Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Parisuhteet  ~  Minä ja rakkainpani 4v - olenko liian kiltti
satuseta
LähetäLähetetty: 26.5.2006, 17:08  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 26 Tou 2006
Viestejä: 5
Paikkakunta: Kuopio

Olen elänyt erään naisen kanssa 4 vuotta suhteessa jossa olen tuntenut löytäneeni henkisesti juuri täydellisen ihmisen viettämään elämääni kanssani. Menimme yhteen kun hän oli 21 ja minä 22. Olemme puhuneet paljon ja miettineet lapsia ja perhettä ym. mitä ihminen nyt elämältään voi toivoa.

Nyt kuitenkin jälleen kerran keskustelimme koska olen pyrkinyt painottamaan koko ajan että kerrotaan asiat suoraan eikä tehdä selän takana -> VIHAAN SITÄ. Hän sai kerrottua minulle, että viime aikaiset noin vuoden kestänyt hieman väljähtynyt ilmapiiri seksielämässä johtui siitä että hän haikailee kokemusta jonkun muun miehen kanssa. Ensiksi järkytyin tietenkin asiasta ja aloin miettimään mitä olen tehnyt väärin ym.

Totesin kuitenkin itselleni, olen tehnyt kaiken mitä halusin ja oikein ja lisäksi kun naiseni useaan otteeseen sanoi että kukaan ei pysty uhkaamaan sitä mitä meillä on. Hän tunsi vain, nuorena koetut asiat jotka hän oli kokenut oli niin känniseikkauluja sekä niin nuorena koettuja että jokin kokemuksen puute painoi hänen mieltään. Keskustelujemme jälkeen tulimme siihen tulokseen, että nyt on vielä aika tehdä se "yhdenillan juttu" jos oikeastia haluaa koska ei ole lapsia. Hänellä olisi nyt sopiva ehdokas tarjolla, joka kuulemma jotenkin saa hänelle seksikkään tunteen mutta muuten on ihan eri planeetalta.

Onko teistä oikein, että olen suostumassa kyseiseen järjestelyyn. Pitäisikö teidän mielestä minunkin käydä viettämässä ilta jonkin naisen kanssa vastapainoksi?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 27.5.2006, 10:17  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Minä mieluummin toivoisin että naiseni toteuttaisi tuollaisen haaveensa minun tietämättäni. Aika lailla paha alkaa antamaan siunaustaan moiselle.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Härski
LähetäLähetetty: 27.5.2006, 10:47  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Jaa-a, vaikea sanoa, teidän ja sinun tarvii vain miettiä millaiset fiilikset mistäkin vaihtoehdosta jää. Jos itsekuri ei riitä elämään uskollisessa suhteessa ja ajattelee että vaihtelu virkistää ja pakkomielle vieraasta pitää saada koettua ja homma jo nyt on huonosti niin vaikea sitä on estää jos homma on jo noin pitkällä.

Sitä on etukäteen vaikea tietää, miten mikin vaikuttaa. Mutta toivottavasti ne teidän seikkailukumppanit sitten tietää että kyse on vain seikkailusta...

Mutta yrittäkää nyt ainakin sopia yhdessä yhteiset pelisäännöt, tossa on jo muutenkin aineksia draamaan.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
isopoika81
LähetäLähetetty: 27.5.2006, 16:27  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Kieltämättä hankala tilanne. Se on kyllä varmasti ihan yksilöllistä ja tapauskohtaista, miten tuollaiseen suhtautuu. Jos molemmista todella tuntuu siltä että "aidan takana" voisi käydä koittamassa, niin mikäs siinä. Onhan maailmassa parinvaihtajia vaikka kuinka paljon! Mutta he tosiaan ovat yleensä parinvaihtajia, eli molemmat "käyvät vieraissa".

Jos tuollaiseen suostuu, niin pelisäännöt tosiaan kannattaa tehdä selviksi! Paras varmasti olisi, jos molemmat tosiaan kokeilisi sitä vierasta. Ei sitten käy niin että 10 vuoden kuluttu firman pikkujouluissa tulee mieleen että "kun se muija silloin, niin miksi en minä nyt!" Tai vielä pahemipi jos tapahtuu ulkomailla ja tulee ei toivottuja tuliaisia!

Ei ole nyt tarkoitus pelotella, mutta on tuo niin vakava asia että on tosiaan syytä pohtia mitä mistäkin vaihtoehdosta seuraa.
Takaisin alkuun
sk
LähetäLähetetty: 27.5.2006, 18:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





itse olin ekassa suhteessa ja mies oli ensimmäiseni. siihen se sitten kaatui, että piti käydä kokeileen muita. vaikka rakastimme toisia todella paljon ja mieskin ymmärsi kokeilun haluni ja antoi anteeksi. hän oli mua vanhempi ja kokenut jo kaikenlaista.

jos näin jälkikäteen aattelee, niin suhteemme varmasti kukoistaisi vieläkin, jos itse olisin ollut kokeneempi.

meneekö teillä oma seksielämä kuinka? jos kaikki on siinä kohillaan, ni mä antaisin mennä hakemaan muutaman kokemuksen ja samalla myös itsekin. ei siitä muuten mitään tule, jos toinen vain menee. tulee sanomista jälkikäteen.

ei jää vanhempana kaivamaan mieltä, eikä tule sitten niitä kokemuksia tarve keräillä! se iskee muuten ihan varmasti myöhemmin.

ei tainnu paljon helpottaa sun tilannetta.

mun mielestä vois toimii ihan hyvin, jos ei vain tule sitten rakkautta peliin?
Takaisin alkuun
satuseta
LähetäLähetetty: 31.5.2006, 18:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 26 Tou 2006
Viestejä: 5
Paikkakunta: Kuopio

rakkaus kukoistaa meidän välillämme... tänään se joka tapauksessa tapahtuu...katotaan mitä minulle / meille käy...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Härski
LähetäLähetetty: 31.5.2006, 23:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

No, jos tollanen tarve koetaan voimakkaana, niin ei siinä muuta kuin näin minulle tutuin moottoriurheilutermein toivotan teille menestystä, ja ei muuta kuin "usvaa putkeen"
Very Happy

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 1.6.2006, 0:48  Vastaa lainaamalla viestiä






Antakaa mennä vaan Smile varma loppu parisuhteelle.
Nyt tuntuu varmaan olevan ok mutta ootas kun on toteutunut..
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 1.6.2006, 1:30  Vastaa lainaamalla viestiä






Ainakin naisesi tuntuu olevan melko rehellinen, se on tietenkin itsestäsi kiinni, missä arvossa pidät sitä. Itse ainakin arvostaisin melko korkealle tuollaista ominaisuutta.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 1.6.2006, 1:34  Vastaa lainaamalla viestiä






Ja jatkoa edelliseen, kokeilemallahan se selviää. Jos nainen selkeästi haluaa palata kokeilunsa jälkeen sinun omaksesi, on välillänne todennäköisesti melko vahva side. Parempi nämä kokeilut tehdä, kun kymmenen vuoden päästä kolmen lapsen kanssa. Jos suhteenne päättyy tähän, on hyvin todennäköistä, että se päättyy johonkin syyhyn myös tulevaisuudessa, silloin vain voi olla jo muitakin osapuolia, kuin te kaksi.
Takaisin alkuun
Haarniska74
LähetäLähetetty: 1.6.2006, 10:04  Vastaa lainaamalla viestiä
Mielihyvän messias


Liittynyt: 18 Tou 2006
Viestejä: 77
Paikkakunta: PK-seutu

Kerropas tuntemuksia, että miten menee tämän jälkeen?

Eikö sinua yhtään harmita, että joku muu on naisesi kanssa...?

Minusta ei varmaan kyllä tuollaiseen olisi. Mielestäni parempi etten minä saa tietää tuollaisesta mitään... enkä kyllä antaisi lupaa mennä vieraisiin.

Mahdollisesti joku parinvaihto juttu voisi olla jos pelisäännöt on molemmille samat ja yhtä ehdottomat.

Aika juttu, että annat naisellesi tällaisen mahdollisuuden.

Confused
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 31.7.2006, 20:27  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Olemme tehneet kuvailemallasi tavalla, puolin ja toisin muutamia kertoja. Ensimmäinen kerta otti minulle aika lujille, mutta suhteemme kesti sen. Sen jälkeen on ollut huomattavasti helpompaa, vaikka onhan sitä pientä mustasukkaisuutta kuitenkin välillä. Se ei kuitenkaan ole ollut meille mikään ongelma ja nykyisellään suhteemme on ehkä vahvempi kuin koskaan. Luottamus loppujen lopuksi on vain lisääntynyt, kun sitä on koeteltu.

Kannattaa kuitenkin harkita tarkkaan, mitä tekee, kaikille ei kaikki jutut sovi.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 15.8.2006, 17:45  Vastaa lainaamalla viestiä






Question anteeksi voi antaa ja elää todellisuuden kanssa yhdessä mutta uskon että unohda et sitä koskaan. Aikaa on kuusi vuotta siitä kun löysin vaimoni vieraan sängystä. Sitä näkyä ei unohda.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 15.8.2006, 18:07  Vastaa lainaamalla viestiä






Suhtee pitäisi olla vahva niin henkisesti kuin fyysisesti jos hän kaipailee muita miehiä niin luuletko tyydyttäväsi hänen halunsa jatkossa...

nälkä lisääntyy syödessä.
Takaisin alkuun
Tulisydän
LähetäLähetetty: 26.10.2006, 20:53  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Snadistisadisti kirjoitti:
Olemme tehneet kuvailemallasi tavalla, puolin ja toisin muutamia kertoja. Ensimmäinen kerta otti minulle aika lujille, mutta suhteemme kesti sen. Sen jälkeen on ollut huomattavasti helpompaa, vaikka onhan sitä pientä mustasukkaisuutta kuitenkin välillä. Se ei kuitenkaan ole ollut meille mikään ongelma ja nykyisellään suhteemme on ehkä vahvempi kuin koskaan. Luottamus loppujen lopuksi on vain lisääntynyt, kun sitä on koeteltu.

Kannattaa kuitenkin harkita tarkkaan, mitä tekee, kaikille ei kaikki jutut sovi.

No voi Jummi Sadistinen Mies Very Happy
Sua on onnannut kaikin puolin Heart Pink
Totta kait se ottaa lujille tuollainen juttu - se on varmaa.
(otti se meilläkin ja yhdessä ollaan edelleen)

Itse antaisin siipan häärätä muissa naisissa, kun se ei ole multa millään lailla pois. Hän tekee omat valintansa, enkä minä niihin puutu.

Jokainen miettiköön tahollaan, onko järkevää, jos haluaa olla yksiavioinen , että kannattaako sitä vehdata muiden perässä ja kestääkö oma moraali sen, mitä tekee tai on tekemättä.
Vain itse sen tietää - ei toiset.
Tässä tullaan taas siihen, miten itse määrittelet oman elämäsi

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker