Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 3
Siirry sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ryhmäseksi ja parinvaihto

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Ryhmäseksi ja parinvaihto  ~  kokemuksia kolmen kimpasta!
onnellinen
LähetäLähetetty: 2.3.2006, 14:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 02 Maa 2006
Viestejä: 1

kertokaa minulle kokemuksianne kolmen kimpasta! olemme mieheni kanssa päätäneet kokeilla ja hänen ystävänsä olisi tulossa mukaan...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
The great
LähetäLähetetty: 2.3.2006, 15:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Löytyy kokemusta siltä saralta 2n+minä ja 2miestä + n useita kertoja.Ihan mahtava juttu kun kaikki matchaa eli kaikki on ok.En alkaa omista jutuista puhumaan tän enempää.Toi yhdistelmä mitä te aiotte ei välttämättä toimi parhaalla mahdollisella tavalla.Asia voi tuntua hienolta ja kiihottavalta kun miehesi kanssa funtsaatte asiaa mut käytännössä kaikki saattaa lässähtää pahoin kun kyseessä on kuitenkin jonkinmoinen tuttu teille.Saattaa alkaa esiintymään katkeruutta puolin ja toisin joten olisikin suht viisasta ottaa kolmanneksi joku vieras joka on täysin tuntematon ja ennenkaikkea terve mieleltään ja ruumiiltaan.Tää on mun mielipide ja neuvo...
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 2.3.2006, 16:05  Vastaa lainaamalla viestiä






Hyvät fantsut kuolee kun ne toteuttaa...
Takaisin alkuun
Carlos_Munoz
LähetäLähetetty: 2.3.2006, 16:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 12 Jou 2005
Viestejä: 34

Mieleen tulee, ihan niin kuin the great totesi, että tutun kanssa voi tulla ongelmia. Tietenkään en tunne taustoja, mutta ajattelin, että mitä miehesi pitäisi siitä, että testaisit asiaa ensin kaverin kanssa kaksin. Aina on kuitenkin mahdollisuus, että kaveri maistuu niin hyvälle, että siitä seuraa jotain ei-toivottua. Jos se ei haittaa miestäsi, saattaa kolmisinkin mennä mukavasti...
Ainakin meillä haettiin kaveri sen verran kaukaa, ettei ihan jokapäiväinen tapaaminen tullut kysymykseen. Sai keskittyä vain sen ajattelemiseen, että naiseni tulee mahdollisimman hyvin tyytyväiseksi. Ja se kyllä onnistui. Toista kertaa ei kylläkään ole tullut, minua se kyllä kiinnostaisi. Odottelen vaan, että naiseni ottaa asian esille tavalla tai toisella. Itse homman jälkeen hän oli tyytyväinen sekä seksiin, että minun suhtautumiseeni. Asiat olisivat voineet olla toisin, jos kolmantena olisi ollut kaverini.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
The great
LähetäLähetetty: 2.3.2006, 16:42  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Carlos ymmärti jujun heti.Aika vaikee yhtälö on tehdä toi 3some tutun kanssa.Saadaan kohta lukee iltapäivälehdistä kaamesta veriteosta joten kannattaa sanoo kiitos mutta ei kiitos.Suomalainen mies on liian uppiniskainen kuunnellakseen mitään tarkkoja faktoja ja vakuutteluja mistään.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 6.3.2006, 19:28  Vastaa lainaamalla viestiä






niin kiitokset kommenteista! Carlos mä sit sanoin mun miehelleni että se ei välttämättä ole hyvä idea jos ottaa kolmanneksi tutun ja se suuttui mulle! ja mä yritin rauhoitella sitä ja viimeiseksi sanoin että jos sit joku tuntematon kävisi! no se ainakin pisti mieheni hiljaiseksi ja tokasi että lähdetään laivalle! silloin mietin että voi nyt helvetti ton äijän kanssa! no mieheni varasi matkan jossa olimme lauantaina no pääsimme hyttiin ja valmistauduimme lähtemään baariin ja mieheni ehdotteli miltein kaikkia miehiä joita nähtiin no kello oli jotain yli puolen yön ja siinä sitte oli tullut juotua aika paljon jo ja sanoin miehelleni että mennään jo hyttiin... mutta mieheni sanoi että otetaan yhdet vielä katsellaan! no se sitte meni hakemaan juomia ja odottelin siinä ja ihmettelin että missä se nyt viipyy ja lähdin tiskille katsomaan että missä mies luuraa ja siellä se jutteli jonkun iäkkäämän miehen kanssa ja mietin mielessäni että mistä ne mahtaa keskustella! no menin siihen sitte ja mieheni esitteli minut herralle ja näin jo miehen silmistä mitä hänellä oli mielessä tai mistä olivat keskustelleet! ei herrassa mitään vikaa ollut oikein kohtelias ja siististi pukeutunut istuin heidän seuraan ja rupattelimme niitä näitä kunnes sanoin miehelleni että mennään jo! mieheni sanoin mennään vaan tämä herra tulee jatkoille myös ja virnuili minulle ja puriteli rintojani! no kun pääsimme hyttiin ja ajattelin mennä vessaan vaihtamaan yö asua ni mieheni siinä tokasi että voit sinä sen tässäkin vaihtaa ni näkee herrakin sinua! tämä mies oli heti että ei sinun minun takiani tarvitse vessaan mennä vaihtamaan asua... sanoin että kyllä mä sen uskon kyllä että se ei teitä haittaa no yritin siinä riisua vaatteitani ja olin siinä sitte stringit ja rindet päällä ni jo alkoi vanhempi herrakin herätä ja pyysi istumaan hänen viereensä ja mieheni heti juu tänne vaan no otin yö paitani siitä ja laitoin sen päälleni ja menin heidän vastapuoleiseen sänkyyn istumaan ja mieheni sanoi että tässä olisi nyt sitte VIERAS MIES sinulle...vanhempi herra siihen en halua mitenkään loukata mutta miehenne pyysi ja kertoi että haette kolmatta! jos vain rouvalle sopii! ajattelin mielessäni että ei kai tässä muukaan auta sitte kun niin menin lupamaan miehelleni! ja vastasin että ei tässä mitään ja menin käymään vessassa ja sinä aikana mieheni tuli vessaan suihkuun katselin oven raosta kun tämä herra riisui itseään ja asetteli kortsua itselleen siinä vaiheessa sanoin miehelleni että oletko nyt aivan varma tästä! hän vain örvelsi jotain ja pyysi minut suihkuun ja oli se niin hemmetin ahdas kahdelle mieheni hieroi minua siinä ja huusi miehelle että tuleppas tänne päin sieltä ja mieheni siirtyi pois ja tämä herra tuli kanssani suihkuun kondommi valmiina ja alkoi varovaisesti lähennellä minua ja kopeloi joka paikasta minua ja siirtyi taakseni pyysi minua kumartumaan työnsi kalunsa sisääni ja suoraan sanoen pani minua ja mieheni seisoi oven suussa! täytyy sanoa että kyllä se hyvältä tuntui... kun mieheni aikansa katseli ni pyysi siirtymään pois vessasta ja käski minun asettua vatsalleni makaamaan pedille ja vuorostaan mieheni tuli päälleni ja alkoi panemaan minua ja herra siirtyi toiselle puolelle ja runkkasi siinä juodessaan olutta kun mieheni laukesi sisääni ja nousi pois päältäni niin tämä mies pyysi tulemaan hänen syliinsä no minähän meni asetin hänen kullinsa sisääni ja ratsasti oikein rajusti että laukeisi vihdoinkin ja olisi ohi! mutta tuntui siltä että ei millään lauennut miehenikin kerkesi jo sammumaan ja minä vain nain toista miestä kunnes siirryin pois hänen päältään samalla mies tarrasi pyllystäni kiinni ja asetti minut lattialle ottaakseen minua takaapäin ja mies kehui kuinka märkänä olin ja alkoi panna minua oikein kovaa kunnes vihdoin ja viimein mies alkoi laueta ja laukesi äänekkäästi silloin mies sanoi minulle ottaako rouva suihin?! sanoin että jos nyt en ottaisi ja menin suihkuun pesemään itseni kunnes tulin pois ni siinä se mies seisoi ja runkasi edessäni taas ja repi pyyhkeeni pois tarttui rintoihini kiinni siinä vaiheessa sanoin että nyt riittää jo! mies nauroi minulle äläs nyt hermostu! menin sänkyyn ja pyysin miestä poistumaan mies siihen käyn pesulle ja lähden matkoihini! ja odottelin siinä että mies tulisi pois suihkusta ja yritin herätellä miestänikin mutta eipä sitä hereille saanut no ummistin silmäni hetkeksi ja heräsin aamulla ja huokasin helpotuksesta että se oli ohi!
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 6.3.2006, 21:03  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

No jopas oli tarinaa. Vaan näinhän se varmasti, eivät ne fantasiat toteutettuna yllä samalle tasolle.

Pari välimerkkiä ja kappalejakoa olisi tehnyt lukemisesta kertaluokkaa helpompaa... Shocked
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Mr Lothar
LähetäLähetetty: 6.3.2006, 22:49  Vastaa lainaamalla viestiä
Asiantuntijajäsen


Liittynyt: 10 Elo 2005
Viestejä: 1644
Paikkakunta: Keikkailen milloin missäkin

Juu, on kokemusta.
Esimerkiksi: http://www.seksitreffit.net/privaattivideot/kotivideo41/


_________________
Tutustu myös kotisivuihini http://www.MrLothar.fi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Sinkku74
LähetäLähetetty: 7.3.2006, 15:06  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





heips,

kokemusta löytyy täältäkin molemmista asetelmista. Parisuhteessa noihin leikkeihin ryhtyessä tärkeintähän on keskustelu....jutut pitää käydä läpi ja tehdä pelisäännöt selviksi. Itse naisena en olisi tyytynyt mieheen joka ei minua henk. koh kiinnosta, koska kemioiden on toimittava kaikinpuolin että noista leikeistä saisi kukin irti sen mitä hakemassa on. Miehen mieliksi en suostunut enkä nykyäänkään suostuisi vähempään!

Ex siipan kanssa leikeissä oli mukana myös hänen kavereitaan, eikä niistä sen kummempia ongelmia koitunut...tiedetiin jokainen missä mennään ja ystävyyskin jatkui normaalisti. Omalta kohdaltani voin sanoa että parhaimpia kokemuksia olivat ne joita ei etukäteen kovasti suunniteltu, sillä asioillahan on taipumus mennä päinvastoin. Esim. ensimmäisellä kerralla hakusessa oli mies ja mukaan lähtikin nainen, kokemus oli mieleenpainuva:) ja jäi erittäin hyvät muistot.

Kerroit jutussasi että komensit tämän innokkaan kolmannen pyörän pois miehesi nukahtaessa...mielestäni teit oikein sillä yhteistä hyväähän te olitte hakemassa ja näin ei varmaankaan miehestäsi tunnu pahalta.

Seuraavaa kertaa varten, siis jos molempia vielä kiinnostaa valitse mies joka sinua oikeasti kiihottaa/kiinnostaa ja jos sinä iltana ei moista vastaan tule niin ainahan on seuraava kerta....pakolla/vastentahtoisesti noihin juttuihin ei kannata lähteä ja se on myös siipan ymmärrettävä.

Netistä löytyy myös yhteisöitä missä parit etsivät pareja/kolmansia/suurempia kimppoja (osa järjestää myös bileitä missä on hyvä tutustua saman henkisiin ihmisiin)...kannattaa katsella ja aloitella sillä tahdilla mikä hyvältä tuntuu....itselläni vain hyviä kokemuksia:)
Takaisin alkuun
Hyvälle tuntuu
LähetäLähetetty: 7.3.2006, 21:19  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Minulla sen verran Hyviä kokemuksia, että pitäneepä nostaa hiukkasen
omaa "häntää" Olen mies ja olen ollut muutaman vuoden eri parien kanssa
muutamien useampaankin kertaan.
Ei meillä ihan noin toimittu mitä e.m. tarinassa oli. Nainen päätti kuka otetaan ja miten toimitaan. Naisen halut huomioitiin. Toimittiin niin, että kaikilla oli hyvä olo ja mieli. Ei tarvinnut aamula morkkista potea.
Senpä vuoksi minulla jatkuva haku päällä. Very Happy Very Happy
Takaisin alkuun
jeppe987
LähetäLähetetty: 8.3.2006, 20:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





emännän ja sen kaverin kanssa oltiin mökillä saunas kerran ja kun vaimo alkoi hieroa mun palleja niin muija alkoi upottaa sormiaan itseensä, siinä oli meikäläisellä mahtavat oltavat ku vaimo ottaa suihin ja sen kaveri ei lähe pois hinkkaa vaan itseensä vieres.
ensimmäinen ryhmäpano tuli siinä sitten koettua ku aloin panemaan vaimoa ja se alkoi imeä kaverin pillua, ja toisin päin vähän ajan päästä.
spermat meni sillä kertaa kaverille parempiin suihin Wink

nyt silloin tällöin tehdään näitä mökki reissuja saman neitosen kanssa ja kaikilla on kivaa
Takaisin alkuun
kaapre
LähetäLähetetty: 22.4.2006, 11:11  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 22 Huh 2006
Viestejä: 1

Olemme myös vaimon kanssa suunnitelleet kolmatta pyörää mutta tätä olemme miettineet että alkaako se myöhemmin haittaamaan suhdetta, oli sitten kolmantena mies tai nainen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Arse
LähetäLähetetty: 22.4.2006, 17:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Poke- ja tyttökuvaaja


Liittynyt: 27 Maa 2006
Viestejä: 54

Mr Lothar kirjoitti:
Juu, on kokemusta.
Esimerkiksi: http://www.seksitreffit.net/privaattivideot/kotivideo41/



Offtopic!

Tuo on muuten hyvä pätkä Smile

_________________
Kankea kuin kolehtikeppi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ansku
LähetäLähetetty: 22.4.2006, 19:11  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 17 Huh 2006
Viestejä: 13
Paikkakunta: pieksänmaa

pari kertaa kokeillut 2miestä ja minä... eka kerta suunnitellusti ja toinen menikin mulle yllätyksenä.. ainut tieto oli et tän tyypin kämppis tulee millä hetkellä tahansa... ja niinhän siinä kävikin... kivaa oli, ei voi muuta sanoa.. haaveissa ois kokeilla myös et ois toinen nainen kimpassa mukana...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Zen
LähetäLähetetty: 8.6.2006, 18:35  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 08 Kes 2006
Viestejä: 3

Kokeiltu on joo.. Mies extrana oli ihan jees. Ja ajatuksena nainen extrana oli kanssa ihan jees. Mutta - mustasukkaisuuden käärme nosti kuitenkin päätään kesken homman. Siinä tilanteessa olisin vain tarvinnut muistuksen poikaystäväni taholta että minä se kuitenkin se ykkönen olen. Mutta näin ei tapahtunut vaan riitaahan siinä tuli.. Eli ehkä myöhemmin uudestaan naisen kanssa mutta ensin täytyy kyllä asiat selvittää edellisestä kerrasta..
Kun mies on ollut kolmantena, ei mitään ongelmia ole jälkeenpäinkään tullut, vain kiihottavia muistoja Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 3
Siirry sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ryhmäseksi ja parinvaihto

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker