Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Amatöörit

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Amatöörit  ~  NEGATIIVISET PALAUTTEET ?
Vieras
LähetäLähetetty: 8.4.2006, 17:54  Vastaa lainaamalla viestiä






Täällä on näköjään älyttömästi porukkaa jotka saavat jotain sairaita "kicksejä" haukkumalla toisten kuvia. Ulkomaisilla vastaavilla sivuilla ei anneta ollenkaan negatiivista palautetta. Siellä porukka tajuaa että jos jonkun ulkonäkö tai vartalo ei kiinnosta, EI OLE PAKKO KATSOA! Tää sivusto tulee kuolemaan jos kohta kukaan ei halua laittaa kuviaan tänne negatiivisten haukkujen pelossa.

Luulisi kaikkien olevan tyytyväisiä kun täällä on kaikille kaikkea..... täällä on lihavia,laihoja,tummia,vaaleita,miehiä,naisia jne. Jokaiselle jotain, annetaan niin olla. Itseänikään ei kiinnosta lähtä edes katsomaan sellaisen kuvia joka ei säväytä pisaraakaan! Hyvä Suomi.
Takaisin alkuun
Kiathal
LähetäLähetetty: 8.4.2006, 17:57  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 12 Elo 2005
Viestejä: 265

voi voi.. jos ottaisin vakavasti puolet kommenteista, joita saan olisin varmaan jo tappanut itseni, koska suppea-ajattelutapainen suomen kansa on oikeasti sitä mieltä, että olen vain sairaan luonnon omaava pieni tyttö. Suomessa ei kannata omia kuviaan laittaa näkyville, jos ei ole valmis kestämään kritiikkiä, koska tämä maa on niin v**** täynnä kateellisia ja tasapaksuja ihmisiä, että heitä vituttaa, jos joku on vähääkään erilainen.

Jokaisen on vaan opittava elämään omien mieltymystensä kanssa ja opittava myös se että kritiikit.. hyvät sekä pahat päästetään toisesta reiästä sisään ja toisesta ulos. Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Vieras
LähetäLähetetty: 8.4.2006, 18:07  Vastaa lainaamalla viestiä






varmasti. Ei vain voi olla ihmettelemättä tätä porukkaa. Vaikka kritiikkiä kestää niin ihan suora haukkuminen vieläpä anonyyminä pistää vihaksi!
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 8.4.2006, 21:15  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Niin, jos nyt kohtuutonta vainoamista tulee, niin kyllähän me voidaan poistaa niitä kommentteja jos niistä kerrotaan mitä lukee ja missä lukee.

Jos kyse on omakuvasta niin olen huomannut että ne joita siellä eniten morkataan ovat useimmiten itse innostaneet haukkujia (ehkä tietämättään) vastaamalla tai puolustautumalla johonkin negatiiviseen heittoon ja siitähän noi haukkujat vasta innostuu.

Olen myös joutunut todistamaan että omakuvassa ehkä yhtä erityisen nättiä naista oli vainottu oikein urakalla. Mehän ei noita kommentteja ehditä lukemana kun niitä on 100.000 mutta lopulta siitä joku mainitsi. Huomasin että haukkumisoperaatio oli lähtenyt liikkeelle siitä kun ilmeisesti tuon kauniin naisen mies ei ollut tykännyt että hänen vaimoaan moititaan ja oli alkanut puolustelemaan ja sehä on sama kuin yrittäisi puusepänverstaan tulipaloa sammuttaa bensiinillä.

Ja siinä oli tosiaan kyse kauniista naisesta, ja minusta ne haukut oli ihan naurettavan tyhmiä. Varmaan kaikki muutkin katsojat ymmärsivät että ongelma oli haukkujan korvien välissä eikä kuvissa olevassa naisessa.

Ja kaiken huippu oli että tuon nätin naisen kuvien haukkuja oli toinen nainen Shocked

Mutta sekin on todistettu, että omakuvan käyttäjämäärät laskee jos aletaan rajoittamaan noita kommentteja, sitä nimittäin kokeiltiin. Kun kommentit laitettiin kirjautumisen taaksen, putosi kommenttien määrä 90%, siitä valitettiin enemmän kun noista haukuista ja kävijämäärät putosi 5% ja uusien kuvien lataus väheni 15% noin 5 päivän jaksolla. Onneksi tuo kuitenkin palautui kun laitettiin vapaa kommentointi takaisin.

Mutta jos tästä vain kerkiäisin niin alkaisin bugitestiä ajamaan tolle uudelle galleriaohjelmalle, joka tulee käyttöön ja se laitetaan vähän erilaisella linjalla, eli siinä kuvan omistaja voi poistaa asiattomat kommentit kuvastaan. Mutta omakuva jää tuollaiseksi härskiksi koska sillä on omat innokkaat käyttäjänsä.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
YoungCouple4u
LähetäLähetetty: 8.4.2006, 21:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Kiitos Härski meidän suuren kokoluokan galleriasta.. saadaan aikalailla palautetta.. joukossa on myös niitä joita suunnattomasti ärsyttää kuviemme hoikka,sporttinen ja =) karvaton nuori nainen. Onneksi palaute on suurimmaksi osaksi positiivista, mutta kiitos. Nyt monen harmiksi kuvia löytyy enemmän, vaikka galleria tuli taaskin täyteen =))

YoungCouple4u Very Happy
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 8.4.2006, 21:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

YoungCouple4u kirjoitti:
Kiitos Härski meidän suuren kokoluokan galleriasta.. saadaan aikalailla palautetta.. joukossa on myös niitä joita suunnattomasti ärsyttää kuviemme hoikka,sporttinen ja =) karvaton nuori nainen. Onneksi palaute on suurimmaksi osaksi positiivista, mutta kiitos. Nyt monen harmiksi kuvia löytyy enemmän, vaikka galleria tuli taaskin täyteen =))

YoungCouple4u Very Happy


Joo, tossa oli tärkeä pointti ja pyydän että kaikki lukeavat tämän tarkasti:

-> Jos lopetat kuvien lataamisen kun joku #¤%&@£$ niistä ivailee annat sille ivailijalle ison voiton, eli oikea ratkaisu on pyyhkiä kommenteilla hyvännäköistä takapuoltasi (ainakin tämän galleristin tapauksessa) ja jatkaa kuvien lataamista.

Vai tuli levytilasi täyteen, no minä tuplasin sen äsken, ilmoittele jos ei pelitä.

<hykertelee>Heh heh, aikani kasvatan tuota levytilaa ja sitten kun ovat koukussa niin uhkaan että pienennän sitä elleivät myy meille tuon hurmaavan nuoren naisen kotivideota 500e hintaan Twisted Evil</hykertelee>

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mr Lothar
LähetäLähetetty: 8.4.2006, 21:55  Vastaa lainaamalla viestiä
Asiantuntijajäsen


Liittynyt: 10 Elo 2005
Viestejä: 1644
Paikkakunta: Keikkailen milloin missäkin

Minä olen siinä mielessä omituinen ihminen että osaan nauttia negatiivisestakin palautteesta ja monesti juuri "heitän bensaa liekkeihin".
Minä nimittäin saan monesti erittäin hyvät naurut kun ivaaja(t) innostuvat vastauksistani entistä kovempaan kirjoitteluun.

_________________
Tutustu myös kotisivuihini http://www.MrLothar.fi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Härski
LähetäLähetetty: 8.4.2006, 21:59  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Mr Lothar kirjoitti:
Minä olen siinä mielessä omituinen ihminen että osaan nauttia negatiivisestakin palautteesta ja monesti juuri "heitän bensaa liekkeihin".
Minä nimittäin saan monesti erittäin hyvät naurut kun ivaaja(t) innostuvat vastauksistani entistä kovempaan kirjoitteluun.

Toi Lothar kyllä rokkaa !!! tossa on asennetta.

Koittakaa te muutkin kuvitella kuinka sitä haukkujaa vit***** kun nauratte vastaan ja lataatte lisää usvaa putkeen (tarkoitan lisää kuvia)

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
BMX
LähetäLähetetty: 8.4.2006, 22:16  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Mr Lothar kirjoitti:
Minä olen siinä mielessä omituinen ihminen että osaan nauttia negatiivisestakin palautteesta ja monesti juuri "heitän bensaa liekkeihin".
Minä nimittäin saan monesti erittäin hyvät naurut kun ivaaja(t) innostuvat vastauksistani entistä kovempaan kirjoitteluun.


Jos sen nyt noin laittaa Very Happy
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 8.4.2006, 22:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Mr Lothar kirjoitti:
Minä olen siinä mielessä omituinen ihminen että osaan nauttia negatiivisestakin palautteesta ja monesti juuri "heitän bensaa liekkeihin".


Juh, sama vika. Mutta minä myös mielelläni liekitän takaisin Cool
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
YoungCouple4u
LähetäLähetetty: 8.4.2006, 22:38  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





PikkuPikku videosta voidaan keskustella.. tai jatkaa keskustelua.. Wink
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 9.4.2006, 8:58  Vastaa lainaamalla viestiä






Kiathal kirjoitti:
voi voi.. jos ottaisin vakavasti puolet kommenteista, joita saan olisin varmaan jo tappanut itseni, koska suppea-ajattelutapainen suomen kansa on oikeasti sitä mieltä, että olen vain sairaan luonnon omaava pieni tyttö. Suomessa ei kannata omia kuviaan laittaa näkyville, jos ei ole valmis kestämään kritiikkiä, koska tämä maa on niin v**** täynnä kateellisia ja tasapaksuja ihmisiä, että heitä vituttaa, jos joku on vähääkään erilainen.

Jokaisen on vaan opittava elämään omien mieltymystensä kanssa ja opittava myös se että kritiikit.. hyvät sekä pahat päästetään toisesta reiästä sisään ja toisesta ulos. Wink



Ja aina kaikki on teille kateellisia "kikkelis kokkelis" ihmiset. Olisko joskus niin että teille omakuva/avatar pelleille nauretaan koska olette oikeasti huvittavia monessakin tapauksessa. On toki kauniitakin vartaloita joita sopii näyttää, mutta jos ei rahkeet riitä, niin pitäisi olla räpsimättä niitä fotoja. Ihan sama kuin Idollisissa jossa kaiken maailman lahjattomat pellet menevät laulamaan vaikka kyvyt on mitä on. Olenkin monasti toivonut että joku olisi heillekkin kertonut suoraan että: hei sä et osaa laulaa, sori ennen kuin nolaavat itsensä -Sama juttu näissä kuva-hommeleissa sekä forum sepostuksissa. Kaikki ei suinkaan ole kateellisuudesta kiinni ja minusta näitä teidän kateellisuus juttuja kun lukee nin tuntuu että sen tyrkyttäjät ovat juuri niitä kateellisia.

Noh pidetään avoin mieli yllä ja jatka sinä roikkumista siinä härdellissäsi "avatarissa"missä oletkin jo tovin aikaa riippunut. Minä nauran sulle koska kuulun valtaväestöön ja en peittele sitä. Sinä taas et kuulu ja sinun on hyväksyttävä myös se että mm. korkeissa asemissa olevat ihmiset esim. poliitikot eivät voi roikkua julkisesti noissa sun härdelleissäsi.
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 9.4.2006, 10:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Anonymous kirjoitti:
Sama juttu näissä kuva-hommeleissa sekä forum sepostuksissa. Kaikki ei suinkaan ole kateellisuudesta kiinni ja minusta näitä teidän kateellisuus juttuja kun lukee nin tuntuu että sen tyrkyttäjät ovat juuri niitä kateellisia.


Vaan onko sitten pakko hampaat irvessä katsoa/lukea ja veri ikenistä tirskuen kommentoida?

Sen Idolsinkin saa käännettyä toiselle kanavalle, jos ilettää. Ja jotain realismia niihin odotuksiin - en minäkään kuvittele näkeväni huippuammattilaisten laulua Idols kisassa, enkä miss Universum -kroppia alasti Omakuvassa. Amatöörit ovat amatöörejä, siellä joukossa sitten saattaa olla niitä joiden rahkeet riittäisivät pidemmällekin - sekä Idolsissa että Omakuvassa.

Jos ei kestä katsella - älä katso, älä kommentoi.

Lainaus:
Minä nauran sulle koska kuulun valtaväestöön ja en peittele sitä. Sinä taas et kuulu ja sinun on hyväksyttävä myös se että mm. korkeissa asemissa olevat ihmiset esim. poliitikot eivät voi roikkua julkisesti noissa sun härdelleissäsi.


Ei ole tullut mieleen, että Kiatsu ehkä nimeomaan HALUAA olla valtaväestöstä poikkeava?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Härski
LähetäLähetetty: 9.4.2006, 11:38  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Anonymous kirjoitti:

On toki kauniitakin vartaloita joita sopii näyttää, mutta jos ei rahkeet riitä, niin pitäisi olla räpsimättä niitä fotoja.


ok, eli vain kauniit ja täydelliset ihmiset sinun mielestäsi saavat mennä kameran eteen ja laittaa kuviaan julkisesti esille?

Sinä olet kateellinen ja katkera siitä että jokut ihmiset uskaltavat ja haluavat tulla esille ja sinä et uskalla tai kehtaa.

Omakuvassa ehkä suurimman vainon kohteeksi joutui eräs nuori erittäin kaunis ja hyvärunkoinen nainen joka oli pimppinsa sheivannut ja niitä kuvia oli laitettu aika paljon.

Kun sitä hirveää haukkumisryöppyä perkasin huomasin että sen takan oli toinen nainen, josta arvaan ettei ollut ihan niin hoikka ja ihan niin nuoren näköinen.

Eli kyllä noi järjetön kritiikki ja pyrkimys kritiikillä toisen ihmisen tuhkahduttamiseen ja esiintymisen lopettamiseen on aivan yksiselitteisesti sen kritisoijan ongelma. Eri ihmiset pitävät ja eivät pidä eri kuvista. Joillakin ihmisillä vain naksahtaa päässä kun näkevät asioita mitä eivät itse uskalla tai voi tehdä. Tai eivät itse saa omaksensa.

Anonymous kirjoitti:

Minä nauran sulle koska kuulun valtaväestöön ja en peittele sitä.


No valtaväestö ei naura ja pilkkaa, se pilkkaajien ja väheksyjien ja henkisen kiusantekijöiden joukko on noin 2-3% johon kuulut. Sinä vain toivot että kaikki ajattelee samoin kun sinä. Mutta tuon pilkkaajien joukon voi erottaa hyvin esim omakuvan kommentteja tutkimalla ja vertaamalla monestako ip numerosta ne tulee ja monestako ylipäättään on kuvia kommentoitu positiivisesti. Eli tulos on 2-3% ja se ei ole valtaväestö, vaikka mielellään varmaan toivot että noita samoja henkisiä ongelmia mitä sinulla on olisi valtaväestöllä.

Toi 2-3% on siis todellisia agitaattoreita, perässä hiihtäjiä on sitten vielä 15-20% jotka on niin pelkureita että lähtevät haukkumiseen mukaan vasta kun joku vähän "rohkeampi" on aloittanut.

Ja hauskimpana todisteena pilkkaajien mielentilasta käy se, että lähes kaikki eniten negatiivista palautetta omakuvassa saaneet kuvat omaavat seuraavia mielenkiintoisia yhteisiä tekijöitä.

1) Kuvan haltija on ruvennut puolustamaan kuviaan negatiiviselta palautteelta
2) Kuvan haltija on lähtenyt mukaan pilkkaajien kanssa kilpaväittelyyn
3) Kuvan haltija on muilla keinoilla osoittanut pahastuneensa tai loukkaantuneensa häneen kohdistuneesta haukkumisesta.

Todella surkeita kuvia omakuvassa ei ole juurikaan pilkattu, usein asiaton kritiikki on kohdistunut jotenkin mielenkiintoiseen, erikoiseen tai rohkeaan kuvaan jossa ehkä ei ole aivan huipputasoinen malli, mutta varsin miellyttävän tai kiinnostavaan näköinen kuitenkin.

Eli omakuvassa on selvästi todistettu että asiattoman kritiikin (jonka tarkoitus on masentaa, ei kertoa mitä voisi tehdä paremmin) määrä on suoraan verrannollinen siihen, kuinka paljon asiattoman kritiikin esittäjä on saanut tyydytystä kun on nähnyt kritiikin kohteen mielen pahoittuvan. Asiattoman kritiikin määrä ei ole ollut ollenkaan verrannollista mallien ulkonäköön.

Tämä ei siis ole mikään minun mielpiteeni, vaan omakuvassa on 25.000 kuvaa ja noin 1.000.000 kommenttia, (poistettuja kommentteja on varmaan toinen mokoma, koska niitä on myös kommentin iän mukaan poistettu muutaman satatuhatta) joten tämä on selkeästi tilastollisesti perusteltavissa oleva tieto. Jos näkisitte sen miten harvoista ip-numeroista vittumaiset kommentit tulee ja miten lukuisiista ip numeroista asialliset tulee niin selviäisi että ilkeiden haukkujien joukko on pieni ja säälittävä jos katsotaan koko saitin kokonaisuutta.

Ainoa poikkeus on että joskus kuvien kohdalla on positiivisia kommentteja jotka on tulleet samasta ip numerosta kuin kuvakin, eli kun sota on yltynyt todella kovaksi niin nurkkaan ahdistettu kuvan lataaja on yrittänyt puolustautua, ja tämä itseasiassa on ollut se merkittävin tekijä siihen että muutaman häiriintyneen vierailijan hyökkäys häntä vastaan on yltynyt.

Eli turha tulla esittämään tuollaista naurettavaa legendaa mitä tuo Nimettömyyden taakse piiloutuva masentaja tuossa yritti.

Tämä nyt vain näin ystävällisesti ja hellävaraisesti diplomaattisin sanakääntein esilletuotuna, voin kyllä myös aika suoraan sanoa mitä kaltaisistasi ajattelen, mutta näin palmusunnuntain kunniaksi esitin asian pehmeästi Cool

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kiathal
LähetäLähetetty: 9.4.2006, 12:23  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 12 Elo 2005
Viestejä: 265

Sain taas ihan älyttömän hyvät naurut tästä ketjusta Laughing

Luulen, että minäkin olen sellainen palautteen vastaanottaja, että minua naurattaa enemmän kuin ketään muuta Smile Kerrankin pääsin negatiivisen palautteen kohteeksi ja nautin siitä.

Jatkan roikkumista, koska roikkuminen on älyttömän kivaa ja muuten, härdelli = mm. epäsosiaalinen joukkio, nuo missä roikun, on ihan vaan naruja Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Amatöörit

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker