Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 4 Yht. 5
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Itsetyydytys

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Itsetyydytys  ~  Runkkaako naisekki?
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 20.2.2007, 19:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Tulisydän kirjoitti:
itseäni en hiplaa millään tavoin, tiedoksi

Miksi et, se on kivaa! Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 20.2.2007, 19:50  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Eliksiiri kirjoitti:
Tulisydän kirjoitti:
itseäni en hiplaa millään tavoin, tiedoksi

Miksi et, se on kivaa! Very Happy
Siksi koska inhoon omaa kehoani, en saa mitään viboja sen mälväämisestä, ei hemmetti, kai mä olen sitten outo siltäkin osin.

Mutta pusuttelusta pidän yli kaiken ja se on todella harvinaista herkkua mulle!
Ottasin skaban jonkun miehen kanssa, siten, että katson koska hänen pitää vetää henkeä, sillä hän vetää ensin, tässä minä olen haka, kokeiltu ollaan!


Viimeinen muokkaaja, Tulisydän pvm 20.2.2007, 19:52, muokattu 1 kertaa

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
freesex
LähetäLähetetty: 20.2.2007, 19:51  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksinkuluttaja


Liittynyt: 31 Lok 2006
Viestejä: 232

^ Se on sitä roolijakoa Twisted Evil ... olen kuullut tuon aikaisemminkin ja vastaus on ollut että se on miesten hommaa Repeää Mr. Green

_________________
Se on kasvun päivä, jolloin ensimmäisen kerran naurat itsellesi.

(Ethel Barrymore)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cowboi45
LähetäLähetetty: 20.2.2007, 20:04  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

..mä en itseasiAssa tiennyt että naiset runkkaa Shocked ..milloin tälläistä on alkanut esiintyä ja onko se vaarallista... Neutral

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
freesex
LähetäLähetetty: 20.2.2007, 20:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksinkuluttaja


Liittynyt: 31 Lok 2006
Viestejä: 232

^ On se pirun vaarallista ja miten sä luulet muuten että blondit olis syntyneet Muina miehinä Ovela Repeää

_________________
Se on kasvun päivä, jolloin ensimmäisen kerran naurat itsellesi.

(Ethel Barrymore)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 20.2.2007, 20:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

freesex kirjoitti:
^ On se pirun vaarallista ja miten sä luulet muuten että blondit olis syntyneet Muina miehinä Ovela Repeää

Blondit ovat syntyneet, kuten minä Laughing vaalentamalla hiuksensa Laughing
Oikeasti olen brunetti Wink

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 21.2.2007, 10:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

Tulisydän kirjoitti:
Siksi koska inhoon omaa kehoani, en saa mitään viboja sen mälväämisestä, ei hemmetti, kai mä olen sitten outo siltäkin osin


Pääset tuosta inhosta eroon jos haluat ja takaan et elämäsi muuttuu sen jälkeen paremmaksi. Onhan se kuitenkin osa sinua sekin osa... Heart Pink

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 21.2.2007, 17:50  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

BigBigGirl kirjoitti:

Pääset tuosta inhosta eroon jos haluat ja takaan et elämäsi muuttuu sen jälkeen paremmaksi. Onhan se kuitenkin osa sinua sekin osa... Heart Pink
Kiitoksia BBG, mutta mä luulen, että mulla menee siihen koko elämäni, kyllähän mun elämä on parasta mitä olla voi, mutta jotenkin mä en ole ollut koskaan sinut kehoni kanssa. Se olotila pitää vain hyväksyä, mikä on.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 21.2.2007, 18:02  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Fireheart kirjoitti:
...mutta mä luulen, että mulla menee siihen koko elämäni, kyllähän mun elämä on parasta mitä olla voi, mutta jotenkin mä en ole ollut koskaan sinut kehoni kanssa. Se olotila pitää vain hyväksyä, mikä on.
Vaikka siihen menisi koko elämä, niin mitä sitten? Eihän tässä ole kiire mihinkään.

Selkeästi yhdistät kaksi tekijää, jotka ovat kytköksissä, itsesi hyväilemisen ja minäkuvan. Näin se onkin, että jos ei ole sinut itsensä kanssa, se aiheuttaa vaikka minkälaisia estoja.

Tästä huolimatta Fireheart, suosittelisin sinua yrittämään. Ei pelkästään se, että se rikastuttaisi elämääsi, vaan nimenomaan sen vaikutus itsesi hyväksymiseen sellaisena kuin olet.

Jos sitten kuolinvuoteellasi toteat, ettei se onnistunutkaan, niin ainakin tiedät, yrittäneesi kaikkesi. Maaliin pääseminen ei tässä ole pääasia, sillä matkastakin voi nauttia täysin rinnoin.

Itsetyydytys on seksiä jonkun sellaisen kanssa, josta todella välität.
- Tuntematon -


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 21.2.2007, 18:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

Tulisydän kirjoitti:
mä en ole ollut koskaan sinut kehoni kanssa. Se olotila pitää vain hyväksyä, mikä on


Mä olen itse duunannut asioita oman kroppani suhteen - niinkuin olen täällä kertonut mm. että olen hävennyt näitä kannujani. Muutenkin naiseus on ollut mulle vaikee asia - olla fyysisesti ja henkisesti nainen täs kovien arvojen maailmas Wink

Kannustan sua Tulisydän ryhtymään toimeen - häpeän ja inhon voittaminen ei olekaan niin iso asia oikeesti, mut se on omas päässä iso asia. Siitä voi todella vapautua ja minun kokemuksen mukaan sen on toiseksi paras tapahtuma mun elämäs.

On vaikee hyväksyä jos ei hyväksy. Ensin on hyvä tehdä sovinto itsen kanssa ja sen jälkeen hyväksyä - alkaa ajattelemaan uudella tavalla Heart Pink

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 21.2.2007, 18:41  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Palaan myöhemmin tähän, että kiitoksia kommenteista BBG ja Sadistinen Mies
Siksipä laitoin noita kuvia tuonne galleriaan, että oppisin hyväksymään itseni sellaisena kuin olen, koska olen elänyt seksuaalikielteisessä ilmapiirissä, niin nuo ovat lähinnä minulle terapiaa, mutta palaillaan!

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mr Lothar
LähetäLähetetty: 23.2.2007, 9:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Asiantuntijajäsen


Liittynyt: 10 Elo 2005
Viestejä: 1644
Paikkakunta: Keikkailen milloin missäkin

Snadistisadisti kirjoitti:
Voi helevetti! Oletko saanut koskaan ketään kiinni moisesta pervoilusta? Oikein hirvittää, kun edes ajattelee omalle kohdalle.

Täten lupaan ja vannon pyhästi, etten tule koskaan runkkailemaan työasioitasi katsellessa. Jos sanani syön niin mörökölli minut vieköön.

Snadistisadisti@luukku.com


No hyvä, se se vasta tästä puuttuisikin että sinä katselisit minun videoita ja vetelisit samalla käteen Shocked

_________________
Tutustu myös kotisivuihini http://www.MrLothar.fi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Tulisydän
LähetäLähetetty: 24.2.2007, 13:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

BigBigGirl kirjoitti:

Kannustan sua Tulisydän ryhtymään toimeen - häpeän ja inhon voittaminen ei olekaan niin iso asia oikeesti, mut se on omas päässä iso asia. Siitä voi todella vapautua ja minun kokemuksen mukaan sen on toiseksi paras tapahtuma mun elämäs.
Heart Pink

No joo, mulla lyö heti klappia bodyni kanssa, kun en tajua, miksi mun pitää verrata itseäni johonkin kauniisiin kurvikkaisiin naisiin. Se on jotenkin ikäänkuin pakkomielle. Kysyn aina, että miksi mun pitää? Perustele, mietin näin. En osaa.

Kun mun on niin helppo sanoa toisille kannustavasti, että:"sinä olet ihan hyvä noin, ei sinussa mitään vikaa ole".
Mutta itselleni en kykene tuota suomaan.
Jotenkin sitä osaa toisia kannustaa ja antaa positiivista palautetta, mutta kun kyseeseen tulee minä, ei tarvii edes unta nähdä moisesta asiasta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 24.2.2007, 23:06  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

Tulisydän kirjoitti:

No joo, mulla lyö heti klappia bodyni kanssa, kun en tajua, miksi mun pitää verrata itseäni johonkin kauniisiin kurvikkaisiin naisiin. Se on jotenkin ikäänkuin pakkomielle.


Mieli on niin eriskummallinen, ettei sitä järjellä vois selittää miksi toistaa ja toistaa jotain toimimatonta asiaa elämässään ja itse vielä kärsii siitä - jopa häpeää sitä. Kai se on jotain itsetuhoista käytösmallia, jota joillakin on enemmän ja joillakin on vähemmän. Varmaa on kuitenkin se, ettei mahdottomuuden tavoittelu ainakaan tue itsetuntoa, koska aina tulee tappio vastaan. Kuitenkin sitä vaan jostain syystä toistaa. Ei voi mitään

Tai sitten se voi olla sellainen mieleen kätkeytynyt salainen haave mitä vahingossa alkaa elämään huomaamattaan. Sanon sitä nyt vaikka kuningatar-syndroomaksi. Nainen haluaa olla paras, huomionkeskipiste ja kaikkien miesten hyväksymä ja palvoma. Muut naiset on kilpailijoita ja uhkia tälle illuusiolle. Elämä voi olla aika tuskallista, koska naisia on enemmänkuin puolet väestöstä! Eli on aika paljon tehtävää jos meinaa olla paras Shocked

Kuningatar-syndrooma on vähän niinkuin se "Lumikki"- satu. Sadussa kuningatar eli Lumikin äitipuoli koki miehensä tyttären kilpailijakseen ja hänelle tuli pakonomainen tarve olla kaunein ja kilpailla viehätysvoimasta Lumikin kanssa. Lopulta hän halusi eliminoida Lumikin pois päiviltä, jotta olisi itse maan kaunein.... Shocked

Joskus on vain järkevintä vain yksinkertaisesti lopettaa vanha käytösmalli joka ei toimi, vaikkei sitä ymmärrä Idea Itsensä vertailu muihin alentaa itsetuntoa, koska aina on joku kauniimpi ja parempi. Vaikkei olisikaan niin on kuitenkin pelko, että joku olisi... Embarassed

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 25.2.2007, 11:11  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

BigBigGirl kirjoitti:

Tai sitten se voi olla sellainen mieleen kätkeytynyt salainen haave mitä vahingossa alkaa elämään huomaamattaan. Sanon sitä nyt vaikka kuningatar-syndroomaksi.
Minä sanon sitä haluamis-syndroomaksi: Haluan, haluan, haluan... Mitä milloinkin....
Lainaus:
Nainen haluaa olla paras, huomionkeskipiste ja kaikkien miesten hyväksymä ja palvoma.
Tässä tulen tähän: "äidin tavat tyttärellä". Sillä mun äidillä tämä huomionkipeys on aivan omaa luokkaansa. Mulla taas kaikki johtuu siitä, että koen itseni "**** ankanpoikaseksi".
Mulle ei ole koskaan noussut päähän se, jos joku kehuu minua, kun itse en näe itseäni siten, miten tämä toinen. Mä olen aina olllut se, joka antaa periksi ja on hiljaa. Siis lapsuudessa, mä olen ollut tavallaan näkymätön kaikille. Mä olen vaatimaton. Onhan mun pääni sisään iskotettu, etten ole yhtään mitään, mistään kotoisin, tai että kaikki mitä tapahtuu on mun syytä. Sisarukset olivat kateita aikanaan, mä tunsin, etten kuulunut joukkoon. Äiti piti puoliani isää vastaan. Isähän ei pitänyt mua koskaan välkkynä missään. Isä sanoi koulutodistuksesta: "Sää saat ihan mälivaltaisia numeroita, et sää näin hyvä oo"

Nämä asiathan on jo käsitelty ja laitettu nippuun, hyväksytty, että näin on. Nämä jokatapauksessa seuraa läpi mun elämän, ne on aina mukana ja niiden kanssa on vain tultava toimeen. Mutta miten, siinä onkin työstettävää loppuelämäksi.

BigBigGirl kirjoitti:

Joskus on vain järkevintä vain yksinkertaisesti lopettaa vanha käytösmalli joka ei toimi, vaikkei sitä ymmärrä Idea Itsensä vertailu muihin alentaa itsetuntoa, koska aina on joku kauniimpi ja parempi. Vaikkei olisikaan niin on kuitenkin pelko, että joku olisi... Embarassed

Helpommin sanottu kuin tehty. En mä pidä itseäni millään tavalla alempana kuin muita, sikäli on hyvä itsetunto, koska tiedän mikä ja kuka olen.
Mä vain koen, että mun body on ****, eikä sitä kukaan voi mulle todistaa, että olisi toisin, ennenkuin itse hyväksyn sen sellaisena, kuin se on.
Kuitenkin joka päivä pyrin hyväksymään ulkoisen minäni sellaisena kuin se on, vaikka koville ottaakin (välillä)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 4 Yht. 5
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Itsetyydytys

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker