Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleinen keskustelu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleinen keskustelu  ~  Esimerkki heikon itsetunnon omaavasta miehestä tiskin takana
The great
LähetäLähetetty: 3.3.2006, 16:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 03 Maa 2006
Viestejä: 13
Paikkakunta: Hyvinkää

Mä avaudun vielä kerran tästä asiasta.Kuinka moni nainen suorastaan rakastaa sitä kun ventovieras mies kutsuu häntä nartuksi??Uskon että osumatarkkuus asiassa on verrataen pieni suhteessa väkilukuumme.Ja tällä tarkoitan sitä että joku nainen saattaa antaa kutsua itseään nartuksi mutta vahva epäilyni on että osuma on 1:100000 jopa enemmänkin.Joten oli esiintyjänä vaikka dingo niin kultaiset käytöstavat pätee myös silloin.Ja vanha sanontahan on että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa tai niin makaa kuin petaa.

_________________
Joo joo niinhän ne kaikki
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
The great
LähetäLähetetty: 3.3.2006, 16:16  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 03 Maa 2006
Viestejä: 13
Paikkakunta: Hyvinkää

No moi kirjoitti:
Ainoastaan joku jussipaita voi kuvitella varaavansa baaritiskiltä paikan.
Tän täytyy olla trolli, eihän noin sivistymättömiä voi olla, vai eikö kotona enää opeteta mitään Smile
Hetkonen.Eipä aleta loukkaamaan meitä pohjanmaan puukkosankareita.Voi tulla muuten nopea lähtö Laughing Laughing Laughing Laughing Vitsi vitsi ja ei herneitä nenuun Laughing Laughing Laughing Laughing

_________________
Joo joo niinhän ne kaikki
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 3.3.2006, 18:12  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

No moi kirjoitti:
Ainoastaan joku jussipaita voi kuvitella varaavansa baaritiskiltä paikan.


Tuohon on kyllä pakko yhtyä... Aika metsästä täytyy olla, jos kuvittelee että baaritiskillä paikka säilyy kun käy jorailemassa tai vaikkapa kusella.

"Ken perseensä nostaa, se paikkansa menettää" - kuten vanha viidakon sananlaskukin jo sanoo.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Badman
LähetäLähetetty: 3.3.2006, 22:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

Asiantuntija kirjoitti:
Moi!
Toissa lauantaina olin Sture Jazz Clubissa ensi kerran viime kesän jälkeen, kun Helena Lindgren lauloi jazzia. Tällä välin entinen omistaja oli delannut, ja kaksi uutta valkoihoista omistajaa vaikuttivat kivoilta.
Tupa oli tietenkin täynnä, ja sain paikan baaritiskiltä. Kun kävin vessassa, paikalleni oli istunut nainen. Sanoin hänelle, että "Menehän narttu muualle, tämä on minun paikkani!"
Nainen ei mennyt, ja jätin asian siihen ja menin itse muualle istumaan. Ilta kuluikin rattoisasti.

Tänään 1.3. menin kävellen postiin klo 9:30 aamulla. Sture Jazz Club on puolivälissä matkaani, joten kun oli kova pakkanen, päätin käydä siellä kahvilla.
Pyysin kahvin. Mies kuitenkin sanoi, että hän ei myy minulle mitään, ja etten ole enää tervetullut Sture Jazz Clubiin, koska olin nimittänyt hänen vaimoaan nartuksi viimeksi siellä käydessäni.
Sanoin siihen, että ettenhän voinut tietää, että nainen oli sinun vaimosi. Ei auttanut, porttikielto tuli.
Jos joku teistä voisi kertoa, mistä alan etsimään porttikieltoon liittyviä lakeja ja asetuksia, kiitos! Minusta tuntuu, että ravintolan tarjoilijan vaimo ei edes saisi istua ainakaan vilkkaimpina iltoina baaritiskillä miehensä kanssa rupattelemassa.
Kommentteja, kiitos!


Kyllä sinua on käsitelty aivan väärin. Turpiinhan sinua olisi pitänyt vetää eikä pelkästään porttikieltoa antaa. Porttikielto voidaan antaa teineille joiden elämänkokemus on vähäinen ja tällainen kielenkäyttö vielä anteeksianettavaa.
Mitä tuo otsikon "Esimerkki heikon itsetunnon omaavasta miehestä tiskin takana" tarkoittaa? Eihän sinun käytöksesi suinkaan ole huonosta itsetunnusta kiinni vaan sosiaalisen älykkyydden puuttumisesta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Carlos_Munoz
LähetäLähetetty: 5.3.2006, 18:07  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 12 Jou 2005
Viestejä: 34

Badman! Pelkkää asiaa! Takavuosina itsekin jouduin puolustamaan silloisen vaimoni kunniaa, kun yksi tyyppi oli haukkunut häntä huoraksi. Tappelulta säästyttiin, mutta kuitenkin. Tosin en silloin vielä tiennyt, että kaveri oli oikeassa... Joka tapauksessa jos omistaa aivot, on niitä lupa myös käyttää.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 5.3.2006, 21:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Carlos_Munoz kirjoitti:
Takavuosina itsekin jouduin puolustamaan silloisen vaimoni kunniaa, kun yksi tyyppi oli haukkunut häntä huoraksi. .... Tosin en silloin vielä tiennyt, että kaveri oli oikeassa...

Aika paha, otan osaa ihan aidosti.

Nimim. kokemusta on.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 6.3.2006, 13:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Olisipa kiva nähdä kuinka kävisi hälle, joka minua lumpuksi nimittelisi. Voi poika poloista! Twisted Evil

Joskus on käynyt vähän samalla tavoin, kun baarissa tyhjään pöytään istuttiin. Drinksuja siinä sitten siemailtiin, kun joku vanha Äijänräähkä alkoi avautumaan pöydän käyttöoikeudesta; hehän vain tanssimassa kävivät! Embarassed Monttu auki siinä ihmeteltiin ja turpaamme soitettiin. Niin lähtivät Äijänräähkä akanretaleineen vuoropäällikölle riehumaan ja kuulivat samalla kunniansa sekä käytöksestään että ulkomuodostaan. Me saimme kauniin anteeksipyynön ja ilmaisen loppuillan. Laughing

Olin tosin kyseisen ravintolan V.I.P., mut kuitenkin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 10.3.2006, 2:16  Vastaa lainaamalla viestiä






Ite käyn baareissa tosi usein(lue liian paljon)mutta olen sitä mieltä että kyllä ne poket on vaan oikeessa.Kyllä se lähtee omasta käytöksestä minkälaista palvelua saa.En tosiaankaan väitä että osaisin käyttäytyä aina fiksusti mutta en kyllä lähtis huorittelemaa ketään ja sitten itkisin sitä täällä.Asia on vähän sama kun joillekkin samoille ihmisille tulee aina tappelu baarissa ja aina syyttä.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 10.3.2006, 12:09  Vastaa lainaamalla viestiä






Itse sain yhteen ravintolaan porttikiellon, koska nuoleskelin porttarin muijakaverin kanssa, hänen ollessaan vapaalla ja muijakaveri viihteellä samassa paikassa. Ilmeisesti toiset baarityöntekijät olivat kertoneet tapahtuneesta, kun seuraavan kerran yritin paikkaan sisälle, niin sain kuulla ahdistelleeni hänen muijakaveriaan. Heitin vaan takaisin, että ei siinä tarvinnut pahemmin ahdistella, kun nainen itse käy kiinni. Lapsellisia ovat ja vähän tyhmän puoleisia, portsarit nimittäin. Onneksi paikkoja on paljon muitakin... Smile
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 10.3.2006, 12:47  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Anonymous kirjoitti:
Itse sain yhteen ravintolaan porttikiellon, koska nuoleskelin porttarin muijakaverin kanssa, .....
.... Lapsellisia ovat ja vähän tyhmän puoleisia, portsarit nimittäin. ....

Varmaan kaikissa ammateissa ja ihmisryhmissä on joka lähtöön porukkaa, mutta sanokaapa minulle, onko teidän mielestänne keskimäärin portsarit tyhmempiä kuin anniskelupaikan asiakkaat keskimäärin?

Minusta poikkeuksetta asiakkaat ovat käyttätyneet huonommin kuin portsarit silloin harvoin kun olen anniskelupaikoissa käynyt. Toki kun iso määrä hankalia ihmisiä aikansa ärsyttää portsaria niin voihan niilläkin ylilyöntejä tulla ja varmaan tuleekin.

En ole portsarina koskaan ollut mutta nuorena poikana olen hesassa taksia ajanut ja sen jäljiltä on sen verran sympatiaa ollut taksinkuljettajia kohtaan, että jos joku on puhunut töykeästä taksinkuljettajasta niin mieleeni on ensimmäisenä tulleet ne hankalat asiakkaat jotka ovat minulle suutaan soittaneet. (Toki on niin että tuossa ammatissa vaatimuksena on pitkä pinna mutta ja sitä ei pitäisi tehdä jos huumori loppuu kesken)

Uskon että sama on portsareiden kanssa. Mutta harvoin olen nähnyt että portsari alkaa soittamaan suuta asiakkaalle tyhjästä, mutta olen kyllä nähnyt että asiakas alkaa soittamaan suuta portsarille tyhjästä, tai siitä että portsari tekee oman työnsä eli pitää normaalia järjestystä yllä työpaikallaan.

Ja kauhean katkera en voisi olla vihaiselle portsarille jos hänen naisensa kanssa ensin olen suudellut.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 10.3.2006, 16:19  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Anonymous kirjoitti:
Lapsellisia ovat ja vähän tyhmän puoleisia, portsarit nimittäin


Tuskin, mutta valta tuo aina mukanaan tilaisuuden sen väärinkäyttämiseen.

Noin yleisesti ottaen järjestyksenvalvojilla on oma "porukkansa" duunipaikallaan, että aika sanaton sopimuskin lienee ettei työkaverin naista nuollutta välttämättä vastaanoteta sydämellisesti...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 18.3.2006, 3:25  Vastaa lainaamalla viestiä






Eiköhän tuo ole ymmärrettävää,eihän toisen hiekkalaatikolla saa mennä leikkimään.
Takaisin alkuun
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 20.3.2006, 11:11  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Anonymous kirjoitti:
Eiköhän tuo ole ymmärrettävää,eihän toisen hiekkalaatikolla saa mennä leikkimään.


Saa, jos on lupa eikä riko toisten kakkuja.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Paul Bunyan
LähetäLähetetty: 20.3.2006, 14:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 12 Tam 2006
Viestejä: 35
Paikkakunta: Turku

Kommenttina tuohon alkuperäiseen että:
Porttikielto ihan oikein.
On pienemmistäkin tullut tutuille.
Ravintolalla on oikeus tosiaan valita lenkkarien tai minkä tahansa muun asusteen perusteella.
Itse en päässyt 18-vuotiaana Turussa Börs Night Club:iin
kesällä kun oli shortsit jalassa. Tosin ikärajakin oli 20 mutta ei ovimies
sitä kysellyt kun oli 2 vanhempaa naista mukana... Smile

_________________
Melkein kaikkea pitää kokeilla.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
sinkku74
LähetäLähetetty: 20.3.2006, 19:04  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 07 Maa 2006
Viestejä: 24
Paikkakunta: Hki

jokunen vuosi ravintola-alalla olleena voin ainakin omakohtaisesta kokemuksesta sanoa että kyllä suuriosa tuntemistani portsaresta on asiallista porukkaa...tosin ainahan mätämunakin löytyy kuten jokaisesta ammattikunnasta.

Kyllä pitää sen verran käytöstapoja/järkeä olla ettei ketään huorittelemaan ala...oli tilanne mikä tahansa joten ihan oikein että pihalle heitettiin...noi puheet sopii "makuuhuoneeseen" jos niistä tykkää.

itsekkin asiakkaiden suunnasta saanut mitä kommenttia milloinkin (huorittelua, uhkailuja tms.), ja loppupeleissä aina kuitenkin asiakkaan saatellut ovelle käsikynkkää ja yleensä saanut vielä kaupan päälle halauksen ja anteeksipyynnön. Turvamiehiin en onneksi ole joutunut koskaan turvautumaan.

Mikäköhän siinä sitten lienee, että niille portsareille on pakko mennä päätään aukomaan? Jos on niin heikossa kunnossa ettei omat jalat enään kanna niin parempihan se on kaikille että taksiin saatellaan, mutta tässä vaiheessa yleensä aletaan isottelemaan!!

Nykyisin viihdyn enään vaan baaritiskin toisellapuolella, mutta ymmärystä riittää kyllä ravintolassa työskenteleville...monella on käytöstavoissa paljon parantamisen varaa!

Toissa viikonloppuna sellainen vanhemman puoleinen herrasmies näytteli mulle ihan urakalla keskisormeaan...miksi? jaa-a mene ja tiedä...ei kait tykännyt naamasta/olemuksesta, enkä tietääkseni ollut tanssilattiallakaan varpaille astellut. Noh mie siihen vaan hymyilin kauniisti ja lähetin lentosuukon...loppui kansainvälisen näyttö samantien.

tämä nyt meni ohi ja ympäri alkuperäisestä aiheesta, mutta sanoinpa mielipiteeni kuitenkin Cool
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleinen keskustelu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker