Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Avautumiset  ~  Eliksiiri, foorumin orja... vai toisinpäin (split)
minähän se
LähetäLähetetty: 11.4.2006, 20:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





moi eliksiiri.oon panu merkile ku oon katsellu et oot melkein jokaisessa viesti ketjussa mukana.taidät olla näillä sivuilla päivät pitkät Smile eikö sulla oo miestä eli onko siittä puhe mistä puute?jos sulla on niin heitä pois koska et selvästikkään saa tarpeeksi Smile ota vaik mut ennemmin Smile
Takaisin alkuun
timolumi
LähetäLähetetty: 11.4.2006, 20:47  Vastaa lainaamalla viestiä
Romantiikan ruumiillistuma


Liittynyt: 07 Huh 2006
Viestejä: 48
Paikkakunta: Suomi..;)

Minusta on se hyvä että täällä on Nainen joka uskaltaa ja osallistuu keskusteluihin asiallisesti...Wink

Ja tuskinpa kukaan nainen lähtisi"kaappiin luurangoksi" kun saa täälläkin vapaasti keskustella toisten kanssa ja kokeilla miehen kanssa..Smile

Oli vähän huono isku repliikki vain.. Rolling Eyes

_________________
Aina kiinostunut..Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Yahoo Messenger
assa
LähetäLähetetty: 11.4.2006, 23:02  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

minähän se kirjoitti:
moi eliksiiri.oon panu merkile ku oon katsellu et oot melkein jokaisessa viesti ketjussa mukana.taidät olla näillä sivuilla päivät pitkät Smile


Aktiivinen nainen taitaa erottua tästä "kollijoukosta" aika helposti...

Lainaus:
eikö sulla oo miestä eli onko siittä puhe mistä puute?jos sulla on niin heitä pois koska et selvästikkään saa tarpeeksi Smile ota vaik mut ennemmin Smile


Aika heikosti olet seurannut sitten kuitenkin foorumia, ellet ole jo hoksannut että onhan tuolla Cool.

Eikö seksistä voi puhua kuin puutteessa? Shocked
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 12.4.2006, 17:41  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

minähän se kirjoitti:
moi eliksiiri.oon panu merkile ku oon katsellu et oot melkein jokaisessa viesti ketjussa mukana.taidät olla näillä sivuilla päivät pitkät Smile eikö sulla oo miestä eli onko siittä puhe mistä puute?jos sulla on niin heitä pois koska et selvästikkään saa tarpeeksi Smile ota vaik mut ennemmin Smile


No hei vaan sinullekin!

Kiva tulla huomatuksi, thanx 2U.

A) Minusta on kivaa seurata foorumia muun elämäni ohella, se antaa kivasti tasapainoa. HUOM! Minulla on elämä: arvostettu työ, perhe ja kaunis koti. Hyvä autokin minulla on ja rahaa kuin roskaa!! Twisted Evil Twisted Evil Muutamasta täällä on tullut myös ystäväni & ajatustenvaihtaja.

B) Jos olisit kirjautuneena sisään, niin sinäkin huomaisit uudet viestit. Kirjautuneena uusia keskusteluja on huomattavasti helpompi seurata ja vastaaminenkin käy näpsäkästi. Idea

C) Minulla todellakin on mies, niin käsittämättömältä kuin se kuulostaakin. Ja ehkä sen vuoksi myös käyn täällä ahkerasti... On hienoa pystyä keskustelemaan avoimesti aiheesta, joka koskettaa päivittäistä elämäämme. Lisäksi mieheni moderoi täällä ja toimin hänen näkymättömänä vasempana kätenään. Twisted Evil

D) Minulla on paljon elämänkokemusta ja -viisautta, vaikka nuori (?)- ihminen olenkin. Jos sen avulla voin olla ihmisiä auttamassa osaltani, niin sen mielelläni teen. Tämän vuoksi minua toisinaan vitsittää asiattomat trollit, koska kunnioitan tätä palstaa ja ihmisten ajatustenvirtaa. Olen loistava polttamaan päreeni vääryydestä ja toisen ihmisen loukkaamisesta! Evil or Very Mad

E) Ja mitä minun puutteeseeni tulee, niin siinä olet aivan oikeassa! 10 points Olen kyltymätön! Omat tarpeeni todellakin ylittävät mieheni tarpeet, mutta tämä seikka tuskin näkyy paljoakaan omissa vastauksissani tai ajatuksissani.

F) Pyydän sinulta jo anteeksi etukäteen omaa olemistani foorumin aktiivisimpia käyttäjiä. Todennäköisesti olen sinua jollain tavalla jossain vaiheessa loukannut, koska hyökkäät henkilökohtaisesti kimppuuni. Mutta kuten jo aiemminkin sanoin; asiattomuudet ja turhat kitinät eivät ole minun vahvin alani. Ihmisten negatiivinen suhtautuminen kaikkeen on yksi seikka, jota en positiivisena ihmisenä ymmärrä. Miksi kaikesta pitää aina ajatella pahinta? Yrittäminen auttaisi jo ihmisiä elämässä eteenpäin. Ihmiset nauttikaa välillä, ottakaa rennosti!! Ei tämä maailma niin paha paikka voi olla. Oma suhtautuminen vaikuttaa niin paljon.

G) Ota sut..... Jos lupaat vaihtaa asennettasi ja alat loistaman positiivisella olemassaolollasi! Silloin voisin edes harkita moista... Ja edellyttäen tietysti että olisin vapaa. Twisted Evil

H) BTW, sinuna miettisin iskurepliikkisi uusiksi, se saattaa loukata joitain ihmisiä. Näin keväällä sana "aurinko" sytyttää varmaan naisia aika hyvin.... Cool
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Pastori
LähetäLähetetty: 12.4.2006, 17:45  Vastaa lainaamalla viestiä
Oraalinen orgastikko


Liittynyt: 20 Maa 2006
Viestejä: 116

Rauhallisesti, hyvin rauhallisesti lähimmäistä rakastaen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
timolumi
LähetäLähetetty: 12.4.2006, 18:41  Vastaa lainaamalla viestiä
Romantiikan ruumiillistuma


Liittynyt: 07 Huh 2006
Viestejä: 48
Paikkakunta: Suomi..;)

Hyvä vastaus ellixsiirillä..!!

Mutta siitä kohta A:n sanasta Rahaa kuin Roskaa, Niin olen siitä vähän eri mieltä koska luulen että mäni jos joku siitä voin sanoa että ei sitä koskaan liikaa ole...vaikka tulot olisi hyvät..Wink

Mutta sanoin tuon vain siksi että vaikka minulla ei periaatteesa enään koskaan tarvitse tehdä mitään kun varmat ja hyvät tulot,mutta teen totumuksesta vielä jotain töitä ja nautin siitä että aikoinaan tehnyt pajon rahaa ja sijoittanut oikein ne...mutta silti ei sitä koskaan ole liikaa ollut vaikka en edes kehtaa sanoakkaan sitä mitä on,koska arvostan ihmisiä tasavertaisesti kun ei vain rupee kehuun sillä...Wink

_________________
Aina kiinostunut..Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Yahoo Messenger
assa
LähetäLähetetty: 12.4.2006, 19:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

WTG Eliksiirini! Laughing Äijät ruotuun...

Missähän hitossa se muuten niitä rahakasoja piilottelee? Shocked
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
timolumi
LähetäLähetetty: 12.4.2006, 19:38  Vastaa lainaamalla viestiä
Romantiikan ruumiillistuma


Liittynyt: 07 Huh 2006
Viestejä: 48
Paikkakunta: Suomi..;)

Niin hyvä sekata missä ne on kuin roskaa..Wink

Tiedä vaikka lämmittäisi takkaa niillä kuin Dna: mainoksessa..Smile

Tosin ehkä sitä jonkin verran, mutta sääntö 1... elä kehu sillä mitä sinulla on...

Tosin vaikka itse olenkin täällä niin aviossa on hyvä olla kun on sitä mistä molemat saa nautinnon ja sitä riittää hyvin..Wink

Eli elän sitä onnellista elämää ja varmoin tuloin loppuelämäni ja tykkään keskustella seksistä,koska vaimonikin sattuu oleen Saksata ja on avoimenpi tämänkin suhteen kuin Suomalaiset...Wink

Mutta meillä on oppimista vapaanpaan ajatteluun ja elämään...

_________________
Aina kiinostunut..Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Yahoo Messenger
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 12.4.2006, 19:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Höhlät, mulla on kattokaas niin paljon noita rakastajia ja sellaiseksi haluavia... Nytkin satelisi vaikka mitä timantteja ukkomiehiltä tuolla viesteissä. Laughing

Eiku... Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
timolumi
LähetäLähetetty: 12.4.2006, 20:35  Vastaa lainaamalla viestiä
Romantiikan ruumiillistuma


Liittynyt: 07 Huh 2006
Viestejä: 48
Paikkakunta: Suomi..;)

Niinpä..Wink

Mutta ukkomiehen kyllä pitää usein lupauksensa kun niillä ei varaa narahtaa siitä..Wink

Ja taas poikamiehet kun kerran pääsevät niin unohtavat sinut..Wink

Mutta eikö se ole hyvä yhtälö kun molemat varattuja niin ei kumpikaan lupaa liikoja ja pitävät lupauksen kuin sellainen joka saattaa jäädä perään vonkaan ja saa iteltäkin asiat puihin... Twisted Evil

Mutta on eri asia uskoa siihen mitä toinen lupaa, kun tuskinpa sekään joka lupaa kuun taivaalta, niin koskaan pystyy sen tekeen.. Laughing

Mutta luvata voi vaikka mitä, mutta ne on vähän eri miehiä jotka sen todella tekee ja tuskin ne täällä olisivat kun ne saisi ostettua sen vaikka kadulta rahalla...Wink

Annetaan ylpeyden haihtua ja pysytään totuuden ja järjen tiellä täällä..Smile

_________________
Aina kiinostunut..Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Yahoo Messenger
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker