Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 5
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Avautumiset  ~  Kaikkien alojen asiantuntija (split)
assa
LähetäLähetetty: 22.5.2006, 18:06  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

^Huhhuh. Onpa aika huimaa huippukamerateknologiaa. Ja sijoitusneuvojalla vielä Shocked

...Sori, oli ihan pakko...

Minun pikkupikku digipokkarinikin ottaa 6Mpx kuvia, go figure.

Vaan älkää nyt minun sarkastisista kommenteistani hätkähtäkö, rohkeasti vaan timolumeen yhteyttä kun näin loistava tilaisuus on.


Viimeinen muokkaaja, assa pvm 22.5.2006, 22:38, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
timolumi
LähetäLähetetty: 22.5.2006, 21:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Romantiikan ruumiillistuma


Liittynyt: 07 Huh 2006
Viestejä: 48
Paikkakunta: Suomi..;)

niin ihan vinkiksi vaan että kun zoomaa digitaalisesti kameralla niin siinä ne pikselit tuppaa väheneen väkisin,mutta kun silti pysyn niissä rajoissa joilla saadaan hyvä vedos.. Laughing

ja ihan että vielä onhan niissä se optinen zoom myös joka ei pikseleitä vähennä....Wink

Ja vain vinkiksi että sitä voi monessa alassa olla hyvä ja on ihan hyvä välillä tehdä sijoitus toimintaakin ja taas välillä iltaisin arkitehti töitäkin ja se että kun tekee usenpaa hyvä palkkasta työtä niin on varaa millä mälsätä.... Laughing

ei pahalla, mutta tulee totuudella napattua välillä takaisinkin huonoihin kommentteihin...Wink

_________________
Aina kiinostunut..Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Yahoo Messenger
assa
LähetäLähetetty: 22.5.2006, 22:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

timolumi kirjoitti:
niin ihan vinkiksi vaan että kun zoomaa digitaalisesti kameralla niin siinä ne pikselit tuppaa väheneen väkisin,mutta kun silti pysyn niissä rajoissa joilla saadaan hyvä vedos..


Ihanko totta? Kylläpä nyt uutisia kerroit...

En nyt millään haluaisi olla ylimielinen tai sarkastinen, mutta se vaan tulee niin pakostakin näihin vastatessa. Älä nyt ota tätä itseesi, mutta pakko kertoa mitä minulla takaraivossa kaikuu;

Kerrot sellaisia asioita suurina tekniikan huippu-uutuuksina jotka ainakin minulle ovat olleet arkipäivää jo vuosikaudet. Lisäksi teksteistäsi jotenkin paistaa tuollainen "kaikkien alojen asiantuntija" fiilis läpi, vaikka kuitenkin selkeästi näkee ettet monestakaan asiasta kovin kummoisia tiedä - perusteet, joita sitten suurena ihmeenä hehkutat.

Tämä kamerakeskustelu on loistava esimerkki. Ihanko peräti 5Mpx? Peruspokkareissakin on jo nykyään poikkeuksetta 6Mpx. Ja todellako se digitaalinen zoomaus vähentää tarkkuutta? No enpä tiennytkään, vaikka olen digikuvausta harrastanut yli viisi vuotta ja kuvankäsittelyä suurinpiirtein kymmenen. Zoomaamisella ei myöskään ole mitään tekemistä kameran kennon pikselitarkkuuden kanssa.

Huoh. En halua ilkeillä, joten koitan olla kommentoimatta enempää. Meillä vaan selkeästi ei synkkaa.

Lainaus:
Ja vain vinkiksi että sitä voi monessa alassa olla hyvä ja on ihan hyvä välillä tehdä sijoitus toimintaakin ja taas välillä iltaisin arkitehti töitäkin ja se että kun tekee usenpaa hyvä palkkasta työtä niin on varaa millä mälsätä.... Laughing


Niin, etpä arvaakaan mitä kaikkea bisneksiä minä hoidan. Kun en ole niitä ensimmäisenä tänne foorumille toitottanut.

Lainaus:
ei pahalla, mutta tulee totuudella napattua välillä takaisinkin huonoihin kommentteihin...Wink


Reality call voisikin olla sinulle paikallaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Feline
LähetäLähetetty: 22.5.2006, 22:49  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 17 Huh 2006
Viestejä: 166

Rahaa on niin paljon etten kehtaa edes ottaa maksua kun kuvaan köyhiä naisparkoja (samalla saan itse kätevää runkkumatskua).com
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 22.5.2006, 22:54  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

*Repesin* Laughing Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 22.5.2006, 22:55  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

IMP kirjoitti:
Rahaa on niin paljon etten kehtaa edes ottaa maksua kun kuvaan köyhiä naisparkoja (samalla saan itse kätevää runkkumatskua).com


Ai säkin olet saanut kunnian tutustua city.fi -sivuilla ystäväämme. Laughing Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Härski
LähetäLähetetty: 22.5.2006, 23:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

IMP kirjoitti:
Rahaa on niin paljon etten kehtaa edes ottaa maksua kun kuvaan köyhiä naisparkoja (samalla saan itse kätevää runkkumatskua).com

Hmm, minäpäs laitan paremmaksi Shocked

Meillä seksitreffeillä on rahaa niin paljon, että me maksamme kun kuvaamme Cool

Oliko hyvä Confused

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
timolumi
LähetäLähetetty: 23.5.2006, 7:53  Vastaa lainaamalla viestiä
Romantiikan ruumiillistuma


Liittynyt: 07 Huh 2006
Viestejä: 48
Paikkakunta: Suomi..;)

Ehkä hyvä vähän täsmentää että en epäile että kuvista ei maksestaisi...mutta se hinta/sen julkisuuden maine, on vähän eri hinnassa täällä Suomessa...Wink

Eli voin ihan kokemuksella kertoa sen että ystäväpiiriini kuuluu julkisuudenkin henkilöitä ja olleet kuvissa kansainvälisissä lehdissäkin ja tänään he katuvat sitä ikuista"viittaansa" mitä silloin tehneet, koska ne kuvat tulee aina esiin vuosienkin jälkeen kun asiasta kirjoitellaan lehdissä... Confused

Ja kuvista sen verran eliksiirille että yleensä annan ne paikan päällä pois koneelta ja kameran muistista, joten se niistä rukkaus kuvista... Laughing

Vielä tuosta että on varmaan suuri häpeä kun olen avoimesti sanonut mitä teen työkseni ja muutenkin siitä miten olen viettänyt hyvää elämää, jossa tietysti raha on suuressa osassa...Wink

Mutta sen verra että ehkä minulla veroluettelossa on sielä aika mahtavat ansioit ja omaisuus, mutta kyllä se tuppaa oleen aika hyvä elämä kun on pankkikortin lisäksi käteistäkin aina lompakossa että voi vaikka samalla hetkellä ostaa matkan ja lähteä vaikka taas Kanarialle pariksi viikoksi, kuten usein en vielä aamulla tiedä että saatan illalla syödä etelän tavernalla lempiruokaani härkää ja miettiä kuinka rentouttavaa on....mutta luuenpa että kaikillahan on tälläinen elämä... Embarassed

Usein törmää tälläiseen ongelmaan että kuin eilenkin oli että tahtoo olla hyvä tapa antaa kaikki kolikot taskuista hyväntekeväisyyteen ja sitten ei ollutkaan kolikkoa kärryyn marketissa ja kun katsoi lompakkoon niin ei oikein kehdannut neuvonnassa visalla vaihtaa kolikkoa ja pienin setelikin oli vain 200 euron...eli se tästä minun rahan käsittelystä, kun se täällä tulee näköjään puheeksi väkisin...Wink
Mutta onneksi kassa tunnisti ja talo tarjosi kärryn, kun kuulema olen hyvä ostaja...

Mutta olenhan se joka saattaa tarjota kerralla jotain ja yleensä kaivaa sen hinnan taskustaan käteisenä, jos ei ihan taloa tarvi kerralla ostaa... Embarassed Cool

_________________
Aina kiinostunut..Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Yahoo Messenger
timolumi
LähetäLähetetty: 23.5.2006, 8:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Romantiikan ruumiillistuma


Liittynyt: 07 Huh 2006
Viestejä: 48
Paikkakunta: Suomi..;)

Niin lisäys että puhuin omasta henkilökohtaisesta omaisuudestani ja taas firman omausuus erikseen, mutta olihan se firma täässä välillä sielä 10 parhaan joukossa joka tuo Suomeen tavaraa ja joista suunittelen,myyn ja rakenutan...Wink Laughing

_________________
Aina kiinostunut..Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Yahoo Messenger
mie
LähetäLähetetty: 23.5.2006, 11:45  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Please pastori, sinun pitää tehdä timolumesta runo, pyydän.
Takaisin alkuun
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 23.5.2006, 14:47  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

timolumi kirjoitti:

Ja kuvista sen verran eliksiirille että yleensä annan ne paikan päällä pois koneelta ja kameran muistista, joten se niistä rukkaus kuvista... Laughing


Osaat vissiin lukea yhtä hyvin kuin kirjoittaa. Twisted Evil

Oletko koskaan kokeillut taitojasi esimerkiksi sirkuksen palkkalistoilla? Tai toisaalta voisit oikeastaan tehdä senkin ihan ilmaiseksi, koska sinulla on jo niin paljon rahaa.

Ja seuraavassa Hra Lumilingon taidonnäyte hänen kuvagalleriastaan jossainpäin nettiä. Huomioi loistava kuvanlaatu ja ammatillinen ote kuvakulmineen. Laughing

Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
cowboi45
LähetäLähetetty: 23.5.2006, 17:19  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

no voi vitulla päähän ja kyrvällä otsaan ....nyt selvis miksi niin moni talo mitä ollut tekemässä on mennyt päin yyteriä ..jos ne on nimittäin suunnitellut "arkitehti"alias mister snowballi

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 23.5.2006, 18:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

timolumi kirjoitti:
Eli voin ihan kokemuksella kertoa sen että ystäväpiiriini kuuluu julkisuudenkin henkilöitä ja olleet kuvissa kansainvälisissä lehdissäkin ja tänään he katuvat sitä ikuista"viittaansa" mitä silloin tehneet, koska ne kuvat tulee aina esiin vuosienkin jälkeen kun asiasta kirjoitellaan lehdissä... Confused


Ja sinäkö niin suuri kuuluisuus olet, että jos parrasvaloihin astuisit et hetken rauhaa enää saisi?

Lainaus:
Ja kuvista sen verran eliksiirille


...Oli muuten IMP, joka asiasta mainitsi. Toivottavasti olet tarkkaavaisempi talojasi piirrellessä, ettei unohdu kantavia rakenteita.

Lainaus:
Mutta sen verra että ehkä minulla veroluettelossa on sielä aika mahtavat ansioit ja omaisuus, mutta kyllä se tuppaa oleen aika hyvä elämä kun on pankkikortin lisäksi käteistäkin aina lompakossa että voi vaikka samalla hetkellä ostaa matkan ja lähteä vaikka taas Kanarialle pariksi viikoksi, kuten usein en vielä aamulla tiedä että saatan illalla syödä etelän tavernalla lempiruokaani härkää ja miettiä kuinka rentouttavaa on....mutta luuenpa että kaikillahan on tälläinen elämä... Embarassed


Luuletko ihan tosissasi että jotakuta täällä kiinnostaa? Sen verran mitä "olen sattunut tuossa näkemään ja pikkulinnut ovat laulelleet", aika hiljaista on näyttö noiden suurien varallisuuksien osalta. Joku Rellun Safrane on osunut silmiin, muutaman muun rottelon ohella, ja aika huonolla maulla sisustettu rintamamiestalo. Luulisi kyllä noilla tuloilla olevan palatsia Kaivopuistossa ja Jaguaaria rivissä pihalla.

Ne paljon puhutut digikuvaajan taidotkin loistavat poissaolollaan, ellei halua laskea vanhoista kymppikuvista skannattuja taidonnäytteitä sellaisiksi.

Vaan turhapa tästä on vääntää. Sovitaanko vaikka niin ettet enää paukuttele enempää henkseleitäsi ennenkuin jotain konkreettista faktaa on esillä - esimerkiksi sen mauttomien kalusteiden ja laminaattien myynnillä top-10 yritysten joukkoon kivunneen firman nimen. Aika vakuuttavaa sinänsä, kun valmistajan kotisivut näyttävät tältä .

Lainaus:
Mutta onneksi kassa tunnisti ja talo tarjosi kärryn, kun kuulema olen hyvä ostaja...


Onneksi minulle kaverit kertoi että kärrypoletteja saa kassalta kun pyytää - köyhänä kun ei ole varaa edes kärryä lunastaa.

Lainaus:
Mutta olenhan se joka saattaa tarjota kerralla jotain ja yleensä kaivaa sen hinnan taskustaan käteisenä, jos ei ihan taloa tarvi kerralla ostaa... Embarassed Cool


Jos ylimääräistä rahaa niin prkleesti on, saa lähettää tännepäin. Voin laittaa tilinumeron privana. Jos vaikka vastalahjaksi saisit jotain ihan oikeita digikuvia joissa on ihan oikeaita (for real!) naisten persposkia.

Ok ok, olen nyt jo rehellisesti vittumainen. Mutta ei vaan VOI kestää tuollaista jonninjoutavaa keulimista...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
timolumi
LähetäLähetetty: 23.5.2006, 20:39  Vastaa lainaamalla viestiä
Romantiikan ruumiillistuma


Liittynyt: 07 Huh 2006
Viestejä: 48
Paikkakunta: Suomi..;)

niin taisi olla ibm joka niistä kirjoitti...sori...Wink

Mutta aika veto laittaa tyhmänä toisen kuvia tänne ilman lupaa...?!

Kuvasta voin kertoa kuitenkin sen verran että ehkä et ymmärtänyt että se tarkoituksella tehty että siitä ei saa kopiota mihinkään, koska jos vähääkään ymmärrät sijoitus taiteesta niin voin sen verran mainita että esim, tuon taulun on moni asijantuntija käynyt arvioimassa ja eräs merkittävä taiteen arvioijahenkilö tarjosi siitä uuden mersun hinnan heti jos myyn...mutta ei tarvetta myydä... Cool

Mutta sitä kuvaa on tahallaan sumennettu photoshop ojelmalla jotta siitä ei saada tarkkaa kuvaa ja lisäksi se on vakuutettu erikseen sen arvon takia... Laughing
ja ehkä en olisi sitä ottanut muuten suoralla salamalla ilman salaman suudatinta ja linssin polari suodinta jos pyrkisin täydellisyyteen...Wink

eli tuohan on sitä minun köyhän miehen taidetta ja muutkin kuvat ovat ehkä tarkoituksella muutettu 2xx väriin jotta ne mahtuu niille sivuille...Wink

ja ihan assalle... että myöhästyit juuri kun kävin päivällä nostamassa sijoitus salkkuni osaketta
tasan 1000€/kk summalla, kun ihan vinkkinä se että nyt kannattaa sijoittaa Venäjän öljyteollisuuteen ja kauppalehdestä voit katsella sen kehittämäni salkun hurjaa nousua sielä vakuutetujen sijoitus kassojen joukossa.. Rolling Eyes

_________________
Aina kiinostunut..Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Yahoo Messenger
assa
LähetäLähetetty: 23.5.2006, 21:04  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

timolumi kirjoitti:
Mutta aika veto laittaa tyhmänä toisen kuvia tänne ilman lupaa...?!


Tuskinpa. Olet itse kuvat julkaissut avoimessa kuvagalleriassa, eikä ole mitään rajoituksia etteikö kuvia voisi linkittää muuallekin. Eikä olisi ollut mitään mielenkiintoa tuoda huomiota kuviisi, ellet itse olisi niin kovasti kuvaustaidoillasi suitsuttanut.

Lainaus:
Kuvasta voin kertoa kuitenkin sen verran että ehkä et ymmärtänyt että se tarkoituksella tehty että siitä ei saa kopiota mihinkään,


Ai no niinpä tietysti... Laughing Siitä onnettomasta 400x300 pikselin kuvasta ei olisi ollut väärennöksen pohjaksi vaikka olisit kuinka laadukkaana laittanut esille.

Lainaus:
koska jos vähääkään ymmärrät sijoitus taiteesta niin voin sen verran mainita että esim, tuon taulun on moni asijantuntija käynyt arvioimassa ja eräs merkittävä taiteen arvioijahenkilö tarjosi siitä uuden mersun hinnan heti jos myyn


En ole taiteen tuntija, joten en ota kantaa. Mutta autokantasi huomioon ottaen, ehkä olisi kannattanut se uusi mersu ottaa äkkiä jos joku oli tarjoamassa.

Lainaus:
Mutta sitä kuvaa on tahallaan sumennettu photoshop ojelmalla jotta siitä ei saada tarkkaa kuvaa

ja muutkin kuvat ovat ehkä tarkoituksella muutettu 2xx väriin jotta ne mahtuu niille sivuille...


Nyt menee niin paksuksi paskaksi etten jaksa hekotukseltani enää edes kommentoida Laughing Sen verran pitkään olen digikuvia käsitellyt ja monitorista tuijotellut, että tunnistan kyllä tarkoituksella käsitellyt sumennetut kuvat ja ihan vaan tahattomasti epäonnistuneet otokset. Valtaosa kuvistasi kyseisessä galleriassa on joko kamerakännyllä tai halvalla digillä otettuja, osa skannattuja kymppikuvista.

Ja kyllä sinne Cityyn saa kuva mahtumaan muutenkin kuin 256 giffeinä.

Lainaus:
ja ihan assalle... että myöhästyit juuri kun kävin päivällä nostamassa sijoitus salkkuni osaketta tasan 1000€/kk summalla


Pahus sentään. Kyllä nyt harmittaa.

Lainaus:
kun ihan vinkkinä se että nyt kannattaa sijoittaa Venäjän öljyteollisuuteen ja kauppalehdestä voit katsella sen kehittämäni salkun hurjaa nousua sielä vakuutetujen sijoitus kassojen joukossa.. Rolling Eyes


Kerro vaan mikä sijoituskassa, niin menen heti huomenna panttaamaan koko omaisuuteni ja laitan likoon. Nyt kannattaa, kun noin menestynyt mies antaa kuumia vinkkejä.

Tämä keskustelu menee jo niin absurdiksi etten osaa oikein päättää pitäisikö itkeä vai nauraa - saati sitten onko timolumi trolli vai pesunkestävä sekopää Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 5
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker