Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seuran hakeminen ja iskuyritykset  ~  Paras iskuyritys (split)
Härski
LähetäLähetetty: 17.4.2006, 18:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

IMP kirjoitti:
Typerintä ikinä oli tulla esittäytymään Pekkana, kun satuin kautta rantain tietämään, että kyseinen kundi oli kuitenkin sanotaan nyt vaikka Jukka.
Minusta on jotenkin surkeaa, että baarissa tullaan sanomaan "Moi, voiks tähän istua. Onks sulla tulta? Mikä sun nimi on, aijaa, onpa jännä nimi. Mitä teet työksesi? Joisitko jotain..." Jne, eli pillua tekisi mieli ja isoilta pojilta on kuultu että pitää olla kiinnostunut naisen asioista.
Toisaalta, sekin on helvetin surkeaa jos väkisin yritetään olla erikoinen. Se paistaa NIIN läpi, ollen vain surkeaa.
Mutta minähän olenkin nainen ja helvetin hankala, nipottava ja nirso sellainen. Mua on lähes mahdotonta miellyttää ja koska annan pillua vain miellyttäville tyypeille (mutta en kavereilleni, enkä kavereiden miehille), joudun elämään jatkuvasti puutteessa. Mutta periaatteistani en luovu. Very Happy

Eli mitkäs ne on ne lähestymistavat sitten mitkä toimii, tuosta kävi ilmi että on aika paljon mitkä ei toimi Shocked

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Feline
LähetäLähetetty: 17.4.2006, 18:50  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 17 Huh 2006
Viestejä: 166

Härski kirjoitti:
Eli mitkäs ne on ne lähestymistavat sitten mitkä toimii, tuosta kävi ilmi että on aika paljon mitkä ei toimi Shocked

No tässä aiheessahan niitä ei kysytty, mutta jos nyt haluat tietää, niin ei sekään toisaalta ihmeitä vaadi! Sopivasti itsevarmuutta; ei niin paljoa kuitenkaan että se menee koomisuuden/limaisuuden puolelle. Ehkä joku hauska juttu, mutta ei sekään pakollista liene.
Sattuneesta syystä mua myös harvemmin tullaan iskemään, hah. Cool
Ei vaan, me akat usein uskotaan kaikenmaailman kemioihin ja muihin hapatuksiin siinä missä miehet suoraan toimintaan. Mulla olisi paljonkin jupistavaa miehistä, naisista ja niiden eroista, saati sitten siitä millaista on sijoittua siihen väliin ns. harmaalle alueelle...

Edit: ömm, tarkennuksena edelliseen postiini vielä siis se, että nimen yms tavallisuuksien kyseleminen ei toimi JOS kysymysten kohde huomaa ettei kysyjää oikeastaan edes kiinnosta, vaan mielessä vilkkuu jo seuraava etappi.
Ja kuten sanoin, niin olen hankala, eikä näkemykseni välttämättä edusta muiden naisten näkemystä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 17.4.2006, 20:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Teinpä tästä ihan oman aiheensa, niin päästään tästäkin puolesta spekuloimaan Wink

Sanoisin IMHO että parhaan iskuyrityksen sanamuoto ja sisältö on sinänsä se ja sama, oleellista olisi sen sijaan löytää jotain järkevää tilanteeseen liittyvää juteltavaa. Täysin tuulesta temmattu laini on lähes aina tuhoontuomittu.

Kannattaa myös aloittaa juttelu tuntemattomankin kohteen kanssa aivan kuin juttelisi tutulleen - tämä luo rennon fiiliksen tilanteelle. Kohtelias toki pitää olla, kuten naisille aina Cool

Bonusta on se ettei yritäkään ajaa keskustelua heti mihinkään vähänkään seksuaaliseen suuntaan, ei tosiaankaan tarvi tuoda heti julki olevansa jotain vonkaamassa. Sataprosenttinen huomio täytyy kohteelle toki antaa, eli ei samalla kurkita muita baaritiskin tyttöjä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Feline
LähetäLähetetty: 17.4.2006, 20:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 17 Huh 2006
Viestejä: 166

Parhaudesta en tiedä, mutta taatusti omaperäisin iskuyritys oli se, kun vuosia sitten eräässä motoristien tapahtumassa minua vastaan tuli mies, joka pyysi minua baaritiskille ja lupasi tarjota juotavaa. Kaulassaan hänellä oli stetoskooppi. Lähdimme tiskille ja saimme juotavat eteemme. Mies asetti stetoskoopin korvilleni ja alkoi kuiskailemaan sinne toiseen päähän stetoskooppia melkoisia rivouksia. Very Happy Embarassed
Ikävä kyllä seuralaiseni sammui pöydän alle ennen valomerkkiä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Badman
LähetäLähetetty: 18.4.2006, 21:54  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

En minä nyt oikein ymmärrä miksi joku iskuyritys pitäsi aloittaa jollain fraasilla joka on etukäteen sisäistetty.
Ei siinä tarvita kun oma itsensä koska ei sitä voi ketään huijjata esittämällä jotain mitä ei ole... ellei vastapuoli nyt ole aivan dille.

Yleensäkkin mikä h-vetin iskuyritys. Eikös sitä voi vaan jutella ja jos alkaa yhteisymmärrys löytymään menee sitten pidemmälle. Jos ei niin siirtyy seuraavaan pöytään. En minä ainakaan vielä ensimmäisen 5 minuuttiin tiedä haluaisinko minä tämän kanssa vai en ylipäätään.
Minua ainakin suulaana kieliveikkona ärsyttää se että jos vain flirttaan tai heitän läppää tai olen muuten vaan kohtelias, niin se tulkitaan että olen vonkaamassa pillua Mad

Viikon loppuna olin peräti Helesingissä ja menin Zetoriin, siinä aikani käppäilin, otin driksua kunnes bongasin sopivan söpön naisen joka istui siellä kaverinsa kanssa. Menin vain juttelemaan kuten vanhalle tutulle, hän läksi tarinoimann mukaan ja niinpä siinä käytiin monenlaiset tapahtumat läpi, käytiin ennen lähtöä tanssimassa ja lopulta päädyttiin sänkyyn. Ylimääräisen tyttökaverin hoisin pois kuviosta maksamalla tämän taksin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
ninnu
LähetäLähetetty: 3.5.2006, 18:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 07 Huh 2006
Viestejä: 25

http://www.mtv3.fi/helmi2005/viikonvaihde/artikkeli.shtml/441173?viikonvaihde-viihdetta-kolumnit

Törmäsin tässä eräänä päivänä täillaiseen.. Saa sitten jokainen itse päättää, mikä on hyvä ja mikä huono. Smile

Löytyy mm.

Me tuskin enää törmäämme toisiimme, joten mennäänkö sänkyyn?

Iskijä: Haluaisin soittaa sinulle. Mikä sinun puhelinnumerosi on?

Sinä: Se löytyy puhelinluettelosta.

Iskijä: Mutta enhän vielä tiedä edes sinun nimeäsi.

Sinä: Sekin löytyy puhelinluettelosta.

Iskijä: Mennäänkö teille vai meille?

Sinä: Molempiin mestoihin. Sinä menet teille ja minä menen meille.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cowboi45
LähetäLähetetty: 3.5.2006, 22:15  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

Se on hyvä että naisille on valmiita iskurepliikkejä ....älykysymys Wink tässä esimerkki omalle kohdalle sattuneesta Nainen :onko sun hiukset likaiset vai onko niissä geeliä Minä:onko toi sun naamas vai tikkurilan värikartta. Rolling Eyes

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Feline
LähetäLähetetty: 3.7.2006, 20:23  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 17 Huh 2006
Viestejä: 166

Mulle tuli mieleen yksi vanha tapaus, aika hauska. Kaikki naisethan haluaa kuulla olevansa jotenkin erityisiä... Wink
Olen todella lyhyt ja silloin joskus nuorempana olin vielä hoikkakin. Kerran jossakin illanvietossa tuli valtavankokoinen motoristimies vastaan ja kohdallani nappasi minua olkapäistä kiinni ja jäi tuijottamaan minua sieltä korkeuksistaan. Sitten hän tökkäsi minua etusormella rintaan, siis ei tissiin vaan keskelle rintaa. Olin todella hölmistynyt, sillä tämä kaikki tapahtui ilman mitään sananvaihtoa. Taisin kysyä siinä sitten että mitä ihmettä se herra tökkii, niin sain vastaukseksi, että "olet niin pieni etten tiedä miten sinua pitäisi lähestyä. Näytät naiselta, mutta olet liian pieni. "
Ja minä tietysti missasin tilanteen, koska minähän en tunnetusti tajua iskuyritystä edes juostessani sitä päin, joten se siitä. Very Happy
Mutta näin myöhemmin tuo on hykerryttänyt kovin. Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
MuffDiver
LähetäLähetetty: 3.7.2006, 22:45  Vastaa lainaamalla viestiä
Romantiikan ruumiillistuma


Liittynyt: 14 Hel 2006
Viestejä: 48

Vaimo tuli pokattua aikoinaan seuraavasti: ensin haukuin sen työpaikan. sitten haukuin sen lempibändin ja lopuksi kapsahdin kaulaan ja annoin sellaisen suudelman että se on kantanut jo yli 10 vuotta (onhan tossa välissä tosin paneskeltukin ja paljon).

Tosta yhdestä viestistä tuli mieleen yks gimma jonka aikoinaan vein kotiini. Todella style tapaus vaikka ei mitenkään omaan makuuni - liian hoikka. Noh, duunattiin se pakollinen ja kelasin et menen sohvalle nukkumaan. Tää pimu huutelemaan "et josko voitais vielä kerran kun ei varmaan enää ikinä nähdä". Saakeli kun en muista pantiinko uudestaan?!?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
hudaa
LähetäLähetetty: 4.7.2006, 12:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 30 Kes 2006
Viestejä: 9
Paikkakunta: tre

Minusta oli ainakin joskus mukava kuulla, kun naiselle puhumaan tullut mies ensimmäiseksi tiedusteli, että oletkos sää hyvä tyäihimine.
Tärkeä tieto, jos lie ollut vakavampaa suhdetta hakemassa.

Toinen tämmöinen klassikko on, että "sinä olet varmasti ollut nuorena kaunis". Jos ei tuohon lankea, niin mihin sitten? Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 21.9.2006, 17:53  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Ei ehkä paras, mutta söpö. Embarassed Tältä päivältä tämä:
Ootko yks niistä namuista, joka on mun Lauantai-pussissa aina karkkipäivänä?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 21.9.2006, 18:08  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Badman kirjoitti:



Minua ainakin suulaana kieliveikkona ärsyttää se että jos vain flirttaan tai heitän läppää tai olen muuten vaan kohtelias, niin se tulkitaan että olen vonkaamassa pillua Mad

Niinpä nuo naiset tahtoovat tulkita. Ei se tarkoita mitään, jos me joristaan yhdessä tuntikausia, puhun sut muuten sitten pöydän alle, ettäs tiedät, Pahis.
Edelleen on tätä kantamuotoa paljon: saakeli-kun-munaa-tekis-mieli-mutta-eihän-sitä-tässä-voi-kun-on-sitä- ja-tätä
Tai sitten on naisia, kuten miehiäkin, jotka tulevat heti päälle
Lainaus:


käytiin ennen lähtöä tanssimassa ja lopulta päädyttiin sänkyyn. Ylimääräisen tyttökaverin hoisin pois kuviosta maksamalla tämän taksin.

No sullapa kävi flaksi, mitähän tuo toinen tyttönen tuumas?

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Rinssi
LähetäLähetetty: 21.9.2006, 18:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Kerran tuli sanottuu kapakan kauneimmalle naiselle.."haluatisitko erittäin hyvää seksiä" ? ...Johon vastauksena varsin v-mäinen mulkaisu ja "en todellakaan"...johon mä sitten että "hyvä, sitten lähdetään"...=) Niin uskomattamolta kuin kuulostaakiin niin "parta halkes" sinä iltana....kin =)
Takaisin alkuun
Neito_X
LähetäLähetetty: 21.9.2006, 19:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 20 Elo 2006
Viestejä: 277

Hhmm.. no siis jos on het päin naamaa kysymässä panolle, luokseen tai jtn vastaamista ekalla näkemisellä, taikka niinko muka ns. kauniiks kehuminen.. että näe punasta siinä vaihessa Evil or Very Mad
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Badman
LähetäLähetetty: 21.9.2006, 22:07  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

Nymfotar kirjoitti:
No sullapa kävi flaksi, mitähän tuo toinen tyttönen tuumas?


No tuosta on jo aikaa etten tarkkaan muista, eipä tainnut sen kummempia tuumata. Otettiin taksijonosta 2 taksia ja sanoin tosielle tytölle aja sinä tuolla taksilla me tullaan tällä, ja iskin muistaakseni hänelle neljä kymppiä kouraan. No ajettiin tietysti eri osoitteisiin josta ei taasen ollut puhetta Smile
Tämän oman tyttöseni taksia taasen en päässyt maksamaan kun hän oli häipynyt jo hotellihuoneesta kun aamulla heräsin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker