Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Fantasiat, tarinat ja novellit

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Fantasiat, tarinat ja novellit  ~  Seksitarina junassa
Tarja S
LähetäLähetetty: 26.8.2005, 13:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





En tiedä miksi rautatieasemat kiihottavat minua. Ruuhka sekä kovaäänisistä kantautuvat kuulutukset saavat ihoni kananlihalle. Aistin jännityksen väreilevän ilmassa ihmisten kiirehtiessä lähteviin juniin. Se saa adrenaliinini virtaamaan ja pulssin kiihtymään.
Joudun matkustamaan paljon työni puolesta ja asemilla odottelu tuottaa minulle suurta tyydytystä. Itse asiassa se on yksi työni eduista jota en mistään hinnasta vaihtaisi pois.
Taas kerran minun piti matkustaa pohjoiseen työasioissa. Saavuin tarkoituksella hyvissä ajoin. Lunastettuani lipun minulle jäi vielä 45 minuuttia aikaa ennen lähtöä, joten saatoin jälleen nautiskella omalaatuisesta mielihalustani. Päätin poiketa asemaravintolaan. Ostettuani kahvin istuin pöytään. Kello oli vasta hiukan yli kaksitoista ja asema suhteellisen hiljainen. Tyypillistä trafiikkia ei ollut ja se latisti tunnelmaa. Katselin ympärilleni etsien jotakin. En itsekkään tiedä tarkalleen mitä halusin, mutta tunsin tarvitsevani lisäkiihoketta.
Parin pöydän päässä istui noin kolmessa kymmenissä oleva mies. Hän luki päivänlehteä ja pistin merkille, että hän oli varsin komea. Tyylikäs hyvin istuva puku ja miellyttävät kasvonpiirteet toivat lisächarmia jo valmiiksi miehekkääseen olemukseen. Jotain tällaista kaipasin ja tunsin kostuvani. Mies hymyillessä valloittavasti hämmennyin mutta en kääntänyt katsetta pois. Sitten nostin kahvikupin huulilleni ja mies palasi lehtensä pariin. Hetkenpäästä katseemme kohtasivat toistamiseen. En tiedä mitä mies ajatteli, mutta olin täysin myyty. Jos paikalla olisi ollut vain me kaksi, olisin saattanut riisuutua siltä seisomalta.
Vilkuilimme toisiimme yhä useammin. Sinä päivänä olin valinnut päälleni lyhyen hameen. Levitin jalkojani ja tunsin ilmavirran sivelevän kuumottavaa haaraväliäni. Kosteat pikkupöksyt olivat liimautuneet kiinni pimpsaan ja luulen, että tumma karvoitus paistoi kankaan läpi näkyvästi. Ja mitä miehen ilmeestä oli pääteltävissä hänen kääntäessä katseensa minua, en voinut osua kovin paljon vikaan.
Jatkettuani hetken haaravälini esittelyä otin servietin pidikkeestä ja kaivoin kynän käsilaukusta. Kirjoitin - Odotan sinua naistenvessassa... jos haluat? Nousin ylös, kävelin pöydän ohi pudottaen lautasliinan miehen eteen ja jatkoin matkaa vessoja kohti.
Laitettuani kolikon aukkoon käänsin kahvasta. Ovi aukesi ja pujahdin sisään. Olin saapunut maailmaan jota valkoinen kaakeli hallitsi. Kävelin vessan perällä. Nojauduin pesuallasta vasten sydän rinnassa jyskyttäen.
Hetken kuluttua mies astui sisään. Huomatessaan minut vessan perällä hän pysähtyi oven sulkeutuessa takana. Viimein mies sai liikuntakykynsä takaisin ja asteli luokseni. Hän oli sanomaisillaan jotain mutta nostin sormen huulilleni. Mies nyökkäsi ymmärtämisen merkiksi.
Silitin poskea, sänki tuntui seksikkäältä. Sitten laskin käteni hitaasti alemmaksi tunnustellen matkalla jänteviä vatsalihaksia. Päästyäni alas kosketin miehen etumusta. Kova kalu painautui kättäni vasten kuin vaatien huomiota osakseen. Mielestäni oli kohtuullista, että se myös saisi sitä, joten polvistuin. Saatuani vetoketjun auki työnsin käteni housujen sisään ja tartuin kyrpään. Syvä huokaus kirposi miehen huulilta aivan kuin hän olisi arvannut mitä tuleman pitää. Saatuani kalun päivänvaloon lipaisin terskanpäätä. Mies värähti nautinnosta. Sitten otin kyrvän suuhuni ja aloin imeä sen pitkää muhkuraista vartta. Mies tarttui hiuksiini tukea hakien. Jatkoin patukan hyväilyä...
Lopulta kädet tarttuivat kainaloistani ja nostivat minut ylös. Katsoin hymyileviä kasvoja. Huulet painuivat huuliani vasten ja sujautin kielen miehen suuhun. Suudeltuamme mies irrottautui otteestani ja käänsi minut ympäri. Hellästi mutta vastustamattomasti hän taivutti minut pesualtaan ylle. Nojasin eteenpäin samalla kun mies rullasi hameen ylös lantiolleni. Sitten hän veti pikkuhousut alas nilkkoihini.
Oli minun vuoro huokaista nautinnosta miehen viedessä aseensa häpyhuulteni väliin. Mieleni teki huutaa nahkaparrun työntyessä sisään. Sormet painuivat tiukasti pakaroideni lihaan samalla kun mies alkoi liikuttaa etumustaan. Työnnöt olivat rauhallisia, tunnustelevia. Ne aivan kuin kutsuivat minua leikkiin mukaan. Ja voih… olinhan minä valmis, olin ollut sitä aivan alusta asti! Tartuin kädellä takanani liikkuvaan lantioon ja kannustin sitä jatkamaan voimakkaammin. Ja saatuaan suostumukseni mies kiihdytti tahtia. Ihana rakkauden seiväs sahasi sisälläni tehden minut hulluksi halusta. Mies vei kätensä sisään avonaisesta kaula-aukostani ja kaivoi rintani ulos liiveistä. Nännit nöpöttivät kovana ja miehen lykkiessä ne hankasivat hitaasti pesuallasta vasten.
Katselin peilistä miehen kasvoja samalla kun hän touhusi takanani. Keskittynyt katse kertoi halusta miellyttää naista, vaikka ajoittainen voihkinta puhuikin sen puolesta että laukeaminen oli lähellä. Herrasmiehen tavoin hän kuitenkin lykkäsi omaa nautintoa. Asia kiihotti minua entisestään ja aloin äännellä rajusti, niin kuin aina ollessani lähellä kliimaksia. Mies ymmärsi tämänkin ja alkoi nussia todella rajusti. Olin märkä eritteistä ja äärimmilleen paisuneen miehen elimen pumpatessa kuumaa pesääni nesteet valuivat alas reisiäni pitkin. Aloin uikuttaa orgasmin ensi aaltojen kulkiessa kehoni läpi. Ne lähtivät jaloista ja nousivat ylös pyörremyrskyn tavoin räjäyttäen lopulta tajuntani. Tunsin jättäväni ajan ja paikan ja muuttuvani äärettömäksi.
Palattuani takaisin tiesin matkani kestäneen vain muutaman sekunnin, vaikka se oli tuntunutkin ikuisuuksia kestäneeltä ajalta. Jalkani eivät kantaneet ja tunsin kuinka minua kannateltiin jotta en putoisi lattialle. Avasin silmäni nähdäkseni parahiksi kuinka mies vuorostaan sulki silmänsä ja puri hammasta. Heti tämän jälkeen valtava kyrpä alkoi pumpata spermaa onkalooni, miehen mylviessä samalla kuin sonni.
Lopulta kyrpä vetäytyi sisältäni ja saatoin nousta pystyyn. Vetäessäni pikkuhousuja jalkaani tunsin sperma valuvan vitustani. Onneksi minulla oli vara alusvaatteet käsilaukussa jotka saatoin vaihtaa junassa. Laskin hameen alas ja katsoin vielä peilistä, että kaikki oli hyvin. Tarkastellessani itseäni katseeni osui mieheen joka nojasi pesualtaaseen, hän näytti kaikkensa antaneelta. Huomatessaan minut hän puristi hymyn kasvoilleen. Hymyilin takaisin ja nostin toistamiseen sormen huulilleni. Sitten lähdin.
Vessanoven sulkeuduttua kovaäänisistä kantautui tieto, että junani oli saapunut. Suuntasin asemalaiturille ja nousin vaunuun. Löydettyäni istumapaikkani katsoin ulos ikkunasta ja hymyilin. Mikähän seikkailu minua odottaisi seuraavalla asemalla?
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Fantasiat, tarinat ja novellit

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker