Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ryhmäseksi ja parinvaihto

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Ryhmäseksi ja parinvaihto  ~  Kimppaa kiitos!
KaxBi
LähetäLähetetty: 8.7.2011, 4:50  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Täälläpä olis 29v tumma uhkea nainen ja 26v tumma lihaksikas mies Pohjois-Savosta. Ollaan aviopari ja kokeiltu pari kertaa m+m+n ja niin siinä vaan kävi että sen makuun ku pääs nii tahottas lisää! Ollaan molemmat bi-henkisiä, mut mä (mirri) tahtoisin et kaks miestä (mikä ettei useampiki) panis mua ja kiihottuisin tosi paljo jos saisin kattoo ku pillussani käynnin jälkeen mies nuolis mun mieheni mällisen kyrvän..ja toisinpäin! Kiihottais myös kattoo miesten panevan toisiaan. Eli kaikenlaista kivaa touhua. Miehet pankoot mua joka reikään ja vaikka yhtäaikaa, antaa tulla vaan kunnon kyytiä!!! Pidetään hauskaa vaikka pari vuorokautta yhteen putkeen ja sekoillaan niin että kaikille jää hyvä mieli ja hikinen olo, nautitaan toisistamme! Kolmenkimppa tai niin monta urosta ku vaan löytyy/uskaltautuu. Vuokrataan mökki, ollaan sun luona tai vaikka meillä...Laitelkaa urokset meiliä tulemaan mahd.pian Wink valjutta82@luukku.com
Takaisin alkuun
KaxBi
LähetäLähetetty: 14.7.2011, 22:57  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





HUOM!! Jos vastaatte tähän nii sähköpostiosoite ei ole toi valjutta82 vaan birma82@luukku.com
Takaisin alkuun
KaxBi
LähetäLähetetty: 14.7.2011, 23:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Ja täällä me edelleen odotellaan uroksien yhteydeynottoja...että eiku mieliä tulemaan vaan Wink
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ryhmäseksi ja parinvaihto

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker