Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Amatöörit

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Amatöörit  ~  miesmalleja videolle
Vieras
LähetäLähetetty: 20.5.2006, 18:08  Vastaa lainaamalla viestiä






Härski kirjoitti:
artoo kirjoitti:
RADICAL / semi kirjoitti:
eli jos omaat tarpeeksi itseluottamusta tulla paneen videolle, niin otapa yhteyttä niin katsotaan.

mail@radicalproductiongroup.com



Millaisia ominaisuuksia mallilta vaaditaan leffaan pääsemiseksi. Itse olen kyllä kiinnostunut tästä alasta haetteko ympäri vuoden uusia malleja leffoihin


no ei mitään selkeitä rajoja voi heittää, rohkeus ja kiinnostavuus jollain tavalla on vaatimuksena.

Mistä päin olet? Voit kirjoitella mulle webmaster@seksitreffit.fi, laita kuvaus itsestäsi ja paljastavia kuvia niin yritetään olla yhteydessä



Ok eli ei siis mitään selkeitä rajoja oikein ole rohkeutta ja kiinnostusta aikuis-viihdealaa kohtaan löytyy. Olen itä-suomesta pitää laittaa kuvausta itsestäni ja paljastavia kuvia tulemaan. Niin tuota ilmeisesti olette samaa firmaa kuin RADICAL/semi
Takaisin alkuun
artoo
LähetäLähetetty: 20.5.2006, 19:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Härski kirjoitti:
artoo kirjoitti:
RADICAL / semi kirjoitti:
eli jos omaat tarpeeksi itseluottamusta tulla paneen videolle, niin otapa yhteyttä niin katsotaan.

mail@radicalproductiongroup.com



Millaisia ominaisuuksia mallilta vaaditaan leffaan pääsemiseksi. Itse olen kyllä kiinnostunut tästä alasta haetteko ympäri vuoden uusia malleja leffoihin


no ei mitään selkeitä rajoja voi heittää, rohkeus ja kiinnostavuus jollain tavalla on vaatimuksena.

Mistä päin olet? Voit kirjoitella mulle webmaster@seksitreffit.fi, laita kuvaus itsestäsi ja paljastavia kuvia niin yritetään olla yhteydessä


Niin tälle alalle löytyy kyllä minulta kiinnostusta ja rohkeutta. Itä-suomesta olen, pitää laittaa jonkinlainen kuvaus itsestäni ja paljastavia kuvia liitteeksi ja tietoja lisää strategisista mitoistani teille tulemaan
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 20.5.2006, 20:09  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Anonymous kirjoitti:

Ok eli ei siis mitään selkeitä rajoja oikein ole rohkeutta ja kiinnostusta aikuis-viihdealaa kohtaan löytyy. Olen itä-suomesta pitää laittaa kuvausta itsestäni ja paljastavia kuvia tulemaan. Niin tuota ilmeisesti olette samaa firmaa kuin RADICAL/semi

Ei olla samaa firmaa kuin RADICAL, mutta kavereita ollaan (tällä alalla on kylläkin perinne, että tuottajat on huonoissa väleissä keskenään, mutta me ollaan vähän omituisia ja ollaan hyvissä väleissä Shocked )

Ja vaikka rajoja ei ole niin tokihan työvälineen vähimmäismitta on jossain luokkaa 17 cm, mutta jos on muuten hyvä tyyppi niin se ei aina ratkaise, toisaalta on myös eduksi jos on mukavan näköinen. Toisaalta jos on jotenkin erityisen erikoinen jollain positiivisella tavalla, niin silloin voi olla että noi muut vaatimukset ei niin paljoa paina.

Ja kameran edessä seisokin pitäminen kun porukkaa pyörii ympärillä ja antaa ohjeita ei aina ole kaikille helppoa.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
artoo
LähetäLähetetty: 20.5.2006, 21:06  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Härski kirjoitti:
Anonymous kirjoitti:

Ok eli ei siis mitään selkeitä rajoja oikein ole rohkeutta ja kiinnostusta aikuis-viihdealaa kohtaan löytyy. Olen itä-suomesta pitää laittaa kuvausta itsestäni ja paljastavia kuvia tulemaan. Niin tuota ilmeisesti olette samaa firmaa kuin RADICAL/semi

Ei olla samaa firmaa kuin RADICAL, mutta kavereita ollaan (tällä alalla on kylläkin perinne, että tuottajat on huonoissa väleissä keskenään, mutta me ollaan vähän omituisia ja ollaan hyvissä väleissä Shocked )

Ja vaikka rajoja ei ole niin tokihan työvälineen vähimmäismitta on jossain luokkaa 17 cm, mutta jos on muuten hyvä tyyppi niin se ei aina ratkaise, toisaalta on myös eduksi jos on mukavan näköinen. Toisaalta jos on jotenkin erityisen erikoinen jollain positiivisella tavalla, niin silloin voi olla että noi muut vaatimukset ei niin paljoa paina.

Ja kameran edessä seisokin pitäminen kun porukkaa pyörii ympärillä ja antaa ohjeita ei aina ole kaikille helppoa.



Ahaa eli eri firmaa olette, no tuota työvälineen vähimmäismitta kyllä löytyy housusta eli 17cm. Omaan suht mukavan näköisen kropan omaan ja nuorekkaan ulkonäön. ja ihan hyvää tyyppiä olen pitää teille minun kirjoitella kuvaus itsestäni ja vähän lisää infoa itsestäni teille ja laittaa paljastavia kuvia mukaan siihen hakemukseen liitteeksi
Takaisin alkuun
rankkaamenoa
LähetäLähetetty: 25.5.2006, 1:51  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Voisin tulla mukaan jos saan käyttää maskeerausta. Minua saisi fistata kahdella nyrkillä perseeseen!!!
Takaisin alkuun
Artoo
LähetäLähetetty: 26.5.2006, 18:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Härski kirjoitti:
Anonymous kirjoitti:

Ok eli ei siis mitään selkeitä rajoja oikein ole rohkeutta ja kiinnostusta aikuis-viihdealaa kohtaan löytyy. Olen itä-suomesta pitää laittaa kuvausta itsestäni ja paljastavia kuvia tulemaan. Niin tuota ilmeisesti olette samaa firmaa kuin RADICAL/semi

Ei olla samaa firmaa kuin RADICAL, mutta kavereita ollaan (tällä alalla on kylläkin perinne, että tuottajat on huonoissa väleissä keskenään, mutta me ollaan vähän omituisia ja ollaan hyvissä väleissä Shocked )

Ja vaikka rajoja ei ole niin tokihan työvälineen vähimmäismitta on jossain luokkaa 17 cm, mutta jos on muuten hyvä tyyppi niin se ei aina ratkaise, toisaalta on myös eduksi jos on mukavan näköinen. Toisaalta jos on jotenkin erityisen erikoinen jollain positiivisella tavalla, niin silloin voi olla että noi muut vaatimukset ei niin paljoa paina.

Ja kameran edessä seisokin pitäminen kun porukkaa pyörii ympärillä ja antaa ohjeita ei aina ole kaikille helppoa.


Eli te sitten voitte suositella myös muille firmoille mallejanne vai?. Eli kiertääkö sana sitten hakijoista myös radical firmalle teiltä
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 26.5.2006, 19:50  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Artoo kirjoitti:

Eli te sitten voitte suositella myös muille firmoille mallejanne vai?. Eli kiertääkö sana sitten hakijoista myös radical firmalle teiltä

No kyllä Sami ne huomaa joiden kanssa kuvataan kun videot julkaistaan ja varmasti heti kysyy jos häntä kiinnostaa. Sami on vain aika allerginen uusien miesmallien kokeilemiseen.

Meillä tässä on yksi projekti kun parin tytön kanssa on meinattu koeajoja tehdä, mutta vauhti on aika verkkaista.

Mutta vastaus on kyllä, kun on kuvattu niin tieto kulkee, mutta ennen kuin on kukaan koekuvannut niin Sami ei ole ollut järin innostunut tähän asti olemaan se ensimmäinen koekuvaaja.

Kaikkein mieluummin me kuvattaisiin valmiita pareja, tai ostettaisiin valmiiden parien kotivideoita, vaikka edes kasvottomina. Se on matalin kynnys aloittaa kun on entuudestaan tuttu pari. Eli ne menee aina kaiken edellee johtuen siitä että onnistuu aina 100%

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Artoo
LähetäLähetetty: 27.5.2006, 4:59  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Härski kirjoitti:
Artoo kirjoitti:

Eli te sitten voitte suositella myös muille firmoille mallejanne vai?. Eli kiertääkö sana sitten hakijoista myös radical firmalle teiltä

No kyllä Sami ne huomaa joiden kanssa kuvataan kun videot julkaistaan ja varmasti heti kysyy jos häntä kiinnostaa. Sami on vain aika allerginen uusien miesmallien kokeilemiseen.

Meillä tässä on yksi projekti kun parin tytön kanssa on meinattu koeajoja tehdä, mutta vauhti on aika verkkaista.

Mutta vastaus on kyllä, kun on kuvattu niin tieto kulkee, mutta ennen kuin on kukaan koekuvannut niin Sami ei ole ollut järin innostunut tähän asti olemaan se ensimmäinen koekuvaaja.

Kaikkein mieluummin me kuvattaisiin valmiita pareja, tai ostettaisiin valmiiden parien kotivideoita, vaikka edes kasvottomina. Se on matalin kynnys aloittaa kun on entuudestaan tuttu pari. Eli ne menee aina kaiken edellee johtuen siitä että onnistuu aina 100%


Niin varmasti on jo tullut teille paljon hakemuksia käsiteltäväksi. Joista sitten valitsette koekuvauksiin. Ok eli teillä jo kohta projektit pyörii, no aikuisviihdealalla varmasti tahti on aika verkkaista eli varoitusajat ovat myös lyhyitä. Juu tuosta kotivideo hommasta olen kyllä kuullut jonkun verran aikaisemmin.
Takaisin alkuun
artoo
LähetäLähetetty: 13.6.2006, 14:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Joko on kuvausprojektiin sopivat miehet löytyneet mukaan.
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 13.6.2006, 15:42  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

kannattaa kysellä sähköpostilla, webmaster@seksitreffit.fi kun on niin monta mallia ja pitää niin paljon sopia yhteen asioita, sinänsähän haku on aina päällä, ruuhkaa vain.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
pöö
LähetäLähetetty: 13.6.2006, 21:15  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





mitäs jos on sellanen onkelma ettei välttämättä kestä 10 min kauempaa kovin kovassa kyyydissä?? Laughing
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 13.6.2006, 23:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

pöö kirjoitti:
mitäs jos on sellanen onkelma ettei välttämättä kestä 10 min kauempaa kovin kovassa kyyydissä?? Laughing

yleensä ongelma on ollut toisinpäin, mutta sitten vain kuvataan rauhallisempaan tahtiin. Taukoja peliin.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Arit73
LähetäLähetetty: 14.6.2006, 1:05  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 17 Huh 2006
Viestejä: 7

moi

miten minun pitäisi toimia jos haluaa malliksi sinne ja minkälaisia kuvia teille pitää toimittaa voit vastata vaikka privatina tai tänne

tv.Ari Razz
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Artoo
LähetäLähetetty: 14.6.2006, 13:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Härski kirjoitti:
kannattaa kysellä sähköpostilla, webmaster@seksitreffit.fi kun on niin monta mallia ja pitää niin paljon sopia yhteen asioita, sinänsähän haku on aina päällä, ruuhkaa vain.



Jep tuota teille laitoin sähköpostia jo tulemaan jossa oli jonkinlainen hakemus/kuvaus minusta kuvien kera Cool. Kumpaan firmaan muuten tämän sähköpostin kautta haetaan radical:lle vai tuota seksitreffien hommaan.
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 14.6.2006, 22:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Nämä tulee seksitreffeille. Me yritetään miettiä jotain tehokkampaa tapaa järjestellä koekuvauksia, on ollut aika aikaa vievää tavoitella ihmisiä ja sopia kuvauksia ja sitten yllättävän moni jänistää. Ymmärrän toki tuon, mutta se vain on erittäin aikavievää ensin organisoida ja sopia ja sitten käy noin.

Mutta tuota me kehitellään ja yritetään vähän tehostaa noita koekuvauksia ja miten niitä sopia.

Jos teillä on hyviä ideoita, niin niitä toki otetaan vastaan.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Amatöörit

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker