Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seuran hakeminen ja iskuyritykset  ~  Antakaa neuvoja!?
poju1
LähetäLähetetty: 5.9.2009, 22:19  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 05 Syy 2009
Viestejä: 3

Terve, olen 19v ja minulla on ongelma. Haluaisin harrastaa seksiä vanhemman ihmisen kanssa (50v, ei todellakaan näytä siltä) joka on naapurini, asuu viereisessä rapussa. Ongelma on tämä että äitini tuntee hänet aika hyvin ja en tiedä ollenkaan ryhtyisikö hän kanssani seksiin. Eikä hän ole mikään malli tai vastaava, ihan normaali,vähän pullukka on mutta ei pahasti(en nyt hauku ketäänlihavaksi, yritän vaan kuvailla ulkonäköä teille, minulle se ei ole niin älyttömän suuri merkitys).

Jotain merkkejä olen havainnut(vai onko omaa mielikuvitustani) esim hän aina joskus pyllistelee edessäni ja näyttää tissivakoa. Olen omasta mielestäni ihan hyväkuntoinen nuori, reenaan 5 kertaa viikossa ja pidän itseni kunnossa että ei pitäisi ulkonäön kannalta vaikuttaa. En ole harrastanut kaiken lisäksi seksiä varmaan 3-5 vuoteen koska olen pidättäytynt. Hän ei ole naimisissa eikä seurustele. Asuu yksin, tunnemme toisemme aika hyvin. Hänellä on yksi tyttö jonka tunnen myös ja jos tämä juttu leviäisi käsiin, tarkoitan että kaikki saisivat tietää, kuolisin häpeään.

Aina autellaan toisiamme kun tarpeen on ja jutellaan jos nähdään.
Nyt ihmiset, tarvitsisin teidän mielipiteitä tästä, ja ei ole mikään äkillinen teini ihastus vaan olen ollut jo vuosia tähän naiseen kiimassa. En uskalla tehdä aloitetta vaikka olen satakertaa meinannut. Ja en tiedä jos pääsisin sänkyhommiim olenko tarpeeksi "iso" hänelle(kokoni on 16-17cm, riippuu vähän miten kiihottunut olen.)

Joten, kiitos vastauksista etukäteen, toivon saavani apua.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
gonzales
LähetäLähetetty: 25.9.2009, 21:41  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 25 Syy 2009
Viestejä: 3

Moi,

en tiedä mikä on paras tapa, mutta itse puhuisin tästä ihan suoraan naapurilleni (ei tietenkään suoraan töksäyttäen, mutta kuitenkin jotenkin rehdisti, tai vaikka niin että voi tehdä helposti omat johtopäätöksensä). Se on kuitenkin varma tapa saada asiasta selvää, enkä usko että entinen suhteenne muuttuisi miksikään mikäli hän ei halua seksiä.

Pahinta omasta mielestäni on vain antaa mahdollisuuden lipsua käsistä.

Pahin skenaario mitä puhumisesta voi seurata omasta mielestäni on että hän ei osaa suhtautua asiaan ja välinne katkeaa, mutta olet ainakin tehnyt kaiken mahdollisen... luulisi kuitenkin jo 50v elämänkokemuksella osaavan suhtautua tähänkin varsin hyvin. Smile

Tässä mun ajatuksia, mutta ratkaisut on tietenkin sun omissa käsissä. Tekisi myös mieli kuulla miten kävi jos lähestyt häntä tässä asiassa Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 26.9.2009, 16:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

poju1 kirjoitti:
Terve, olen 19v ja minulla on ongelma. Haluaisin harrastaa seksiä vanhemman ihmisen kanssa (50v, ei todellakaan näytä siltä) joka on naapurini, asuu viereisessä rapussa.

Jos mielesi tekee, miksikäs ei. Kyllä tällaiset "vanhemmat" naiset ovat kovin otettuja, että nuori poika haluaa seksiä Razz
Sehän ihan piristää, kun tuntee olevansa haluttu!!!

Tietämättä, miten käytännössä äitisi suhde on tuohon naapuriin on vaikea sanoa mitään, se voi olla kiikun kaakun. Jos he ovat vain hyvänpäivän tuttuja, asia on helpommin hoidettavissa.

Ota selvää, mitä tämä nainen tahtoo. Vihjaise hänelle sopivan paikan tullen. Mutta ei missään tapauksessa mitään roisia. Tee jotenkin itseäsi tykö.
Näytä hänelle, että olet kiinnostunut hänestä!

Jos sulla käy flaksi, varmasti tuo nainen keksii paikan missä voitte olla kaksin. Tuskin kiinnijäämisestä silloin on mitään pelkoa.


poju1 kirjoitti:

En uskalla tehdä aloitetta vaikka olen satakertaa meinannut.
Joten, kiitos vastauksista etukäteen, toivon saavani apua.

Jos haluat unelmastasi totta, sinun pitää uskaltaa!! Lycka till Peukku

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 27.9.2009, 17:16  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

Niinpä. Voi olla, että et saa, mutta jos et uskalla tehdä mitään, et varmasti saa... rohkeutta! Ja niin kuin Tulisydän sanoi, ei mitään roisia eikä töksähtävää! Hänen täytyy ensin tykätä Sinusta muutenkin...

Ja kyllä se 16-17 senttiä on ihan normikalu ja naisen tyydytys on paljon muutakin kuin se kalu...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
poju1
LähetäLähetetty: 3.12.2009, 0:06  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 05 Syy 2009
Viestejä: 3

Entäs te naiset, noin 50v. Mitä itse vastaisitte tälläisessä tilanteessa jos nuorempi tulisi ja yrittäisi saada teiltä seksiä? Miten suhtausitte?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
poju1
LähetäLähetetty: 5.1.2010, 4:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 05 Syy 2009
Viestejä: 3

Viimein uskalsin kokeilla ja onnistuin, harrastimme seksiä. Ensin ei meinannut suostua mutta sain kuitenkin. Lupasin jättää yhteen kertaan ja näin sovittiin. Ensin kun lopetimme ei tuntunut oudolta,kotiin mentyäni tuntui vähän oudolta, mutta nyt haluaisin lisää. Jospa jätetään se siihen 1 kertaan kuiteskin ellei itse halua lisää, olisi mukavaa kokeilla kaikenlaisia osaentoja sun muuta. Mutta halusin vaan ilmoittaa et onnistui kun jotkut taisivat haluta kuulla miten kävi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
gonzales
LähetäLähetetty: 9.1.2010, 8:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 25 Syy 2009
Viestejä: 3

Mahtavaa!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 11.1.2010, 3:02  Vastaa lainaamalla viestiä






Hieno juttu,
itselläni on vähän samankaltainen tilanne.
En ole vain ennen uskonut tämmöistä suhdetta edes mahdolliseksi.
Mutta kiitos näitten kommenttien, ehkä uskallan itsekkin tehdä aloitteen jos tulee tilaisuus siihen.
Harmi vain kun toinen osapuoli on jo pitkässä suhteessa, joten mahdollisuudet ovat varmaankin aika heikot.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker