Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  S/M ja Kinky

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  S/M ja Kinky  ~  Kinky jo pienestä saakka!
Andyman
LähetäLähetetty: 10.4.2006, 0:09  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 09 Huh 2006
Viestejä: 10
Paikkakunta: Helsingistä hieman itään

Terppa! Olen 34 v. mieshenkilö ja olen vuosien varrella todennut että olen tavalla tai toisella erilainen...en tiedä. Asia on nimittäin tällä tavalla:

Jo ollessani pieni, eli jo muutama vuosi ennen kouluikää niin masturboin noin kerran viikossa. Tämä on aivan totta. Voisin mun fetisseistäni kirjoittaa kokonaisen artikkelin, mutta teen sen nyt lyhyesti.

Tullessani eka päivänä kouluun, ensimmäiselle luokalle ja näin katossa olevat telineet loisteputkille ja telineen, johon oli asennettu oh-projektorin kangas (diakuva-kangas) ym. esineitä niin kuvittelin että niihin oli tarkoitus sitoa kiinni ihmisiä ja tutkia heitä seksualisesti. Ja tutkimukset suoritettaisiin koko luokan edessä. Olin ensimmäiset viikot koulussa aivan sairaan kiimainen.

Nämä asiat ovat omasa puolestani vuosien varrella kehittyneet valtavasti, eikä suuntani ole lainkaan muuttunut.

Välitunneilla pihalla roikuin aina jumppa-telineistä, varsinkin juuri ennen kuin välitunti oli loppumaisillaan. Kuin kuulin kellon soivan ja kuin kaikki oppilaat ryntäsivät sisään, niin minä jäin roikkumaan telineisiin! Arvatkaa mitä tapahtui!!!??? Tilanne oli niin jännittävä, minunhan olisi pitänyt olla jo seuraavalla tunnilla. Koskematta jalkojenväliin niin sain JOKA KERTA ORGASMIN!

Orgasmi oli samanlainen kuin tänä päivänä, vaikka spermat jäi tulematta.
Tämä fiilis oli silloin sanoin kuvaamaton.

Näinä eka kouluvuosina unelmoin yhä useammin GYNO-TUTKIMUKSISTA vaikka siinä iässä en ollut ikinä edes kuullut sellaisista asioista!
Eli olin jo eka kouluvuosina muodustanut niitä fetissejä joita ovat minun erikoisuuksia tänä päivänä!

Olisi paljon kerrottava vielä, mutta otan mielenkiinnolla kommenteja vastaan! Kerron jatkossa mielelläni lisää omista touhuista (nyrkkipano, nipistimet ja tukahduttamisesta jota rakastan). Mainittakoon että minua ei ole ikinä ahdisteltu eikä minua ole ikinä käytetty hyväksi. Olen normaali 34-v. mieshenkilö ja minulla on aivan ihana vaimo, kaksi lasta, omakotitalo ja olen työssä menestyvä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Missy
LähetäLähetetty: 10.4.2006, 22:09  Vastaa lainaamalla viestiä
Seikkailija


Liittynyt: 12 Maa 2006
Viestejä: 57

Mulla vähän samankaltaisia ajatuksia ollu ala-asteelta asti (siis jostain tokasta luokasta)
Kiva huomata että on muitaki, tosin oon monet kerrat miettiny omaa pään sisältö ja sen mahdollisia traumoja Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
timolumi
LähetäLähetetty: 11.4.2006, 18:23  Vastaa lainaamalla viestiä
Romantiikan ruumiillistuma


Liittynyt: 07 Huh 2006
Viestejä: 48
Paikkakunta: Suomi..;)

Niinpä kyllä sitä muillakin samoja ongelmia on ja sekin vielä että ajattelin että kun seurustelin Nynfon kanssa että mitä tulee, mutta menihän siihen koko viikonloppu sängyssä ja terskan nahkakin tuntui kuluvan puhki, kunnes toinen joutui tunnustaa että ei jaksa enään..Wink

mutta eipä se kivaa kun pitää aina miettiä että kauanko toinen jaksaa,ettei säikähdä karkuun..Smile

_________________
Aina kiinostunut..Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Yahoo Messenger
tuhkimo84
LähetäLähetetty: 17.4.2006, 16:05  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 17 Huh 2006
Viestejä: 4

mä itse huomasin kinkyn puoleni 15 vanhana ja yritin elään "normaalissa suhteessa mutta se ei onnistunut. kiinnostuin yhä enemmän ruoskista, kahleista, kumista yms. s/m on taivaallinen maailma jota ilman mä en voi elää, onko muita saman asian kokeneita?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Andyman
LähetäLähetetty: 17.4.2006, 18:47  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 09 Huh 2006
Viestejä: 10
Paikkakunta: Helsingistä hieman itään

Olen sama mieltä "tuhkimo84" kanssa että kuin kerran on huomannut s/m:n nautolliset puolet niin ilman sitä ei tule enään toimeen! Välillä yrittää unohtaa s/m kaltaiset jutut ja normalisoitua, mutta kyllä se ihana tunne taas tulee sieltä nurkan takaa.

Hemmetti kuin vain jostain löytäisi (siis jos kantti kestäisi hakea...) sellaisen ihmisen jonka kanssa voisi harrastaa s/m, kinky, gyno jne. vaikka nykyisestä suhteesta en halua ikinä luovuttaa enkä pettää.

Eli en halua pettää vaimoani jota rakastan aivan valtavasti (meillä on myös kaksi lasta) mutta kotona en ikinä tule itse saamaan vaimoltani s/m tyydytystä. Ja koen että petän vasta silloin kuin kyrpä on työnnetty vieraan naisen pilluun. Eli voisin harrastaa s/m vieraan naisen kanssa ja vaikka loppuhuipennuksena vetää itse käteen... Tämä on siis ihan mun näkemys asiasta.

Itse olen siis kinkyn harrastaja ja normaalia seksiä ei voi IKINÄ verrata s/m:ään. Normaali seksi on vain pieni osa koko ihmisen seksiosaamisesta, eli jos vaikka saisi vaimon mukaan kinkyleikkeihin niin pääsisi nautinnossa monta askeletta pidemmälle, ihan eri nautinnon tasolle!

Onneksi on himassa kaiken maailman eri vempeleitä mitä pystyy käyttämään hyväksi kuin vaimo ja lapset ovat poissa! Tää on tätä..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
timolumi
LähetäLähetetty: 17.4.2006, 20:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Romantiikan ruumiillistuma


Liittynyt: 07 Huh 2006
Viestejä: 48
Paikkakunta: Suomi..;)

Niin sitä kinkyilyä tuli aluksi seurattua kavereiden kautta ja sitten itsekkin kokeiltua ja kyllä siitä näköjään tulee harrastuskin ja onhan hyvillä kavereillani jopa studiokin ja sieltä ainakin saan hyvää oppiani..Wink

_________________
Aina kiinostunut..Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Yahoo Messenger
noaida
LähetäLähetetty: 1.5.2006, 19:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





En tarkkaan muista milloin ensikosketukseni BDSM/kinky/fetish -maailmaan tapahtui tai mikä oli se jokin joka sai minut kiinnostumaan sen monista vivahteista. Kukaties, ehkä siihen ei ole mitään ulkoista syytä vaan moinen mieltymys kinkyilyyn on joissain meissä sisäänrakennettuna?

Olin kuitenkin nuori kun sitominen, rangaistukset ja alistuminen alkoivat kiehtoa minua jollain omituisella tavalla. Muistan varhaisessa teini-iässä joskus 10-11 ikäisenä nähneeni usein unia vankityrmistä, kidutuksista ja alistumisesta vaikka en ollut sellaista missään oikeasti enkä leffoissakaan jotain lapsille sopivia ritari- ja merirosvoleffoja lukuunottamatta nähnyt. Toki jo aiemmin lapsena inkkarileikeissä olin mieluusti ollut se paaluun sidottava tai kahlittava osapuoli.

Nykyisin sekä dominoiva että alistuva rooli viehättää ja kiinnostaa. Alkuun olin aina mieluiten se alistettu tai kidutettu osapuoli, mutta tietyssä vaiheessa alistaminen ja kiduttaminen alkoi kiinnostaa enemmän.

Silloin nuorena tuollaiset ajatukset ja tunteet olivat hämmentäviä, sillä tietoa laajemman BDSM-kulttuurin olemassaolosta ei ollut. Sitähän ei juuri 80-luvulla alan lehdissä tai -elokuvissa esiintynyt sikäli kun siihen aikaan teini-ikäinen sellaisia käsiinä sai.

Sitten 90-luvun puolen välin myötä tuli internet ja sitä kautta alkoi saada tietoa ja mikä parasta sai huomata ettei olekaan aivan yksin maailmassa. Kauheasti samanhenkisiä tuttavia ei tosin ole siunaantunut tähän mennessä, sillä pienen pieni kotipaikkakunta ja nykyisin myös perhe tietyllä tapaa rajoittavat "harrastusta", etenkin kun vaimo sattuu olemaan hyvinkin vaniljainen valot-pois-päältä-ja-visusti-peiton-alla-ihminen jolle jo käsiraudat ovat extreme-kinkyilyä Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Feline
LähetäLähetetty: 1.5.2006, 20:14  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 17 Huh 2006
Viestejä: 166

Itsekin tykkäsin lapsesta lähtien leikkiä kaikkea sellaista, jossa joku minua reilusti vanhempi (eli vahvempi) kiusasi minua. Sitoi kiinni, kutitti, nipisteli, löi...kaikkea mikä tasapainoili kivan ja tuskallisen välimaastossa. Välillä mentiin itkien kotiin ja seuraavana päivänä olin taas kiusaamassa isompiani. Very Happy
Enpä olekaan ajatellut koko asiaa näin pitkälle kuin vasta tämän jutun luettuani. Täytyypä miettiä lisää.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 1.5.2006, 22:22  Vastaa lainaamalla viestiä






Heippa sinä joka olit kinky jo pienenä Very Happy

Olen kohta 20w. tyttö ja huomasin jo ennen ekaa luokkaa kummallista kiinnostusta ja halua seksiin vaikka en tiennyt mitä se varsinaisesti on. Mä harrastin sormileikkejä jo päiväkodissa vessassa ja ai kun tuntui hyvältä.

Koulussa mun oli vaikee istuu tunneilla, kun mielessä pyöri kummallisia fantasioita Wink

Halut hyrrää 24- 7, mutta onneksi on mies joka tyydyttää kunnolla. Very Happy Tietääkö joku mistä tällainen selittämätön seksin halu tulee kun on vasta sellainen "kiltti tyttö 6w"?
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 1.5.2006, 22:28  Vastaa lainaamalla viestiä






itse runkkasin ensimmäisen kerran joskus kolmannella tai neljännellä luokalla.. ja sain orkut, mutta ne ei ollut sellaiset tavalliset orkut. ensinnäkään spermaa ei tullut yhtään, ja muutenkin orkku meni jaloista selkää pitkin ylös asti, se oli sellanen kiusallinen aalto, toisin kuten nyt orkku tuntuu enemmänkin tuola nivusissa polttavana tunteena. tuon ensimmäisen orkun jälkeen tuli sellainen olo, että ei enää ikinä, vaikka toisaalta hyvältä tuntuikin. siinä meni sitten muutama vuosi ennen kuin aloin uudestaan ja oikeasti runkata. onko muilla tällaisia kokemuksia?
Takaisin alkuun
poitsu74
LähetäLähetetty: 18.7.2006, 19:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Itse taas muistan kun pikkupoikana fantasioin olla koekaniini kaikenlaisissa lääketieteellisissä yms. kokeissa. Olisin sidottuna johonkin operaatiopöydälle ja sitten kytkettäisiin kaikenlaisia laitteita yms. Joskus 10:n vanhana houkuttelin kaverin sitomaan minut sellaiseen häkkiroskakoriin , ja patjojen kanssa tuli houkuteltua kaverit pomppimaan patjojen päällä kun minä olin kahden patjan välissä. Sitten vähän vanhempana tuli sidottua itseä kaikenmoisilla renkaiden sisäkumeilla jotka sitten pumppasi täyteen niin puristivat aika kivasti. Sähköstimulaatiota tuli myös mopedin puolan ja 4,5v pariston kanssa kokeiltua. Ja polkupyörän pumpulla ja pumppailin peräaukosta ilmaa. Tämä siis kaikki ennenkuin täytin 15v, eikä ollut oikein mitään hajua mistä oli kyse ennenkuin myöhemmin. Aikamoista Embarassed
Takaisin alkuun
cowboi45
LähetäLähetetty: 18.7.2006, 20:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

Käsityöt tuli aloitettua 6-7 vanhana ...ja homma jatkuu .Taitaa olla muuten pisimpään kestänyt harrastukseni...ja kivoin Wink On tullut pervoiltua ,mutta ketään ei ole tullut vahingoittunut(tai kuollut) Rolling Eyes ja hyvä niin ..jatkamme saamme kenties elää.. Smile

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 1.9.2006, 0:33  Vastaa lainaamalla viestiä






Niin homma on jatkunut ja aina vain hurjimpiin juttuihin. Ollesani noin 8 vuotias ja sisko kolme vuotta nuorempi muistan hyvin kuin me mökillä leikittiin sellaista leikkiä että minä kysyin häneltä jotain, ihan mitä vaan ja hänen piti vastata tahallaan väärin.
Väärästä vastauksesta minun tehtävä oli rangaista häntä piiskaamalla (kevyesti) pyllylle ja se tapahtui vessassa. Vein hänet sinne ja pyysin hänet ottamaan housut ja pikkupöksyt pois ja kumartumaan eteenpäin.

Minä annoin piiskaa ja tunsin jotain aivan erikoista kuin hän oli minun vallasani ja tein hänelle jotain "seksuaalista". Hän ei varmaan tajunnut mistään seksuallisuudesta mutta minä kyllä! Hemmetti kuin oli hyvä olo!

Eka spermanlennosta muistan hyvin kuin tuli sellainen pissahätä että oli juostava melkein koko yön pissalla, en tiedä mistä johtuu. Ihan sama juttu tänä päivänä; sperman jälkeen tulee pissa!

Kuin muutaman vuoden olin vetänyt käteen niin tuli sellainen pakottava olo testata jotain "kiellettyä". Eli työnsin vanhempien tällaiset mini-viinapullot (noin 10cm korkeat) peräsuoleen ja sain siitä aivan loistavan nautinnon!
Näitä esineitä työnsin anukseen yhä enemmän ja yhä isompia, ja sitten tuli sitomiset hiljattain mukaan kuvioihin.

Kuminauhoja kyrvän ja pussien ympäri ja kaikki vyöt mitkä himasta löysin niin kiristin jalkojeni ympäri, mahdollisimman ylös. Ja taas työnnettiin esineitä sisään ja lopuksi noin 15 vuotiaana koko hemmetin nyrkki upposi peräsuoleen! Herra jumala mikä tunne!

Nyt siis oli kyrpä sidottu, vyöt vedetty tiukaksi, nyrkki anuksessa ja vielä kuin ei olisi riittänyt niin laitoin vielä nipistimet nänneihin ja reisien sisäpintaan. Edelleen 15 v. Pieni hipaisu terskalle ja kastiketta lensi kuin tykin suusta.

Tätä tein vaikka sisko nukkui samassa huoneessa. Minun oli pakko tehdä itselleni näitä juttuja.

Taas meni muutama vuosi näissä merkeissä ja oli pikku hiljaa keksittävä jotain uutta. Mutta mitä? Mitä olisin vielä voinut tehdä omalle keholle jotta nautinto olisi säilyyt huipussa...?

Huomasin että tiukan paikan tullen niin pidin henkeä ja kyrpä kovettui ihan maksimiin ja spermat lensi entistä voimakkaamin. Ja kiihotus oli ihan eri tasolla!

Olin keksinyt jotain uutta tehdä itselleni! Testasin muovipussit pään ympäri ja vedin jopa sadetakin pään ympäri ja pakkausteipillä kiinni kurkun ympäri. Oli vaarallista touhua. Hommat jatkui vuosi vuodelta ja kerran tein sellaisen tempun että vedin taas äsken mainitsemani remmit, nipistimet, kuminauhat kireäksi ja vielä Jaffapullo perseeseen. Sen jälkeen kylpyameeseen makaamaan.
Proppu reikään, vesi auki, jalat rakentamani telineeseen kiiinni, muovipussi pään ympäri ja teipillä kiinni.

Kurkun ympäri vielä aamutakin vyö ja kireäksi. Sen jälkeen vielä hemmetin makuupussin sisään väärinpäin, eli pujotin sen pään päältä päälleni. Makasin tällä tavalla ammessa jalat sidottuna yläviistoon ja selkä/pää alaspäin. Mitä enemmän amme täyttyi vedellä sitä paniikkiomaiseksi tilanne muuttui. Vedin henkeä minkä pystyin muovipussin sisältä ja tässä vaiheessa jo veden alla. Taistelin tajuttomuutta vastaan ja kuin tuntui että nyt menee taju niin kosketin kevyesti terskaa ja tunsin kuin persereikä supistui rytmikkäästi pidätessään Jaffa-pulloa paksusuolessa ja sitten se tapahtui: sairaan kova orgasmi ja kamalaa huutoa veden alta.

Mutta kyllä oli ihanaa. Tämän keikan jälkeen olin niin kiimainen kuin ajattelin juuri päättynyttä testiä ja mitä kehoni oli käynnyt läpi että oli vedettävä kerran vielä käteen!

Tämä kirjoittamani juttu on kaikki totta. Kirjoitan myöhemmin lisää. Silloin kerron kuin nämä tukehtumiset ei riitä ja on työnnettävä koko meisselisarja perseeseen kahva edellä ja muovipussi-kaulakiristin-kaasunaamariyhdistelmään on vielä ängettävä vaimon käytetyt ja tuoreet terveyssiteet ja tamponi teipillä nenään kiinni.
Takaisin alkuun
Andyman
LähetäLähetetty: 1.9.2006, 0:38  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 09 Huh 2006
Viestejä: 10
Paikkakunta: Helsingistä hieman itään

Edellinen viesti kirjoitti siis minä: Andyman. Vieras lukee nimimerkissä sen takia että olin varmaan kirjautunut automaattisesti ulos kuin pidin hieman taukoa jutun kirjoittamisen aikana.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 1.9.2006, 18:55  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Andyman missä määrin vaimosi on tietoinen näistä taipumuksistasi ja hyväksyykö hän leikkisi ihan kakistelematta? Vaikutat aika avoimelta tyypiltä näin foorumien suuntaan, onko kotona sama juttu vai haluatko pitää/joudutko pitämään asian enemmän tai vähemmän salassa? Oletteko keskustelleet asiasta vaimosi kanssa?

En kysy vittuillakseni, vaan uteliaisuudestani.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  S/M ja Kinky

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker