Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 3
Siirry sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seuran hakeminen ja iskuyritykset  ~  Surkein isku yritys
Sara
LähetäLähetetty: 13.4.2006, 19:22  Vastaa lainaamalla viestiä
Romantiikan ruumiillistuma


Liittynyt: 01 Huh 2006
Viestejä: 48
Paikkakunta: Tampere

Elikkäs mikä on surkein kikka mitä suhun on yritetty.... Laughing
Ite oon saanu kokee vaan tuon sulla on hyvä perse lähetkö jatkoille Rolling Eyes Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 13.4.2006, 19:49  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Tää oli jo aika hyvä....

http://www.seksitreffit.com/forum/viewtopic.php?t=778
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Missy
LähetäLähetetty: 13.4.2006, 20:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Seikkailija


Liittynyt: 12 Maa 2006
Viestejä: 57

En nyt tiedä huonoista mut ärsyttävin on et "mä voisin keittää sulle kahvit meillä" (siis keskellä yötä ja baarista) ja hyvänä kakkosen tulee et "oot tän baarin kaunein nainen ja mä tiiän mistä puhun" ku ympäril pyörii miljoona tosi kaunista tyttöä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
vieras
LähetäLähetetty: 13.4.2006, 21:47  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Jos näin miehenä saan vastata niin ehdottomasti uskomattomin on :"hei lähdetkö katsomaan mun koiraa?" (klo 2 aamuyöllä). Kait se kaikessa surkeudessaa oli semmoinen yllätyshyökkäys että kävin katsomassa sitä koiranpentua ja myös hautasin sen vanhuuden tullessa ja nyt on jo kolmas yhteinen koira kasvamassa...
Takaisin alkuun
cowboi
LähetäLähetetty: 13.4.2006, 22:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





ihmettelen vaan jos joku kehuu kauniiksi ja se surkee iskuyritys....... Wink Tosin itseäni kerran nainen sanonut kauniiksi ja se on miehelle loukkaus. Evil or Very Mad Very Happy
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 13.4.2006, 22:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Ei minun repliikkini, mutta kaveri heitti räkäkännissä baaritiskin upeimmalle naiselle lainin,

"Vittumäoonniin känissä et OUJEEE!!"

Ei herunut Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Sara
LähetäLähetetty: 14.4.2006, 15:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Romantiikan ruumiillistuma


Liittynyt: 01 Huh 2006
Viestejä: 48
Paikkakunta: Tampere

EIlen tuli sitten koettua kaikista paras...eräs herra kanto meidän pöytään monta paukkua kysymättä meiltä(minulta ja kaverilta) mitään.Oli baarimikolta kysyny mitä me juodaan.Olikohan puoli yö kun herra tuli sanoon no niin tytöt te ootte juonu mun rahat antakaa pillua Shocked
Saatiin naurut ja herra jäi ilman pillua Laughing Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Missy
LähetäLähetetty: 17.4.2006, 17:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Seikkailija


Liittynyt: 12 Maa 2006
Viestejä: 57

cowboi kirjoitti:
ihmettelen vaan jos joku kehuu kauniiksi ja se surkee iskuyritys....... Wink Tosin itseäni kerran nainen sanonut kauniiksi ja se on miehelle loukkaus. Evil or Very Mad Very Happy


On se loukkaus jos teitää et se ei oo totta Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cowboi
LähetäLähetetty: 17.4.2006, 17:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





vähän aikaa sitten eräs nainen sanoi että olen erään tomi nimisen laulajan näköinen .....ja mä vihaan sitä tyyppiä.....prkle Evil or Very Mad Very Happy Wink
Takaisin alkuun
Feline
LähetäLähetetty: 17.4.2006, 17:39  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 17 Huh 2006
Viestejä: 166

Typerintä ikinä oli tulla esittäytymään Pekkana, kun satuin kautta rantain tietämään, että kyseinen kundi oli kuitenkin sanotaan nyt vaikka Jukka.
Minusta on jotenkin surkeaa, että baarissa tullaan sanomaan "Moi, voiks tähän istua. Onks sulla tulta? Mikä sun nimi on, aijaa, onpa jännä nimi. Mitä teet työksesi? Joisitko jotain..." Jne, eli pillua tekisi mieli ja isoilta pojilta on kuultu että pitää olla kiinnostunut naisen asioista.
Toisaalta, sekin on helvetin surkeaa jos väkisin yritetään olla erikoinen. Se paistaa NIIN läpi, ollen vain surkeaa.
Mutta minähän olenkin nainen ja helvetin hankala, nipottava ja nirso sellainen. Mua on lähes mahdotonta miellyttää ja koska annan pillua vain miellyttäville tyypeille (mutta en kavereilleni, enkä kavereiden miehille), joudun elämään jatkuvasti puutteessa. Mutta periaatteistani en luovu. Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 30.7.2006, 23:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Kaveri kertoi yhden kapakkakierroksen jälkeen seuranneensa vierestä seuraavaa:

Tuhannen känninen äijä oli istunut samaan pöytään kohtuullisen hyvännäköisen naisen kanssa. Kehotuksesta huolimatta ei ollut lähtenyt pois. Aina aika ajoin äijä oli toistellut; Heitä torvee! Toinen iskurepliikki oli ollut; Anna nyt, mä tiedän et sulla on.

Ei yrittänyttä laiteta, mutta muija lähti illan päätteeksi ko. casanovan matkaan. En sitten tiedä oliko herra aviomies, vai mistä oli kyse. EI VOI toimia.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 30.7.2006, 23:58  Vastaa lainaamalla viestiä






pupu kirjoitti:
Elikkäs mikä on surkein kikka mitä suhun on yritetty.... Laughing
Ite oon saanu kokee vaan tuon sulla on hyvä perse lähetkö jatkoille Rolling Eyes Rolling Eyes

Vuonna 2001
Valkopaitainen herrasmies (muutaman lasillisen jälkeen ) kävi erään ravintolan vessassa oksentamassa, ts."Pizzat" lavuaarin ja tietenkin lopputuloksella että veden poistoreikä tukkeutui täysin. Tämän jälkeen hän täytti lavuaarin vedellä (kunnon sekoitus siis) ja tällä aromikkaalla sekotteella hän lopuksi pesi kasvonsa niin rajusti että oma valkoinen paita olikin puoliksi vaaleanpunainen punaisine makkarakoristeineen .Tämän jälkeen hän ryntäsi suoraan tassilattialle ja pyysi naista tanssimaan ja tietenkin hitaita.....Tämä tarina on tosi ! Confused
Takaisin alkuun
petteri
LähetäLähetetty: 31.7.2006, 15:30  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 30 Hei 2006
Viestejä: 13
Paikkakunta: 19cm Housuissa Vain

Sehän just toimii että mennään suoraan asiaan.
Itse olen sitä mieltä että suottako sitä koko iltaa drinkkejä tarjoo ja esittää muuta mitä on,ja sitten ei edes saa

Yhen drinkin jälkeen jo pitää kysyä että miten on se puoli,
mennäänkö vai ei

ja jääpähän vielä loppu ilta muitten metsästämiseen jos ei irtoo kyseiseltä

_________________
Elämä On Kovaa,Mutta Ilman Kovaa Ei Ole Elämää
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 31.7.2006, 19:35  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Tositarinaa kyllä, varsinkin viime aikoina on baarissa tullut pantua merkille miten lasseillakin natsaa - ja hyvännäköisten naisten kanssa! - kun vaan suht suoraan käyvät asiaan.

"Nykyaikaiset naiset" ovat ilmeisesti useammin hakemassa baarista itse asiaa... Shocked
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
ronski
LähetäLähetetty: 3.8.2006, 18:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Panopupu


Liittynyt: 02 Elo 2006
Viestejä: 63

cowboi kirjoitti:
vähän aikaa sitten eräs nainen sanoi että olen erään tomi nimisen laulajan näköinen .....ja mä vihaan sitä tyyppiä.....prkle Evil or Very Mad Very Happy Wink

Mua varmaan ei yritetty iskeä, mutta tuntematon blondi tuli sanomaan että olen aivan erään suomalaisen bändin keulahahmon näköinen. No, seuraavana päivänä netistä tarkistamaan kuvaa. Taisikin käydä se nainen vaan kuittailemassa, sen verran **** kuva pläjähti näyttöön Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 3
Siirry sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker