Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 3 Yht. 6
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Parisuhteet  ~  sänky hommat vähissä!
Härski
LähetäLähetetty: 21.5.2006, 19:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

miki kirjoitti:
minun kohdalle on vaan sattunut sellaisia naisia jotka sanovat että..EI ENNEN PAPIN AAMENTA...

Ei hemmetti! Oletko vakavissasi Shocked Minä olin ihan varma ettei tuollaisia naisia löydy enää Suomesta jotka ei halua rakastella ennen kuin ovat naimisissa! Ja minä en tosiaan ole nuori poika enää, eli elämänkokemusta on ja en ihan oikeasti ole tuollaista löytänyt ja olen sentään seksiä harrastanut vuodesta 1982.

En tarkoita tällä sitä että kaikki naiset olisivat minulle antaneet, mutta syy siihen etteivät halunneet paneskella oli ihan joku muu ja tiedän heistä kaikista etteivät olleet neitsyitä (ainakaan kukaan ei kehdannut kertoa että tuo on syy ja salasi sen kyllä loistavasti jos tuo se syy todella oli).

Ja minä olen enemmänkin sellainen kiltti poika ja pidän vähän kiltimmistä tytöistä, eli selityksenä ei sekään ole että liikuun "hurjissa piireissä"

Kerro nyt ihmeessä mistä olet noita neitsyitä löytänyt, jotka vasta papin aamenen jälkeen haluaa seksiä Question


Viimeinen muokkaaja, Härski pvm 21.5.2006, 20:10, muokattu 2 kertaa

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 21.5.2006, 19:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Ninni kirjoitti:
Jep itse olen kait liian tyrkky ja esittelen aina itseäni omalle hanille ja ei sitä kiinnosta ..Joten nyt ymmärrän miksi. Hän itse on niitä joita ei kiinnosta tyrkyttäminen , mutta olen huomannut kyllä että ei se hienovarainenkaan pyllistely auta pahemmin mieheeni. Sitten menee itsellä halut , koska ei jaksa enään miettiä tai edes koittaa. Noh onneksi olen maksullinen joten ainakin saan jotenkin seksiä. Useimmiten kysyn miksei kiinnosta hän sanoo , että väsyttää tai työ ja harrastukset vievät aikaa paljon ..No olen jo menettänyt toivoni ja tyydyn vain pussailuun ja halailuun.


Täällähän on tänään varsin mielenkiintoisia postauksia Exclamation

Eli nyt meillä on maksullista seuraa tarjoava nainen, jolla on ongelma että kotona ei miestä kiinnosta seksi, jos oikein ymmärsin Shocked Ei ainakaan kukaan voi väittää että "tuohan on arkipäiväinen tilanne kokonaisuudessaan".

Monella on muuten varmasti sellainen ennakkokäsitys, että maksullista seura tarjoavat vaihtavat aika nopeasti paria jos noi hommat ei kotona suju, mutta näköjään ei asia ole aina niin. Ihan hyvä että teillä rakkaus kestää nuo erikoiset elämäntilanteet Smile

Mutta tuo sinun arviosi on varmaan aika oikea, miestäsi kiinnostaa ilmeisesti vaikeasti tavoiteltavat naiset, eli muutu sellaiseksi Exclamation

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tiiu
LähetäLähetetty: 24.5.2006, 14:05  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Ei tunnu auttavan että olen vaikeasti tavoiteltava. Kun ei niitä tilaisuuksiakaan ole meinaa ollut olla sellainen. Nyt ei kyl oo ihan normaalia että ei oo ollut seksiä kahteen kuukauteen Sad
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 24.5.2006, 18:59  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

tiiu kirjoitti:
Ei tunnu auttavan että olen vaikeasti tavoiteltava. Kun ei niitä tilaisuuksiakaan ole meinaa ollut olla sellainen. Nyt ei kyl oo ihan normaalia että ei oo ollut seksiä kahteen kuukauteen Sad

Joo, no kyllä toi kuulostaa aika kovalta - 2kk on pitkä aika. Kokeneemmat voi varmaan kantaa kortensa kekoon, minä en keksi mitään ihmeellistä nyt.

Eikö teillä ole yhteistä aikaa, kun sinulla ei ole edes tilaisuuksia olla vaikeasti tavoiteltava. Jos ei ole yhteistä aikaa ja ette tee asioita yhdessä, esim käy jossain tai harrasta jotain yhdessä tms niin kyllähän toi ajanmittana hyytyy.

Mutta oletko jutellut hänen kanssaan tuosta oikein rauhassa ja hyvässä yhteisymmärryksessä? Onko varma että toi on vain henkinen juttu että häntä ei kiinnosta.

1. Onko hänellä stressiä tai kiirettä tai huolia töissä?
2. Onko hänelle sattunut jotain mikä on henkisesti järkyttänyt tai latistanut?
3a. Onko hänellä toinen - tai kiinnostavatko toiset naiset?
3b. Kiinnostaako häntä miehet enemmän?
3c. Onko hänellä ollut suhde /uskottomuutta ja nyt syyllinen fiilis ja ei kiinnosta enää?
4. Pitääkö hän sinusta edelleen, rakastaako?
5. Onko hänellä omaa selitystä mitä on tapahtunut tai mistä voi johtua.
6. Onko hänellä itsellään mielipidettä, onko henkinen vai fyysinen este hänellä?
7. Miksi hän haluaa seurustella / asua kanssasi?
8a. Mitä hän ajattelee sinusta ja suhteestanne nyt?
8b. Mitä ajatteli kun suhde alkoi?
8c. Miten hän näkee suhteen kehittyvän seuraavan vuoden aikana, miten näkee tulevaisuutensa, yksin vai sinun kanssasi?

Toivottavasti muut osaa antaa neuvoja, minä en osaa neuvoa, kun tossa on niin monta kysymystä mihin pitäisi saada vastauksia että voisin käsittää tilanteen.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
dreamzone
LähetäLähetetty: 24.5.2006, 21:49  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 14 Jou 2005
Viestejä: 10

Oma mieskin osaa hienosti sanoa: "On ollut rankka työpäivä, väsyttää...", "Nyt ei ehdi", "mä katson nyt tota ohjelmaa telkkarista", ja kaikkea mahdollista ja mahdotonta taivaan väliltä. Ja ongelma on myös se, että toinen on paljon kokeilunhaluisempi kuin toinen. Pakko sanoa, etten oikeasti syyllistä ihmistä, joka lähtee hakemaan sitä läheisyyttä aikansa kestettyään muualta.

Mutta mikä ihme miehellä voi tehdä tämän "jaksamattomuuden". Ja tilanne meillä ei tosiaan ole sellainen, että hän joutuisi tekemään aina kaiken yleisesti ottaen itse teen enemmän. Voiko stressi esim. viedä kokonaan miehiset halut? Mustasukkaisia epäilyjä en viitsi pitää ajatuksissani ennen kuin yhtäkkiä ilmestyy konkreettinen pitävä todiste jostain eli ne ehdotukset voi suosiolla jättää antamatta.

En ole tyrkky vaan koen hallitsevani viettelyn ja "saaliina esiintymisen"; ainakin päätellen siitä kuinka onnistun muiden miesten mielenkiintoa herättämään paitsi omani (siis muiden kanssa en ole kuitenkaan ihan sänkyyn asti mennyt, koska se menee uskollisuusrajani yli). Oikeasti olen joskus jopa miettinyt, että jospa hän onkin homo ja elää kanssani vain kulississa.

Toisinaan toimin alistajana ja silloin kun hommat vielä toimivat, olin milloin alistaja ja milloin mitäkin fiiliksen mukaan. Mutta lieneekö tyytyminen tähän vai mitähän pitäisi tehdä kun kaikki muu toimii niin hyvin mutta ei itselleni huomattavan tärkeä seksi. Joskus tuntuu, että mies taitaa olla ihan tyytyväinen meidän elämään.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Nuori herrasmies
LähetäLähetetty: 25.5.2006, 1:14  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 20 Tou 2006
Viestejä: 13
Paikkakunta: Rovaniemi

Itse olen seksistä hyvin kiinnostunut ja nautin siitä todella paljon mutta nyt on alkanut tämä reilut kaksi vuotta kestänyt suhde hivenen tympimään kun naisellani tuntuu aina olevan jonkin sortin selitys että miksi ei nyt... Silti pitäisi olla hellää ja rakastavaista kun samalla viedään yks hyvin suuri asia mistä parisuhteessa nautin niin nollille... Kohta alkaa itselläkin tuo pari kuukautta ilman seksiä lähestyä ja viriilinä nuorena miehenä se myös TUNTUU perkele.
Ja voin sanoa että huomiota ja hellyyttä on annettu ja tilaa ettei kuitenkaan mitään kauheaa tunkemisen tunnettakaan ole kyllä puskettu niskaan mutta kun ei meinaa enää millään irrota asiaan vastakaikua vaikka mitä tekisi...


Tiedä mitä tuon kanssa nyt sitten tekisi... Alkanut kiinostaa tuo seksin kokeilu kokeneemman naisen kanssa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tiiu
LähetäLähetetty: 25.5.2006, 5:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Härski kirjoitti:
Eikö teillä ole yhteistä aikaa, kun sinulla ei ole edes tilaisuuksia olla vaikeasti tavoiteltava. Jos ei ole yhteistä aikaa ja ette tee asioita yhdessä, esim käy jossain tai harrasta jotain yhdessä tms niin kyllähän toi ajanmittana hyytyy.


Me vietämme paljon aikaa yhdessä. Mieheni on työnsä puolesta paljon kotona ja tällä hetkellä myös minä - tosin vasta nyt parin viikon ajan. Koko viime talvi ja syksy nähtiin vain viikonloppuisin (torstai-illasta maanantaiaamuun) opiskelujeni vuoksi. Meillä on muutamia yhteisiä harrastuksia ja arkielämämme sujuu kyllä ihan suht hyvin. Seksipuoli vain hiertää - ainakin mua, miehestäni en ole varma. Hän on sanonut että seksi ei hänelle ole kovin tärkeää. Musta tuntuukin että meidän suhteen aikana seksin määrä onkin pikkuhiljaa vähentynyt entisestään. Ennen kestin, enää en tunnu jaksavan Sad


Härski kirjoitti:
Mutta oletko jutellut hänen kanssaan tuosta oikein rauhassa ja hyvässä yhteisymmärryksessä? Onko varma että toi on vain henkinen juttu että häntä ei kiinnosta.


Ollaan juteltu ihan rauhallisesti asiasta. Syitä ollaan pohdittu ja pähkäilty ja päädytty sitten siihen että olen välilllä liian voimakas eli siis jollain tapaa joskus liian miehekäs, enkä sellainen hentoinen herkkä nainen. Et ehkä mun mies kokee että mä välillä vedän hänen rooliaan, mitä en tarkoituksella halua ottaa. Kyllä mä ehdottomasti haluan tuntea olevani nainen, mut ehkä mun mies ei aina mua saa silleen tuntemaan, jolloin mä sitten astun hänen saappaisiinsa kun hänestä ei siihen ole. Mä en tästä asiasta osaa mitään esimerkkiä sanoa, kun en oikeen ite keksi milloin näin käyttäytyisin, mutta tiedostan kyllä että mä oon voimakas ja tempperamenttinen. Syyksi haluttomuuteensa mun mies on sanonut myös sen, että hänellä on joskus talvella vetämätön olo että hän ei vain jaksa. Olen koittanut ymmärtää häntä, mutten kiellä ettenkö olisi tästä meidän ongelmasta puhunut hänelle enemmän kuin tarpeeksi, mikä ei varmastikaan ole auttanut yhtään vaan päinvastoin Sad Mun on vaan niin vaikea kestää yksikseni (tyttökavereiden kaa oon kyllä puhunut tunteistani) tätä asiaa etten saa pidettyä suutani kiinni. Oon niin monasti itkenyt ja murehtinut. Tämän mieheni tietää. Musta tuntuu että hän ei edes halua tehdä asialle mitään. Tosin vaikea mun on hänen tunteitaan tuntea, kun en itse ole koskaan kärsinyt haluttomuudesta.

Mua loukkaa hurjasti se että mieheni harrastaa sooloseksiä, sillä koen että se on minulta pois. Ei muuten tietenkään, mutta nyt kun en itse saa mitään.

Ihan hirveetä kun seksistä on tullut jokapäiväinen harmituksen aihe. Mieheni on sanonut että minun tarvitsee antaa ajan kulua, että kyllä se siitä ja että kun kesä koittaa, niin asiat muuttuvat (näin hän sanoi talvella). Vielä ei ainakaan muutosta ole tapahtunut. Ehkä syy on minussa kun painostan liikaa ja en ole tarpeeksi kärsivällinen. Mutta on hurjan vaikeaa olla mainitsematta seksiä, kun tekisi mieli niin kovasti Sad

Kaipaisin mieheltäni enemmän myös hellyyttä ja huomiota päivän aikana, mutta se on aika vähäistä. Haluaisin kokea olevani haluttu, hyväksytty ja ihailtu. Ehkä liikaa toivottu..

Mieheni katselee muita naisia, mutta ei sen enempää ole kiinnostunut lähempään tuttavuuteen. Hän on painottanut aina että on yhden naisen mies. Uskon hänen sanaansa 100%. En voisi kuvitellakaan että hän pettäisi. En usko että toiset miehet kiinnostavat. Mieheni sanoo usein rakastavansa minua ja tuntuu tarkoittavan sitä. Meillä on muös yhteisiä tulevaisuuden suunnitelmia, pitkällekin tulevaisuuteen. Mieheni tuntuu aidosti välittävän minusta, ja kuten aiemmin mainitsin, ainoa isompi kivi kengässä on seksin puute. Mutta minua kuitenkin on vaivannut sellainen asia että olen kokenut että mieheni ei pidä ulkonäöstäni. Hän on arvostellut ja kritisoinut kehoani, mutta kuitenkaan tarkoittamatta pahaa. Olen kuitenkin loukkaantunut syvästi hänen sanoistaan - olen aika herkkä ulkonäköni suhteen. Ehkä haluttomuuteen vaikuttaa myös se, etten ole hänen mielestään tarpeeksi viehättävä? Mieheni tosin kieltää ettei tämä pidä paikkaansa ja toisinaan kyllä kertoo että olen kaunis. Mutta sitten jotenkin musta tuntuu että mieheni kuitenkin toivoisi mun olevan paremman näköinen. Olen kriittinen ulkonäköni suhteen ja epävarmakin, mitä mieheni ei todellakaan poista kritisoimalla kroppaani. Mutta tämä taitaakin olla asia sivuraitelta..

Pahoittelen että tästä tuli romaani Sad Oli vain pakko saada purkaa sydäntä!
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 25.5.2006, 14:09  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Jaa, ei ole helppoa tohon vastata. Mutta jos tosta oikein ymmärsin niin miehesi runkkaa itsekseen, muttei harrasta seksiä sun kanssa. No minusta olisi kyllä reilua että hän kokeilisi että lopettaa yksin puuhastelut ja huomioi sitten sinua kun tekee mieli ruinkata..

Ymmärrän kyllä jos vain ei kiinnosta, mutta se tarkoittaisi sitä ettei sitten kiinnosta runkkaa myöskään. Minä kyllä ottaisin kunnon loukkauksena tuon jos mun tyttöystävä ei haluaisi seksiä mun kanssa mutta kuitenkin runkkaisi itsekseen.

Minä lähtisin siltä istumalta enkä palaisi, enkä varmasti vastaisi puhelimeen jos hän soittaisi.

Eihän runkkaamisessa mitään pahaa ole, mutta jos se yhdistyy siihen ettei kuukausiin halua seksiä kumppaninsa kanssa, niin minulle tuo ainakin olisi selvä merkki siitä että se on "finito la musica". Tuon jälkeen minun kiinnostukseni toista kohtaan ainakin laskisi niin voimakkaasti, että lähtisin katsomaan sopivampaa kumppania.

Tämä viesti nyt ei yhtään auta teitä parantamaan omaa suhdettanne, mutta kerrompa vaan miten minä tulkitsen tuon asian.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 25.5.2006, 15:30  Vastaa lainaamalla viestiä






Se jatkuva seksin ruinaus sai mulla ainakin halut katoamaan. Tai ehkä tapa millä sitä ruinattiin. Ilman mitään muita lämmittelyjä käsi vaan housuun ja siinä sitten pitäisi kostua.
Hoidan kahta pientä lasta päivät ja yritän kotia pitää kasassa. Ukko ei paljoo osallistunut. Muuta elämää mulla ei paljon kodin ulkopuolella ollut, sillä olisin voinut baarissa vaikka löytää miehen joten sinne ei ollut asiaa.. Miksiköhän ei kiinnostanut Rolling Eyes . No ukko kierrossa ja nyt kyllä olisi tarvetta välillä.. Very Happy
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 25.5.2006, 21:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Anonymous kirjoitti:
Se jatkuva seksin ruinaus sai mulla ainakin halut katoamaan. Tai ehkä tapa millä sitä ruinattiin. Ilman mitään muita lämmittelyjä käsi vaan housuun ja siinä sitten pitäisi kostua.

Jos ainoa asia millä mies lähestyy naista on pano ja ainoa lämmittely on kouran työntäminen pimppaan, niin onhan se aika järkyttävää miesnäkökulmastakin. Kyllä ymmärrän jos ei ole haluja. Olen noissa aikaisemmissa kirjoituksissani olettanut että ihan tälläsistä kömpelyyksistä ei ole kyse.

En väitä että se mitä nyt kirjoitan pätee sinuun, mutta yleisin virhe noissa tilanteissa on se, että nainen kiukunpuuskaisena sanoo paheksuntansa noissa tilanteissa miehelle niin että se taas kiukuttaa miestä ja silloin tilanne on lukossa.

Monelle miehelle nuo asiat pitää kertoa erittäin ystävällisellä äänensävyllä positiivisessa ja rakentavassa hengessä, että kaipaisit myös noita muita asioita joita tuossa luettelit, ja että hänen lähestymistapansa oli sinun fiiliksillesi väärä. Ei kovin paljoa tarvitse olla tiukkuutta tai negatiivista fiilistä viestissä, niin se ei tehoa ja homma menee lukkoon.

Tietenkin olisi optimi että molemmat keskustelisivat avoimesti mitä haluavat ja mitä eivät halua. Siis positiivisesti ja ystävällisesti, ei nalkuttamalla tai valittamalla.

Mutta tiedän ettei sekään aina auta, aina ei noi halut ja tarpeet ja tavat käy yksiin.

Ymmärrän hyvin naisia jos miesten alituinen pillun vonkaaminen ärsyttää. En nuorempana tajunnut miltä toi voi naisista tuntua, mutta nyt kun itsekin etsisin parisuhteelta jotain muuta kuin panoa niin toi ärsyttää jo kuunnella, että on miehiä jotka lähestyy emäntäänsä vain kun haluavat pimppaa.

Toivon vain etten nuorempana itse ollut samanlainen Embarassed

Täytyy myöntää että on ollut suhteita, joissa lähinnä tavoitteena oli pano. Mutta nyt on kiikarissa yksi tyttö joka on niin hurmaava, että jos pääsen hänen kanssaan edes ulos kävelemään kaupungille käsi kädessä niin olen varmasti pökerryksissä viikon Smile

Jos rehellisiä ollaan niin tuon tytön kanssa en usko punkkaan pääseväni, mutta katotaan jos edes halaaminen onnistuu.

Tämän projektin valossa on jotenkin hämmentävää lukea, että joku mies työntää kätensä vaimon housuihin sen merkiksi että nyt pannaan.

Jotenkin on arkipäiväistynyt ja kärsinyt inflaation tuo paneskelu, koittakaa muistaa millainen oli suhde silloin kun toisen valloittaminen vaati päivien ja viikkojen työn.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 26.5.2006, 8:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Härski kirjoitti:
Tämän projektin valossa on jotenkin hämmentävää lukea, että joku mies työntää kätensä vaimon housuihin sen merkiksi että nyt pannaan.


Ai, kyllä se meillä vaan toimii noin Shocked No mutta täällä ei olekaan "normaali" nainen kyseessä, tuo nyt on valmis mihin vaan ja milloin vaan Laughing

Härski on kirjoittanut niin paljon asiaa aiheesta, etten ala tuhlaamaan aikaani samojen sanojen toisteluun. Kaikin puolin olen samaa mieltä. Pattitilanteita ja kiukunpuuskia täytyy koittaa välttää, vaikka se vaikealta tuntuisikin kun tekisi mieli. Jotenkin täytyy vaan jaksaa niellä se tappionsa jos heruttelu ei tuota tulosta, vääntää hymy naamalle ja todeta että "no tehtäisiinkö sitten muuten jotain yhdessä, mennään vaikka kävelylle?". Kyllä se siitä lämpenee. Tie seksiin ei kulje alapään, vaan yläpään kautta.

Lainaus:
Jotenkin on arkipäiväistynyt ja kärsinyt inflaation tuo paneskelu, koittakaa muistaa millainen oli suhde silloin kun toisen valloittaminen vaati päivien ja viikkojen työn.


Ihminen tavoittelee hurjimmin aina juuri sitä mitä ei ole saatavilla, se on meidän luontainen viettimme. Jos ja kun seksiä saa kotona miten paljon haluaa, ei se enää tunnun niin tärkeältä asialta - alkaa kiinnittämään enemmän huomiota fiiliksiin ja tilanteisiin, kuin vain siihen että nyt tussua olisi tarjolla, kaikki muu tipahtaa käsistä ja molo ilmestyy kouraan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Nuori herrasmies
LähetäLähetetty: 26.5.2006, 23:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 20 Tou 2006
Viestejä: 13
Paikkakunta: Rovaniemi

Noh kertokaapas viisampina ja kokeneempina, että mitä tulisi tehdä kun itse elän ainakin vielä parisuhteessa mutta seksi on erittäin vähissä... Kun taas minulla on ystävä (nuori nainen), joka myös elää parisuhteessa ja hänellä taas seksiä kuulostaisi olevan vähän liikaakin, josta johtuen hänellä alkaa menemään maku asian suhteen. Kaiken huippu tuossa on se, että tämän ystäväni mies on hyvin välinpitämätön ja ERITTÄIN törkeä ystävääni kohtaan ja käyttää häntä melkeinpä ainoastaan panopuuna ja leuhkimisen aiheena koska ystäväni omaa D-kupin rinnat, mutta ystäväni on niin hyvä sydämminen, että ei halua nähdä näitä asioita pahoina vaan enemminkin tyyliin "no sellainen se nyt vain on" ja hymyilee mutta näen selvästi että se ei ole mitenkään nautinnollista eli on rakkauden sokaisema. Itse olisin voinut olla hänen nykyinen miehensä mutta tuli päätettyä asioita liian nopeasti pari vuotta sitten ja sitä kautta menetettyä tilaisuus ainakin toistaiseksi unelmien naiseen.

Joten sanokaapa kannattaisiko minun yrittää korjata tuo moka tavalla tai toisella ja jättää nykyinen suhde taakse ja pyrkiä samalla auttamaan ystävääni?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 27.5.2006, 1:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

^ Tohon ylempään.

Paha mennä antamaan neuvoja, mutta:

Mieti onko oma suhteesi pelastamisen arvoinen ja oletko siinä tyytyväinen? Mieti jos naisesi jättäisi sinut huomenna, ilmoittaisi että löysi toisen ja muuttaisi pois, olisitko surullinen vai huokaisisitko helpotuksesta? Entä näetkö realistisesti parannusta ja miltä elämäsi näyttää jos viimeisen vuoden kehitys jatkuu seuraavat 10 vuotta?

Siinä oli kasa kysymyksiä, eli kun vastaat itsellesi rehellisesti noihin ja eläydyt tilanteisiin, eli jos niin tapahtuisi niin miltä tuntuisi. Jos tuon teet huolella niin varmaan omalta osalta on helppoa päättää. Kannattaa toki keskustella vakavasti puolison kanssa ja ilmaista ystävällisesti että näihin asioihin et ole tyytyväinen ja neuvotella että mitä pitäisi tapahtua että teillä löytyisi yhteinen sävel. Tämä on tärkeää tehdä että antaa toiselle mahdollisuuden, mutta muuten sitten tossa on kai mun vinkit omaan päätökseen.

Se on sitten eri asia mitä teet tuon toisen naisen suhteen. Jos tilanen todella objektiivisesti on tuo että hän ei näe että häntä hyväksikäytetään niin en minä ainakaan ala sinua nuhtelemaan jos yrität häntä "pelastaa". Mutta mieti tarkkaan sitä että rakkaus on joskus vähän sokea ja hän on ehkä tuohon pässiin rakastunut ja onnellinen, eikö koe sen jätkä huonoja puolia huonoiksi. Hänellä on ehkä toiset asiat elämässä tärkeitä. Eli voi olla että hän rakastuisi ja olisi onnellinen kunnollisen kaverin kanssa, jos sinä olet sellainen. Eli unohda järjen käyttö noissa tilanteissa kun mietit mikä tekee jonkun naisen onnelliseksi ja rakastuneeksi.

Muista harkita myös sitä, että näetkö sinä varmasti tilanteen objektiivisesti, ettei ihastus tuohon naiseen väritä sinun näkemystäsi ja tarinaasi siitä millaisessa parisuhteessa hän elää, eli onko hän todella niin alistunut ja hyväksikäytetty ja nolattu kuin annat tuossa ymmärtää vain tuntuuko sinusta vain koska olet häneen ihastunut.

No, tässä nyt oli tälläistä mitä osaa sanoa näkemättä ja tuntematta ketään teistä.

Mutta harkitse tarkkaan noi liikkeet, koska kuten varmaan ymmärrät niin ne kun tekee niin menneeseen on sika-vaikea palata jos tulee katumapäälle.

Muista myös se, että vaikka olisit kaikin tavoin tuolle naiselle parempi mies, niin hän ei silti välttämättä vaihda nykyistä pälliään sinuun, koska hän on nainen. Eli logiikan ja järjen käyttöä kannattaa hieman rajoittaa tuossa kysymyksessä tuosta toisesta naisesta, vaikka itse peräänkuulutin sitä kun mietit suhdettasi nykyiseen.

(Tuntuuko neuvoni loogisilta? Jos tuntuu niin olet hyvää vauhtia oppimassa ymmärtämään miten naiset ajattelevat Laughing )

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 27.5.2006, 10:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Nuori herrasmies kirjoitti:
Noh kertokaapas viisampina ja kokeneempina, että mitä tulisi tehdä...


Tässä on nyt kaksi erillistä ongelmaa, joita tulisi käsitelläkin erillään. Niiden sotkeminen keskenään ja toisen vaikuttaminen toisen päätöksiin, on aika lailla huono idea.

Selvitä ensin oma parisuhteesi. Jos se ei sinulle tarjoa sitä mitä toivot elämältä, on aika tehdä muutoksia. Tämän jälkeen voit kohdistaa huomiota ystävättäresi elämään. Et toki voi alkaa väen väkisin vääntämään tai painostamaan toista mihinkään, mutta järkeä saa aina puhua. Äläkä vihjaile tässä vaiheessa että sinä olisit se looginen seuraava siirto. Tämä saattaa antaa asialle halpamaisen sävyn.

Jos ystävättäresi päättää lopettaa suhteensa, pysyttele läheisenä ystävänä. Kyllä tässä vaiheessa luonnolliset polut johdattavat teidät yhteen, jos se kipinä on olemassa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
nuori kotiäiti.
LähetäLähetetty: 28.5.2006, 13:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Lainaus:
HALUKAS:Itse olin samassa tilanteessa rakastelukerrat harvenivat välillä meni pari viikkoa ettei vaimo kiinnostanut.Yritin kaikkia pornoleffoja lehtiä dildoja eli hain virikkeitä kuolleeseen suhteeseen.Näin jälkeenpäin en näe siinnä muuta syytä kun sen että meidän suhde oli hiipunut.Olisi tarvinnut hoitaa sitä suhdetta niin se vaimokin olisi alkanut enemmän kiinnostamaan.Yhteiset asiat ovat erittäin tärkeitä parisuhde viikonloppu jossain hotellissa hemmottelua kummallekin ehkä etelänmatka. Irti arjen kiemuroista hyvä ruoka uni ulkoilu niitä kaikkia voi harrastaa yhdessä. Ennen kaikkea sen suhteen hoitaminen se on erittäin tärkeää ettei kasva erilleen niinkuin minulla kävi.


Just niin tyypillistä tässä yhteiskunnassa..työt vievät aikaa ja on niin hiton kiire,että suhde jää taka alalle...

Moni mies on kuitenkin sanonut,että nainen on se haluton osa puoli...Mutta minulla on aviomies,jota ei kiinnosta eikä edes mitään vaikutusta ole seksifilmien katselussa... olen 25 vuotias ja hän on 55 vuotias...joo,tiedän,että sanotta heti iästä,arvatkaa olenko siitä kuullut!!! mutta rakastamme toisiamme...
itse kuitenkin tahdon seksiä aika usein. Olen kuitenkin huomannut,että voin olla korkeintaan kuukauden ilman,sitten pälli räjähtää ja olen kiukkuinen akka kuin ampiainen.

Luin myös,että pornokuningas nimimerkki kommentoi että naisen vain jaksettava kotiäidin rooli,...mutta yhtä lailla, niin miehenkin perheen elannon hankimisen rooli Evil or Very Mad parisuhde on molempien yhteinen asia, ei sitä vain yksi voi yllä pitää,dorka! Evil or Very Mad
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 3 Yht. 6
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker