Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ideat ja palautteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Ideat ja palautteet  ~  treffi-ilmoitukset
EN OSTA MITÄÄN!
LähetäLähetetty: 25.1.2006, 10:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Vituttaa kun treffi-ilmoituksissa koko ajan samat h***** laittaa ilmoituksiaan... ja selvällä suomella siellä ohjeissa sanotaan "ei pk-seuraa"!
Aina kun oon yhteyttä niihin ottanut niin sieltä kerrotaan jotain tyyliin: "Viiskyt euroo suihinotosta" jne.
Eikö niille vois pistää jonkun ihan oman sopen johonkin niin sais siellä rauhassa myydä ruumistaan!
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 25.1.2006, 14:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Taitaa resurssipula olla suurin syy tuohon ongelmaan.. Minä olen lupautunut moderoimaan foorumia, mutta treffipalstan seulomiseen ei riitä aika. Kovin aktiivista siistimistä tuolla ei lienee harrasteta - vain jos joku jostain tietystä ilmoituksesta erikseen valittaa ylläpidolle?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
BoogyMan
LähetäLähetetty: 29.1.2006, 23:57  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 20 Tam 2006
Viestejä: 4

Siis miten päin Stramiron tarkoitti?
Ikävä kyllä me miehet jäädään näissä asioissa sillä tavoin hopealle, että seksiseura on joko maksullista tai sitten sitä ei ole ensinkään. Jokaista naispuolista ilmaisantajaa kohtaan näillä saiteilla roikkuu useampi sata puutteenalaista miestä.
Parisuhteessa asia on tietysti ihan toisenlainen - että pienenä vinkkinä...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
stramiron
LähetäLähetetty: 30.1.2006, 0:47  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 29 Tam 2006
Viestejä: 5
Paikkakunta: helsinki

tarkoitin että on ne nyt aika helppo sieltä kuitenkin tunnistaa, tosin on itselläkin tullut jokunen "hinta-ilmoitus" paluupostissa, ja itsellä se kyllä jää tasan tarkkaa samantien siihen...

sensijaan mitään uber-moralisointia ei ollut tarkoitus harrastaa, jokainen puuhatkoon niikuin huvittaa

mitä kilpailuun tulee niin, juu melko kovaa varmaan on (neidit hykertelee onnessaan Very Happy ) on täälä parikin ollut jotka on suoraansanoen vi****nu kun on menny ohi suun ja jonkun muunkin Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
jepjep
LähetäLähetetty: 30.1.2006, 14:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Joillekin meistä "maksulliset" ovat ainoa vaihtoehto, jos ylipäätään haluaa seksiä harrastaa. Naisten vaatimukset miehiä kohtaan ovat jo sellaisia, että osa meistä putoaa armotta kelkasta. Kun ei flaksi käy, niin se ei käy...

Yksi meistä...
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 31.1.2006, 11:57  Vastaa lainaamalla viestiä






assa kirjoitti:
Taitaa resurssipula olla suurin syy tuohon ongelmaan.. Minä olen lupautunut moderoimaan foorumia, mutta treffipalstan seulomiseen ei riitä aika. Kovin aktiivista siistimistä tuolla ei lienee harrasteta - vain jos joku jostain tietystä ilmoituksesta erikseen valittaa ylläpidolle?


Ei lienee harrasteta??
Täh??
Tarkoittanee: "ei harrastettane"??
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 31.1.2006, 13:41  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Anonymous kirjoitti:
Ei lienee harrasteta??
Täh??
Tarkoittanee: "ei harrastettane"??


Ei kun ei harrasteta - muistelisin jossain vaiheessa olleen asiasta maininta että aktiivisesti noita ilmoituksia ei kukaan käy läpi, vain jos joku "ilmiantaa" tietyn ilmoituksen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Härski
LähetäLähetetty: 31.1.2006, 14:14  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Noi treffi-ilmoitukset on tosi hankala juttu sen jälkeen kun tuli laki joka kieltää maksullisen seuran tarjoamisen, siihen asti oli helppo erotella noi, mutta nyt maksullisuus jätetään mainitsematta jolloin pitäisi olla ajatustenlukija tai seurata muita saitteja ja verrata saman puhelinnumeron tai saman nimimerkin ilmoitteluun siellä. Ja siihen ei ihan oikeasti ole resursseja. Ilmoittaminen on ilmaista joten siitä johtuen on resurssitkin sen seurantaa vähäisiä.

Kun laki tuli voimaan ei kukaan tiennyt miten sitä tulkitaan, koska suomessa lain tulkinta selviää yleensä ensimmäisessä oikeudenkäynnissä. Siitä syystä kyselin poliisilta miten näitä asioita pitäisi tulkita. Poliisihan ei ole tuomioistuin eikä osaa sanoa miten lopulta joku juttu tulkitaan, mutta osasi toki antaa kohtuu turvallisia neuvoja.

Esim meidän ei tarvitse osata lukea ilmoittajan ajatuksia, vaan voimme luottaa siihen mitä ilmoituksessa oikeasti lukee. Ja senkin poliisi sanoi että kautta aikojen useat naiset ovat halunneet varakasta miesseuraa ja se ei ole ollut silti todiste prostituutioon, joten ilmoituksia joissa etsitään varakasta miestä ei voi sillä perustella poistaa koska varakas kumppani on aika monen naisen haave. Silti olen aika usein poistanut ilmoituksen jossa haetaan varakasta miestä.

Ilmoituksia tulee uusia ja niitä muutetaan noin 190 kpl päivässä, joten seuranta olisi aika raskasta. Lisäksi pitäisi arvata mitä ilmoittaja tarkoittaa. Lisäksi pitäisi miehille ja naisille olla eri säännöt, koska samalla tyylillä kirjoitettu mies hakee naista ilmoitus on harvemmin pk-seuran piiloilmoitus kuin nainen hakee miestä ilmoitus. Ja tämä on tasa-arvolain vastaista laittaa eri säännöt miehille ja naisille.

Olen poistanut käyttäjiä ja bannannut ip osoitteita alussa, mutta kun dynaamisen ip: vaihtuu niin tuli ongelmia kun viattomat miehet ei saaneet laitettua ilmoitusta kun oli ollut jonkun bannatun naisen ip. Ja tuosta nousseet selvitykset vei liikaa aikaa eikä auttaneet kun sitten syyllinen meni toiselta koneelta laittamaan ilmoituksensa.

Itseasiassa tämä laki jonka eduskunnan feministit ajoi läpi tarkoituksena oli estää se että ihminen ei tahtomattaan törmää maksullista seuraa tarjoaviin ilmoituksiin ja seuraukset oli juuri päinvastaiset, eli nyt lähes jokainen täällä tahtomattaa törmään niihin kun ei voi varmuudella etukäteen sanoa mistä on kyse.

Tähän treffi-ilmoitusten ongelmaan on käytetty viimeisen 1,5 vuoden aikana niin paljon aikaa että sinä ajassa minä olisin koodannut täysin uuden kuvagalleriaohjelman joka olisi paljon parempi meidän käyttöön kuin nykyinen omakuva.org. Nyt on ostettu se kuvagalleria ohjelma ulkopuoliselta nörtiltä ja varmaan helmikuun aikana otetaan käyttöön.

Samalla tulee uusi deittiohjelma joka toimii vähän eri periaatteella ja siinä uskotaan että saadaan toi maksullisen seuran hakeminen kuriin, mutta luvata en voi. PK- seuraa on tarjottu jo tuhansia vuosia ja sitä on yritetty kitkeä pois yhtä kauan siinä onnistumatta. Jostain syystä minä epäilen etten tule olemaan se historian merkkihenkilö, joka sen tulee kitkemään lopullisesti pois, vaikka se toki on elämäntehtäväni.

Tosiaan ilmoituksia seurataan niin että tehdään hakuja sanoilal jotka littyy alaikäisiin, pk-seuraan jne jne ja sitten poistetaan sellaisia ilmoituksia. Lisäksi kun joku ilmiantaa ilmoituksen se poistetaan.

Mutta katotaan mitä tuleva uusi softa tuo tullessaan. Ehkä jään historiaan henkilönä joka poisti prostituution Suomesta.

Pahoittelen tässä kirjoituksessa paikoittain esiintyvää piikikästä ja vihaista sävyä, mutta tämä ongelma on tosiaan sitonut niin paljon aikaa ja energiaa ja vienyt pois voimavaroja fiksumpien palvelujen kehittämisestä, että ette ikinä usko mitä on jäänyt tekemättä kun tämän vi**n jutun kanssa on ihmetelty ja painittu. Ja se vähän pännii.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 31.1.2006, 18:16  Vastaa lainaamalla viestiä






Luulisi nyt tyhmemmänkin ymmärtävän että jos ilmoituksessa rohkea kuva ja puhelinnumero niin kysymyksessä on maksullinen seura. Ihme ruikuttajia taas.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 2.2.2006, 20:13  Vastaa lainaamalla viestiä






Itsekin tätä samaa asiaa kirosin jo ilmoituksessani eikä tarkoitus ollut mitenkään dissata sivuston ylläpitäjiä ja hyvän selvityksen härsi tuossa ylempänä antoikin.

Omana pointtinani oli se, että vaikka tuonne palstalle tulisikin vain kerran kahdessa kuukaudessa "vilpitön" ilmoitus naiselta, joka ihan oikeasti etsii seuraa lakanoiden väliin niin niiden suodattaminen on jo todella vaikeaa, koska konsensukseksi on tällä sivustolla muuttunut se, että jokaisessa ilmoituksessa tarjotaan PK-seuraa. Asianhan pitäisi olla juuri toisinpäin eli kun ilmoituksen avaa niin pitäisi voida odottaa siellä olevan ihan oikeaa "asiaa".

Mutta olen härskin vastaukseen tyytyväinen ja ymmärrän sen kuinka mahdotonta noiden PK-ilmoitusten kitkeminen on.
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 2.2.2006, 23:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Anonymous kirjoitti:
Omana pointtinani oli se, että vaikka tuonne palstalle tulisikin vain kerran kahdessa kuukaudessa "vilpitön" ilmoitus naiselta, joka ihan oikeasti etsii seuraa lakanoiden väliin niin niiden suodattaminen on jo todella vaikeaa...

Joo, ja minä olen ainakin yhden kerran (ehkä useammankin) poistanut tuollaisen ilmoituksen joka oli oikeasti aito. Arvaappas millaista palautetta sain kuulla siitä Sad

Mutta tänään kuulin että vielä kuukausi menee ton uuden treffiohjelman koodauksessa. Se ei varmasti yön yli kerää suurta suosiota, mutta olen aivan pomminvarma että nämä kitkerät kokemukset ovat nyt ainakin opettaneet, miten tuo homma kuuluu hoitaa (toivon ainakin). Eli minä odotan siltä tosi paljon - sitä uutta deittipalstaa sitten ylläpidetäänkin vähän eri strategialla.

Ja muuten toi nykyisten treffien ohjelma ei ole aito deittiohjelma vaan ilmoitustauluohjelma, eli se ei oikein edes mahdollista hyvää deittiä.

Mutta kuten sanoin, niin mun odotukset on tosi korkealla, että maaliskuun alun jälkeen alkaa hyvät ajat deitin suhteen. Niiin korkealla että jos suosio ei vuoden 2006 loppuun mennessä ole korkealla niin minä putoan korkealta Exclamation

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Shamaani
LähetäLähetetty: 22.5.2006, 21:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 24 Huh 2006
Viestejä: 19
Paikkakunta: Helsinki

assa kirjoitti:
Taitaa resurssipula olla suurin syy tuohon ongelmaan.. Minä olen lupautunut moderoimaan foorumia, mutta treffipalstan seulomiseen ei riitä aika. Kovin aktiivista siistimistä tuolla ei lienee harrasteta - vain jos joku jostain tietystä ilmoituksesta erikseen valittaa ylläpidolle?


Itse olen myös ilmoitellut niitä maksullisia vietejä poistettavaksi aina sähköpostilla ja on moderaattorikokemustakin itselläni myös foorumielita. Jos apu kelpaa siistimsien suhteen niin olen käytteävissä. o7

Jos ylläpitotiimille apu kelpaa niin heittäkääpä sähköpostia tai PMää tai keneen ottaa itse yhetyttä?

Shamaani
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Shamaani
LähetäLähetetty: 31.5.2006, 13:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 24 Huh 2006
Viestejä: 19
Paikkakunta: Helsinki

assa kirjoitti:
Taitaa resurssipula olla suurin syy tuohon ongelmaan.. Minä olen lupautunut moderoimaan foorumia, mutta treffipalstan seulomiseen ei riitä aika. Kovin aktiivista siistimistä tuolla ei lienee harrasteta - vain jos joku jostain tietystä ilmoituksesta erikseen valittaa ylläpidolle?


Totta nykyään heillä joillain on tapana ilmoitella maksullsiesta seurasta samaksi päiväksi, jolloin se luvaton ilmoitushan ajaa asiansa, kun postoreagointi avsta on on esim. seuraavana päivänä...ihan ymmärrettävää sekin.

Hmmm olisiko jokin apu atrpeen aj sellainen syteemi kuten muissa PHPBB foorumissa että valvota/ylläpito painaa vain ko. veistin kohdalta ruksia niin ko. viesti poistuu -> olisi reagointi nopeamapaa jos aihealueiella olisi muutamat valvojat?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 31.5.2006, 13:17  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Shamaani kirjoitti:
Hmmm olisiko jokin apu atrpeen aj sellainen syteemi kuten muissa PHPBB foorumissa että valvota/ylläpito painaa vain ko. veistin kohdalta ruksia niin ko. viesti poistuu -> olisi reagointi nopeamapaa jos aihealueiella olisi muutamat valvojat?


Sellainen "systeemi" täälläkin on, tai itseasiassa tapana on siirtää poistettavat viestit tuonne omalle alueelleen, josta ne katoavat viikon kuluessa. Näin yleisökin pääsee seuraamaan mitä foorumilta poistetaan, eikä tarvi kenenkään sensuurista kitistä.

Moderaattoreita on nimellisesti muutamia tällä hetkellä, käytännössä virkaa hoitaa yksi - eli minä Smile. Jos Härski tuntee tarpeelliseksi että moderaattoreita tarvitaan lisää, hän varmasti niitä oikeuksia jakelee. Uskoisin että foorumin osalta tällä hetkellä ei ole ongelmaa ja treffi-ilmoituspuolikin tulee kokemaan lähitulevaisuudessa uudistuksia...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ideat ja palautteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker