Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö  ~  Kiimainen opiskelijaneito tarvii apuasi - myyn pikkupöksyjä
mariamyy
LähetäLähetetty: 4.10.2011, 1:27  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 04 Lok 2011
Viestejä: 3

Moi kaikki ihanat miehet!

Olen opiskelijaneitonen Maria ja kipeästi rahanpuutteessa. Voisitko auttaa minua? Haluatko haistaa ja maistaa mehujani pitsisissä pikkuhousuissa, tai imeskellä mehukasta tikkariani? Takuu orkut!!

Olen xx-vuotias vaalea suomalaisneito, kokoni on xx/C, xx, xxx. Rakastan seksiä ja niinpä sormeilenkin itseni orgasmiin lähes päivittäin...ja näitä ihania tiukan tytön mehuja olisi Sinulla mahdollisuus päästä kokemaan! Pikkuhousuni ovat kokoa M ja värit vaihtelevat, pidän pitsistä ja lihaani painautuvista stringeistä. Pidän pikkuhousuja jalassa niin kauan kuin Sinä vain tahdot. Jos Sinua kiinnostaa makeat tikkarit, olen myös tyttösi, saamasi pitää! Entäpä käytetyt reilunkokoiset dildot, joilla olen jyystänyt tiukkaa pimpsaani? Olen avoin ehdotuksille, ja kaikesta varmasti päästään sopimukseen, molemminpuolisella kunnioituksella!

Ota minuun rohkeasti yhteyttä ja kerro itsestäsi sekä haluistasi! Kauppaa voimme käydä turvallisesti Poste Restanten avustuksella, jolloin Sinunkin henkilöllisyytesi säilyy täysin salassa ja voit antaumuksella nauttia kupeitteni mehuista...se voi olla yhteinen salaisuutemme!

Lähetän pikkuhousut aina huomaamattomassa paketissa MiniGrip-pussiin suljettuna. Näin tuoksuni pysyvät Sinulle turvassa, eikä paketti aiheuta ihmettelyä. Pikkuhousujen hinta on xx euroa. Muiden palvelujen hinnasta neuvotellaan erikseen, kysy rohkeasti! Puhelinseksiä tai mitään henkilökohtaista en tarjoa.

Lähetäthän sähköpostia pian, minä odotan Sinua kiimanesteitä valuen!


Ota yhteyttä: mariamyy@luukku.com
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker