Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Internet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Internet  ~  Virtuaaliseksistä
Vieras
LähetäLähetetty: 16.3.2006, 20:52  Vastaa lainaamalla viestiä






Internet on aivan mahtava ajatellen lukuisia mahdollisuuksia esimerkiksi seksistä keskusteluun, seksikontakteihin tai virtuaaliseen seksiin. Minulla on ollut muutamia aivan loistavia virtuaaliseksikokemuksia naisten kanssa. Viimeisin ja paras sattui tässä aivan vasta ja en voi kuin ihmetellä, kuinka hyvän kokemuksen voi saada toista fyysisesti näkemättä tai edes kuulematta pelkän tekstin muodossa.

Samalla virtuaalinen tilanne antaa mahdollisuuden omien fantasioidensa toteuttamiseen. Vastapuoli voi näyttäytyä mielessä millaisena tahansa, jos ei käydä sen kummemmin kyselemään mitään, vaan annetaan mielikuvituksen ja itse tekstin puhua puolestaan. Ainoa millä oikeastaan on jonkin verran merkitystä minun mielestäni liittyy ikään. Senkin kysyn vain siksi, että tiedän virtuaalikumppanin olevan täysi-ikäinen. Toki ainahan on olemassa valehtelun mahdollisuus.

Seksi on muuten varmasti eräs niitä harvoja asioita, johon liittyvään keskusteluun osallistuvat kaikki väestöryhmät. Toki tämähän on luonnollista. Loppujen lopuksi kun ihmisen tärkein tehtävä on lisääntyä. Se on lajin säilymisen kannalta aivan olennaista.

Seuraan kannanottoja tähän kirjoitukseen, mutta olisin otettu, mikäli joku nainen olisi kiinnostunut tutustumaan minuun enemmänkin.

Olisi mukava löytää täältä joku nainen, jonka kanssa voisi kesällä vähän seikkailla tai ihan mitä vaan. Naisten kanssa on aina hauskaa Wink. Tai no... ainakin melkein aina... Very Happy

Sähköpostiosoite, johon voitte ottaa yhteyttä on pk-mies@operamail.com
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Internet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker