Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Amatöörit

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Amatöörit  ~  Kuvaaja ongelma.
Vieras
LähetäLähetetty: 9.3.2006, 11:58  Vastaa lainaamalla viestiä






Tääl aika useesti parit kyselee kuvaajia, ni eiks voitais tehä vähän yhteistyötä, eli me haluttais kans kuvaaja ni suosuisko joku pari kuvaamaan meitä ja me tehtäis se sit vastapalveluna teille? Ja nyt emme todellakaan ole etsimässä jotain kimppakiva pariskuntaa jos joku niin sattuu luulemaan, mutta noinhan se kuvaus menisi tasapuolisesti. Kuulostaako kenestäkään fiksulta idealta? Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Arse
LähetäLähetetty: 27.3.2006, 2:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Poke- ja tyttökuvaaja


Liittynyt: 27 Maa 2006
Viestejä: 54

Onko kuvausmateriaalin tarkoitus päätyä julkiseen levitykseen?

_________________
Kankea kuin kolehtikeppi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Beginners
LähetäLähetetty: 27.3.2006, 6:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 11 Maa 2006
Viestejä: 2
Paikkakunta: Pirkanmaa

Kuulostaa hyvältä ehdotukselta. Mistähän ehdotuksen tekijän saisi kiinni?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 28.3.2006, 0:28  Vastaa lainaamalla viestiä






Moi !

Minkalaista kuvaajaa ihmiset täältä etsivät ?
Olen harrastanut valokuvausta noin 15 vuotta ja voisin tarjota siltä osin jonkin moiset taidot käytöön. Kuvaan digille ja ihan filmille. Mustavalko kuvat pysytyn kehittämään itse ilman kenenkään tarkkailevia silmiä.
Takaisin alkuun
Mari B
LähetäLähetetty: 28.3.2006, 11:55  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Itse haluisin itselleni eroottisia kuvia omaan käyttöön ,mutta maksaisin kuvista ,mutta en seksillä..Onko sinulla kotisivuja
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 28.3.2006, 18:49  Vastaa lainaamalla viestiä






Kotisivuja ei vielä ole, mutta tekeillä on =)
Jos tosiaan kiinnostaa niin voi ottaa yhteyttä osoitteeseen kuvaaja@olen.to
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 29.3.2006, 0:24  Vastaa lainaamalla viestiä






löytyy referenssinä myös kotisivusto. Matka lienee suurin ongelma.Missä siis olet(te)?
yhteydet: enivei@hotmail.com
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 29.3.2006, 10:55  Vastaa lainaamalla viestiä






Kuvausmateriaalin ei ainakkan näillänäkymin ole tarkoitus päätyä julkiseen levityksee, eli ihan omaksi iloksi ainakin näin aluksi. Ehdotuksen tekijään voi otta yhteyttä peedro81@luukku.com osoitteeseen. Me tarvitsisimme kuvaajaa videon teossa sekä normaaleissa valokuvissa.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 29.3.2006, 14:12  Vastaa lainaamalla viestiä






kirjoitan vielä tämän "enivein" täydennyksenä. Kuvaan vain digikuvia ja ihan laatutyötä. Asiallisesta yhteydenotosta voin kertoa kotisivustoni linkin tai lähettää ottamiani kuvia, ei alastonkuvia kuitenkaan.

Korvauksesta sen verran, että ei homma saisi mennä kovin tappiolliseksikaan ja matkusteluhan maksaa.
Viikonloppuisin voin matkustaa tai voihan malli saapua kotikaupunkiinikin. Miten vain.
Mieluiten eroottisia kuvia naisesta mutta pariskuntakin käy.
Vaitiolostani ja kuvien käytöstä voitte itse kehitellä teille sopivan systeemin, minulle sopii. Ei ole tarkoitus kehittää tästä itselle ongelmaa, kuten ei mallillekaan. Loput sähköpostilla:
enivei@hotmail.com

asun Jyväskylän pohjoispuolella, on hieman suuntia.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 29.3.2006, 19:35  Vastaa lainaamalla viestiä






Moi !

Pakko täydentää omia tietojani. Olen siis kuvannut noin 15 vuotta. Lähinnä kuvauskohteita ovat olleet luontokohteet (aisemat, eläimet) ja arkkitehtuuri. Pääasiassa kuvaan filmille. Pimiö löytyy missä pystyy kehittämään musta/valko kuvat. Negojakaan ei tarvitse kehittää ulkopuolista käyttäen. Digi kamera löytyy, mutta ei laadukasta vielä laadukasta.
Portfolion voin lähettää sähköpostilla.
Korvauksesta sen verran, että kulut pitäisi pystyä ainakin kattamaan. Asustan pk-seudulla ja auto käytössä, joten voin liikkua aika pitkiä matkoja.

Yhteydenotot sähköpostilla : kuvaaja@olen.to
Takaisin alkuun
Valokuvaja
LähetäLähetetty: 17.5.2006, 11:11  Vastaa lainaamalla viestiä
Romantiikan ruumiillistuma


Liittynyt: 13 Tou 2006
Viestejä: 44
Paikkakunta: Pohjanmaa

Minä olen kuvanut ennekin ..
Käytän Canon Digiammatti laiteet ..
Pistäkää viesti minulle jos kiinostaa !
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Viski72
LähetäLähetetty: 17.5.2006, 23:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 22 Hel 2006
Viestejä: 16

puolestaan löytyy nelisen vuotta kokemusta photoshop alalta ammattiolosuhteissa, eli jos kuvia pitää retusoida tms.

Kiirettä pitää mutta koitetaan autella jos tarvii.

_________________
----
Viski72
----
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
goaltrip
LähetäLähetetty: 21.5.2006, 17:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Olen harrastanut kuvausta aktiivisesti noin 7 vuotta..
Kuvaan videokuvaa tai vaihtoehtoisesti digikuvia tai sitten filmille.
Ottakaa yhteyttä,jos haluatte minut kuvaamaan.
100 % luottamus ja kaikki materiaali jää teille,jos ette sitä levitykseen
halua.

goaltrip@city.fi

Sinne vaan viestiä,niin keskustellaan tarkemmin.

Jani
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 21.5.2006, 20:04  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Meillä on pitkä kokemus pokekuvauksista, eli jos sopii että materiaali päätyy julkiseen levitykseen edes kasvot peitettyinä, niin kuvaus järjestyy ja mallina olemisesta maksetaan aina.

Ja me ei olla ihan ensimmäistä kertaa asialla, keskimäärin julkaistaan 2-3 videota viikossa.

Yhteyttä saa lähettämällä privaviestiä tai webmaster@seksitreffit.fi

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
timolumi
LähetäLähetetty: 22.5.2006, 9:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Romantiikan ruumiillistuma


Liittynyt: 07 Huh 2006
Viestejä: 48
Paikkakunta: Suomi..;)

Niin kuvista että jos ne haluaa levitykseen niin kannattaa olla yhteydessä tuon Härskin kanssa, koska heillä valmiit kuviot ja minulla ei tarvetta kilpailla tällä alalla ja varmat varallisuuteni tulee muualta ja siksi en syö toisen kassista... Very Happy

Mutta jos joku haluaa itselleen kuvia digikameralla ja digivideolla niin siinä voin auttaa ihan kun ammattini puolesta on laitteet...Wink

Eli teen digikuvat noin tilanteesta riippuen noin 3,2-5Mp tarkkuuteen jossa riittää laatu ihan pieneen julisteeseen saakka suurentaa....eli useammalla kameralla...

Sitten teen myös digivideoitia sillä uusimmalla digividon händykameralla joosa se tulee suoraan muistikortille ja siitä voin suoraan siirtää sen muistitikulle tai polttaa sen että sen näkee sitten DVD-soittimella telkkarista jos haluaa tai tietokoneella...

Eli digivideossa on valmiina tärinän vakatus järjestelmä ja valoitus automatiikka jolloin sillä riittää perus valokin ja valaistusta voidaan tarpeen mukaan lisätäkkin...Wink

eli tuossa periaatteessa se mitä voin tehdä ja kuvauksen hinnasta voin sanoa että kun minulla on vähän kuin hannu hanhella käynyt sijoituksissa niin en kehtaa velottaa kuvauksista mitään, kun minulla ikuinen rahavirta tulee tililleni ja sen takia tavallaan autan niitä jotka haluaa tehdä kuvia ja kyllä täällä netissäkin on jotain kuviani katseltavana vaikka en mainitse niistä sen takia että pidän vaitioloni 100%:sesti ja autan muita... Smile

Minulle voi suoraakin vastata jos haluaa mailiini: timolumi@luukku.com ja kertoa mitä haluaa ja mistä päin on niin katselen että milloin liikun sielä päin ja voisi samalla kuvata ja tuloksen näkee sielä heti koneelta jos haluaa...Smile

Mutta tässä sellainen tarjous joka haluaa että kuvat tulee omiksi ja hyviä ja taas jos haluaa niitä myyntiin niin silloin kannattaa kysellä tuota Härskin kautta ja sopia sielä... Very Happy

Niin joitain kuviani on myös ollut kymmenien vuosien ajan myös Kameralehden kilpailussakin mukana että ehkä siinä näkee sen laadun parhaiten...Smile

_________________
Aina kiinostunut..Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Yahoo Messenger
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Amatöörit

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker