Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Fetish

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Fetish  ~  naisten varpaat
kopoma-d
LähetäLähetetty: 1.9.2005, 16:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 31 Elo 2005
Viestejä: 2

kiihottaako muita miehiä naisten punaisiksi lakatut varpaankynnet itseäni ne kiihottaa äärettömästi. pakko rakastelun yhteydessäimeä varpaita/varpaiden välejä.olen aivan kiimasta tuskanen kun näin toimin. olen tehnyt sellaisen huomion että nainenkin kiihottuu äärettömästi siitä. kiihottavaa imeskellä joka varvas eriseen että yhtäaikaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 8.9.2005, 16:38  Vastaa lainaamalla viestiä






Kiihotun myös naisten varpaista. Kaupungilla kesäisin tulee katseltua niitä ja ei ole väliä vaikka varpaat olisivat sukkahousujen verhoamat.
Takaisin alkuun
pekka_a@netti.fi
LähetäLähetetty: 9.9.2005, 15:42  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





mua myös kiihottaa lakatut varpaat. tyttöystävällä on erittäin seksikkäät varpaat ja voitte uskoa sitä mieletöntä fiilistä tulla footjobin jälkeen lakatuille kynsille, niiden imeminen on myös mahtavaa ja kyllä niitä tulee tuijoteltua nainnin yhteydessä.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 3.1.2006, 16:33  Vastaa lainaamalla viestiä






Täytyy kyllä myöntää että nautin suunnattomasti naisten jaloista ja sääristä. Etenkin kesäisin tulee joskus vilkuiltua korkokengissä tai sandaaleissa viihtyviä kaunottaria. Mulla tähän liittyy vielä sekin että musta on nasta alistua naisen edessä, suudella jalkoja ja laueta sitten lopuksi varpaille. Onneks nykynen tyttöystävä ymmärtää hyvän päälle ja nuolettaa mielellään jalkansa seksin aluks .-)
Takaisin alkuun
Pete
LähetäLähetetty: 22.2.2006, 0:08  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Sama homma, eli naisten jalat / varpaat kiihottaa aivan sumeena. Välillä nuolisin ja panisin mielummin naisen jalkoja kuin sitä itteensä. Sillä ei minulle ole väliä onko varpaat lakatut vai ei, varpaat yleisesti kiihottaa valtavasti
Takaisin alkuun
nipa
LähetäLähetetty: 30.12.2006, 19:53  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





mua kiihottaa kans naisten jalat ihan älyttömästi,varsinkin kun on stay upit tai sukkahousut jalassa.olen joskus tyttöystävältä kysyny et käyttääkö se ikinä niitä,mut ei laita jalkaansa.se asuu aika kaukana musta ja nyt on vajaan vuoden seurustelun jälkeen multa alkanu loppua mielenkiinto koko tyttöön.kun mitään uutta ei voi ehdottaa kun ei sitä kiinnosta.kaikki "normaali" sitä kiinnostaa kyllä.tai oikeestaan melken koko ajan se tekis sitä kun oon sielä.ollaan yli kolmikymppisiä kuitenkin,mut silti se on niin ahdasmielinen seksi asioissa että tää suhde taitaa ihan kohta loppua siihen. Question
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 8.11.2010, 0:27  Vastaa lainaamalla viestiä






Onko olemassa miehiä jotka haluavat nuolettaa jalkansa naisella?
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Fetish

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker