Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seuran hakeminen ja iskuyritykset  ~  vanhempaa naista
tattoons..,,,.,
LähetäLähetetty: 5.5.2010, 13:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Moi..Olenko asiani kanssa yksin?????
Elikäs olen 25v kundi ja olen aina ollut kiinostunut vanhemmista naisista eli 35-45v....mutta heidän iskeminen on ollut kyllä todella haastavaa,eli melkein aina kuulee voi kun oot vielä niin nuori...eikö naiset enää halua nuorempaa miestä?????oman ikäisiä kyllä saisi helposti,mutta ongelma on vain siinä että ei kiinosta/kiihota yhtään.. mutta näin...kertokaa kokemuksia ja etenkin naisten kommentit olisivat suotuisia...
Takaisin alkuun
Kristiina
LähetäLähetetty: 6.5.2010, 18:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Varmaan asiaan vaikuttaa paljon se, missä asut. Minä ainakin 42-vuotiaana innostun aina, kun joku täyspäinen alta kolmikymppinen kiinnostuu minusta. Mutta tiedän paljon ikäisiäni naisia, jotka eivät syty nuorista miehistä ollenkaan. Mutta kyllä meitä on. Minäkin etsin koko ajan seuraa esim. netistä nuoremmista miehistä, mutta usein käytännössä tapaaminen on hankala järjestää, jos välimatkaa on jonkin verran.
Takaisin alkuun
vieras_k
LähetäLähetetty: 13.5.2010, 9:47  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Eihän iällä ole mitään merkitystä,jos on kyse seksistä.Itse mulla ei ole siitä kokemusta.
Takaisin alkuun
summergirl
LähetäLähetetty: 14.5.2010, 10:49  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Moi!
Olen 38 v. Nätti ja ikäisexeni ok. Kyllä mä voisin haluta sua 25v. Olen varattu, mutta täytyyhän sitä joskus kokeilla jtn uutta. Ota yht, jos haluat summergirl1@luukku.com.
Takaisin alkuun
tattoons..,,,.,
LähetäLähetetty: 17.5.2010, 8:55  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Hei.. kiitos paljon vastauksista..näyttäisi ainakin siltä että teitä ainakin kaksi löytyy..En valitettavasti jaksa lähteä toho s-posti rumbaan ja muutenkin seuraa on paljo hauskempi hakee tollai livenä,,varsinkin kun on näin hieno kevätkeli Laughing ..... summergirl 38v lle oikein kuumia kesäterveisiä,,ehkäpä vielä törmätään sitähän ei koskaan tiedä Very Happy
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 19.5.2010, 22:08  Vastaa lainaamalla viestiä






Iltoja! Älkää lähettäkö enää miehet summergirl1@luukku.com viestejä. Sorry, sorry...mutta mä hukun teihin...
Olipas yllätys huomata, että nuoremmat ja aika paljonkin nuoremmat haluaisivat seuraani.
Kyllä te nuoret miehet olette makeata silmänruokaa tuolla katukuvassa. Pidän erit. kun teillä on päällä ihanat, vähän kuluneet farkut, ihonmyöt. t-paita ja sit jos on vähän jtn tatskaa näkyvillä...Ootte te ihanii...
T:Summergirl.
Takaisin alkuun
hymyhuuli m
LähetäLähetetty: 7.9.2010, 9:54  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 01 Syy 2010
Viestejä: 2

Jep.

Eli olen itsekkin törmännyt samaiseen ongelmaan. Olen 29 vuotias nuorempi herrasmies. Oman ikäluokkanii naisia löytää baareista ihan normaalisti ja heidän kanssaa löytyy yhteinen sävel helposti.
Heh. Pikku hiljaa ajatus puumanaisista on alkanut hiipua. Tämä taisi olla vain ns. Uutisankka

Laughing Laughing ...

Kypsemmät naiset jotka todella pitävät nuoremmista miehistä voisivat ottaa osaa tähän keskusteluun, jakaa täällä hieman omia ajatuksiaan ja kertoa mikä todella saa teidät syttymään.

Kiitos.

_________________
avoin mieli ja rento asenne elämään
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Softandsweet
LähetäLähetetty: 1.11.2010, 1:41  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 31 Lok 2010
Viestejä: 2
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Hymyhuuli kirjoitti: Heh. Pikku hiljaa ajatus puumanaisista on alkanut hiipua. Tämä taisi olla vain ns. Uutisankka

Kypsemmät naiset jotka todella pitävät nuoremmista miehistä voisivat ottaa osaa tähän keskusteluun, jakaa täällä hieman omia ajatuksiaan ja kertoa mikä todella saa teidät syttymään.
Kiitos.

Toi puuma-sana ei ainakaan sytytä. Mä taidan olla jo liian vanha puumaksikin, tai riippuu vähän siitä saaliista tietty.
Semmonen nuoren miehen mukava rentous ja suoruus saa tai sai syttymään, ja turha konstailemattomuus. Ja tietysti jaksaminen Wink. Mutta itellä on tainnut tulla joku kohtuu vastaan. Nuoremmankin täytyy olla jo ainakin sen kolmisenkymmentä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
nuorikolli
LähetäLähetetty: 4.11.2010, 16:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 07 Tou 2010
Viestejä: 6

..minullakin olisi hakusessa, luottamuksella koska olen varattu. Itseäni kiinnostaa reilusti vanhemman naisen kosketus, enkä varsinaisesti hae ns. Puumaa (jokseenkin teennäinen ilmaisu btw.)

Tämä on ollut haaveissa jo kauemmin, naisellinen ja kurvikas +50 v. nainen laittaa vaan minulla veret liikkeelle =) Eli jos sattuisi sellainen onnenkantamoinen että täällä olisi sopusuhtainen +50 luotettava nainen joka syttyy ajatuksesta 29 v. urheilullisesta, tatuoidusta kollista niin mailia voi laittaa os tuntolevy@hotmail.fi

_________________
Muualla näillä sivustoilla nimimerkkinä Tuntolevy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
m86
LähetäLähetetty: 10.8.2011, 4:19  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 10 Elo 2011
Viestejä: 3

Vanhempi nainen ollu itelläki pitkään haaveissa, muttaku ei tunnu mistään löytyvän sellasta jolle kelpaisi tällänen nuorempi mies.. Sad mut jos jotain sattuis kiinnostaa ni täällä olis 25v suht hyväkroppanen mies.. Smile pks..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker