituista. Seksissä minulle on tärkeää että molemmat nauttivat, ja varsinkin että nainenkin nauttii, vaikka sitten oman nautintoni kustannuksella (olen viime aikoina harrastanut seksiä ilman omaa orgasmia. Saan siemensyöksyn mutta en orgasmia, jonka luulin olevan mahdotonta)<= tuosta en ole kertonut vaimokkeelleni..


Olemme olleet yhdessä noin 7 vuotta, ja meillä on kaksi yhteistä lasta. Vaimokkeeni oli hyvin hoikka... ei, vaan hyvin timmissä kunnossa ennen lapsia. Lasten jäljiltä jäi vähän enemmänkin kiloja, mikä ei ole kyllä minun halujani vähentänyt.

Pari ensinmäistä vuotta oli kiihkeätä aikaa. Kaikki mahdolliset ja mahdottomat asennot ja paikat naitiin. Sitten tulivat lapset (n. vuosi ikä eroa) ja seksi alkoi vähenemään (minkä jo silloin ymmärsin ja hyväksyin täysin, ei ongelma) mutta ei intohimo. Sen sijaan pari viimeistä vuotta ovat olleet... no sanoisinko kuivia. Viimeksi runkannut näin paljon 16 vuotiaana. Parin viime vuoden aikana ehkä noin 20-25 kertaa paneskeltu, muutaman kerran rakasteltu. Vaimokkeeni ei niinkään pidä esileikeistä, vaan melkeimpä mtä nopeampi yhdyntä niin sitä parempi.

Välillä olen huomannut että vahingossa tulee painostettua seksiin, välillä taas tarkoituksella, välillä annan kokonaan olla ja kuitenkin olen aina parhaani mukaan kuitenkin koittanut parantaa hänen itsetuntoaan kehumalla vaatteita, ulkonäköä, ihan mitä vain mikä voisi saada paremman mielen hänelle.

Välillä pahimmassa puutteessa ja himoissani olen ollut valmis pettämään häntä (olemme kerran jopa sopineet että molemmat saavat käydä panemassa muitakin, kunhan ei kotiin tuo panojaan), mutta itse olen hieman ujo ja tulen huonosti toimeen uusien ihmisten kanssa. Ei sillä että olisin susi ****. Ihan normalin näköinen kaveri olen, ja välillä jopa saanut kehujakin naisilta (muiltakin kuin omalta äidiltäni). Ja jos nyt palaisi takaisin aiheeseen...

Eli seksi on meillä harvinaista herkkua, ja sitäkin tulee harrastettua lähinnä silloin kun vaimokkeeni on ollut hieman nauttimassa alkoholia. Silloin yleensä seksi on tosiaan se yksi pano, poikkeuksiakin tosin on, välillä taas rakastellaan monta tuntia, tosin hyvin harvoin.

Ja nyt jos tämänkin vuodatuksen saisi lopetettua.... Se mikä häiritsee eniten on se että vaikka mitä teen niin seksiä emme harrasta, minu aloitteestani hyvin hyvin harvoin, mutta kun itseni pitäisi ola 24/7 valmis seksiin huolimatta omasta mielentilastani.

Muuten meiilä menee kuten missä tahansa parisuhteessa, on ylä että alamäkiä. Eikä minulla ole mitään halua erota, vaimoke sen sijaan on monesti ollut sitä mieltä että ero tulee nyt eikä heti! (tempperamenttinen tyttö kun on) Ja vielä selvennykseksi en syytä häntä mistään ja itse en ole mitenkään puhdas pulmunen, ihmisiähän me kaikki olemme. Tuo seksittömyys alkaa vain todella nakertaa itsetuntoa pidemmällä aika välilä.

Ja nyt vihdoin ja viimein loppuu tämäkin. Jos nyt joku sattuu saamaan mitään ajatuksia tästä kaikesta edellä mainitusta niin olisin iloinen jos jakaisi ne. Eli kaikki kommentit tästä vuodatuksesta ovat tervetulleita.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 21.1.2006, 23:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Jestas sentään Shocked

Tuo kertomus on kuin mun (jo päättyneestä avioliitosta). En valitettavasti osaa antaa mitään neuvoja, koska olen niin ihmeissäni että miten voi olla noin monta yhtymäkohtaa ja eroja saa etsiä oikein tosissaan. Shocked

Mutta jos nyt yllätykseltäni jotain osaan sanoa, niin ihmiset muuttuu. Minulla on sellainen tunne että lasten synnyttäminen jotenkin muuti mun ex-vaimoa. Hänen mielestään minä muutuin, mutta minusta hän muuttui.

Ikävä kyllä en osaa tuohon mitään neuvoa, kun ihmetellä, että tuollaista minäkin koin.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 22.1.2006, 0:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Vaikeaa, vaikeaa. Kyllähän tuosta sellaisen käsityksen saa että kohtuullisen solmussa suhde ainakin seksin osalta on, eikä niitä solmuja välttämättä auota pelkin omin voiminkaan.

Uskoisin että asiasta puhumista on jo yritetty? Vaikka et sen tuloksista mitään kertonutkaan...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
lisko75
LähetäLähetetty: 22.1.2006, 1:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 18 Tam 2006
Viestejä: 10
Paikkakunta: Raisio

Joo kuulostaa tutulta tottatosiaankin Razz
Itse olen 30v ja suurimman nautinnon saan siitä kun pääsen antamaan suuseksiä naiselleni Wink
Tietenkin sen puhtaus kuten omankin, on tärkeää.
Parhaimmalta kuitenkin on tuntunut kun eräs entisistä oli tarkka hygieniastaan. Alapääpesuja monesti päivässä. Niin kerran lenkin jälkeen ennen suihkuun menoa ehdin lirputella toiselle lähes väkisin orgasmin Razz
No joo...
Itse on myös ollut moisia ongelmia nykyisen kanssa, ja viime vuosi menikin lähes seksittömässä suhteessa Crying or Very sad
Orgasmin olen saanut 2 kertaa ilman siemensyöksyä ja 3 kertaa siemensyöksyn ilman orgasmia Confused
Ei ole itselläkään hajua mistä moinen oikein johtuu???
Entiseni eli kahden lapseni äiti, oli tuollainen 166cm ja 45kg ennen ensimmäistä raskautta. Raskauden aikana hän ei kuitenkaa lihonnut paitsi mitä tuo pienokainen toi lisää vyötäröä Laughing
Tulihan siitä sitten raskauden jälkeen melkein 30kg lisää painoa parissa kuukaudessa ja toisen lapsen syntymän jälkeen vielä lisääkin.
Ei ne kilot meitä haitanneet missään vaiheessa ja viimeisen raskauden aikana päinvastoin toivat lisää haluja Twisted Evil
No ero se sitten kolkkutteli ovelle tuossa reilut 2,5 vuotta sitten muista syistä johtuen...
Ongelmat taasen alkoivat nykyisen kanssa, jonka kanssa nyt seurusteltu n.2 vuotta.
Meilläkin se ensimmäinen vuosi kului todella vauhdikkaasti seksinmerkeissä.
Tuli naitua niin työpaikallani kuin lähiön pururadallakin Razz
Kaikki röörit ja mahdolliset asennot käytiin läpi.
Suuseksiä harrastettiin molemminpuolin kuitenkin ehkä joku 3 kertaa, kuten myös perspanot jäivät vähäisiksi, vaikka eka vahinkokerran jälkeen sitä aneli pari kertaa ja vielä dildoa lisäksi Razz
Ei sitten enään jonkin ajan jälkeen enään tahtonutkaan... Sad
Viimevuosi meni sitten liian vaisusti Crying or Very sad
Työvuorot sotkivat rytmit täysin.
Mitä nyt muutama kerta seksiä kuukaudessa ja joista moni meni pelkästään toisen hekuman saavuttamiseen tuntikaupalla sormetuksen ja nuolemisen jälkeen...
Kun kerran haluaa "pitkän kaavan mukaan" niin sitä sitten annetaan!!!
Tyttöystävä sauvotti itseään 2 sauvan kanssa useasti viikossa ja jopa siitä ilmoittaen kun olin ilta/yövuorossa Evil or Very Mad
Eikä koskaan mun nähden!!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Itse taas sitten on tullut runkattua 3-4 kertaa päivässä, mutta silti olis haluja!
2-3 kuukauden selibaatteja tuli pidettyä, joiden aikana olis kyllä omaltakin ehkä herunut, vaan kun molempien exät sotkevat välillä asioita ja toinen otti niitä puheeksi aina iltaisin Evil or Very Mad
Huomasin myös tuon että ehkä yritän liikaa painostaa, mutta välillä on kyllä ollut pakkokin, kun kerran toinen ei viitsi laittaa korttakaan ristiin!!!
Kyllä sitä silloin laitetaan viestiä että panettaa kun olen töissä, harjoituksissa, peleissä tai muuten jossain tapaamisissa Evil or Very Mad
Pahimmissa himoissani ja suutuspäissäni olen kyllä käynyt vieraissa, niin exäni luona kuin muuallakin Sad
Olen myös todella ujo, vaan mulla on taas vaikeaa kieltäytyä asioista Crying or Very sad
Koskee lähes kaikkea, joten välillä on tullut ongelmia enemmänkin...
YllytysHULLU mikä yllytyshullu!!!
Viimeksi kun exän tapasin niin harrastettiin 8h aikana 6 kertaa seksiä.
Parit pikaiset joista ex myös tykkää ja loput meni enemmän mun kaavan mukaan, jolloin ex sai 2-3 orgasmia pelkästään suuseksin ja sormetuksen avulla. Itse aktissa toiset mokomat päälle Razz
Kyllä se tekee miehisyydelle hyvää kun huomaa kelpaavansa, mutta pettämistä en ole koskaan sallinut kenellekään, ja nyt sitten itse olen useasti jo siihen sortunut paineen alaisena Crying or Very sad
Paineensietokyky on kyllä monien mielestä parhaimmistoa mitä mulla on!!!
Nykyinen on myös ollut jo pitkään eron kannalla, vaan en kuitenkaan haluaisi lopettaa suhdetta, joka saatiin aikaiseksi lähes vuoden ystävyyden jälkeen.
Eli periaatteessa voisin sanoa sulle Ihmejätkä, että ota ero.
Selibaatti ei ratkaise asioita, koska silloin kumppani kuitenkin luulee että käyt vieraissa jatkuvasti. Vaikka eläisit selibaatissa itsestä riippumattomasta syystä, eli yrität kuitenkin saada kumppaniasi mukaan seksiin, on huomattavasti parempi vaihtoehto, kuin se että alkaisi selibaattiin ottamatta toista enään huomioon.
Pidä yhteyttä naiseesi eron jälkeen!
Eron jo pelkkä ilmoittaminen tuo toiselle tunteet taas pintaan (ainakin toivottavasti)
"Entinen" alkaa kuitenkin taas jälleen haluta sua uudestaan, tai voithan jälkeenpäin vaikka lähettää viestiä baari-illan jälkeen että jos pääsis yöksi, kun avaimet jääi kotiin/bussi jätti/rahat loppu jne...
Pientä psykologista toimintaa kunhan muistaa pitää rauhan yllä!
Toisaalta... Oma entinen lämpesi uudestaan vasta sen jälkeen kun olin pari kertaa huutanut kurkku suorana päin naamaa asiat jotka mua vaivasi.
Tätä en kyllä heti suosittele kenellekään...
Ihmisiä on moneen junaan ja moni jää asemalle Laughing
Nyt tuli jo tekstiä liikaa ja varmasti jotain asioita voidaan ihmetellä ja asioista voidaan suuttua, mutta pääasia, että asiat saadaan sanottua Very Happy
Toivotan sulle Ihmemies ONNEA ja menestystä!!!!
Yritä pitää suhdetta yllä!!!
Me mennään perheneuvolaan enskuussa keskustelemaan asioita oikein ammattiauttajan luokse.
Sekin voisi ehkä tehdä teille hyvää...?
Tsemppiä KAIKILLE!!!!

_________________
Lisko75
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
IhmeJätkä
LähetäLähetetty: 22.1.2006, 2:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 21 Tam 2006
Viestejä: 2

Kyllähän tuota puhumista on koitettu. ja .... mitä siitä nyt sanoisi. se on tullu selväksi että tuo painon nousu on ollut kova pala (n55-60 kg -> yli 80 kg) ja kun se ei auta että vaikka kuinka koittaa selittää että se ei häiritse (seksuaalisuus ja seksikkyys on enemmänkin mielen tila kuin ulkonäöllinen seikka). Se on mielestäni pää asia, tai ainakin yksi niistä, siis tuo painon nuosu. Hän ei koe itseään enään haluttavana, ei vaikka kovasi koitan muuta sanoa , tehdä ja toimia. Toinen mikä HÄNTÄ häiritsee ovat rinnat, ennen lapsia terhakat b-kupin rinnat, nyt d-kupin... hieman riippuvat. Taas yksi asia mikä häiritsee häntä, ei niinkään minua. Onhan se ymmärrettävää että jos imettää useamman vuoden lähes keskeytyksettä niin se tekee rinnoille jotain.

Sen ymmärrän että jos ja kun meill menee välillä huonosti niin se näkyy ja tuntuu makuuhuoneessa saman tien, ei siinä mitään. Mutta se mikä eniten häiritsee on se että seksi on mennyt pelkäksi panemiseksi, ja nyt ei puhuta mistään intohimoisesta naidaan-aivot-päästä panemisesta, vaan lähinnä mä-makaan-nyt-tässä panemisesta. Ei tee hyvää miehen hauraalle egolle kun nainen makaa kuin se lahna, on vähän vaikeata pitää itsellään fiilistä.

Monesti myös käy niin, että kun on kuitenkin terveen miehen seksuaaliuus niin tulee runkattua aika usein, niin se harvinainen pano kerta sattuu sitten sellaiselle yölle että illan aikana tulut runkkailtua kenties useammankin kerran. Ja ei sitten ole enään yöllä parhaassa iskussa.

Mutta jos palaisi takaisin tuohon puhumis asiaan. Siinä asiassa mielestäni meillä on aina mennyt hyvin, olemme pystyneet puhumaan aiheesta kuin aiheesta, vaikeistakin. Kenties tämä on sitten monen eri elämän osa-alueen stressin ja jännityksen kulminaatio.

Toisaalta olen oppinut elämään pitkiäkin aikoja täydessä selibaatissa. välillä seksittömyys ei häiritse ollenkaan, ja välillä olisin valmis naimaan ihan ketä tahansa.

Tai kenties tämä on minulle yksi "terapia" muoto, kun näin anonyymisti pääsee purkamaan pahaa oloaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 22.1.2006, 3:15  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

IhmeJätkä kirjoitti:
Tai kenties tämä on minulle yksi "terapia" muoto, kun näin anonyymisti pääsee purkamaan pahaa oloaan.


...Ja usein hyvä sellainen. Anna tulla vaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
lisko75
LähetäLähetetty: 22.1.2006, 3:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 18 Tam 2006
Viestejä: 10
Paikkakunta: Raisio

Niin totta kun puhut tosiaan, olen ihan saman asian kokenut...
Emäntä painoi tuon 45kg ja viimeisen raskauden jälkeen jo yli 80kg.
Rinnat olivat A kokoa ja imetysten jälkeen B 85.
Ei se ole mikään ihme että rinnat kasvavat.
Nännipihat taas pienyntyivät aivan mahdottomasti ja nännit tummuivat!
Se oli mulle todella herkkua ja siitä mainitsin usein!!!
En puhunut raskauksien jälkeen koskaan siitä miltä toinen näytti, tai olisin verrannut entiseen olomuotoon.
Kerran tai pari totesin kyllä laihduttamisesta, ja toinen totesi ettei koskaan tulisi saavuttamaan entisiä mittojaan.
Paskaa puhui vaan!!
Eron jälkeen paino on tasaantunut tuohon 56kg.
Lantio helvetin hyvän näköinen!!! (vatsa vähän riippuu mutta PALJON parempi jo kuitenkin!!!!)
Rinnat riippuvat enään lainkaan!!!!
JA PALJON NÄTIMMÄT KUIN ENNEN!!!
Pyöreyttä tullut lisää ja sellainen teinitissimuoto (pystyrinnat isot nännipihat) hävinnyt kokonaan, mitä ennen raskautta oli.
Ehkä naiset ajattelevat niitä muotoja mitä tosiaan oli ennen raskautta...
Suosittelisin kyllä lämpimästi että kävisitte jossain juttelemassa, ettei teille tule yhtä pahaa riitaa mitä mulle ja entiselle tuli!!!!
Kaverit ja ystävät voivat myös auttaa jos vaan osaavat...
Isoäidilläni kasvoivat koosta B kokoon DD!!!
Kuitenkin ovat edelleen yhdessä yli 60 vuoden naimisissa olon jälkeen.
Omalla osallani tuo entinen on eron jälkeen tosiaan yrittänyt saada mut takaisin millä hinnalla tahansa.
Nykyiselläni on sama vaiva tuossa itseluottamuksessa.
Ei pidä itseään haluttavana kun painoa on yli 85kg!!!
Se kaikki on kuitenkin lihasta jota hänellä on ja salilla käy edelleen.
Jos naisellisia piirteitä tahtoisi, niin silloin pitäisi vaan yrittää kevyemmillä painoilla ja useampia kertoja, jolloin lihakset alkaisivet "syömään" itseään.
(kokemuksesta puhun)
Erittäin pahalta tuntuu jos ja kun puhuu kumppanilleen tuollaisia asioita, ettei toinen saisi rehkiä niin kuin ennen.
Muutenkin tuntuu itsestään pahalta puhua toiselle asioista joita haluaisi muuttaa.
Pyydän anteeksi kaikilta mikäli loukkaan tekstilläni joitain...
Laitetaan kännin piikkiin nyt nämä sekoilut ja palailen taas varmaankin kun saan omaa rauhaa Smile

_________________
Lisko75
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker