Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Avautumiset  ~  Mustasukkaiset naiset
Kiathal
LähetäLähetetty: 18.2.2006, 3:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 12 Elo 2005
Viestejä: 265

Mua vituttaa suunnattomasti se, että minä istuin tänään tuolla paikallisessa baarissa, jossa olen istunut montaa kertaa aikaisemmin ja aina, kun akat ottaa likaa viinaa, niin niistä tulee ihan ylitsepääsemättömän mustasukkaisia. Enkä nyt puhu omanikäisestäni seurasta vaan oikeasti tällanen 50 v. nainen löi mua sen takia, kun mä istuin hänen miehen kanssa samaan pöytään, jossa olin istunut jo aikaisemmin Smile

Kummallista tää naisten käyttäytyminen.

Katsoin parhaaksi siirtyä muualle istumaan, koska en halunnut saada turpaani, koska minähän en lyö ! Very Happy

Vittumaisuuttani lauloin seuraavana karaokebiisinäni: Erittäin hyvä (ellei täydellinen)

Vituttaa olla akka, ku ne on noin älyttömän tyhmiä aina..

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Härski
LähetäLähetetty: 18.2.2006, 4:07  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Voi kuule, kyllä noi miehetkin osaa olla mustasukkaisia. Mulle sattui aikoinaan seuraava tositarina:

Nuorena poikana ajoin taxia pk-seudulla monenlaista sattui mutta paras oli kun yhtenä yönä noin 50v pariskunta meni kyydissäni kotiin, äijä istui edessä humalassa ja torkkui. Nainen alkoi takapenkiltä (myös humalassa) kehumaan minua komeaksi nuoreksi mieheksi ja kyselemään että kiinnostaako iäkkäämmät naiset ja pohtimaan millaista seuraa minä olisin.

Minä olin aika vaivautunut tilanteesta, kun mies istui vieressäni edessä ja sopersi jotain että: "Liisa rauhoitus nyt."

Nainen sanoi mm ihan suoraan että: "Kun tosta mun miehestä ei enää oikein ole sänkyseuraa, niin kiinnostaisiko komeaa taksikuskia?"

Kun nainen oli takapenkiltä eteenpäin nojaten noin sanonut sanantarkasti, niin mies havahtui ymmärtämään mitä siinä tapahtui ja suuttui siinä kovasti ja käski minun ajamaan kovempaa. Kun päästiin kotiovelle niin passitti naisensa edeltä ulos autosta ja jäi maksamaan eikä antanut tippiä.

Kyllä osaa miehetkin olla ...

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 18.2.2006, 12:08  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Osataanhan sitä puolin ja toisin... Vastikään salilla sai jo melkein pelätä tuleeko nyrkistä, ainakin sellainen "jos katseet voisivat tappaa" fiilis oli - Kas kun erehdyin erään siinä jumppaavan tytön peppua hetken ihailemaan, enkä tajunnut hänen olevan vieressä rautaa pumppaavan korston tyttöystävä... Shocked

Hitto, nätit tytöt on luotu ihailtavaksi. Minä ainakin olen imarreltu, jos joku katselee tai jopa kehuu minun naistani kauniiksi Cool

IMHO mustasukkaisuus on vain osoitus huonosta itsetunnosta ja epävarmuudesta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 18.2.2006, 12:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

assa kirjoitti:


Hitto, nätit tytöt on luotu ihailtavaksi. Minä ainakin olen imarreltu, jos joku katselee tai jopa kehuu minun naistani kauniiksi Cool


Tätähän sattuu alvariinsa, luulisi sinunkin jossain vaiheessa pitkästyvän! Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 18.2.2006, 21:09  Vastaa lainaamalla viestiä






Härski kirjoitti:
Voi kuule, kyllä noi miehetkin osaa olla mustasukkaisia. Mulle sattui aikoinaan seuraava tositarina:

Nuorena poikana ajoin taxia pk-seudulla monenlaista sattui mutta paras oli kun yhtenä yönä noin 50v pariskunta meni kyydissäni kotiin, äijä istui edessä humalassa ja torkkui. Nainen alkoi takapenkiltä (myös humalassa) kehumaan minua komeaksi nuoreksi mieheksi ja kyselemään että kiinnostaako iäkkäämmät naiset ja pohtimaan millaista seuraa minä olisin.

Minä olin aika vaivautunut tilanteesta, kun mies istui vieressäni edessä ja sopersi jotain että: "Liisa rauhoitus nyt."

Nainen sanoi mm ihan suoraan että: "Kun tosta mun miehestä ei enää oikein ole sänkyseuraa, niin kiinnostaisiko komeaa taksikuskia?"

Kun nainen oli takapenkiltä eteenpäin nojaten noin sanonut sanantarkasti, niin mies havahtui ymmärtämään mitä siinä tapahtui ja suuttui siinä kovasti ja käski minun ajamaan kovempaa. Kun päästiin kotiovelle niin passitti naisensa edeltä ulos autosta ja jäi maksamaan eikä antanut tippiä.

Kyllä osaa miehetkin olla ...



Voi Jeesus, herää välillä!!
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 18.2.2006, 21:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Anonymous kirjoitti:
Voi Jeesus, herää välillä!!


...And the point being?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 21.3.2006, 15:28  Vastaa lainaamalla viestiä






Kiathal, eihän toisia saa löydä, eikö baarin henkilökunta reagoinut mitenkään...? Surprised
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker