Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seksiongelmat  ~  pannakko vaiko katua?
Theman
LähetäLähetetty: 31.1.2006, 19:15  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





No morjens rakkauden ammattilaiset. Tässä tulee vuoden tyhmin kysymys: eli mä itse asun onnellisessa parisuhteessa jossa ei kuitenkaan sexi hommat toimi. Ja ollaan vasta muutettu uuteen paikkaan. ja kappas naapurissa asuu vetävän näkönen rouva joka on ilmottanu haluavansa viettää aikaa petipuuhissa mun kanssa. Mutta tietty tässä sotii omatunto vastaan vaikka haluasin just sitäWink ELI mitä vittua suosittelette. ja tää oli pakko kysyä vain siksi että tää on totta ja kiusallista Evil or Very Mad
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 31.1.2006, 19:55  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

No ton ongelman edessä minäkin olen ollut.

Vaan etukäteen ei tiedä kumpi on parempi ratkaisu. Olen joutunut katumaan sekä sitä että kerran pari jätin tuollaisen tilaisuuden käyttämättä ja sitten se suhde mitä vaalin vain huononi ja loppui. Silloin kadutti.

Ja sitten olen käyttänyt tuollaisen tilaisuuden hyväkseni ja epäilen että sen takia mulle tuli huono fiilis oman parini kanssa ja luulen että suhde loppui siksi, lisäksi jäin kerran kiinni tuollaisesta. Silloin kadutti myös.

Muista tärkeä pointti: koska totuus on että jos sovit jonkun naisen kanssa että tästä ei sitten puhuta, niin se lupaus pitää mutta hänen osaltaan vain niin kauan kuin teidän välit on hyvät. Sen jälkeen kun välisi jonkun naisen kanssa kylmenee tai menee huonoiksi ei hän enää ole velvollinen pitämään mitään lupauksia varsinkaan tuollaisia joissa on sovittu että ei avauduta jollekin toiselle naiselle. En nyt muista mikä sopimusoikeuden pykälä tämä on mutta löytyy jopa lakikirjasta Shocked

Eli punnitse tuo riski ja jos kokeilet onneasi niin hyväksy se että oma parisuhteesi voi siitä 50% todennäköisyydellä saada kovan kolauksen.

Sinänsä itse kannatan (ja noudatan itsekin) uskollisuutta ja minä sinun sijassasi valitsisin jomman kumman, mutta en molempia.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 31.1.2006, 21:10  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Ei parisuhde voi olla onnellinen, jos seksihommat ei toimi.

Ensimmäinen askel olisi tietysti koittaa ratkoa noita oman suhteen ongelmia ja ellei siitä mitään tule, harkita vakavasti sitten ihan jotain muuta - kuten suhteen päättämistä.

Tavallaan tuo "naapurissa käyminen" ratkaisee ongelmasi joko tavalla tai toisella... Jos et tunnontuskia koe, on seinän takana siis helpotus seksiongelmiin ja muuten toimiva suhde edelleen kotosalla. Jos taas omatunto kolkuttaa, todennäköisesti naisesi lukee sen naamastasi ja jäät kiinni. Either way, problem solved.

Mutta noin sen kumemmpia moralisoimatta, runkkaa ensin ainakin ajatukselle ja tsekkaa panettaako vieläkin Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Badman
LähetäLähetetty: 31.1.2006, 21:41  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

Theman kirjoitti:
ELI mitä vittua suosittelette. Evil or Very Mad


No pakko suositella sitä naapurin muijan vittua Very Happy
Siitä vaan, se ei pelaa joka pelkää.

Oikeasti se vakkaripano kannattaa kyllä hankkia kohtuullisen matkan päästä ja kun opettelee vähän salapoliisi ja agenttitaitoja (ts. kuvittelee että koko ajan kuvataan ja puhelinta kuunnellaan) niin hyvin pärjää.
Panomestana ei kannata käyttää jommankumman makkaria!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 31.1.2006, 23:05  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Varohan vaan, ettei mammat liity samaan Martta-kerhoon tai osallistu yhteiseen talotoimikuntaan! Embarassed
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Theman
LähetäLähetetty: 31.1.2006, 23:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





No haluatteko kuulla..... Very Happy no ei se mitään kerron silti eli pikku tarkennus. Eli tällä "rouvalla" on siis pari mukulaa ja aviomies! Sad. Mikä tekeekin tästä erittäin kiusallisen jutun koska en missään nimessä halua rikkoa tätä perhettä. Ja lisäksi en missään nimessä halua satuttaa omaa rakastani. Mutta kun vaan haluan häntä ja hän minua. Eli kertokaas kokemuksen syvällä äänellä että pääseekö tästä yli jos ei pane parastaan;). ja mitä niihin marttoihin tulee niin siitä ei liene pelkoa vielä 40:neen vuoteen:).
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 31.1.2006, 23:50  Vastaa lainaamalla viestiä






Jos saatte sovittua että tosiaan pelkkää peliä(eikä siis pelkoa että jompikumpi kiintyy ja aiheuttaa ongelmia) niin mikäs siinä!?

Jos silläkin on mies ja pari pentua niin tuskin tulee muiijallesi oven taakse julistamaan että "minä panen miestäsi", jos ulle ei ole penskoja niin sehän on pahemmassa sopassa, sun etu:)
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 1.2.2006, 0:55  Vastaa lainaamalla viestiä






Jätä väliin.Se on vain naimista mieti niitä lapsia ja ukkoa kyllä vieresta saa sotkematta tietoisesti toisten asioita
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 1.2.2006, 1:42  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Anonymous kirjoitti:
Jos saatte sovittua että tosiaan pelkkää peliä(eikä siis pelkoa että jompikumpi kiintyy ja aiheuttaa ongelmia) niin mikäs siinä!?

Jos silläkin on mies ja pari pentua niin tuskin tulee muiijallesi oven taakse julistamaan että "minä panen miestäsi", jos ulle ei ole penskoja niin sehän on pahemmassa sopassa, sun etu:)

Voin kertoa kokemuksesta että vaikka noin sovitaan ja suunnitellaan, niin silti voi kiintyä ja nousta lopulta sotku.

Ja voin kertoa myös kokemuksesta että vaikka on perhettä ja lapsia niin silti voi tunnontuskissaan uskoutua miehelleen ja kertoa ja siitä on jo lähellä että sunkin emäntä tietää.

Joten muistutan tuon Sopimuslain pykälän olemassaolosta johon viittasin edellisessä viestissäni, ei ollut mikään kevyt heitto multa vaikka joku ehkä sen huumorilla otti.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 1.2.2006, 1:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Anonymous kirjoitti:
Jätä väliin.Se on vain naimista mieti niitä lapsia ja ukkoa kyllä vieresta saa sotkematta tietoisesti toisten asioita

Tässä on syvä viisaus, minäkin olen tätä mieltä, syntyvät sotkut voi olla erityisen ikäviä.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 1.2.2006, 8:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Härski kirjoitti:
Anonymous kirjoitti:
Jätä väliin.Se on vain naimista mieti niitä lapsia ja ukkoa kyllä vieresta saa sotkematta tietoisesti toisten asioita

Tässä on syvä viisaus, minäkin olen tätä mieltä, syntyvät sotkut voi olla erityisen ikäviä.


Jep, jätä väliin. Oman elämän sotkeminen on omissa käsissäsi, mutta toisen ihmisen elämän sotkemiseen sinulla ei ole oikeutta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 29.7.2006, 23:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Voi swidu mitä juttuja. Mutta näinhän sanoo vanha viidakon sanonta: Mies menee ja tulee niinkuin haluaa ja vastaa itte tekemisistään.

Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker