Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleinen keskustelu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleinen keskustelu  ~  Alkoholismi voi olla ongelmaksi..
Kiathal
LähetäLähetetty: 8.4.2006, 17:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 12 Elo 2005
Viestejä: 265

Mihin menee maailma, kun ihminen ei voi tunnustaa edes itsellensä olevansa hirveä alkoholisti. Miksei aa-kerhoon saa mennä, jos on ottanut yhden tai useamman, mutta haluaisi päästä tavastaan eroon..?

Kysyn vaan Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
nissani21
LähetäLähetetty: 10.4.2006, 17:16  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 07 Huh 2006
Viestejä: 6

Shocked Heipsan!!
Olen itse kerholainen ja voin kertoa että olet tervetullut sinne jos sinulla on halu lopettaa juominen.Tietysti on suotavaa että et tule sinne juovuksissa mikä on ymmärrettävää koska siellä on kärsiviä alkoholisteja jotka eivät kestä nähdä sitä alennustilaa mistä itse pyrkivät eroon.Voit tulla sinne rapulassa tai korkeintaan rapularyypyn ottaneena kunhan et ole kännissä.Silti toivon että haluat lopettaa juomisen tule sinne vaikka kuinka vapisten olet tervetullut.Sinua ei katsota pitkään ei morkata voit olla vaikka puhumatta mitään tärkeintä on kuuntelu ja halu päästä irti alkoholin orjallisesta otteesta.Kaikki aa_kerhot ympäri maailman ottavat sinut tervetulleena jäsenekseen.TR:yksi päivä kerrallaan toipumassa oleva kärsivä alkoholisti.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Vieras
LähetäLähetetty: 11.4.2006, 0:07  Vastaa lainaamalla viestiä






Kiathal kirjoitti:
Mihin menee maailma, kun ihminen ei voi tunnustaa edes itsellensä olevansa hirveä alkoholisti. Miksei aa-kerhoon saa mennä, jos on ottanut yhden tai useamman, mutta haluaisi päästä tavastaan eroon..?

Kysyn vaan Very Happy



No mikset sinä voi tunnustaa samalla lailla olevasi erikoinen seksuaalisesti? Katsos tosiasioita on joskus vaikea katsoa silmiin. Aina ne muut on jotenkin erikoisia mutta itse ollaan niin täydellisyyttä hipovia että.....
Takaisin alkuun
nissani21
LähetäLähetetty: 11.4.2006, 15:55  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 07 Huh 2006
Viestejä: 6

Very Happy Alkoholistilla korostuvat voimakkaammin kaikki mielihyvää tuottavat asiat olemme tunneihmisiä. Normaalikuluttajan ja alkoholistin eroa ei voida sanoa tarkasti kuka meistä on ns. normaalikuluttaja.Voimakkaat vietit ohjaavat halujamme oli sitten kyse alkoholista sexsistä tupakasta eli kaikesta siintä mikä tuottaa hyvää oloa.Tähän voisi sanoa fraasin kohtuus kaikessa mutta se ei auta mitään vaan itse meidän täytyy hakea nautinnot elämän pienistä asioista ja niitä on paljon kun vaan opimme ne huomaamaan.Itsekin olen ylikorostunut sexsin suhteen haen siintä nautinto se on kumminkin tervettä (huumetta) kaikkiin kemiallisiin aineisiin nähden..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Kiathal
LähetäLähetetty: 12.4.2006, 10:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 12 Elo 2005
Viestejä: 265

Anonymous kirjoitti:
Kiathal kirjoitti:
Mihin menee maailma, kun ihminen ei voi tunnustaa edes itsellensä olevansa hirveä alkoholisti. Miksei aa-kerhoon saa mennä, jos on ottanut yhden tai useamman, mutta haluaisi päästä tavastaan eroon..?

Kysyn vaan Very Happy



No mikset sinä voi tunnustaa samalla lailla olevasi erikoinen seksuaalisesti? Katsos tosiasioita on joskus vaikea katsoa silmiin. Aina ne muut on jotenkin erikoisia mutta itse ollaan niin täydellisyyttä hipovia että.....


Heh.. Tuonhan minä olen tunnustanut aika päiviä sitten.. Very Happy Oliko tän tarkotus olla provosoiva?? ;D

*nauraa*
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
nissani21
LähetäLähetetty: 12.4.2006, 12:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 07 Huh 2006
Viestejä: 6

On hienoa että pystyy itselleen tunnustamaan riippuvuuden se on jo hyvä alku parantumiselle. Ei muuta kuin tsemppiä ja toimintaan mukaan. Very Happy Exclamation
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleinen keskustelu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker