Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 4
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Parisuhteet  ~  pettäminen ja kyttääminen
kyylä vaimo
LähetäLähetetty: 6.4.2006, 15:03  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Moi olen uusi täällä ja ajauduin seksiaiheisiin nimenomaan epäillessäni miestäni pettämisestä.

(Nokialainen suljettuna, erikoisia selityksiä monenlaisista asioista..jotain epätavallista,uudet käytännöt hygienian suhteen, partaa ajamaan useammin tms, poissaolevuutta, ylihyväntuulista pirteyttä.)

Pihtaamista meillä ei ole, vaikka se ensimmäisenä voikin tulla mieleen, että mites onkaan suihinottotaitojen laita..

Tämän oman tapauksen lisäksi, yleiselläkin tasolla mietityttää moni asia.

Tuntuu, että naiset jakautuvat kahteen kastiin.
Vaimot niitä jotka jahtaavat ja taistelevat ketkun miehensä kanssa, uskovat omasta mielestään hyveelliseen parisuhteeseen ja romantiikkaan. Aavistelevat jotain, mutta eivät osaa sitten pohjimmiltaan täysin kuvitellakaan noita asioita. Tavallaan elää "pullossa", ja eräänä päivänä kun silmät aukeaa, se on sitten kamala shokki...ja itketään ja soitellaan miehen puhelinmuistio läpi ja aletaan kyttäämään miestä..syytetään pahoja naisia, jotka tulee ja vie miehen Rolling Eyes .

Ja vuoronperään tietysti uskotaan miehen selityksiä, ja yritetään ajatella että kyllä ne pojat mutta ei tuo meän Markku semmosta.. , vaikka jokin kolkuttaa kokoajan takaraivossa..

Onko tarjota näkökulmia tai mielipiteitä..kuinkahan parisuhteessa päädytään asetelmaan, jossa toisesta ulee pakoilija ja toisesta kyylä .

Onko miehillä ajatuksia, kuinka teidät saa avautumaan rehellisesti..?eli ettei olisi tarvis alkaa hankkia salaisia prepaid-liittymiä ja järjestää harrastuksia että löytyy se rako sille pettämiselle.

Olen ajatellut, että onko se jahtaajan rooli jotenkin itse itselle kaivettu kuoppa..eli alitajuisesti esitän miehelle jotain väärää roolia, aiheutan sen että hän ei koe voivansa olla rehellinen tms.

Minuakin ovat ukkomiehet vokotelleet sinkkuaikoinani, ja eräällä oli selitys että ei voi kertoa vaimolle tai erota, koska pelkää vaimon olevan niin herkkä että tekee itselleen jotain..Eli perustelee kertomatta jättämisen sillä, ettei halua loukata vaimoa..hassua..siitä vaimo minulle soittelemaan ym.ym. Eli on se toinenkin laita nähty, ei ollut herkkua mutta viimekädessä oppii vaimon tunnoista vasta kun itse siihen joutuu.

No, tämä nyt tästä, vastatkaa ja kertokaa mietteenne mikäli asia kiinnostaa..tai kritisoikaa.
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 6.4.2006, 19:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Mustasukkaisuus tappaa suhteen kuin suhteen, tai vähintään jouduttaa sitä väjäämätöntä kohtaloa mihin suuntaan suhde on menossa.

Ei se ainakaan miehen pettämisintoa vähennä, jos omassa kotona odottaa aina kyyläävä pirttihirmu. Ehkäpä tehokkaampi tapa on vedota miehen omaantuntoon, eli koittaa olla sitten hetken aikaa oikein "hyvä vaimo" - olla hyväntuulinen, ymmärtäväinen, ehkä hivenen alistuvakin... Niin ettei joka asiassa hyppää miehen silmille jos kiukuttaa.

Ellei aivan tunteeton paskiainen ole miehenpuolikkaana, alkaa siinä varmasti miettimään onko tämä toisaalla pelaaminen sittenkään järkevää ja mitä tässä menetänkään jos kiinni jään.

Niin, ja se tehokkain keino pettämistä epäillessä ei edelleenkään ole kyräillä ja kyylätä vaan kysyä suoraan.

Niin absurdilta kuin se kuulostaakin, suoraan päin naamaa yllättävässä tilanteessa (vaikkapa illallispöydässä tai miksei jopa ravintolaillalisella) laukaistu "Pertti, petätkö sinä minua?". Vaikkei mitään järkevää vastausta saisikaan, voi niitä naisen vaistojaan sitten hyväksikäyttää reaktioita tarkkaillessaan.

Hyvä pelimies saa olla, että pystyy sellaisessa tilanteessa pitämään salailunsa piilossa pinnan alla.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
kyylä vaimo
LähetäLähetetty: 6.4.2006, 20:10  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Hyvä pointti. Varmasti se niin on, että mitä pirttihirmumpi on kotona, sitä yksinäisemmäksi mies itsensä tuntee.

Siinä on naisen näkökulmasta se tietty kauhun tasapaino, että mihin pisteeseen asti nainen voi ilmaista pitkässä suhteessa myös kielteisiä tunteitaan, ilman että mies kokee olevansa jatkuvalla tulilinjalla.

Ja kun epäilys iskee, eli löytyy kortonkipakettia ja tyttölöiden nummeroita, niin alkaa olla se hymy tiukassa, vaikka iloisuudella voisikin vielä tilannetta ennaltaehkäistä.

Suoraan kysymisessä on aina se kysenalaisuuden suuri mahdollisuus..tarkoittaa että kun sieltä tulee niitä reaktioita, niin riippuu aina vähän päivästä kuinka niitä tulkitsee. Ja kuka hullu sanoo että ; kyllä petän tietenkin, anteeksi vain.
Suuttuminen tai vaikea ilme on joidenkin mielestä varma nakki, mutta toisaalta..onko se mikään todiste...vai onko se vain todiste siitä että kysymys oli asiaton ja osoittaa epäluottamusta, josta toinen (viaton raukka) sitten yllättyy ja provosoituu.

No, se kai riippuu aivan tapauksesta, onko jäänyt rysän päältä kiinni vai onko asia epäilyksen asteella, silloin ei tee mieli kysellä, ettei rupea peittelemään jälkiänsä..Ja tuosta ajatuksesta pääsee taas ajojahtiteemaan.

Onko typerämpää kuultu, kuin että pitää aikuisen ihmisen tekemisiä vahtia. Siinä herää kysymys, että kumpi oli ensin muna vai kana, kyttäänkö minä koska mies pettää vai pettääkö mies koska minä kyttään.
Very Happy

Ja kyttäämisen päälle jos kiinni jää, niin varmasti on helisemässä että "Kun ei hetken rauhaa saa mennä ja tulla"
Takaisin alkuun
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 6.4.2006, 21:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

kyylä vaimo kirjoitti:
löytyy kortonkipakettia ja tyttölöiden nummeroita


Toi kortsupaketti on jo aika paha! Shocked
Minun miehelläni olisi toivottavasti hyvä selitys moiseen ja uskon kyllä olevani oikeutettu asiaa kysymään. Ja eiköhän kumppani toisensa tunne, olipa vastaus millainen hyvänsä... Jos asioista ei pysty keskustelemaan, niin suhdetta kannattaisi miettiä muutenkin kuin vain petämisen kannalta. Tai jos parisuhde tuntuu olevan yhtä kissaa ja hiirtä, niin olisiko aika lähtä vaikka kahden keskiselle lomalle ja perehtyä toisiinne edes hetken aikaa? Monia asia voisi selkiytyä noiden päivien aikana.

En voi kuin toivoa kaivattua lopputulosta ja voimaa asioiden setvimiseen. Muista että parisuhteeseen tarvitaan aina kaksi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 7.4.2006, 20:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Heeeeetkinen... Löytyyhän niille kortsuille parisuhteessakin käyttönsä!

A) Lompakossa, ihan siltä varalta että kaverilla käy flaksi eikä ole välineitä. Esim veljellesi todistettavasti olen kortsuja vipannut tällaisessa tilanteessa Laughing

B) Jos hieman hankalassa paikassa tulee harrastettua seksiä, niin ettei peseytymismahdollisuutta ole... Kätevämpi pistää rojut kortonkiin kuin antaa emännän sitten valutella niitä pitkin reisiä puoli päivää Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 7.4.2006, 20:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

assa kirjoitti:

A) Lompakossa, ihan siltä varalta että kaverilla käy flaksi eikä ole välineitä. Esim veljellesi todistettavasti olen kortsuja vipannut tällaisessa tilanteessa Laughing


Tajuskohan ne edes käyttää sitä, kun vieläkin ovat yhdessä! Rolling Eyes

assa kirjoitti:
B) Jos hieman hankalassa paikassa tulee harrastettua seksiä, niin ettei peseytymismahdollisuutta ole... Kätevämpi pistää rojut kortonkiin kuin antaa emännän sitten valutella niitä pitkin reisiä puoli päivää Wink


Voi satiinihamettani, nyyh. Crying or Very sad
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
nooraus
LähetäLähetetty: 15.2.2007, 16:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 13 Hel 2007
Viestejä: 27

Luotan parisuhteeseeni ja luotan mieheeni.
Edellisten kokemusten perusteella olin tässä kyseisessä suhteessa kovin luottamuspulainen, jos mies ei vastannut puhelimeen jne, aloin HETI epäilemään. Jonkin ajan tätä touhua jatkaneeni, puhuin suoraan miehelleni ja kysyin että pettääkö, tietysti vastaus siihen aina on että ei,
niin kuin tälläkin kertaa. Sain todisteet siitä että hän ei petä.
Tapahtuman jälkeen tulin siihen päätökseen, että voin stressata itseni hengiltä, tuhlata suhteessa olo aikaani jatkuvaan epäilyyn ja kyyläilyyn,
tai sitten luottaa,olla onnellinen ja ottaa vastaan mitä elämä antaa.
Suosittelen siis puhumaan asiasta avoimesti, jos toinen osapuoli asiasta suuttuu,hermostuu,loukkaantuu,huutaa, EHKÄ silloin on jotain aihetta epäillä. mutta ihminen jolla ei mitää salattavaa ole,ottaa asian rauhallisesti. Loukkaantun toki minäkin,jos mies tulee kyselemään että petätkö, mutta en siitä suutu tai raivostu,koska tiedän ettei minulla mitään salattavaa ole.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 31.3.2007, 12:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Parisuhde toimii vain luottamuksella. Kyttääminen ja epäileminen syövät sitä väistämättä. Pettäminen... Ei mielellään, siitä ei seuraa mitään hyvää. Vaikka kumppani ei tietäisikään siitä mitään, pettäjä tietää itse.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
pete
LähetäLähetetty: 2.4.2007, 3:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 03 Maa 2007
Viestejä: 13
Paikkakunta: Uusimaa

Mieti siitä, KENET pettetään? ja miksi olisi vaihtoehto A parempi kuin B?
Muistaa myös se, että pettämisen taustalla on aina joku syy jonka syylistäminen ei taatusti poistaa

A: itse
B: puoliso
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 2.4.2007, 8:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Miksi kumpikaan vaihtoehto olisi toista parempi?

Entä poistuuko se taustalla oleva syy pettämisellä? Jos kotona ei seksielämä tyydytä, tyydyttääkö se paremmin vieraissa käynnin jälkeen, muuttuuko se oma kulta paremmaksi rakastajaksi? Eppäillä soppii.

Valehteleminen ja epärehellisyys eivät koskaan rakenna parisuhdetta paremmaksi, vääntelipä asiaa mihin suuntaan hyvänsä. Luottamuksen menettämisen jälkeen sitä on vaikeaa, ellei mahdotonta saada takaisin. Kun luottamus vielä sattuu olemaan yksi toimivan parisuhteen kulmakivistä, ei sen menettäminen varmasti korjaa jo ennalta ongelmallista tilannetta.

Ratkaisu löytyy muualta, jos vain on voimaa ja uskallusta löytää se.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
kukkamaaria
LähetäLähetetty: 2.4.2007, 12:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 02 Huh 2007
Viestejä: 7

Mun mielestä rehellisyys, avoimuus ja luottamus on kaiken aa ja oo parisuhteessa.

Jos tekee mieli mennä vieraisiin sen takia, ettei suhteen seksielämä toimi, niin se pitää sanoa ihan rehellisesti kumppanille. Asialle voi tehdä jotain, opetella jotain uusia juttuja, katsellaan yhdessä jotain kuvia tms. ja silleen Wink Seksielämä tarvii välillä jotain piristystä. Alkaahan se kyllästyttämään pidemmän päälle, jos vuosi vuodelta duunaillaan samalla tavalla.

Monet etsivät pettämisellä parempaa. Jos puoliso on sellainen pirttihirmu joka naputtaa ja nalkuttaa koko ajan, eikä muista hellyyttä ja ystävällisyyttä. Niin sitä hellyyttä lähtee etsimään jostain. Monet pettäjät etsivät ihmistä, kenen kanssa voi keskustella ja puhua asiosta rehellisellä tasolla, mitä ei puolison kanssa pysty tekemään. Se on mielen terapiaa.

Jos joku asia nyppii oikein kunnolla ja pitkän päivän jälkeen toinen tulee töistänsä kotiin, niin sitähän helposti alkaa naputtamaan toiselle asiasta kuin asiasta. Purkaa pahaamieltänsä toiseen.
Itse olen oppinut sen, että jos on ollut huono päivä, niin sanon siitä toiselle ja kerron mistä se johtuu. Näin toinen tietää syyn, mistä olen äkeissäni ja eikä heti ajattele, että vika on hänessä tms.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Saija
LähetäLähetetty: 24.4.2007, 8:54  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 16 Tou 2006
Viestejä: 14
Paikkakunta: Turku

Toisinaan parit vain kasvavat ajan kuluessa henkisesti erilleen, ilman sen suurempaa dramatiikkaa. Parisuhdetta pitää hoitaa ja vaalia, myös huonoinea hetkinä! Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
.-iisi-.
LähetäLähetetty: 24.4.2007, 11:03  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





kukkamaaria kirjoitti:
Mun mielestä rehellisyys, avoimuus ja luottamus on kaiken aa ja oo parisuhteessa.

Jos tekee mieli mennä vieraisiin sen takia, ettei suhteen seksielämä toimi, niin se pitää sanoa ihan rehellisesti kumppanille. Asialle voi tehdä jotain, opetella jotain uusia juttuja, katsellaan yhdessä jotain kuvia tms. ja silleen Wink Seksielämä tarvii välillä jotain piristystä. Alkaahan se kyllästyttämään pidemmän päälle, jos vuosi vuodelta duunaillaan samalla tavalla.


En tiedä onko sulla kokemusta tästä, mutta mun pitää kyllä sanoa, että tilanne voi olla se, että rakastat kumppaniasi, mutta hän ei voi tai halua - yleensä halua - suostua seksielämän muutoksiin, vaikka kuinka kyselisi. Tuloksena vain ihan stanan tuskastuttavaa vonkaamista ja vänkäämistä. Muuten kaikki voi olla kunnossa. Aika harva lähtee silloin viemään asiaa seksiterapeutille tai jaksaa yrittää aina höpöttää niistä muutoksista, kun vastakaikua ei tule. En lähde muiden puolesta tai vastaan moralisoimaan, mutta on se todella paha paikka jos sitten tossa tilanteessa pitäis vuosien puhumisen jälkeen ryhtyä eroamaan, vaikka muuten rakastaisi kumppaniaan. Aika harva kuitenkaan kestää sitä, että kumppani haluaisi luvan jonkun toisen kanssa paneskelemiseen.
Takaisin alkuun
usko mennyt
LähetäLähetetty: 24.4.2007, 16:09  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Mä en kyllä kauheasti ihmisten uskollisuuteen enää luota. Sen verran on tullut täällä netissäkin pyörittyä - seksipalstat on täynnä parisuhteellisia seksinhakijoita. Nykyelämä tekee sen niin helpoksi - kännykät, netti, autolla pääsee minne vain, ja on sallittua pitää harrastuksia... missä sitten liekin sen parituntisen.

Ota härkää sarvista ja kysy päin naamaa. Ja - on en tiedä mitä sinä itse ajattelet - mutta voisitko ajatella, että molemmat (oikeus oltava molemmilla) käy välillä vieraissa.
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 24.4.2007, 17:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

usko mennyt kirjoitti:
Mä en kyllä kauheasti ihmisten uskollisuuteen enää luota. Nykyelämä tekee sen niin helpoksi - kännykät, netti, autolla pääsee minne vain, ja on sallittua pitää harrastuksia... missä sitten liekin sen parituntisen.


No huh, vähän väärä lähtökohta ihmisten uskollisuuteen luottamiselle Laughing

Luottamuksen täytyy tulla parisuhteesta ja omasta kumppanista, ei ympäristön olosuhteista.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 4
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker