Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Parisuhteet  ~  Pettäminen vai uudelleen pariutuminen
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 26.3.2006, 21:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Sain tuossa sähköpostia joltain hemmolta täältä foorumilta ja ajattelin puhua aiheesta näin julkisestikin. Muistan että täällä on moisesta ollut puhetta aiemminkin, mutta laitetaas omaksi aiheekseen.

Mies kyseli sähköpostitse pettämisen kannattavuutta vaimon pihtaamisen vuoksi ja mietiskeli samalla itsensä uudeen markkinointia. Ero oli myös käynyt mielessä.

Koska oloni tuntui lähinnä parisuhde terapeutilta, vastasin asiakkaalleni omalla syvällä rintaäänelläni. Toivottavasti siitä olisi apua muillekin kanssamatkaajillemme. Cool

Ja näinhän vastaukseni kuului:

"Suosittelen ottamaan asian puheeksi puolisosi kanssa. Pettämällä petät
paitsi itseässä, myös vaimoasi. Ja mikä pahinta, satutat ihmistä
kenestä välität. Uskon, että keksitte yhdessä ratkaisun ongelmaanne.

Menkää vaikka lomalle, tutustukaa toisiinne uudelleen ja keskustelkaa
toistenne mieltymyksistä. Yleisin partnerin pihtaamisen syy löytyy
yleensä puolison käyttäytymisestä ja huomion puutteesta; niistä
maagisista kauniista sanoista ja kipinän puutteesta parisuhteessa.

Jos puhuminen ei onnistu, on suhteenne jo valmiiksi huonolla pohjalla.
Suosittelen puhumaan vakavasti suhteestanne ja mahdollisesti
harkitsemaan uuden elämän aloittamista oman itsesi kanssa.

Hyvää kevättä Sinulle ja onnea matkaan!

Terveisin Parisuhde-eXpert EliXir Wink
"
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Pron
LähetäLähetetty: 15.4.2006, 14:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 05 Tam 2006
Viestejä: 19
Paikkakunta: Metsästämässä naisolentoja :D

Ei tuohon voi enään mitään lisätä. Hieno viesti. Wink

Itselläni ei taas kauhean hyvin 4 vuoden suhde päättyny. Itse luulin pidemmän aikaa että kaikki on hyvin jne... niin kuin parisuhteessa kuuluukin olla. Olin muuttanu sinä aikana äskettäin tytön luokse asumaan ja siitä viikko sen jälkeen yllätin hänet toisen miehen kanssa. Sydäntähän sellanen aina raastaa ja tulee se kuuluisa kysymys "Miks?" tyttö otti hirveät hepulit paikan päällä mulle ja sano että en kuulema huomioi sitä tarpeeksi suhteessa ja se siinä samassa kaiken muun kakkendaalin lisäks totes et "tää nyt tais sit olla tässä..?" Heh jälkeenpäin pystyn nauramaan koko asialle sen röyhkeyttä ja pokkaa koko asiassa. Petti, jätti ja heitti ulos kämpäst. Voiko miestä enempää lyödä? Confused

Siitä vain tuli mieleen et prkl! Puhukaa ja olkaa rehellisiä toisillenne ihmiset! Itsekkin luulin että kaikki oli hyvin? Me puhuttiin aina asioista ihan perin ja pohjin. Mistä vaan ja itse olin vielä seksielämässä se aktiivisempi, joka halus vaihtelua ja kokeilla uusia juttuja yhdessä. Itse en huomioinnu tarpeeksi..plaah. Tässäkin tapauksessa oppii läksynsä todella hyvin. Naisen omaan epävarmuuteen kaatu koko suhde.

Oho..tulipas avauduttua taas. Embarassed

_________________
toi avatar tulee vaihtumaan jos se jotakuta häiritsee? en ole vielä saannut kuvia ittestäni. Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 17.4.2006, 7:12  Vastaa lainaamalla viestiä






no olipa sulla siinä tosi enkeli:lol: no toivottavasti uus jätkä huomas heti mikä lutka se oli.no kaikki ei ole sisäisesti kauniita Very Happy
Takaisin alkuun
Pron
LähetäLähetetty: 17.4.2006, 13:04  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 05 Tam 2006
Viestejä: 19
Paikkakunta: Metsästämässä naisolentoja :D

joo ei tohon voi oikeen mitään muuta ku todeta että "Elämä on.."
vaikka vihaan sitä lausetta yli kaiken! Rolling Eyes

heh tuossa juteltiin itse asiassa toissa päivänä ja se sano että olisi mulle helpompaa irrottautua hänestä vihaamalla häntä mut ku se oliski niin yksinkertasta. sain vaan kaupan päälle rikkinäisen luottamuksen, rehellisyyden ja lojalisuuden, jolla pitäis mennä uuteen suhteeseen. Confused
tulee meinaa vaikuttamaan mun tuleviin suhteeseen tommonen..huoh.
sit se vaan totes et "tais olla jotain naisen logiikkaa taas" joo no..siihen en enään viitsiny kommentoida mitään. paha mieli siitä vaan tuli ku huomasin että voiko joku olla noin v**** tyhmä! Shocked jeps mut se siitä avautumisesta.

Elämä EI ole! Laughing

_________________
toi avatar tulee vaihtumaan jos se jotakuta häiritsee? en ole vielä saannut kuvia ittestäni. Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 17.4.2006, 13:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Pron kirjoitti:
se sano että olisi mulle helpompaa irrottautua hänestä vihaamalla häntä

Joo, aivan erilaisissa tilanteissa parisuhteen loppuessa nainen on kanssa sanonut mulle juuri noin, että hänen mielestään olisi parempi että eroaisin vihaisena hänelle. Ja hän itseasiassa oli hyvin mukava ja kultainen ihminen ja tuossa lopussa huomasin että hän oikein yrittä saasa minua vihaiseksi ja tekis sellaisia asioita joista tiesi että en pidä (nalkutus esim) ja mitä ei koskaan aikaisemmin ollut tehnyt. Ja häntä otti suuresti päähän kun minä sanoin että en oikein osaa olla vihainen ja pidän sinusta vaikka nyt erotaan Smile ja oikein kiusallani annoin ymmärtää että pidin häntä oikein mukavana ja tykkäsin kovasti hänestä, vaikka vähän jo ärsytti hänen käyttäytymisensä, mutta huomasin että häntä ärsytti oikeasti se että mulla oli lämpöiset fiilikset hänestä eron hetkellä Cool

Minä ajattelin silloin että toi on vain joku naisten juttu, että eron pitää olla dramaattinen, aivan kuin elokuvatähdillä Shocked

Mutta loogisin (ei siis naisten logiikka vaan miesten logiikka) syy tohon oli se, että toisella osapuolella oli huono omatunto siitä mitä oli tehnyt toista kohtaan ja jos sinä oikein vihaisena ja kiukkuisena lähdet, niin oma paha teko ei tuntunut niin pahalta, mutta jos oman pahan teon jälkeen sinä eron tapahtuessa vielä koet lämpimiä tunteita ja ystävällisesti eroat, niin silloin omat pahat teot tuntuu kahta pahemmilta Confused

äh, no mutta tuntuuko tuo teistä miehistä loogiselta Question

entä naisista Question Question

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Missy
LähetäLähetetty: 17.4.2006, 14:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Seikkailija


Liittynyt: 12 Maa 2006
Viestejä: 57

Voishan tuo olla ihan loogista.
Mut ainaki omissa eroissa toi ei oo ollut syynä, tia no osittain on koska jättämisestä itsessään tulee huono omatunto (varsinki jos eroon ei oo mitään selvää syytä toisen osapuolen mielestä) ja jos toinen on vihanen ni saa oikeesti erottua eikä ala miettimään etmitäs jos sittenki kokeilis uudestaan.
olinpa taas selvä mutta toivottavasti ymmärrätte idean Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
timolumi
LähetäLähetetty: 18.4.2006, 9:47  Vastaa lainaamalla viestiä
Romantiikan ruumiillistuma


Liittynyt: 07 Huh 2006
Viestejä: 48
Paikkakunta: Suomi..;)

Niin tuskin se pettäminen pelkästään seksin takia on niin paha rikos kuin se että toinen orjuuttaa toista sillä että ei niin paljoa haluakkaan seksiä,joka kuuluu kyllä elämään...Smile

Mutta ajatelkaapas taas sitä jos suhteessa on jo lapsiakin niin kyllä se kulissi avioliittokin parenpi kuin että eri isät välillä lapsella ja taas voihan siinä molemmat mennä ja käydä vieraissa, koska verraten johonkin sinkkuun niin tuskin sekään sen enempää saa todellisuudessa...Wink

Koska todellinen isä on se vain oikea ja taas jos lapsia menty tekeen niin pitäisi miettiä että silloin on sen vanhempi, joka joka tapauksessa joutuu siitä maksaan ja huolehtiin velvollisuuksiaan vähintään sen 18v.

Joten kannatta harkita että onko se matalampi aita siihen eroon se paras ja kun esim. euroopassa se todella yleistä että käyvät vieraissa ja siksi sielä jopa ilotalotkin ovat yleisiä...

Ja voin sanoa tuon ihan siksi että olen oppinut sen todella hyvin kun viime ajat seurustellut ulkomailla asuvien kanssa ja huomannut tämän Suomalaisen luonteen monessa asiassa ja meillä paljon opittavaa vielä...Wink

_________________
Aina kiinostunut..Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Yahoo Messenger
Vieras
LähetäLähetetty: 18.4.2006, 13:16  Vastaa lainaamalla viestiä






Älkää olko noin vanhanaikaisia! Kyse on vain seksistä, eikä kukaan jaksa saman naisen/miehen kanssa vuodesta toiseen nussia. Jos jaksaa, niin ihminen on aika tylsä - ainakin mun mielestä. Itse käyn säännöllisesti huorissa ja parisuhde muijakaverin kanssa vain paranee. Minusta ei olisi pelkästään yhdennaisen mieheksi, joten on itseni kannalta helpompi hommatta maksullista seuraa, joka ei soittele perään ja vaadi ihmeitä. Minunkaltaisia miehiä on varmaan aika monta...
Takaisin alkuun
Missy
LähetäLähetetty: 18.4.2006, 15:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Seikkailija


Liittynyt: 12 Maa 2006
Viestejä: 57

Kyllä se seksi vuodesta toiseen saman ihmisen kanssa toimii monilla, eikä oo ees tylsää. Voi vaan välillä keksiä kaikkea uuttas jos mielikuvitusta riittää. Toisaalta voihan se olla ihan mielikuvituksellista käydä huorissa ku tulee tylsää.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 18.4.2006, 18:50  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Anonymous kirjoitti:
Älkää olko noin vanhanaikaisia! Kyse on vain seksistä, eikä kukaan jaksa saman naisen/miehen kanssa vuodesta toiseen nussia. Jos jaksaa, niin ihminen on aika tylsä


Itse asiassa tuon voi kääntää päälaelleen - aika tylsä on ihminen, jos ei keksi vaihtelua seksiin saman partnerin kanssa vuodesta toiseen.

Voi sitä muutakin vaihtelua olla kuin kumppanin vaihto, katsos.

Lainaus:
Itse käyn säännöllisesti huorissa ja parisuhde muijakaverin kanssa vain paranee. Minusta ei olisi pelkästään yhdennaisen mieheksi, joten on itseni kannalta helpompi hommatta maksullista seuraa, joka ei soittele perään ja vaadi ihmeitä. Minunkaltaisia miehiä on varmaan aika monta...


Tavallaan kuulun samaan kategoriaan, mutta en ihan noin jyrkästi. Huorissa en käy, eikä minulla ole pakonomaista tarvetta alkaa suhteessa pettämään - mutta pelailen kylläkin. Olen paatunut flirttailija ja sellaista "henkistä seksiä" toisinaan kyllä tapahtuu.

Mutta pelaaminen on parasta. Ei sitä tarvitse viedä seksiin asti.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
timolumi
LähetäLähetetty: 18.4.2006, 19:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Romantiikan ruumiillistuma


Liittynyt: 07 Huh 2006
Viestejä: 48
Paikkakunta: Suomi..;)

Niin.. Kuulin hyvän jutun siitä kun luulin lestaatiolaisia niihin seksin suhteessa pahinmaksi, mutta kun niillä se telttakokoontuminen sielä oliko se Jämijärvellä, niin isäni nauraa sitä kun se virkansa puolesta kuulut että sielä kaupoista loppuu ehkäsyvälineet heti alkuunsa...Wink

Eli aika yllättävää, kun luulen että heidän silmissä olen se syntinen paha..Smile

_________________
Aina kiinostunut..Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Yahoo Messenger
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker