Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 3
Siirry sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleinen keskustelu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleinen keskustelu  ~  Esimerkki heikon itsetunnon omaavasta miehestä tiskin takana
Asiantuntija
LähetäLähetetty: 1.3.2006, 22:10  Vastaa lainaamalla viestiä
Seikkailija


Liittynyt: 24 Mar 2005
Viestejä: 53
Paikkakunta: Helsinki

Moi!
Toissa lauantaina olin Sture Jazz Clubissa ensi kerran viime kesän jälkeen, kun Helena Lindgren lauloi jazzia. Tällä välin entinen omistaja oli delannut, ja kaksi uutta valkoihoista omistajaa vaikuttivat kivoilta.
Tupa oli tietenkin täynnä, ja sain paikan baaritiskiltä. Kun kävin vessassa, paikalleni oli istunut nainen. Sanoin hänelle, että "Menehän narttu muualle, tämä on minun paikkani!"
Nainen ei mennyt, ja jätin asian siihen ja menin itse muualle istumaan. Ilta kuluikin rattoisasti.

Tänään 1.3. menin kävellen postiin klo 9:30 aamulla. Sture Jazz Club on puolivälissä matkaani, joten kun oli kova pakkanen, päätin käydä siellä kahvilla.
Pyysin kahvin. Mies kuitenkin sanoi, että hän ei myy minulle mitään, ja etten ole enää tervetullut Sture Jazz Clubiin, koska olin nimittänyt hänen vaimoaan nartuksi viimeksi siellä käydessäni.
Sanoin siihen, että ettenhän voinut tietää, että nainen oli sinun vaimosi. Ei auttanut, porttikielto tuli.
Jos joku teistä voisi kertoa, mistä alan etsimään porttikieltoon liittyviä lakeja ja asetuksia, kiitos! Minusta tuntuu, että ravintolan tarjoilijan vaimo ei edes saisi istua ainakaan vilkkaimpina iltoina baaritiskillä miehensä kanssa rupattelemassa.
Kommentteja, kiitos!

_________________
Mottoni:
"19 vuoden avioliittoni riitti, lapsistamme exvaimolleni iso kiitti!"
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Asiantuntija
LähetäLähetetty: 1.3.2006, 22:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Seikkailija


Liittynyt: 24 Mar 2005
Viestejä: 53
Paikkakunta: Helsinki

Asiantuntija kirjoitti:
Moi!
Toissa lauantaina olin..
Kommentteja, kiitos!


Vitsi mitä porukkaa täällä! Seuraa ei saa, ja esim. tällaisia asiallisia kysymyksiä ei uskalleta kommentoida. Mitä te pelkäätte? Kaikkihan on anonyymia.

_________________
Mottoni:
"19 vuoden avioliittoni riitti, lapsistamme exvaimolleni iso kiitti!"
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Sue
LähetäLähetetty: 2.3.2006, 0:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 04 Hel 2006
Viestejä: 38

Ihan oikein. Mikä oikeus sulla on ketään naista, oli kuka tahansa, alkaa nartuksi sanomaan. Olisit ilmaissut asian kohteliaasti niin olis voinu käydä toisin. Niin makaa ku petaa. Itke nyt sitten. Twisted Evil
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
The great
LähetäLähetetty: 2.3.2006, 0:53  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Nykyaikana ei tunneta sanaa PORTTIKIELTO vaan sä olet estynyt pääsemästä ko ravintolaan.Ja en nyt lähde mitenkään moralisoimaan mutta jos mun naiselle (tällä hetkellä olen kylläkin sinkku) tulisi joku sanomaan et on h**** jne jne niin tekisin vastaavan etten päästäisi sisään.Kunnioitus naista kohtaan ei ole pelkästään eleet vaan myöskin sanat ainakin omasta mielestä.Korjatkaa jos olen väärässä.
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 2.3.2006, 3:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Asiantuntija kirjoitti:
Asiantuntija kirjoitti:
Moi!
Toissa lauantaina olin..
Kommentteja, kiitos!


Vitsi mitä porukkaa täällä! Seuraa ei saa, ja esim. tällaisia asiallisia kysymyksiä ei uskalleta kommentoida. Mitä te pelkäätte? Kaikkihan on anonyymia.

Heh - reiluun puoleen tuntiin ei tullut sulle vastausta niin jo huolestuit Smile

Mutta vakavasti niin ravintolalla on oikeus valita asiakkaansa, jos lähdet tuosta käräjöimään niin ne voi joko olla ilmoittamatta syytä tai ilmoittaa sen että haukut vastakkaista sukupuolta ja olit häiriöksi. Sitten pääset vielä iltapäivälehtie lööppeihin, ei tossa taida olla muuta vaihtoehtoa kun kasvattaa parta, värjätä tukka ja ostaa erilaiset vaatteet.

Mutta yleisesti kehotan puhumaan varovaisesti naisille, kaikki mitä sanot voidaan käyttää sinua vastaan lopun elämääsi.

Ja muutenkin jos nainen olisi ollut asiakas ja hänen miehensä siinä kuulolla olisi voinut ilta loppua niin että toinen teistä miehistä olisi ollut yötä kisahallin putkassa ja toinen töölön sairaalan tapaturmaosastolla. Ei tollanen kannata.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kiathal
LähetäLähetetty: 2.3.2006, 3:30  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 12 Elo 2005
Viestejä: 265

Juu, no nartuski nimitteleminen on tietenkin epäkohteliasta, oli se sitten jonkun vaimo tai ei, MUTTA nykyään noita "porttikieltoja" tahtoo vaan saada ihan mistä asiasta tahansa ja tottahan on, että baari saa valita asiakkaansa ihan minkä perusteen mukaan tahansa. Jos se peruste on, että vaimoa ei saa haukkua nartuksi, niin sitten on, joissain baareissa se on, ettei pääse lenkkarit jalassa sisälle, joissain 24-vuoden ikäraja. Itse olen saanut porttikiellon baariin kun olen heidän mielestään loukannut "julkkisasiakasta".. Jokainen tamplaa tyylillään..

Ja virheistä oppii.. Muista seuraavan kerran, ettei kaikki naiset ole narttuja, ne voi olla vaiks baarin henkilökunnan vaimoja..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Härski
LähetäLähetetty: 2.3.2006, 3:39  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Kiathal kirjoitti:
Ja virheistä oppii.. Muista seuraavan kerran, ettei kaikki naiset ole narttuja, ne voi olla vaiks baarin henkilökunnan vaimoja..

Aivan, täytyy kysyä aina naiselta: "Oletko narttu vai omistajan vaimo?" Kun tossa toisessa ketjussa pohdittiin miten naisia kuuluu iskeä menestyksellä niin tätä neuvoa siellä ei muuten ollut Smile

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kiathal
LähetäLähetetty: 2.3.2006, 3:42  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 12 Elo 2005
Viestejä: 265

Härski kirjoitti:
Kiathal kirjoitti:
Ja virheistä oppii.. Muista seuraavan kerran, ettei kaikki naiset ole narttuja, ne voi olla vaiks baarin henkilökunnan vaimoja..

Aivan, täytyy kysyä aina naiselta: "Oletko narttu vai omistajan vaimo?" Kun tossa toisessa ketjussa pohdittiin miten naisia kuuluu iskeä menestyksellä niin tätä neuvoa siellä ei muuten ollut Smile


Hahaaa!!!!

*nauraa ja kikattaa kummallisessa humalassa*

Laughing Laughing Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
The great
LähetäLähetetty: 2.3.2006, 11:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Yllättävän helposti niitä "porttikieltoja"nykypäivänä annetaan.Ja naurettavinta on se että mitään ei ole välttämättä edes tapahtunut vaan naama ei miellytä pokea.Itellä ei ole naaman perusteella kieltoja jaettu mutta tiedän tapauksia joissa on niin käynyt.Aika vaikeaa on mennä jälkikäteen nostamaan juttua käräjä tasolle tai vastaavaa.Poke kun on melkein sama kuin poliisi pienellä erolla toki niin jutut on aina hävittyjä ennen kuin niitä edes käsitellään missään.Mun neuvo ketjun aloittajalle on että vaihda baaria niin pääset helpommalla.Ei yks baari sua niin onnelliseksi tee että sun täytyis sielä joka päivä käydä.
Takaisin alkuun
Carporaattor
LähetäLähetetty: 2.3.2006, 16:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Asiantuntija kirjoitti:
Moi!
Sanoin hänelle, että "Menehän narttu muualle, tämä on minun paikkani!"
Nainen ei mennyt, ja jätin asian siihen ja menin itse muualle istumaan.
Kommentteja, kiitos!


Niin.. jotkut ihmiset vaan luulee että paras tapa saada vaikkapa se
menetetty baarituoli takaisin, on kutsua toista nartuksi tai muuksi.

Ei ole. Ja sen varmaan huomasit. Sen sijaan et nähtävästi tajunnut
(alkeellistenkaan) käytöstapojen merkitystä. Vieläkään, valitettavasti.

Niin että kärsi nyt nahoissasi, narttu!
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 2.3.2006, 23:15  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Ravintolalla on tosiaan oikeus valita asiakkaansa, sen kumemmin perustelematta syytä.

Tämän takia baarissa rähistessä häviää AINA. Ongelmatilanteessa on parasta pysyä mahdollisimman rauhallisena, puhua järkeviä ja pyytää heti paikan esimies tai järjestyksenvalvojien esimies paikalle.

Pelkkä äänen korottaminen riittää helposti pihalle pistämiseen, eivätkä poket enää jaksa siinä vaiheessa kysellä yhtään mitään kun henkilökunta hälyttää heidät paikalle.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Asiantuntija
LähetäLähetetty: 3.3.2006, 12:30  Vastaa lainaamalla viestiä
Seikkailija


Liittynyt: 24 Mar 2005
Viestejä: 53
Paikkakunta: Helsinki

Carporaattor kirjoitti:
Asiantuntija kirjoitti:
Moi!
Sanoin hänelle, että "Menehän narttu muualle, tämä on minun paikkani!"
Nainen ei mennyt, ja jätin asian siihen ja menin itse muualle istumaan.
Kommentteja, kiitos!


Niin.. jotkut ihmiset vaan luulee että paras tapa saada vaikkapa se
menetetty baarituoli takaisin, on kutsua toista nartuksi tai muuksi.

Ei ole. Ja sen varmaan huomasit. Sen sijaan et nähtävästi tajunnut
(alkeellistenkaan) käytöstapojen merkitystä. Vieläkään, valitettavasti.

Niin että kärsi nyt nahoissasi, narttu!


En käy usein ravintoloissa. Viime kesän jälkeen vain kaksi kertaa. Narttu on minulla ystävällismielinen ilmaus naiselle.

_________________
Mottoni:
"19 vuoden avioliittoni riitti, lapsistamme exvaimolleni iso kiitti!"
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kiathal
LähetäLähetetty: 3.3.2006, 12:57  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 12 Elo 2005
Viestejä: 265

Asiantuntija kirjoitti:

En käy usein ravintoloissa. Viime kesän jälkeen vain kaksi kertaa. Narttu on minulla ystävällismielinen ilmaus naiselle.


Noh, sitä ei varmaan tiedä sellaiset ihmiset, jotka sinua eivät tunne.. Mieti sitä.. prkl..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Asiantuntija
LähetäLähetetty: 3.3.2006, 16:02  Vastaa lainaamalla viestiä
Seikkailija


Liittynyt: 24 Mar 2005
Viestejä: 53
Paikkakunta: Helsinki

[quote="Kiathal"
Noh, sitä ei varmaan tiedä sellaiset ihmiset, jotka sinua eivät tunne.. Mieti sitä.. prkl..[/quote]

Nartulla viittaan naisen hedelmällisyyteen. En ulkonäköön tai vastaavaan.
OK, myönnetään, että alkoholilla oli jonkin verran osuutta asiaan, olihan lauantai, ja Helena Lingren esiintyi. Mahtavaa!

_________________
Mottoni:
"19 vuoden avioliittoni riitti, lapsistamme exvaimolleni iso kiitti!"
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
No moi
LähetäLähetetty: 3.3.2006, 16:12  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Ainoastaan joku jussipaita voi kuvitella varaavansa baaritiskiltä paikan.
Tän täytyy olla trolli, eihän noin sivistymättömiä voi olla, vai eikö kotona enää opeteta mitään Smile
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 3
Siirry sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleinen keskustelu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker