Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seuran hakeminen ja iskuyritykset  ~  VARO: Ida Aalbergin tie 3
Vieras
LähetäLähetetty: 10.6.2010, 16:20  Vastaa lainaamalla viestiä






Eli homma meni näin..nainen puhelimessa opasti minut ida aalbergin tielle helsinkiin Haagaan.

olen itse toiselta paikkakunnalta ja soitin hänelle useamman kerran matkalta ja kaikki vaikutti aivan normaalilta..nainen lupasi tehdä kevyen pidemmän session 200e:lla..

saavuttuani paikalle hän opasti ida aalbergin tie 3a:n (keskimmäinen kolmesta talosta) 9 kerrokseen ja sanoi, että ottaisin kaksi kassia hänen tavaroitaan ja jättäisin rahan siihen samalle kohdalle jossa tavarat olivat (jotkin vanhat kengät, jotain vaatetta..hammasharjaa yms..)

ajattelin silmältyäni kassien sisältöä, että ok..nainen puhelimessa kuulosti luotettavalta ja tähän asti kaikki oli ollut ok..hän oli vastannut joka kerta puheluihini yms sitten nainen sanoi puhelimeen, että hän tarkistaa rahan ja tulee sitten heti autolle josta siirtyisimme hänen omalle asunnolleen ja ettei meitä saa nähdä yhdessä..ettei tule juttuja liikkeelle..(tässä vaiheessa olisi pitänyt soida hälytyksen päässä..ja jatkossa soi jo aiemmin)

nyt jälkeenpäin ajatellen erittäin tyhmää toimintaa itseltäkin vaikka kuinka olen muuten ollut tosivarovainen ja noudattanut kaikkia mahdollisia ohjesääntöjä..no odotin autolla muutaman minuutin silmäillen taloa..ei näkynyt liikettä..soitin ei vastausta..lähetin viestin..ei vastausta..soitin useamman kerran..ei mitään tietenkään...hälytyskellot soivat..ei jumankauta nyt jouduin huijatuksi..

silmäilin taloa ja katselin porukkaa jota alueella liikkui.. taloon ei päässyt enää sisään sen jälkeen kun olin siellä käynyt..näin jälkeenpäin eräs asia pisti kovasti mieleen..nainen sanoi saavuttuani paikalle et hänellä menee valmistellessa(tässä vaiheessa hän siis valmisteli tämän huijauksen lopullisen toteutuksen)..

eräs mies pyöri ympäriinsä ja silmäili minua kokoajan..ihmettelin vain, että mitähän tuokin tuijottaa..mennessä sama mies oli joka kohdassa..vanhempi tummatukkainen keskipituinen musta sänki..tunnistan valokuvasta tms jos näen..

heidän on pakko olla tosiaan sieltä ida aalbergin tieltä tai ainakin jonkin
tuosta ilmeisestä poppoosta ja paikalta josta näkee suoraan joka kohtaan ja se ei onnistu kuin keskimmäisestä talosta käsin siis tuosta 3a:sta.


otin tuolloin myös yhteyttä poliisiin pyysivät, että olen siis yhteydessä teihin ja sitten mahdollisesti rikosilmoitusta.

Kannattaa varoa vierailuja tuonne Ida Aalbergintielle Helsingin Haagaan...
Takaisin alkuun
juhta
LähetäLähetetty: 29.8.2010, 19:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 06 Maa 2010
Viestejä: 2
Paikkakunta: turku

Shocked pitäiskö sinulle itkeä vai nauraa??? Shocked Shocked
no enpä naura, sattuhan noita Mad
minkäs sille mahtaa kun jättää rahasa jonnekki rappuun Embarassed

mieti muuten sitä asiaa näin päin: "ETTÄ SINÄ TEIT HUORALLE OHARIT, MAKSOIT MUTTA ET PANNUTKAAN!" Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

VÄHÄNKÖ KURTISAANI ON HALOLLA PÄÄHÄN LYÖTYNÄ VÄHÄN AIKAA

_________________
SM SEX FANTASIES
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
AleXander2
LähetäLähetetty: 29.8.2010, 23:45  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 23 Jou 2009
Viestejä: 3
Paikkakunta: Helsinki

Mulla kävi samoin eli seuraavasti ja luulempa että huijattuja ja jopa kiristettyjä on paljon siellä.Se on pakolaistalo ja jos et olisi rahoja laittanu niin tämä nee keri ja vaaleaihoinen mies olisi tullut sun luokse pelottelemaan/uhittelemaan mm."pedofilia syytöksillä,hakkaamalla asukkaiden ovia ja huudellen että muut pakolaiset tulisi apuun vaikka muija oli reilusti yli parikymppinen joten rahat meni sillä tilanne olisi voinut pahentua eli se nainen on narkkari ja maksaa varmaankin huumevelkoja näille kahdelle kauppiaalle ja ne ovat valmiita mihin vain joten varokaa ne ilmoittelee ja ottavat yhteyttä myös Mtv3 chatin s.899 kautta.Toiminta on hyvin suunniteltu ja naisen ääni luotettava.Soittakaa poliisille itse en kehdannut mutta se oli väärin toimittu.Roskasakkia siellä oli mm. somaleita ja sosiaalipummeja.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jenna
LähetäLähetetty: 31.8.2010, 14:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Romantiikan ruumiillistuma


Liittynyt: 18 Syy 2008
Viestejä: 45

Very Happy sellasta sattuu, hahahaaa, voi v**** että voi olla tolloja Very Happy

_________________
Tavanomaisin henkisen hyökkäyksen muoto on se, mikä on lähtöisin lähimmäistemme
tietämättömästä tai pahansuovasta mielestä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker