Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seuran hakeminen ja iskuyritykset  ~  Vilauttelua julkisella paikalla
eloveena@hotmail.com
LähetäLähetetty: 4.4.2010, 4:07  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Heippa kaikki, olen 24-vuotias nuori nainen ja nautin suuresti pienestä vilauttelusta julkisella paikalla tai autosta käsin. On ihanaa nähdä vastapuolen ilme, kun "vahingossa" vilautan pimperoa hameen alta tai löysien shortsien lahkeesta. Talvisin tämän harrastuksen joutuu siirtämään kokonaan baareihin tai siätiloihin. Tisuakin on kiva välillä mukava pulpauttaa esiin avoimesta topista tai paidan kaula aukosta.
Julkisella paikalla masturbointi on suurin intohimoni, sovitus kopissa olen runkannut ja jopa melkein täydessä pitkän matkan bussissa.
Usein jätän ikkuna verhot auki kun ryhdyn itseäni pillusta kutittelemaan kotosalla tai kesäaikaan sirryn parvekkeelle.
Toivottavasti löytyy myös porukkaa joka tälläisistä yllätys vilautuksista nauttii Smile
Mitäs olette mieltä harrastuksestani?
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 4.4.2010, 13:26  Vastaa lainaamalla viestiä






Moi, täällä olis 35v hoikka kundi joka nauttis ja kiihottus suuresti jos näkis kun sä vilautat. Oon aina vaan väärässä paikassa väärään aikaan ollut, mut sähän voit kertoa mistä sut vois bongata? Miten sä oot sitä bussissa tehny? Oliko hame päällä eikä kukaan ollu vieressä? Kerroppa lisää, kiihottas kuulla enemmän...
Takaisin alkuun
volcano
LähetäLähetetty: 4.4.2010, 20:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 04 Huh 2010
Viestejä: 1
Paikkakunta: helsinki

27v kalliolainen olis ainakin iloinen jos vilauttasit mulle, vielä parempi olis nähdä sun masturboivan julkisesti mun edessä =) ehkä saisin vielä panna sua julkisesti Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 5.4.2010, 22:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Kysehän ei ollut ilmeisesti seuran hakemisesta... Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
nainenHki
LähetäLähetetty: 6.4.2010, 0:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras






Hei, fantasioin, että vaatekaupan sovitushuoneessa tai solariumissa ollessani mies tulisi samaan koppiin ja vaivihkaa alkaisi nuolla rintojani, tark. nännejäni. Mitä mieltä olette tällaisesta?
Olen vaalea ihan kivannäköinen nainen ja puutteessa, Uusimaa.
Takaisin alkuun
triplex
LähetäLähetetty: 6.4.2010, 18:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Kyllähän tommoinen solarium/ pukuhuone on käynyt useastikkin mielessä! En nyt vielä ole kuitenkaan kenenkään naisen koppiin viittinyt mennä kokeilemaan onneani! Mutta näköjään myös jokunen nainen on miettinyt asiaa! Kyllä varmasti halutessasi saisit helposti seuraa sinne sovituskoppiin myös allekirjoittaneen!
Takaisin alkuun
vanwilder
LähetäLähetetty: 22.4.2011, 16:51  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 22 Huh 2011
Viestejä: 1

nainenHki kirjoitti:

Hei, fantasioin, että vaatekaupan sovitushuoneessa tai solariumissa ollessani mies tulisi samaan koppiin ja vaivihkaa alkaisi nuolla rintojani, tark. nännejäni. Mitä mieltä olette tällaisesta?
Olen vaalea ihan kivannäköinen nainen ja puutteessa, Uusimaa.


Vastaava fantasia on ollut itselläni mielessä ja erittäin kiihottavana. Laitapa mailia topafos@gmail.com, niin katsotaan toteutusta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker