Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seuran hakeminen ja iskuyritykset  ~  Paras iskuyritys (split)
Tulisydän
LähetäLähetetty: 22.9.2006, 11:47  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Badman kirjoitti:

No tuosta on jo aikaa etten tarkkaan muista, eipä tainnut sen kummempia tuumata. Otettiin taksijonosta 2 taksia ja sanoin tosielle tytölle aja sinä tuolla taksilla me tullaan tällä, ja iskin muistaakseni hänelle neljä kymppiä kouraan. No ajettiin tietysti eri osoitteisiin josta ei taasen ollut puhetta Smile
Tämän oman tyttöseni taksia taasen en päässyt maksamaan kun hän oli häipynyt jo hotellihuoneesta kun aamulla heräsin.

No joo Rolling Eyes
Kyllä mulle miehet kelpaa, jotka rahan kouraan lyövät ja sanovat:"no niin lady, tässä sulle manit, oli kiva naida, mee menojas"

Kunnon seksin jälkeen, en kyllä ihan äkkiä häipyis. Näet nälkä kasvaa syödessä. Ja aamulla saa katsoa riisuttua mallia naisen kasvoista. Onneksi mulla ei ole kasvoissani ilman meikkiä mitään hävettävää, kaunis olen toistaiseksi....

Se miksi ajattelen näin johtuu siitä, että olen jo niin vanha , jotenkin ei niin kun ota kovin itseensä, vaikka mies ei tekisikään kun minä haluan.

Mä nimittäin annan aina verbaalisesti takasin. Ja suhteita ollut ja mennyt, etten yhdestä tyypistä ole moksiskaan. (ei tunteita mukaan, näet) PISTE.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
arihar
LähetäLähetetty: 10.10.2006, 3:47  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 06 Elo 2006
Viestejä: 4
Paikkakunta: helsinki

Very Happy Moi.
Koeta siinä nyt olla hirmu kundi jos suu käy, sukat haisee. Kaupan päälle vielä knalli päässä, luistimet jalassa 180 pitkä.
Jooo. Sisäiseti voit olla vaikka kuin rikas, mutta saako sillä..
t.Ari
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
dandruff
LähetäLähetetty: 7.9.2007, 2:15  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 05 Syy 2007
Viestejä: 2

Miten olis: "Hei bella onks sun jalat kipeet ku oot juossu mun ajatuksissa kokopäivän?"
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 7.9.2007, 7:16  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

dandruff kirjoitti:
Miten olis: "Hei bella onks sun jalat kipeet ku oot juossu mun ajatuksissa kokopäivän?"


Tosi väsynyt.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Hitaasti
LähetäLähetetty: 9.9.2007, 15:55  Vastaa lainaamalla viestiä
Mielihyvän maanikko


Liittynyt: 13 Hei 2007
Viestejä: 85

Jäänyt mieleen yks ihana tapa lähestyä. Istuttiin iltaa tyttökaverin kanssa ja eräs mies tuli pyytämään kaveriani tanssimaan kysyen, osaatko tanssia? Kaveri vastasi osaavansa, johon mies kommentoi vain että ei sitten mitään. Katsoimme toisiamme silmät pyöreinä hämmästyksestä, että mitäs tuo oli?!?

Parin kappaleen päästä tuli kysymään samaa minulta ja totuuden mukaisesti vastasin etten osaa tanssia kyseistä kappaletta (tango). Totesi ettei osaa itsekkään, mennäänkö? Ja eihän tuollaisesta voi kieltäytyä...

Kaverini ei tykännyt kyseisestä lähestymistavasta, mutta minuun kolahti! Hauska ilta tuli vietettyä kyseisien herran kanssa, hulluteltiin ja pelleiltiin oikein kunnolla. Very Happy Very Happy Very Happy

Vieläkin tulee joskus muisteltua lämmöllä, harmi kun en ollut sinkku silloin. Sad

_________________
Älä ota kesäkissaa ... liian rajusti!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
karisto
LähetäLähetetty: 19.12.2007, 7:51  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 19 Jou 2007
Viestejä: 2

joo, taidat olla sinut kanssasi. oikeastaan tää elämä on teatteri, jossa vain harvat tajuaa homman jujun. itseasiassa nänä näyttelijät ovat ulkoapäin ohjattavia pellejä jotka luulevat, että kukaan ei näe, heh. Kyllä se nainti on meilläki mielessä, eihän siitä mihkään pääse. ikävä naida älykääpiötä, jonka elämä viettien varassa ja laakin jälkeen tyhjyys. Naitko kanssani
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
sälli22v
LähetäLähetetty: 20.12.2007, 8:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 12 Kes 2006
Viestejä: 154
Paikkakunta: happolandia

Kannattaa vaan kysyä että annatko lumppu pillua, jos nainen osaa suhtautua huumorilla ja naureskelee vaan niin sitten kantsii ehkä vaivautua juttelemaan jos taas nainen katsoo nenän vartta pitkin tai halveksivasti niin sit kantsii haukkua huoraksi ja räkiä naamalle ja lähteä naureskelemaan kavereitten kanssa jonnekkin muualle.

_________________
Early one mornin' while makin' the rounds
I took a shot of cocaine and I shot my woman down
I went right home and I went to bed
I stuck that lovin' .44 beneath my head
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 20.12.2007, 11:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

^Jees jees, ihan saletisti heruu. Turpaan nimittäin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker