Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 4
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Parisuhteet  ~  pettäminen ja kyttääminen
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 24.4.2007, 17:39  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

Tietynlaiset odotukset (esim. pettäminen / uskollisuus) toisen ihmisen suhteen tuo niitä pettymyksiä. Onko mahdollista olla odottamatta uskollisuutta katkeroitumatta? Olisiko elämä parempaa ja rakkautta enemmän, jos odotukset toisen suhteen olisi vapaamielisempiä? Epäilykset kuitenkin saastuttavat mielen ja rikkovat rakkauden.

Näitä asioita mietties tuntuu et pää leviää Confused

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
.-iisi-.
LähetäLähetetty: 25.4.2007, 11:42  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





usko mennyt kirjoitti:
Ota härkää sarvista ja kysy päin naamaa. Ja - on en tiedä mitä sinä itse ajattelet - mutta voisitko ajatella, että molemmat (oikeus oltava molemmilla) käy välillä vieraissa.


Joskus exän kanssa leikittelin ajatuksella. Mutta hän ei. Siis pyörittelin asiaa vähän siinä sen kanssa, mutta kato jos ei niin ei. Voisin joo itse ajatella että tehtäis sopimus asiasta.. hankala sanoa, miten sen kestäis kun näin ei oo voinu tehdä tai tultu tehtyä.. mutta kun se ei niin ei Confused
Takaisin alkuun
Tulisydän
LähetäLähetetty: 25.4.2007, 12:41  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

usko mennyt kirjoitti:
Mä en kyllä kauheasti ihmisten uskollisuuteen enää luota. seksipalstat on täynnä parisuhteellisia seksinhakijoita.
Tästä en voi muuta todeta kuin, että ensinnä sinulta itseltäsi on mennyt uskollisuus sinulle itsellesi.

Ihminen luonnostaan ei ole yksiavioinen. Tämä kulttuuri sanelee paljolti sen, millainen moraali ihmisillä on.
Jos nykymies osaisi lukea kehokieltä ja käyttäisi tehokkaasti hajuaistiaan, niin pariteltavia naisia löytyisi pilvin pimein. Eläinmaailmassakin on niin, että urokset ovat kiimassa olevien naaraiden saatavilla.
Mutta totuus on se, että ihmiset eivät suvaitse sitä, että mies paneskelee ketä lystää, yksi syy on omistushaluisuus. Toinen: jätetyksi tuleminen. Mies ei rakasta naista, jos paneskelee vieraan kanssa, tällainen käsitys on yleisesti vallalla.
Kun kuitenkin naiminen ja rakastaminen ovat kaksi eri asiaa. Naimisella ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa, tai sen kanssa välittääkö tuo toinen puuhakumppanistaan.
Lainaus:

voisitko ajatella, että molemmat (oikeus oltava molemmilla) käy välillä vieraissa.
Kyllä, yksikantaan.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Bella
LähetäLähetetty: 24.5.2007, 20:19  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 21 Tou 2007
Viestejä: 19

Kannattaa toillaan kysyä suoraan vaikka se pahalta tuntuu ja toinen voi suuttua siitä.

Itse epäilinet mies käy vieraissa kun oli viimesilläni. kysyä paumautin eräänä iltana suoraan.

Sen jälkeen ollaan puhuttu muutenkin avoimesti, eikä mikään ole enää jäänyt arvailun varaan. Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
freesex
LähetäLähetetty: 24.5.2007, 23:45  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksinkuluttaja


Liittynyt: 31 Lok 2006
Viestejä: 232

Tulisydän kirjoitti:

Jos nykymies osaisi lukea kehokieltä ja käyttäisi tehokkaasti hajuaistiaan, niin pariteltavia naisia löytyisi pilvin pimein. Eläinmaailmassakin on niin, että urokset ovat kiimassa olevien naaraiden saatavilla.


Just, kapakka-tansseissa ei tarvitsisi hakea muita kun niitä jotka olis suosiollisia Cool Rakastunut2 Repeää

_________________
Se on kasvun päivä, jolloin ensimmäisen kerran naurat itsellesi.

(Ethel Barrymore)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
sakaraka
LähetäLähetetty: 12.6.2007, 1:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 12 Kes 2007
Viestejä: 10

Omakohtainen kokemus entisessä suhteessa oli todella hankala.Tyttöystäväni kadotti halunsa seksiin jossakin vaiheessa.Ensin annoin asian vain olla,ajattelin että ehkä nyt on sellainen "kausi" ettei kiinnosta...Mutta kun kausi sitten venyi ja venyi ja koska en itse tehnyt lainkaan aloitetta,oli asiasta pakko puhua.Hän ei osannut itsekkään kertoa,mistä se johtui enkä tietty itsekkään osannut päätellä,mikä siinä voisi olla syynä.Koitin keskustella asiasta ja kyselin että onko mahdollisesti kiinnostus lopahtanut ja tekisi mieli kokeilla vierasta välillä jne,mutta niihinkin vastaus oli tiukka ei.Hän vannoi ettei missään nimessä voisi edes kuvitella toista miestä sänkyyn,vaan rakastaa ainoastaan minua ja hänen mielestään ajatus toisesta miehestä on kuvottava ja täysin sopimaton.
No sitten seksiä rupesi olemaan kerran 3kk:n välein,joskus 4 kk:n välein ja kun se tapahtui,oli molemmilla aivan uskomattoman kivaa ja hyvä olo.Kuitenkin se raastoi kun tiesi jo valmiiksi että seuraavaksi on taas "kuiva kausi" edessä ja vuosi ehtii vaihtua ennenkuin näihin touhuihin päästään taas.Ehdotin myös terapeutilla käymistä,sillä olin aidosti huolissani ja jopa tyttöystäväni oli huolissa itsestään että mikä vaivaa ja pelkäsi että menettäisi minut. Kyllä näinä aikoina itsellä kävi mielessä,että mitä jos käynkin vain tyydyttämässä haluni muualla ja elän muuten niin hyvän ja rakkauden täytteisen yhteiselämämme harvalla seksillä. Onneksi en sitä kuitenkaan koskaan tehnyt,sillä omatunto tuskin olisi sitä kestänyt kantaa... Tämä suhteemme kuitenkin kaatui loppujen lopuksi tähän puutteeseen jota emme koskaan saanut korjattua Sad

Lisäksi näen kuitenkin tämän exäni hyviä ystäviä vieläkin nykyään melko usein ja aina kuulen heiltä että ei ole entiseni vieläkään uutta miestä ettinyt eikä heidän tietonsa mukaan edes viihdytellyt itseään uusien miesten kanssa.... Eli joskus mielessäni käy ajatus,jos tyttöystäväni kuitenkin olisi tarvinnut vielä enemmän tukea ja apua asian selvittämiseen ja olisimmeko vieläkin onnellisesti yhdessä....Vaikka koitin tehdä kaikkeni ja rakastaa häntä seksin puutteesta huolimatta ja olla hänen rinnallaan,niin kuitenkin suhde vain kuihtu kasaan ja minun oli pakko hypätä siitä irti ennenkuin tukehduin kokonaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 12.6.2007, 8:03  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

^Tai josko hän ei kaipaakaan seksiä miehen kanssa?


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
sakaraka
LähetäLähetetty: 12.6.2007, 12:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 12 Kes 2007
Viestejä: 10

Tuo kävi mielessä myös tuo mahdollisuus että josko kiinnostaisi seksi naisen kanssa.Mutta sekään ei lämmittänyt häntä lainkaan,vaikka sitä tarjosin.Ihan jopa niin että haluaisiko hän kolmanneksi naisen mukaan vai sitten ihan kahdestaan niin että en ole edes samassa asunnossa,mutta ei sekään... Tilanne tuntui tosiaankin enemmän siltä,että häneltä oli vain sammutettu "eroottinen sulake" eikä vain seksi kiinnostanut lainkaan... Tästä hän siis itse oli jo kovin huolissaan,koska ei itsekkään osannut selittää asiaa ja se tuntui hänestä täysin käsittämättömältä... Kuulema silloin kun seksiä harrastimme,oli se taivaallisen ihanaa ja hän nautti siitä vanhan sanonnan mukaan täysin rinnoin.Pidin myös aina huolen että naiseni sai ainakin yhden orgasmin,koska se oli ja on tärkeää että myös naiseni nauttii seksistä kliimaksiin asti.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 21.6.2007, 6:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

sakaraka
Mulle tuli mieleen, josko tyttöystävälläsi on jotain seksiin liittyviä traumoja? Jotenkin sellaisen on aistittavissa kirjoituksistasi.

Nämä traumathan voivat pulpahtaa esiin yks kaks. Niitä ei edes välttämättä itse tiedosta.
Ainakin yritit kaikkesi, det är utmärkt!

Saattaa olla niin, että haluttomuus ei johtunut sinusta tai miehistä yleensäkään.
Voi tietysti olla, että seksuaalinen identiteetti on muotoutumatta ja sitä hakiessa, teillä meni, kuten meni.

Elämä jatkuu kaikista takaiskuista huolimatta. Tsemppiä sulle!

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 21.6.2007, 10:39  Vastaa lainaamalla viestiä






"pirttihirmu"....jos ei olisi pirttihirmu, hymyilisi, olisi hyvällä tuulella jne.... Se on sellainen kummallinen asia, että kun pirttihirmu menee ulos, niin muut miehet näkevät hymyilevän kauniin naisen. Miesten rakastumiskauden päädyttyään käytös muuttuu ja naisen pitäisi se hyväksyä ja olla edelleen samanlainen kuin rakastuessaan.
Kun on lupautunut uskollisuuteen, siihen pitää pystyä. Vaikka ihminen on biologinen olento ja vaistojen viemä, niin aivot ovat sitä varten, että niitä käytetään biologisten viettien hallintaan. Petetyksi tulleissa ei ole mitään väärää. Turha etsiä itsestä syitä. Pettäjän olisi ollut valittavana myös avoin keskustelu ja ongelmien ratkaisu. Pettäjien selityksen omille teoille ei ole muuta kun omantunnon rauhoittamista. Jokainen pettäjä tietää toimivansa väärin.
Mikään ei oikeuta moraalistatappiota. Hetken nautinto ei saisi koskaan olla sen arvoinen, että se tuhoa laajoja elämän ja hyvinvoinnin alueita.
Takaisin alkuun
sakaraka
LähetäLähetetty: 21.6.2007, 14:19  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 12 Kes 2007
Viestejä: 10

Tulisydän kirjoitti:
sakaraka
Mulle tuli mieleen, josko tyttöystävälläsi on jotain seksiin liittyviä traumoja? Jotenkin sellaisen on aistittavissa kirjoituksistasi.

Nämä traumathan voivat pulpahtaa esiin yks kaks. Niitä ei edes välttämättä itse tiedosta.
Ainakin yritit kaikkesi, det är utmärkt!

Saattaa olla niin, että haluttomuus ei johtunut sinusta tai miehistä yleensäkään.
Voi tietysti olla, että seksuaalinen identiteetti on muotoutumatta ja sitä hakiessa, teillä meni, kuten meni.

Elämä jatkuu kaikista takaiskuista huolimatta. Tsemppiä sulle!


Tässä saatat olla hyvinkin oikeassa,koska en asialle ole keksinyt muutakaan selitystä joka olisi parempi Smile .En tietysti ole ollut tietoinen traumoista eikä niitä keskustelemalla ainakaan tullut esille,mutta niitä on minun mahdoton tietääkkään jos hän sulki ne sisäänsä,olihan hänellä elämä ennen minua myös,josta minulla ei ole paljoakaan tietoa.

Tosiaan kaikki silloin yritettiin ja se ei ihan riittänyt,joten on ollut hyvä aika jättää asia taakse ja parantua tulevaa varten Smile .
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 21.6.2007, 17:09  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

sakaraka kirjoitti:

Tässä saatat olla hyvinkin oikeassa,koska en asialle ole keksinyt muutakaan selitystä joka olisi parempi Smile .En tietysti ole ollut tietoinen traumoista eikä niitä keskustelemalla ainakaan tullut esille,mutta niitä on minun mahdoton tietääkkään jos hän sulki ne sisäänsä,olihan hänellä elämä ennen minua myös,josta minulla ei ole paljoakaan tietoa.

Tosiaan kaikki silloin yritettiin ja se ei ihan riittänyt,joten on ollut hyvä aika jättää asia taakse ja parantua tulevaa varten Smile .

Kuinka kauan tunsitte/olitte yhdessä? Oliko suhteenne avoin; puhumalla-paras -tyyli? Vai tuliko joissain asioissa seinä vastaan, en tarkoita nyt seksiä, vaan ihan kaikkea, mitä suhteet sitten pitävätkin sisällään?

Nämä traumat ovat todella vaikeita työstettäviä, mieluiten ne sulkee pois, kuin käsittelee niitä. Seinät kaatuu päälle, kun näitä työstää, mulla itsellä ainakin tulee sellainen olo.
Mutta, kuka sen kissan hännän nostaisi, jollei kissa itse?

Ihmissuhteiden loppuminen/luopuminen on erittäin vaikeata. Minulle ainakin, joka kiinnyn henkilöihin. Ja tarkoitan kaikenlaisia ihmissuhteita.

Kysyn monesti: "miksi tämä loppui? Miksi en saa pitää tätä ihmissuhdetta?" Vastausta ei ole.

Elämä heittää tielle henkilöitä, jotka voivat olla vain vähän aikaa kanssasi ja silläkin on tarkoitus, jonka myöhemmin ymmärtää.

Elämä on jatkuvaa liikettä, elämä muuttuu jatkuvasti, jollei se sitä tekisi, emme eläisi.

Aikanaan olet taas vahvoilla sakaraka. Nyt vain hissun kissun, hiljaa mäessä.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
sakaraka
LähetäLähetetty: 21.6.2007, 21:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 12 Kes 2007
Viestejä: 10

Tulisydän kirjoitti:
sakaraka kirjoitti:

Tässä saatat olla hyvinkin oikeassa,koska en asialle ole keksinyt muutakaan selitystä joka olisi parempi Smile .En tietysti ole ollut tietoinen traumoista eikä niitä keskustelemalla ainakaan tullut esille,mutta niitä on minun mahdoton tietääkkään jos hän sulki ne sisäänsä,olihan hänellä elämä ennen minua myös,josta minulla ei ole paljoakaan tietoa.

Tosiaan kaikki silloin yritettiin ja se ei ihan riittänyt,joten on ollut hyvä aika jättää asia taakse ja parantua tulevaa varten Smile .

Kuinka kauan tunsitte/olitte yhdessä? Oliko suhteenne avoin; puhumalla-paras -tyyli? Vai tuliko joissain asioissa seinä vastaan, en tarkoita nyt seksiä, vaan ihan kaikkea, mitä suhteet sitten pitävätkin sisällään?

Nämä traumat ovat todella vaikeita työstettäviä, mieluiten ne sulkee pois, kuin käsittelee niitä. Seinät kaatuu päälle, kun näitä työstää, mulla itsellä ainakin tulee sellainen olo.
Mutta, kuka sen kissan hännän nostaisi, jollei kissa itse?

Ihmissuhteiden loppuminen/luopuminen on erittäin vaikeata. Minulle ainakin, joka kiinnyn henkilöihin. Ja tarkoitan kaikenlaisia ihmissuhteita.

Kysyn monesti: "miksi tämä loppui? Miksi en saa pitää tätä ihmissuhdetta?" Vastausta ei ole.

Elämä heittää tielle henkilöitä, jotka voivat olla vain vähän aikaa kanssasi ja silläkin on tarkoitus, jonka myöhemmin ymmärtää.

Elämä on jatkuvaa liikettä, elämä muuttuu jatkuvasti, jollei se sitä tekisi, emme eläisi.

Aikanaan olet taas vahvoilla sakaraka. Nyt vain hissun kissun, hiljaa mäessä.


Tunsimme noin puoli vuotta ennenkuin kipinät lensi ja aloimme tapailla toisiamme.Olimme 7 vuotta yhdessä. Kyllä puhuimme yleensä kaikki asiat halki,en muista tilannetta jossa olisi joskus jäänyt puhumatta tai selvittämättä jotakin...

Sekin on totta että traumat ovat vaikeita työstää ja solmut avata.Ja elämässä tosiaan tapahtuu paljon ja joskus hyvin ihmeellisiä asioita,joita ainakaan siltä istumalta ei täysin ymmärrä eikä osaa itselleen selittää. Itselläni on myös hieman kiintymisen "vikaa" eli omistaudun kyllä täysin henkilölle jonka kanssa tunnen yhteyttä.

Kyllä tämä tästä,parantuminen on alkanut jo hyvän aikaa sitten ja kun hiljaa köröttelee,niin hyvä tulee Smile Toivottavasti vain selkä suoristuu lähitulevaisuudessa jotta voin keskittyä tapaamaan uusia ihania ihmisiä ja siten ehkä päästä antamaan sitä mitä parhaiten osaan,rakkautta !
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 21.6.2007, 22:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

sakaraka kirjoitti:

Itselläni on myös hieman kiintymisen "vikaa" eli omistaudun kyllä täysin henkilölle jonka kanssa tunnen yhteyttä.
Voisin loputtomasti käydä täällä traumojani lävitse, jota elämässäni olen saanut. Joten tuohon traumapuoleen en tällä erää ota enempää kantaa.
Minä kiinnyn henkilöön, kun koen että kaikki loksahtavat paikoilleen, mutta en omistaudu, (paitsi lapselleni ja hänkin on jo iso tyttö, ettei nyt aina vieressä tarvitse olla, siis samanmukaisesti)
Minua puhuttelee kaikkein eniten ihmisissä avoimuus ja rehti toimintatapa, kuten se, että, jos esitän kysymyksiä, niihin myös vastataan samalla tasolla suorasti, ei kierrellen ja vältellen, josta en lainkaan pidä.

Ympäripyöreät vastaukset ovat yhtä tyhjän kanssa. Olen sitten vain päättänyt asian olla, en puutu niihin enempää.

Luen viakseni , jos tämä nyt mikään vika on, sen kun olen vilpitön ja avoin. Puhun ja kirjoitan siitä, mitä sydämeni on täynnä. Se tulee niin luonnostaan.

Koettuani aikanaan sen, että en ole ollut tervetullut minnekään enkä mistään, päätin jakaa jokaikisen kanssa ystävällisyyttä. Sillä sitä olen aidosti toisille, en osaa muuta. Suuttumuksiani tähän ei voi nyt lukea, annan senkin jokaisen tuta, jos koen asian kovin tärkeäksi
Sillä haluan olla ihan kaikille ystävällinen, tavallaan maalata kasvoni, sisinpäni, se mikä olen, kirjoitusteni kautta.
sakaraka kirjoitti:

Kyllä tämä tästä,parantuminen on alkanut jo hyvän aikaa sitten ja kun hiljaa köröttelee,niin hyvä tulee Smile Toivottavasti vain selkä suoristuu lähitulevaisuudessa jotta voin keskittyä tapaamaan uusia ihania ihmisiä ja siten ehkä päästä antamaan sitä mitä parhaiten osaan,rakkautta !


Valoa siis tunnelin päässä? Oikein hienoa. Kun muistaa sen, että mikäli tahtoo elämästään jotain oppia, se saattaa myös lujasti satuttaa. Muistaa myös, että mikä ei tapa, vahvistaa.

Anna sitä rakkautta yllin kyllin, sillä annettaessa rakkauden määrä vain lisääntyy, kaikki tulee takaisin sinulle moninkertaisesti, näin uskon minä.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
sakaraka
LähetäLähetetty: 22.6.2007, 1:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 12 Kes 2007
Viestejä: 10

Tulisydän kirjoitti:
sakaraka kirjoitti:

Itselläni on myös hieman kiintymisen "vikaa" eli omistaudun kyllä täysin henkilölle jonka kanssa tunnen yhteyttä.
Voisin loputtomasti käydä täällä traumojani lävitse, jota elämässäni olen saanut. Joten tuohon traumapuoleen en tällä erää ota enempää kantaa.
Minä kiinnyn henkilöön, kun koen että kaikki loksahtavat paikoilleen, mutta en omistaudu, (paitsi lapselleni ja hänkin on jo iso tyttö, ettei nyt aina vieressä tarvitse olla, siis samanmukaisesti)
Minua puhuttelee kaikkein eniten ihmisissä avoimuus ja rehti toimintatapa, kuten se, että, jos esitän kysymyksiä, niihin myös vastataan samalla tasolla suorasti, ei kierrellen ja vältellen, josta en lainkaan pidä.

Ympäripyöreät vastaukset ovat yhtä tyhjän kanssa. Olen sitten vain päättänyt asian olla, en puutu niihin enempää.

Luen viakseni , jos tämä nyt mikään vika on, sen kun olen vilpitön ja avoin. Puhun ja kirjoitan siitä, mitä sydämeni on täynnä. Se tulee niin luonnostaan.

Koettuani aikanaan sen, että en ole ollut tervetullut minnekään enkä mistään, päätin jakaa jokaikisen kanssa ystävällisyyttä. Sillä sitä olen aidosti toisille, en osaa muuta. Suuttumuksiani tähän ei voi nyt lukea, annan senkin jokaisen tuta, jos koen asian kovin tärkeäksi
Sillä haluan olla ihan kaikille ystävällinen, tavallaan maalata kasvoni, sisinpäni, se mikä olen, kirjoitusteni kautta.
sakaraka kirjoitti:

Kyllä tämä tästä,parantuminen on alkanut jo hyvän aikaa sitten ja kun hiljaa köröttelee,niin hyvä tulee Smile Toivottavasti vain selkä suoristuu lähitulevaisuudessa jotta voin keskittyä tapaamaan uusia ihania ihmisiä ja siten ehkä päästä antamaan sitä mitä parhaiten osaan,rakkautta !


Valoa siis tunnelin päässä? Oikein hienoa. Kun muistaa sen, että mikäli tahtoo elämästään jotain oppia, se saattaa myös lujasti satuttaa. Muistaa myös, että mikä ei tapa, vahvistaa.

Anna sitä rakkautta yllin kyllin, sillä annettaessa rakkauden määrä vain lisääntyy, kaikki tulee takaisin sinulle moninkertaisesti, näin uskon minä.


Kirjoittamasi asiat ovat totta ja uskon moniin itsekkin samanlailla.Itse olen myös sitä mieltä että vilpitön ja avoin luonne loppujen lopuksi voittaa,joskin sen takia saattaa polttaa siipensä kerran jos useamminkin.Se on kuitenkin riski jonka itsekkin olen valmis ottamaan.
Omistautumisella ehkä tarkoitin juuri enemmän tuota sinun malliasi,eli kiinnyn,mutta tietty vakavassa suhteessa myös omistaudun.

Kyllä valoa on tunnelin päässä ja isoimmat haavat on kohtapuoliin nuoltu ja elämä alkaa taas näyttää kauniimpaa puoltaan.Rakkautta on aina hyvä jakaa ja antaa koko sydämmen edestä koska se lähes aina tulee tosiaan moninkertaisena takaisin ja se tuntuu älyttömän hyvältä.Toki siinä menee hetki ennenkuin itse on niin kunniallisessa kunnossa että voi alkaa perhosien perässä juoksemaan ja niitä saalistamaan,kärsinyt olo kuitenkin kun on edellisen jäljiltä.Ja aion jokatapauksessa lähestyä uutta sivua elämässäni hieman "vapaammin" enkä siis etsi heti kättelyssä pitkää vakavaa suhdetta vaan koitan surffailla mielihyvän ja rakkauden aaltojen väliä ja katsoa mitä elämä eteen heittää.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 4
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker