Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 4 Yht. 7
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Avautumiset  ~  Härskin elämää
Tulisydän
LähetäLähetetty: 23.2.2007, 20:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Hyvä kun muistit päivittää meitäkin taas elämästäsi, kiitos Laughing
On hurjan mielenkiintoista tuo. Mitäköhän tuolta sisältä löytyy, kun purkaa osiksi Laughing ? Niinhän nuo pojat aina tekevät jossain elämänvaiheessa. Kaikki pitää purkaa osiksi ja katsoa, mitä sieltä sisältä löytyy... Repeää
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cowboi45
LähetäLähetetty: 23.2.2007, 21:03  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

komee nippu leegoja..sulla on yhtä "hyvä" käsiala kuin mulla Very Happy ..oon kans harkinnut noita leegoja..toisaalta se porschen kiintsikka vois olla hard corea.... Smile onko muuten krapula siitä irkkusumpista....joka meilläpäin on tyttöjen juomaa... Laughing

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Härski
LähetäLähetetty: 23.2.2007, 21:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

^ Ei ollut paha kankkunen siitä ryypystä, mutta vieroitusoireita tuli siitä kun sai vain katsella niin hurmaavaa tyttöä joka siinä ruokapöydässä istui vastapäätä.

Ja kun ulkoisia kovalevyjä ostaa niin voin raskaan kokemuksen kautta antaa vinkin. Ainoa tärke kriteeri kovalevyn tilavuuden lisäksi on se, että kotelossa on oltava tuuletin, eli noissa LaCie Brick levyissä on tuuletin. Sellaisia kovalevykoteloja missä ei ole tuuletinta ei kannata harkita koska jos kovalevy käy lämpimänä niin se ei kestää ollenkaan niin kauaa kuin tuuletettu vaan rikkoutuu nopeammin. Varsinkin kun levynsäästö ei niin toimi noissa usb ulkoisissa kovalevyissä.

Sama pätee tietokoneissa sisällä, vaikka siellä saa energiansäästöstä levyt sammumaan esim 10 min käyttämättömyyden jälkeen (mikä ehdottomasti kannattaa tehdä) niin tietokoneiden koteloissa täytyy olla tuuletin, edes hiljainen joka puhaltaa kovalevyjen ympärillä ilmaa niin että ne jäähtyy.

Tuon asian vaikutus levyjen kestävyyteen on huomattava.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mr Lothar
LähetäLähetetty: 23.2.2007, 21:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Asiantuntijajäsen


Liittynyt: 10 Elo 2005
Viestejä: 1644
Paikkakunta: Keikkailen milloin missäkin

cowboi45 kirjoitti:
toisaalta se porschen kiintsikka vois olla hard corea.... Smile


No nyt alkoi taas hymyilyttämää, tuossa minun kovalevyn kupeessa nimittäin lukee että: "Design by F.A.Porsche" Cool

_________________
Tutustu myös kotisivuihini http://www.MrLothar.fi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
cowboi45
LähetäLähetetty: 23.2.2007, 21:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

mulla on nykyinen fc tekemä kelkka...siinä toi tuuletin pitää aika metelin..se olis härski sulla hyvä ,kun bemari miehenä oot meteliin tottunut.. Cool ..vai porschen kiintsikka hymyilyttää...mä kun nään porschen mua alkaa naurattaa.. Laughing

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 23.2.2007, 23:10  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Härski kirjoitti:

Sellaisia kovalevykoteloja missä ei ole tuuletinta ei kannata harkita koska jos kovalevy käy lämpimänä niin se ei kestää ollenkaan niin kauaa kuin tuuletettu vaan rikkoutuu nopeammin. Varsinkin kun levynsäästö ei niin toimi noissa usb ulkoisissa kovalevyissä.
Mutta myydäänkö sellaisia lainkaan? Eikö tuo kuulu jo vakiona kovalevyyn??
Härski kirjoitti:

Sama pätee tietokoneissa sisällä, vaikka siellä saa energiansäästöstä levyt sammumaan esim 10 min käyttämättömyyden jälkeen (mikä ehdottomasti kannattaa tehdä) niin tietokoneiden koteloissa täytyy olla tuuletin, edes hiljainen joka puhaltaa kovalevyjen ympärillä ilmaa niin että ne jäähtyy.

Tuon asian vaikutus levyjen kestävyyteen on huomattava.
Ja mä olen taas saanut sellaista informaatiota, että mitään levyjä mitä tietokoneissa on ei kannata sulkea. Syytä tähän miksi näin ei saisi tehdä, ei ole perusteltu.

Masiinamestari katseli mun keskusyksikköä, kysyin: "miksi teet noin? (laittoi kätensä sen vilkkuvalon suojaksi) "Siksi koska nykyiset tietokeneet eivät juurikaan pidä ääntä, täytyy näin tsekata toimiiko tää kone. Mutta tää narisee ihan vanhanaikaisesti"

Hän on itse rakentanut itselleen koneen ja kertoi vain, että on suuret puhaltimet. Vertasi niitä meidän lipaston kokoon ja minä pyörittelin silmiäni Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 24.2.2007, 9:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Tulisydän kirjoitti:
Mutta myydäänkö sellaisia lainkaan? Eikö tuo kuulu jo vakiona kovalevyyn??


Ulkoisia kovoja myydään sekä tuulettimella että ilman... Omassa Maxtorissani ei ole tuuletinta, mutta sitä käytetäänkin vain backup-levynä ja satunnaisesti, joten ei haittaa.

Lainaus:
Ja mä olen taas saanut sellaista informaatiota, että mitään levyjä mitä tietokoneissa on ei kannata sulkea. Syytä tähän miksi näin ei saisi tehdä, ei ole perusteltu.


Tuo kovojen sammuttaminen on hieman kaksiteräinen miekka.

Toisaalta levyjen lämpeneminen on haitallista ja lyhentää niiden käyttöikää, joten sammuttaminen idlenä ollessa vähentäisi lämpökuormaa. Toisaalta taas kovalevyn käynnistyminen ja nopeasti tavoitenopeuteensa kiihdyttäminen (yli 7000 kierrosta minuutissa) syö levyn laakereita huomattavasti enemmän kuin tasainen käynti.

Kumpi sitten on pienempi paha? Minä en käytä levyjen sammutusta idlenä, mutta huolehdin siitä että kotelossa kiertää kovoille riittävästi viileää ilmaa. Kompromissiratkaisu.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 24.2.2007, 11:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

assa kirjoitti:

Tuo kovojen sammuttaminen on hieman kaksiteräinen miekka.

Toisaalta levyjen lämpeneminen on haitallista ja lyhentää niiden käyttöikää, joten sammuttaminen idlenä ollessa vähentäisi lämpökuormaa. Toisaalta taas kovalevyn käynnistyminen ja nopeasti tavoitenopeuteensa kiihdyttäminen (yli 7000 kierrosta minuutissa) syö levyn laakereita huomattavasti enemmän kuin tasainen käynti.

Kumpi sitten on pienempi paha? Minä en käytä levyjen sammutusta idlenä, mutta huolehdin siitä että kotelossa kiertää kovoille riittävästi viileää ilmaa. Kompromissiratkaisu.
Mulla on: "älä sammuta koskaan" -vaihtoehto.
Torkuksiin kone menee tunnin käyttämättömyyden jälkeen, sen on laittanut.
Siis eipä kannata sitten sammutella kovalevyjä!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 24.2.2007, 11:59  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Tuo torkkutila melko varmasti sammuttaa myös kovalevyt.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 24.2.2007, 12:02  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

assa kirjoitti:
Tuo torkkutila melko varmasti sammuttaa myös kovalevyt.
Ai :Pelästyy: , tätä en kyllä tiennytkään, jos noin on, täytyy varmaankin ottaa torkut pois.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Artoo
LähetäLähetetty: 24.2.2007, 12:49  Vastaa lainaamalla viestiä
Mielihyvän messias


Liittynyt: 22 Lok 2006
Viestejä: 70

assa kirjoitti:
Tulisydän kirjoitti:
Mutta myydäänkö sellaisia lainkaan? Eikö tuo kuulu jo vakiona kovalevyyn??


Ulkoisia kovoja myydään sekä tuulettimella että ilman... Omassa Maxtorissani ei ole tuuletinta, mutta sitä käytetäänkin vain backup-levynä ja satunnaisesti, joten ei haittaa.

Lainaus:
Ja mä olen taas saanut sellaista informaatiota, että mitään levyjä mitä tietokoneissa on ei kannata sulkea. Syytä tähän miksi näin ei saisi tehdä, ei ole perusteltu.


Tuo kovojen sammuttaminen on hieman kaksiteräinen miekka.

Toisaalta levyjen lämpeneminen on haitallista ja lyhentää niiden käyttöikää, joten sammuttaminen idlenä ollessa vähentäisi lämpökuormaa. Toisaalta taas kovalevyn käynnistyminen ja nopeasti tavoitenopeuteensa kiihdyttäminen (yli 7000 kierrosta minuutissa) syö levyn laakereita huomattavasti enemmän kuin tasainen käynti.

Kumpi sitten on pienempi paha? Minä en käytä levyjen sammutusta idlenä, mutta huolehdin siitä että kotelossa kiertää kovoille riittävästi viileää ilmaa. Kompromissiratkaisu.



Hmm veikkaisin että tuo kovalevyjen sammuttaminen kuluttaa/rasittaa enemmän kovalevyä. Tuota en sitten tiedä paljonko on kovalevyn kriittinen lämpötila mutta kyllähän kovalevyn lämpötila yleensä on noin 30-40 astetta käytössä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Tulisydän
LähetäLähetetty: 24.2.2007, 13:17  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Artoo kirjoitti:

Hmm veikkaisin että tuo kovalevyjen sammuttaminen kuluttaa/rasittaa enemmän kovalevyä. Tuota en sitten tiedä paljonko on kovalevyn kriittinen lämpötila mutta kyllähän kovalevyn lämpötila yleensä on noin 30-40 astetta käytössä.
Niin mielenkiintoiseksi heittäytyy tämä tietokoneiden maailma, että nyt voidaan aloittaa tietokoneiden salojen opettelu. Olen kuulolla! Lisää tätä!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 24.2.2007, 13:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Kovalevyjen kriittiset lämpötilat vaihtelevat levystä ja valmistajasta riippuen. Joissakin levyissä 50-60c on jo vaarallisen korkea, toiset käyvät tällaisissa lämpötiloissa normaalikäytössäkin.

Yleisesti ottaen 20-30c lämpötila on levylle "normaali" ja vaaraton. Monet levyt sisältävät myös automatiikan joka sammuttaa levyn sen kuumentuessa liikaa. Eli aivan yllättäen ylikuumeneminen tuskin tapahtuu.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 24.2.2007, 13:54  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Entäpä sitten ulkoiset modeemit ja niiden lämpötila? Meillä on Wireless ADSL, 11 G. Mulle tuli alkuun sellanen tunne, että kohta tuo pamahtaa, kun haisi pakeliitille. Lämpiää kyllä sekin ja siinä muuntaja, sekin kuumenee.

Meillä kävi kerran niin, että loisteputkivalaisimen muuntaja kärysi pahasti ja palovarotin huusi korvia särkevästi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 24.2.2007, 14:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Eipä noilla adsl-bokseilla ole juuri merkitystä. Edullisia ja kertakäyttökamaa muutenkin. Hetkellistä nettiyhteyden katkosta kummepaa tuhoakaan ei tule, vaikka kärähtäisivät Cool

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 4 Yht. 7
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker