Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Amatöörit

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Amatöörit  ~  bi-tyttöä kotivideoon!
sometime
LähetäLähetetty: 2.4.2006, 3:05  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 02 Huh 2006
Viestejä: 12

Moiks!

Mikäli olet kivannäköinen ja sopusuhtainen alle 30-v.nainen ja kiinnostunut esiintymään nainen-nainen amatööriseksivideolla, otappa ihmeessä yhteyttä sometime@luukku.com!

Kerron sitten itsestäni lisää !

t.heidi Laughing

_________________
http://pikkareita.liveadulthost.com/ my wet panties Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Mr Lothar
LähetäLähetetty: 2.4.2006, 11:04  Vastaa lainaamalla viestiä
Asiantuntijajäsen


Liittynyt: 10 Elo 2005
Viestejä: 1644
Paikkakunta: Keikkailen milloin missäkin

sometime kirjoitti:
Moiks!

Mikäli olet kivannäköinen ja sopusuhtainen alle 30-v.nainen ja kiinnostunut esiintymään nainen-nainen amatööriseksivideolla, otappa ihmeessä yhteyttä sometime@luukku.com!

Kerron sitten itsestäni lisää !

t.heidi Laughing


Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta miksi tytön pitää olla Bi jos kuvaukset ovat siis nainen-nainen, eikö ilmoituksessa kannattaisi lukea "Bi tai lesbo tyttöä kotivideoon"

_________________
Tutustu myös kotisivuihini http://www.MrLothar.fi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Vieras
LähetäLähetetty: 2.4.2006, 18:31  Vastaa lainaamalla viestiä






Mr Lothar kirjoitti:
sometime kirjoitti:
Moiks!

Mikäli olet kivannäköinen ja sopusuhtainen alle 30-v.nainen ja kiinnostunut esiintymään nainen-nainen amatööriseksivideolla, otappa ihmeessä yhteyttä sometime@luukku.com!

Kerron sitten itsestäni lisää !

t.heidi Laughing


Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta miksi tytön pitää olla Bi jos kuvaukset ovat siis nainen-nainen, eikö ilmoituksessa kannattaisi lukea "Bi tai lesbo tyttöä kotivideoon"




Voi Lothar kun takerrut mitättömiin asioihin.
Takaisin alkuun
sometime
LähetäLähetetty: 2.4.2006, 21:22  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 02 Huh 2006
Viestejä: 12

Hei Lotsku!

Asiahan ei tietty sulle kuulu, mutta jos kiinnostaa niin mielipiteeni on se että tähän astiset kokemukset lesbotytöistä eivät ole olleet mielenkiintoisia, satun itse vaan pitämään enemmän bi-tytöistä.. kuitenkaan en halua yleistää sillä toivoisin että tapaisinkin lesbotyttöjä jotka ovat yhtä viehkeitä, spontaaneja ja haluttavia kuin bi-tytöt. Ja haluan että videolla näkyy todellista himoa ja halua!

Ja jos vaikka saisin tuosta kuvauksiin suostuvasta tytöstä jotain pysyvämpääkin elämääni, niin why not? Sen takiakin rajaan lesbot jo pois sillä käsitykseni mukaan ne ei oikeen tykkää kun mies työntyy niihin ja se kuitenkin kiihottaa mua itteeni suunnattomasti kun näen oman mieheni naivan toista naista, ketä itsekin duunaan Wink
öhöm Embarassed

sinfully yours,
heidi

_________________
http://pikkareita.liveadulthost.com/ my wet panties Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Härski
LähetäLähetetty: 2.4.2006, 22:40  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Täytyy myöntää että oli aika hyvä vastaus, ja hyvin perusteltu. Mitäs Anssi tohon sanot?

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mr Lothar
LähetäLähetetty: 3.4.2006, 10:59  Vastaa lainaamalla viestiä
Asiantuntijajäsen


Liittynyt: 10 Elo 2005
Viestejä: 1644
Paikkakunta: Keikkailen milloin missäkin

sometime kirjoitti:
Hei Lotsku!

Asiahan ei tietty sulle kuulu, mutta jos kiinnostaa niin mielipiteeni on se että tähän astiset kokemukset lesbotytöistä eivät ole olleet mielenkiintoisia, satun itse vaan pitämään enemmän bi-tytöistä.. kuitenkaan en halua yleistää sillä toivoisin että tapaisinkin lesbotyttöjä jotka ovat yhtä viehkeitä, spontaaneja ja haluttavia kuin bi-tytöt. Ja haluan että videolla näkyy todellista himoa ja halua!

Ja jos vaikka saisin tuosta kuvauksiin suostuvasta tytöstä jotain pysyvämpääkin elämääni, niin why not? Sen takiakin rajaan lesbot jo pois sillä käsitykseni mukaan ne ei oikeen tykkää kun mies työntyy niihin ja se kuitenkin kiihottaa mua itteeni suunnattomasti kun näen oman mieheni naivan toista naista, ketä itsekin duunaan Wink
öhöm Embarassed

sinfully yours,
heidi


No niin, nyt ilmoituksen lukijat siis jo tietävätkin enemmin eli tarkoitus olisi se että mahdollisesti jossain vaiheessa miehesikin saisi työntyä heihin.

Minun mielestä on kaksi eri asiaa hakea henkilöitä filmiin tai hakea samalla henkilöitä sekä filmiin että yksityiselämään (jälkimmäinen kuuluu lähinnä treffit osioon)!

PS. Tämä oli se asia jonka halusinkin saada esille, koska jotenkin arvasin että miehelläsikin on haluja työntyä tuohon tyttöön Very Happy

_________________
Tutustu myös kotisivuihini http://www.MrLothar.fi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
sometime
LähetäLähetetty: 3.4.2006, 21:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 02 Huh 2006
Viestejä: 12

Ei nyt viittis alkaan hiuksia halkoon tälläsen asian takia. Kun kuitenkin etupäässä haen videolle seuraa. Kerroin vaan piilomotiivin miksi en pidä lesboista, ei sillä että välttämättä enää haluaisin jakaa miestäni kelleen naiselle. Mainitsin siitä vaan bi-tyttöjä puoltavana asiana, en kriteerinä.

Myönnän että omaan ennakkoluuloja lesboista ja siksi en sellaista mielelläni kelpuuttaisi mukaan. En suinkaan seuranhakumielessä!

Jos laitan sormet ristiin tulevaisuuden tapahtumista niin se on eri asia kuin hakea naista kuvauksiin ja vapaa-ajalle.Mielestäni tämä "seuranhakuisuus" ja vihjaukset toiselle palstalle siirymisestä on täysin perustelemattomia. Exclamation
prkl.. muutenki huono päivä ja sitten mun sanoja väännellään..
wrathfully yours,
heidi

_________________
http://pikkareita.liveadulthost.com/ my wet panties Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Mr Lothar
LähetäLähetetty: 3.4.2006, 21:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Asiantuntijajäsen


Liittynyt: 10 Elo 2005
Viestejä: 1644
Paikkakunta: Keikkailen milloin missäkin

sometime kirjoitti:

prkl.. muutenki huono päivä ja sitten mun sanoja väännellään..
wrathfully yours,
heidi


En ole väännellyt sanojasi, ne ovat tuossa yläpuolella juuri niin kuin olet ne kirjoittanutkin, minä olen vain esittänyt oman mielipiteeni.

PS. Aika pienestä tunnutte hiilestyvän ja otte itseenne jos hiukkakin kritisoi teidän kirjoittamia tekstejä, mitenhän hyvin kestäisitte videoidenne arvostelua Cool

_________________
Tutustu myös kotisivuihini http://www.MrLothar.fi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
sometime
LähetäLähetetty: 3.4.2006, 21:57  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 02 Huh 2006
Viestejä: 12

musta on eri asia antaa rakentavaa kritiikkiä kuin ottaa joku silmätikuks ja tehdä omia johtopäätöksiä asioista.

En voi sanoa että mielipiteesi on väärin, mutta sen voin sanoa että olet ymmärtänyt väärin asian jota koitin valottaa.

pah. Yrität siis vihjata että hiillyn siitä että minua arvostellaan.. asia ei ole ihan niin, hiillyn nyt vaan siitä että en saa sua tajuamaan että en tarkoittanut asiaa niinkuin olet sen nyt ymmärtänyt.


t.heidi

_________________
http://pikkareita.liveadulthost.com/ my wet panties Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Härski
LähetäLähetetty: 3.4.2006, 22:09  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Nyt se sota alkoi, ei muuta pojat kuin MAASTOON Shocked

Ei no mutta molemmat saitte esittää kantanne tuossa niin hyvä että toi asia on nyt selvä Smile

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mr Lothar
LähetäLähetetty: 3.4.2006, 22:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Asiantuntijajäsen


Liittynyt: 10 Elo 2005
Viestejä: 1644
Paikkakunta: Keikkailen milloin missäkin

sometime kirjoitti:
musta on eri asia antaa rakentavaa kritiikkiä kuin ottaa joku silmätikuks ja tehdä omia johtopäätöksiä asioista.

En voi sanoa että mielipiteesi on väärin, mutta sen voin sanoa että olet ymmärtänyt väärin asian jota koitin valottaa.

pah. Yrität siis vihjata että hiillyn siitä että minua arvostellaan.. asia ei ole ihan niin, hiillyn nyt vaan siitä että en saa sua tajuamaan että en tarkoittanut asiaa niinkuin olet sen nyt ymmärtänyt.


t.heidi


Nuo ovat taas sinun mielipiteitäsi minun kirjoitteluista.
Minusta on muuten aika erikoista että sinä luulet tietäväsi sen miten minä olen minkäkin sinun kirjoituksen tajunnut Cool

_________________
Tutustu myös kotisivuihini http://www.MrLothar.fi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
cowboi
LähetäLähetetty: 3.4.2006, 22:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





naiset......ja se logiikka.... mykistää aina ????????????!!!!!!!...vai mitä Wink
Takaisin alkuun
sometime
LähetäLähetetty: 3.4.2006, 23:42  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 02 Huh 2006
Viestejä: 12

En oikeen osaa sanoo miten tähänkin nyt suhtautuis.. oon uusi tällä foorumilla , anteeks jos oon ollu jotenkin poikkeava teidän muista kirjoittelijoista. Mä vaan halusin sille videolle tytön.

Vetäydyn mittelöstä Rolling Eyes
t.heidi

_________________
http://pikkareita.liveadulthost.com/ my wet panties Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Härski
LähetäLähetetty: 4.4.2006, 0:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

sometime kirjoitti:
En oikeen osaa sanoo miten tähänkin nyt suhtautuis.. oon uusi tällä foorumilla , anteeks jos oon ollu jotenkin poikkeava teidän muista kirjoittelijoista. Mä vaan halusin sille videolle tytön.

Vetäydyn mittelöstä Rolling Eyes
t.heidi

elä lannistu, tälläinen peitsen taittaminen vaan tuo huomiota tohon sun kirjoitukseen ja on isompi mahdollisuus että joku näkee ja vastaa. Jos et ole laittanut treffi-ilmoitusta tuosta nainen hakee naista niin laita

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Bisnes
LähetäLähetetty: 4.4.2006, 11:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





sometime kirjoitti:
Moiks!

Mikäli olet kivannäköinen ja sopusuhtainen alle 30-v.nainen ja kiinnostunut esiintymään nainen-nainen amatööriseksivideolla, otappa ihmeessä yhteyttä sometime@luukku.com!

Kerron sitten itsestäni lisää !

t.heidi Laughing


No, ajattelit laajentaa yhtiösi toimialaa, pikkuhousushopin lisäksi tasokasta vidotarjontaa.
Niin, yrittäminen kunniaan Suomessa.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Amatöörit

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker