Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seksiongelmat  ~  23v. ja poikuus tallella...
Vieras
LähetäLähetetty: 18.4.2006, 22:59  Vastaa lainaamalla viestiä






Juu kiitoksia vaan noista viesteistä...On jo vuosikaudet vaivannu tämä mun ongelma ja nyt ehkä on jo noiden viestien ansiosta vähän parempi olo...Jospa se aika vielä mullekkin koittaa...
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 19.4.2006, 10:00  Vastaa lainaamalla viestiä






Moi.

Mä olen 39 vuotias mies ja poikuus on vielä tallella.
Että kyllä meitä "surkeita" tapauksia tuntuu olevan.
Kiva tietää että ei ole yksin tämän asian kanssa.

-turnipsi- Sad
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 19.4.2006, 10:58  Vastaa lainaamalla viestiä






miten olet onnistunut poikuutesi säilyttämään noin pitkään?oletko ulkoisesti ok vai oletko sitä ujoa sorttia?
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 19.4.2006, 11:37  Vastaa lainaamalla viestiä






Anonymous kirjoitti:
miten olet onnistunut poikuutesi säilyttämään noin pitkään?oletko ulkoisesti ok vai oletko sitä ujoa sorttia?


En ole ulkoisesti ok. Olen tosi lihava ja ujokin kyllä olen.

-turnipsi- Sad
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 19.4.2006, 16:17  Vastaa lainaamalla viestiä






Lihavuudesta ei ole haittaa, mutta ujoudesta kylläkin. Maailma on täynnä härksejä pyöreääijiä, jotka saa pillua (tavalla tai toisella) kauniilta ja nuorilta naisilta. Sun pitää kehittää itsetuntoa ja olemustasi, jotta asioihin tulee muutos!
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 19.4.2006, 23:48  Vastaa lainaamalla viestiä






Kauheaa. Olen nuori nainen ja ensimmäinen _rakastelu_kerta oli aivan yhtä kokemattoman nuoren miehen kanssa. Se oli mielettömän ihanaa.

Ei missään nimessä pidä pitää sitä ongelmana, jos ei ole kokemusta. Yhdessä opettelu on parasta mitä tiedän. Sänkyyn kai on tapana mennä ihmisen kanssa johon voi luottaa. Itse en todellakaan edes harkitsisi sänkyleikkejä miehen kanssa, jonka epäilisin nauravan kokemattomuudelleni (tai ylipäätään nauravan minulle jostain piirteestäni).

Toiseen osapuoleen on voitava luottaa. Silloin ei ole mitään väliä sillä, vaikka siellä sängyssä sählääkin. Harjoittelullahan se paranee ja mikä parasta, kun valitsee kumppaninsa huolella, harjoittelu tuottaa automaattisesti hyviä tuloksia.

Itse arvostin kovasti sitä, että mies ei ollut hypännyt sänkyyn vain saadakseen kokemusta. Päinvastoin, oli upeaa kuulla että joku tässä maailmassa vielä välittää siitä, kenen kanssa seksiä harrastaa. Arvomme siis kohtasivat ja ensimmäinen kerta meni yhdessä opetellen ja nauraen. Seuraavat kerrat jo vähemmällä naurulla ja suuremmalla nautinnolla.

Hyvää kannattaa pihdata... ainakin siihen asti, että löytää toisen yhtä hyvän. Rolling Eyes
Takaisin alkuun
loner
LähetäLähetetty: 20.4.2006, 9:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





ja ei se pyöreä oo ikuista vaikka jotku niin väittävät.on meitä paljon muitakin mutta se ei mona juuri lohduta.koita kestää.tseppiä!
Takaisin alkuun
Aapo
LähetäLähetetty: 20.4.2006, 10:22  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 09 Tam 2006
Viestejä: 22

Luulen, että kun ihan vilpittömästi ja avoimesti tuo julki tytölle sen, että on ensimmäistä kertaa touhuamassa, niin olen varma, että täyspäinen tyttö ottaa sen pelkästään positiivisena asiana.
Ja kun sitten siihen vaiheeseen pääsee, niin olen varma, että pojilla on mukavaa. Ja varsinkin, jos kyytiä antaa vähänkään kokenut nainen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Turnipsi
LähetäLähetetty: 20.4.2006, 11:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 19 Huh 2006
Viestejä: 1

Kaipa se joskus tästä iloksi muuttuu. Toivoa aina voi.
Tää on kyl hyvä paikka missä voi kirjoittaa tunteistaan ja saada kommentteja muilta. Haaveissa olis joskus löytää itselle elämänkumppani. kaipa siittä poikuudesta samal sit pääsis eroon. Kauheita paineita kyl sen asian kanssa.

Embarassed
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Garret
LähetäLähetetty: 28.4.2006, 1:02  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 27 Huh 2006
Viestejä: 39
Paikkakunta: Imatra

No Mun mukaan muija voi jopa nauttia kun saa viedä poikuuden, varsinki jos on jätkää nuorempi Laughing aluks vaan pelotti/hävetti laueta. ekan kerran jälkee jännitys vaan katoaa ja homma sujuu, muistaa vaan että partneri ekana sitten itse (ainakin kun on uros itse) Smile

_________________
Paina tätä http://world4.monstersgame.co.uk/?ac=vid&vid=47078502
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Vieras
LähetäLähetetty: 26.7.2006, 21:34  Vastaa lainaamalla viestiä






Anonymous kirjoitti:
Juu kiitoksia vaan noista viesteistä...On jo vuosikaudet vaivannu tämä mun ongelma ja nyt ehkä on jo noiden viestien ansiosta vähän parempi olo...Jospa se aika vielä mullekkin koittaa...
Smile
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 26.7.2006, 23:14  Vastaa lainaamalla viestiä






Paha on toista suoraan mitenkään neuvoa ku ei toista tunne mut vähä vanhenpana väittäisin et seksi on enemmänkin fiilislaji.Paneminen panemisen takia jättää tyhjän olon.Se on vaan pakko päästä edes osaksi siitä ujoudesta ja muistaa ettei sieltä kotisohvalta peitonalta mistä tuskin silmät näkyy niin ei kukaan hae.Paariin tai vielä parenpi niin tanssimaan.Vähä rohkaisua mutta älä missään nimessä ole juovuksissa.Kuka sellasesta örveltävästä törkeitä puhuvasta mitään petikaveria haluaa.Ja se
ujous ,se on suomalaisen miehen perusluonne.Siitä pitää joko opetella ulos tai se pitää opetella peittämään hyvin.Olis tietysti ihanne jos siihen ihastukseen vois tutustua lähemmin ja löytää jotain yhteistä,harrastus tai jotain ja sitte se yhteinen lämmin hetki.Ja perusmiehen asenne et pakit tulee tai ainakin nolaat ittes ni ei pety.Vain monta kertaa yrittämällä voi onnistua.Jos pelkää epäonnistumista ei onnistu koskaan.Tsemppiä.
Takaisin alkuun
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 29.7.2006, 23:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Asiakommentti tosiaankin.
Mitä nirsouteen tulee; joka valkkaa, se runkkaa.

Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Neito_X
LähetäLähetetty: 25.8.2006, 22:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 20 Elo 2006
Viestejä: 277

Noh.. ei se tarkota et kaikkien pitää menettää poikuus/neitsyyys jo hitto 12vuotiaan!! Tottakai niiitä poikkeuksia löytyy, ja kenties pitää löytyy... Question Question
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker