Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seksiongelmat  ~  orgasmin puute
Vieras
LähetäLähetetty: 25.4.2006, 11:53  Vastaa lainaamalla viestiä






Eli siis 1,5 vuotta tässä miehekkeen kanssa seurusteltu ja sinä aikana en ole kertaakaan saanut orgasmia hänen kanssaan. Pikkuhiljaa ongelma on tosissaan alkanut rassata, kun ei oikein tiedä missä vika on. Mieheni on todella ihana ja ymmärtäväinen ja nuolee ja hyväilee minua kiitettävissä määrin, tosin laukeaa kyllä itse erittäin nopeasti, harvoin kestää paria minuuttiakaan Sad Itseäni kosketellessa ei orgasmin saaminen tuota minkäänlaisia ongelmia joten mistää rakenteellisesta viasta ei tuskin ole kysymys. Toisaalta mieheni on usein pyytänyt minua hyväilemään itseäni hänen nähden ja silloin orgasmia ei kovin helposti tule, ehkä jännitän alitajuisesti tai jotain.
Mieheni on myös ensimmäinen seksikumppanini (olen 19 v.) ja olen muistaakseni lukenut jostain että naisella saattaa kestää parikin vuotta seksielämän aloituksesta ennen kuin ensimmäinen orgasmi yhdynnässä saavutetaan..?! Alan kuitenkin jo kyllästyä tilanteeseen, seksin harrastaminen on melko turhauttavaa kun se ei toisinaan tunnu oikeastaan miltään Crying or Very sad
Itse olen epäillyt asiaan vaikuttavan myös sen, että miehelläni on ollut kymmeniä seksipartnereita ennen minua joten vertailen itseäni pakonomaisesti heihin ja seksistä tulee vain yritys olla kaikkia muita parempi. Kuitenkin ratkaisu asiaan olisi mukava löytää, ennen kuin menetän kiinnostukseni kyseiseen touhuun kokonaan Crying or Very sad
Takaisin alkuun
Missy
LähetäLähetetty: 25.4.2006, 13:45  Vastaa lainaamalla viestiä
Seikkailija


Liittynyt: 12 Maa 2006
Viestejä: 57

Mulla ainakin kesti pari vuotta ennen ku sain miehen kanssa, sitä ennen en kyllä edes halunnu tulla kun se oli jotenki noloa. Jos kuitenki itsekses pystyt saamaan niin kokeile miehen kanssa vaikka silleen että rentoudut ekaks ihan kunnolla ja laitat silmät kiini ja mietit kaikkea mikä sua kiihottaa mua ainakin joskus autto tollanen et ajatteli jotain ihan muuta ku sitä miestä siinä vieres Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
lisko75
LähetäLähetetty: 25.4.2006, 17:22  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 18 Tam 2006
Viestejä: 10
Paikkakunta: Raisio

Viime kertaisen seurustelu kumppanin kanssa oli pikkasen sama ongelma ainakin ensimmäisen puoli vuotta, mutta kyllä hänkin sai yleensä sen jälkeen kun oltiin iltaa käyty istumassa ja pikkutunneilla vasta alettiin puuhastelemaan.
Selvinpäin asia oli että kun kerran jännitti aivan liikaa ja kuivui alta puolen tunnin ja hän lopetti siihen.
Yhden lapsen äiti ja pitkään ilman miestä.
Meni kuukauden vaihtelevalla menestyksellä, välillä saaden ja välillä ei, eli vain ihan käsipelillä kun ei saanut sen vertaa rentoutumaan lihaksia että oma pikkupikku pippelini olisi mahtunut sisään kunnolla Wink
Kuukausien tuttavuuden jälkeen vasta päästiin sukupuoliyhteyteen joka päättyi kyllä mun puolesta erittäin lyhyeen Wink
Ei ollut niin piukkaan tottunut, vuoden päivät tuossa yhdessä olon aikana hän alkoi osata rentoutumaan riittävästi ja tyytyväiseksi tuli.
Eli lähtekää pikkasen juhlimaan niin saat vähän estoja pois ja pystyt rentoutumaankin paremmin. Oikeestaan pari lasillista viiniä saa jo veren kiertämään sen verran että auttaa rentoutumaan paremmin.
Tietenkin vielä että baari-illan päätteeksi miehesi voisi kyetä myös pidempään suoritukseen kun on ottanut riittävästi paikallispuudutusta Wink
Kunhan pidät huolen ettei hän ota liikaa ettei aivan veltolla sitten yrittäisi Laughing
Kyllä te toivottavasti löydätte sopivan ratkaisun ja ota vaikka vibra myös mukaan Wink
Hyvää kevään jatkoa ja vapun odotusta Smile

_________________
Lisko75
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kiathal
LähetäLähetetty: 25.4.2006, 20:35  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 12 Elo 2005
Viestejä: 265

Ongelma on yleinen.. Mutta luin kerran, että mitä enemmän saat orgasmeja, sitä paremmiksi ne muuttuvat. Toisaalta, itsekkään en ole montaa kertaa miehen kanssa saanut, mutta nautin seksistä kyllä muuten todella paljon.

_________________
On olemassa kaksi tapaa tehdä asioita:
Väärin ja minun tavallani! Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Garret
LähetäLähetetty: 28.4.2006, 0:55  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 27 Huh 2006
Viestejä: 39
Paikkakunta: Imatra

Ukkokin sitä kieli notkeutta voi käyttää hyväkseen Very Happy ekanana muijalle orkut sit ite kermat ränniin Laughing

_________________
Paina tätä http://world4.monstersgame.co.uk/?ac=vid&vid=47078502
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
isopoika81
LähetäLähetetty: 28.4.2006, 9:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Nii... En nyt prosentteja muista, mutta eikös se ole aika pieni prosenttiosuus naisista jotka saavat orgasmin pelkästä yhdynnästä? Vaikka sitä nappulaa olisikin ensin imuteltu Very Happy Rentous ja toiseen luottaminenhan on kaiken a ja o. Sitten jos vielä yhdynnän aikana tavalla tai toisella klitorista stimuloi, niin ainakin meillä päin orgasmi irtoaa!!
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker